9/7/08

השראה לימי הסתיו

שמתי לאחרונה עין על המעצבת האמריקאית, ילידת לוס אנג'לס, ג'ני קיין
(Jenni Kayne). אני חושבת שקולקציית Resort 2009 שלה מקסימה, עדינה מתוחכמת ולבישה מאוד - כמו שצריך. להלן דוגמית:



התמונות לקוחות מ-Style.com

משובח ומעורר השראה. המעצבת, שהשיקה את הקו המסחרי הראשון שלה בשבוע האופנה בלוס אנג'לס בסתיו 2003, הספיקה מאז להתחבב על כוכבות הוליוודיות רבות כמו קמרון דיאז, רייצ'ל בילסון, ניקול ריצ'י וגם קירסטין בל המתוקה, שלבשה לטקס Teen Choice Awards אאוטפיט מהקולקציה שאני מדברת עליה.

קולקציית Resort, אגב, היא קולקציה קטנה יחסית שנועדה להילבש על ידי אנשי חוג הסילון שבינינו, אשר נופשים בחופשת הקריסמס במקומות חמימים ואקזוטיים. אני לא נמנית על האנשים הללו, וכנראה גם לא אמנה עקב הבזבוזים המטורפים שלי על בגדים ונעליים, אבל הקולקציה הספציפית הזו נתנה לי השראה. כפי הנראה אצטרך לחכות עוד קצת עד שאוכל לצאת מהבית עם שתי שכבות עליונות שאחת מהן היא ז'קט (גם בלילה עדיין חם מדי בשביל זה) אבל נראה לי שהיום המיוחל עוד יגיע בקרוב ולפחות לא אאלץ להמתין עד הקריסמס... אז הנה הפרשנות שדליתי מתוך ארוני לשילוב המגניב של מכנסונים וז'קט כותנה דק:





מי שרוצה לדעת עוד יכול כמובן לבקר באתר הבית של המעצבת.
לילה טוב!

2 comments:

איזה קטע! בדיוק היום התלהבתי מהקולקציה שלה לאביב קיץ 2009, וציינתי אותה לטובה...הכל נורא לביש אצלה, אבל מאוד מאוד chic:)
אחלה אאוטפיט, אבל יצא לך ללבוש משהו בסגנון בכל מקום חוץ מאודיטוריאום (אצלנו מאוד קר בכיתות) בקיץ?
כי כל פעם שאני מתכננת אאוטפיט בסגנון (שילוב של קצר וארוך), אני מגלה ש או שקר מדי, או שחם מדי...אשמח לעצה:)

עברתי על הקולקציות שלה והיא ממש מעצבת מוצלחת לטעמי. לצערי עדיין אין מצב להתלבש ככה בחוץ, זה בינתיים רק ניסוי כלים בבית במזגן. אבל נראה לי שעוד חודש בערך יהיה אפשר ללבוש ז'קט דק בערב. אני מקווה!