9/10/08

והרי התחזית לחורף הקרוב: יהיה... הרבה!

מבחר המגפיים המשוער לחורף הקרוב הולך להיות אסטרונומי (אני אומרת "משוער" כי אני עדיין מנסה להבין מדוע פסחה מתקפת הגלדיאטורים האיכותיים על מדינת ישראל... נו, טוב, כנראה בקיץ הבא). מזמן לא הרגשתי שיש כזה מבחר של סגנונות, בלי איזשהוא טרנד מתלהב שנדחף ומשתלט על הכל. כמו כן, יש הרבה טרנדים שממשיכים איתנו מהחורף שעבר, ואפילו כבר מהחורפים שלפני שנתיים-שלוש. זה ממש מעולה לצרכניות החכמות שבינינו ומי שטרחה בערב שבת והשכילה לבחור מספר זוגות "מפתח" של מגפיים, תוכל להמשיך להינות מהם עוד מספר שנים. לקחתי את הרשות לבחור עבורכם 5 מהסגנונות הכי מגניבים בעיני, שכמובן לכל סגנון כזה יש אינספור ווריאציות במגוון תמחורים. אז מה היה לנו? מימין למעלה, בכיוון השעון:
1. מגפוני שריכה של
מייקל קורס, במקרה הזה עם שני אבזמים. עוד אופציה חביבה לטרנד השריכה תוכלו למצוא כאן (מי אמר 'בית קטן בערבה' ולא קיבל? מקסים!).
2. מגפוני אופנוענים של המותג האמריקאי הוותיק,
Frye. למען האמת המגפיים האלה מדגם שנקרא Engineer (ולא אופנוען) אבל ככה קוראים להם משום מה. יש לי זוג בסגנון, גם כן בצבע חום ואני ממליצה בחום על הוספת פריט כזה למלתחה, בייחוד למי שלא אוהבת עקבים גבוהים.
3. מגפי פיראטים מדליקים לאללה של
ויויאן ווסטווד. טרנד הפיראטים היה חזק לפני כמה שנים, קצת דעך וחזר שוב. בכל מקרה, כבר כמה שנים, כל המרבה ברצועות, הרי זה משובח!
4. מגפיים עם פרנזים בסגנון "מינטונקה" (minnetonka) של
Joie - תתחילו לשנן את השם (מינטונקה), כי אתם הולכים לראות את החבר'ה האלה הרבה מאוד החורף (לדעתי עד לרמה שההיפי שיק הזה כבר ייצא לנו מכל החורים... אם כי כבר הצטיידתי במשהו דומה, עם עקב כמובן!).
5. במרכז: מגפיים מעור לכה שחור של המותג הצרפתי
Mellow Yellow.

יש לציין שאני כבר די מוכנה לחורף, אם כי אני צריכה לתגבר כוחות בחזית מגפי השריכה והלכה, כפי שכבר הזכרתי באחד הפוסטים האחרונים. למי מכן שנמצאת ברמת "מתקדמים" וכבר מוכנה לחלוטין לחורף, או שהיא מהמעיזות ואוהבות האתגרים אוכל להמליץ על אחד מהטרנדים הבאים:



מימין: מגפיים גבוהים עם מעין חפת או "כיסוי" עם אבזם מבית Theory (מזכירים מעט את המגפיים עם ה"כיסויים" שהופיעו בתצוגת ז'יבנשי הוט קוטור). אחריהם, מגפי שריכה הפתוחים באזור האצבעות (peep toe / open toe) של ג'פרי קמבל: לא הכי פרקטי לימי הקור, אבל הורס! ולסיום, "מגפי מפשעות" כפי שאני אוהבת לכנות אותם, מבית ג'ימי צ'ו, שמגיעים הרבה הרבה יותר רחוק מכל חבריהם, משהו כמו עד אמצע הירך. לאמיצות בלבד!

ובחזרה לפרקטיקה, ממשיכים איתנו חזק בחורף הקרוב גם הנ"ל: כל סוגי מגפי הרכיבה למיניהם (riding boots), מגפיים מכווצ'צ'ים וכאלה ש"נשפכים" על הרגל
(slouch boots), מגפיים עם אבזמים ורצועות בכל הווריאציות, וגם, כמובן, מגפי גשם מגומי (rain boots או wellies). בקיצור, קשה לטעות החורף, ואל תגידו שעולם האופנה הוא גחמני ולא דמוקרטי!
וכל זה בלי לומר אפילו מילה אחת על מגפונים! (זה אולי בפוסט הבא...)

6 comments:

אני בשמחה הייתי קונה גם מגפיים של Martin Margiela, הן כל כך מגניבת...אך כרגיל, נסתפק בזארה:)

לי תמיד יש בעיית מגפיים,אני אף פעם אני לא מוצאת מגפיים שאני אוהבת ואם אני מוצאת הן עולות הרבה.יש לי מגף של גזית שאני איתו כבר כמה עונות טובות.באסה.
באמת בזארה יש דברים נחמדים.

אכן, מגפיים זה דבר יקר. המדד שלי לזוג טוב הוא האיכות (כלומר שלא יתפרקו חלילה וחס אחרי חורף אחד) וקלאסיות - עיצוב שיאריך גם הוא ימים ולא ייראה פתטי ופאסה לחלוטין בשנה הבאה. זארה הם אלופי העיצובים אבל לעיתים הנוחות בעייתית. לדעתי יש להם "בעיית גובה עקבים" קשה: או שהעקבים גבוהים מדי או שהנעליים שטוחות לחלוטין. אין אמצע...

דווקא אני מצאתי את המגף המושלם שלי בזארה. עקב בגובה מעולה (גבוה אבל פחות מעשרה ס"מ), וגם יציב, ואני כבר כמה שנים פשוט חורשת עליו...אין לי מושג מה אני אעשה כשהוא יתפרק חלילה (כנראה שאנעל את שאר ה-15 זוגות שיש לי...אבל הוא בהחלט הפייבוריט)

:) הממ.. מעניין אותי מאוד על איזה מגפיים מדובר... (אולי תפרסמי תמונה שלהם באתר?) לי יש כמה פייבוריטים, העיקרי הוא של "trippen" שמלווה אותי כבר ארבע שנים. הדבר היחיד שמבאס בו הוא העדר עקב אך מדובר על נוחות מושלמת ועיצוב מדליק.

אני אשלח לך תמונה במייל או לינק ל- Modepass...שם אינ אשים אותה. המגפיים כבר לא במצב כל כך טוב כדי לפרסם תמונות שלהם באתר...:)