10/7/08

היי שלום, מחלקת המדיה


למי שלא יודע, ואני מניחה שאתם לא יודעים, אלא אם קראתם כאן בקפדנות בין השורות ובין התגובות, אני עובדת באוניברסיטת חיפה. ליתר דיוק, עבדתי עד היום ב-18:00 במחלקת המדיה של הספריה. היום היה יומי האחרון בעבודה והוא היה כמובן משמח וכיפי (עם הרבה חיבוקים, נשיקות, שוקולדים ואיחולי הצלחה), אבל גם קצת עצוב. אחרי הכל עבדתי במקום הזה כמעט שנתיים וחצי, החל מהיותי סטודנטית בשנה א', ונהניתי מאוד במחלקה...



מחלקת המדיה היא המקום הכי מגניב בספריה, כי מרוכזים בה ספרי האמנות השווים עם הרפרודוקציות האיכותיות, אוסף הסרטים השלם של הספריה שכולל אלפי קלטות ודי.וי.די וגם אטלסים, מפות, תוכנות וכל האוסף המוסיקלי של הספריה (כולל דיסקים, פרטיטורות וספרות מוזיקלית). כפי שאתם רואים בתמונה למעלה, יש במדיה ספרים מעניינים גם עבור חובבי אופנה ועיצוב, כמו הספר הע-נ-ק הזה ('אלבום האופנה של דולצ'ה וגבאנה') ששוקל כמעט כמוני...



עבודתי המהנה כללה בעיקר שימוש רב בפוטושופ (לצרכי סריקה ועיבוד של אוספי התמונות הדיגיטליות שנמצאות ברשות הספריה), איוש הדלפק לשם מתן מענה פרונטלי לסטודנטים ולמרצים וגם עבודת מידענות לא מעטה וחיפוש מידע בתחומים שונים. וכמובן שנהניתי מפריבילגיות כמו להיכנס לספריה עם שקית עמוסה ממקדונלד'ס או כל הצ'ופרים האחרים שיכול להינות מהם סטודנט עובד אוניברסיטה: מדבקה לרכב שאיפשרה לי חניה בתוך הקמפוס במהלך כל התואר (באוניברסיטת חיפה זה משמעותי מאוד..) ומקום עבודה שאתה קופץ אליו אחרי השיעור, עובד בזמן ה"חלון" ואז הולך לשיעור הבא.



אין מה לומר, היה לי כיף לעבוד בחממה כזאת עם צוות מקסים של ספרניות וסטודנטים (אני אתגעגע אליכם! וגם למקינשוט האהוב "שלי"...). וכעת כאשר תם עידן בחיי, כל שנותר הוא לסיים באופן מוחלט את המטלות האחרונות לתואר ולמצוא בהקדם עבודה חדשה, כי "אמא צריכה לקנות נעליים חדשות, בדחיפות..."

8 comments:

יה!

אני לא יודע אם לכתוב מזלטוב או בהצלחה או גם וגם.

אז שיהיה גם וגם.

בהחלט נשמעת כמו עבודה מדליקה ביותר (ואני יכול לציין מנסיוני הדומה כסטודנט שעבד במוסד לימודים [אחר] שבו הוא למד, שזה בהחלט מהנה ואף מגניב).

שתהיה דרך צלחה :-)

שיהיה המון המון בהצלחה! אני אמנם לא עבדתי במכללה בה למדתי, אבל הרבה פעמים ביליתי את שעות החלון שלי בקריאת ספרי אופנה בספריה ולא בהגשת מטלות כפי שהייתי צריכה. למרות שאני מאמינה שבספריה של אוניברסיטת חיפה יש הרבה יותר ספרים על אופנה...איך סיימת תואר בכלל? :)

בהצלחה, נשמע טוב בעיקר החלק עם המקדונלדס [:

ציטוט מבנות גילמור!
שיהיה בהצלחה :)

תודה על כל איחולי ההצלחה, לא יזיקו בכלל! :)

הצמונה הראשונה מהממת. במה את מחפשת עבודה?
בהצלחה!

לעבוד בספרייה - איזה כיף!
מאחלת הרבה הצלחה בעבודה החדשה, ובעיקר - הרבה נעליים.
אפרופו נעליים, הנעליים שאת לובשת בתמונות ממש נהדרות. מזכירות לי מעט את הנעליים של Chloe (או ששמא אלו הן הנעליים המדוברות?).

ספי - אני עוד לא מחפשת בקדחתנות (מגיע לי קצת חופש אחרי השנה העמוסה הזו) אז קשה לי להגיד במה. מבטיחה לעדכן...
miss f- עבודה בספריה: החברים אהבו לצחוק עלי שאני ספרנית, אבל הבדיחה מיצתה את עצמה בסופו של דבר.. :)הנעליים מאלדו (סופעונה), והם חיקוי לא רע לדעתי של זוג miu miu מהחורף.(עדיין) אין לי נעלי chloe...
תודה!