9/26/08

מלבושי אמש



זה מה שלבשתי אתמול בערב כשיצאתי עם חברות. רות ואני רצינו ללכת ל"דב" ושני רצתה ל"פרנקי" - היא טענה שהתלבשנו יפה מדי ושחבל לבזבז את זה על ה"דב". למי שלא מכיר, "הדב" הוא פאב/מוסד חיפאי וותיק מאוד (קיים כבר 18 שנים) שממוקם במרכז הכרמל ובואו נאמר שזה לא מקום שיקי במיוחד. אולם, על אף הלוק הלא טרנדי בעליל, זהו אחד המקומות האהובים עלי בחיפה, אם לא האהוב ביותר בתקופה האחרונה. בסוף התפשרנו: החלטנו להתחיל ב"פרנקי" אך בסופו של דבר התגלגלנו אל ה"דב", כמובן. אפילו שמוליק, הבעלים, נראה מתוקתק מהרגיל אתמול, אז זה התאים בדיוק.


ברגע הצילום ציון היה בעיצומו של זינוק אל אדן המרפסת, לפיכך פלג גופו התחתון המבצבץ מאחורי - לא נגעתי!

שלא תבינו לא נכון, אני לא חושבת שהתגנדרתי במיוחד אתמול. בכלל, אין לי ממש הפרדה במלתחה בין בגדים ליום יום ובגדים ל"יציאה". מה שטוב ביום טוב גם בלילה, ולהיפך, מלבד בגדים ממש חגיגיים לארועים. המוטו שלי הוא ללבוש את הבגדים היפים שלך כמה שיותר! את החצאית הזו, למשל, לבשתי בבוקר לעבודה ובערב פשוט החלפתי חלק עליון.


החלק העליון הוא תוצר של חפירה ארכיאולוגית קטנה שערכתי בארוני. זוהי חולצה שקניתי ב"מנגו", כשהרשת רק נפתחה בארץ, כלומר נראה לי שמדובר בחולצה מלפני כ-10 שנים. לא לבשתי אותה בכלל בשנים האחרונות אבל שמרתי בארון (היא לא תפסה הרבה מקום) וכעת אני נהנית ממנה מאוד.



קצת חוויות מהערב: ניסיתי לקשור קשר עם בחור אנגלי לצורך ייבוא אישי של טופשופ למלתחה שלי. אמנם זכיתי לכמה ליטופים לאגו, אבל כפי הנראה פריט של 'קייט מוס לטופשופ' לא ייצא לי מזה... נו טוב, לפחות היה ערב חיפאי משעשע, כמיטב המסורת.

תודה לשירה על הצילומים. סופ"ש נעים!

14 comments:

התלבשת ממש מגניב ;)
נהנית לקרוא בבלוג שלך כל פעם מחדש.

חצאית יפה!
עוד הצעה לשיפור חויית הקריאה - אם אפשר שכשלוחצים על תמונה היא תיפתח בנפרד ולא במקום הבלוג.

תמונות יפות...ואאוטפיט ממש יפה. אהבתי את ציון באמצע הקפיצה בתמונה השנייה :)

תודה, גם על ההצעה. אני צריכה לשחק קצת עם ה-html בשביל זה, אז נראה אם זה יצליח...

אהבתי את השילוב של החצאית עם החגורה. אם אפשר לשאול, איפה נרכשו?

החצאית והחגורה (שלא הכירו זו את זו לפני שאני הכרתי ביניהן) מגיעות ממנגו2, דהיינו מנגו עודפים. למיטב ידיעתי יש חנות עודפים כזו רק בקניון חיפה (היתה פעם בנתניה אבל נסגרה). מגיעים עודפים מכל החנויות בארץ אז זה נחמד, וגם זול יותר ממחירי מנגו הרגילים בעונה.

יש עדיין חנות עודפים של מנגו בנתניה!

טוב שתיקנת אותי.. המקורות שלי מסרו לי שהיא נסגרה, אבל כנראה שהם טועים. תודה!

ויש אחת גם בבאר שבע ובצומת בילו (אמרו לי שהיא שווה ביקור...

איי איי איי, איך שבא לי קלמרי או רוסטביף של הדב... מקום משובח ביותר ואגב, גם לי זה אף פעם לא הפריע לדפוק הופעות בדב. אחחח הדב הדב, נתראה בחורף.

מקסים
את מתלבשת ממש יפה

מיכליקה, איך חיכיתי לתגובתך, כחיפאית גולה שמבינה עניין! :) אכן, אין על הדב. אני הפעם אכלתי סנדביץ' רוסטביף מעולה..

מקסים!
ממש אהבתי את החצאית, ואת התספורת
לא הייתי בבלוג שלך כבר כמה חודשים, שינית את השיער נכון?? ממש ממש יפה לך

ציון קרע אותי מצחוק בתמונה השניה.... חחחח