10/28/08

גם שחקניות, גם מעצבות, גם סופרות


התמונה לקוחה מ-olsen twins news

התאומות האהובות עלי בעולם הוציאו לאחרונה ספר שנקרא Influence (ניתן למצוא ב-amazon), שבו הן ראיינו אנשים שהשפיעו עליהן והיוו עבורן מודל לחיקוי וניסו לבדוק כיצד אנשים אלה הגיעו לאן שהגיעו. דוגמה לדמויות המופיעות בספר: קארל לאגרפלד ודיאן פון פרסטנברג. אין ספק שלמגה-כוכבות כמו מרי קייט ואשלי היתה גישה יחסית קלה לכל מעצב על או אייקון אופנה... לרגל הוצאת הספר לא יזיקו כמובן יחסי ציבור ופרסום, ולצורך העניין הבנות התראיינו בתוכנית האירוח של אופרה וינפרי לפני כשבוע. החלק הראשון והחלק האחרון של הראיון עמן מופיעים ב-YouTube ואתם מוזמנים להציץ ולראות מה הן אמרו, איך הן נראו ומה הן לבשו (שמלת המיני השחורה של מרי קייט עם שרוולי העטלף בצבע קרם מקסימה לדעתי, וכך גם המראה הנקי והאלגנטי של אשלי שלבשה חולצת משי לבנה ללא שרוולים עם מפתח V גבוה ומכנסיים שחורים מחוייטים. והנעליים של מרי קייט.. אוי הנעליים!). רק חבל שאת החלק של התוכנית בו התאומות מראיינות זו את זו ושואלות שאלות כמו: "מה את אוהבת לאכול לארוחת בוקר?" לא הצלחתי למצוא. אני עוד אניח את ידי על הראיון במלואו ואני נשבעת לכם, אם אחת מהן אומרת "קערת דגני בוקר מסוג 'קוקו פופס'" אני שלהן לעד...

11 comments:

היה ב- fashionista.com אבל משום מה הוידאו כבר לא עובד...חבל...כי היה שם קטע נורא מצחיק בו מרי קייט סיפרה איך היא אוהבת את הבייגל טוסט שלה...double toasted with cream cheese:)

זה לא קוקו פופס אבל גם טוב...:)

Hai... Nice blog. I like it. Greetings

וואו.. השמלה של מרי קייט מהממת

מה כלכך מעניין בתאומות האלו?

כל אחד וטעמו. הן נחשבות ל-fashion icons , על אף שבאותה נשימה גם מבקרים אותן על מלבושים מזעזעים. והן באור הזרקורים מגיל אפס בערך. אני אוהבת אותן בגלל שהן רזות וקטנות, כמוני, והרבה פעמים יש להן בחירות אופנתיות מעניינות ולא שגרתיות. אבל כמו שאמרתי, איש איש וטעמו הוא...

את בהחלט צודקת, סליחה אם תגובתי נשמעה עוקצנית מדי זו לא הייתה הכוונה. על טעם וריח אין מה להתווכח. פשוט חשבתי שאולי יש בהן יותר מסתם אייקון אופנה שמצולם הרבה. טעות שלי :)

לא נשמעת עוקצני/ת, וזה בסדר שדעותינו חלוקות. לפעמים משהו פשוט "לא עושה לך את זה" לא משנה כמה רעש יש סביבו. לגיטימי לחלוטין. :) יש דברים פופולריים שגם אני לא מבינה...

וזה עוקצנית, כן. זה לא העניין של "לא עושה לי את זה" - מעטים הדברים שבאמת עושים לי את זה, וזה בטח לא משהו פופולרי. אגב, נחמד לראות בלוג אופנה חיפאי, באמת שזה מרענן.

איזה מקצוע עיצוב את זנחת לטובת התואר באמנות/ספרות/מה שאת לומדת?

להיות עוקצנית זה טוב. לפעמים... :) תחום העיצוב שלמדתי בעבר הוא עיצוב גרפי, ועברתי ללמוד פסיכולוגיה ותולדות האמנות (שאת הנ"ל סיימתי לאחרונה). ספרות זה יהיה בגלגול הבא כנראה..
תודה!

לא ברור מה סוד הקסם של שתי הילדות האלה שברור שהפרסום שלהם בגיל כה צעיר גרם להם לנזק כלשהו. ראיתי את צער גידול בנות לפני כמה מזן באתר של סדרות לצפיה ישירה ונדהמתי עד כמה הן היו חמודות ונורמליות בתור קטנטנות.