6/26/08

יום חמישי משובץ

משום מה יוצא שרוב מה שאתם רואים מהמלתחה שלי זה משבצות... נו, מילא... כנראה שאני בקטע משובץ שכזה עכשיו:



הקיץ ממש הכריע אותי... נכנסנו חזק לתוך חום יולי אוגוסט ואין מנוס מלהתלבש קליל... אפילו באוניברסיטה כבר לא כל כך קר לי והגעתי למסקנה שהסקיני האלמותי שלי מחמם ונצמד יותר מדי מכדי ללבוש בעונה זו (אולי רק בערבים). אז החלטתי לא להילחם בזה ואני עוברת לשמלות. השמלה הנ"ל מזארה, ומה שאני אוהבת בה הוא שהיא קלילה מאוד ונראית קצת כמו אוברול (אך לא..) וכמובן המשבצות.



ועוד שמלה משובצת, הפעם בדוגמת פפיטה צפופה (מצלמות שונאות כאלו דוגמאות...) שנמצאה בחנות של פרחות שאין לי מושג מה שמה. האמת שאלה מסוג החנויות שאני בדרך כלל לא מתקרבת אליהן, וכשנכנסתי פנימה היתה לי ממש בחילה מכל העיצובים המגעילים, ההדפסים המזעזעים, והצבעים הצעקניים. יש גם עוד בעיה בחנויות כאלה והיא המוכרות הפרחות שאוטומטית מתייחסות אלי באדנות (כפי שאתם רואים בתמונות, אני לא ממש נראית בת 28) וחופרות לי עם שאלות סתומות כמו: "חמודה, את מחפשת משהו ספציפי?" (על שאלה מסוג זה תמיד בא לי לענות ב: "לא, אני ממש לא מחפשת משהו ספציפי. אני מחפשת משהו נורא כללי, בסגנון של שמלה-בשילוב-מכנסיים-בשילוב-סטרפלס, יש לכם משהו כזה?" אבל אני תמיד מוותרת על ההתחכמות...) או לחילופין, מנסות למכור לי איזה "מכנס מ-א-מם". מה שהמוכרות האלה לא מבינות הוא שכשאני נכנסת לחנות, אני תמיד יודעת בדיוק בדיוק מה אני מחפשת ולא יעזור בית דין. שום נסיון מכירה, אגרסיבי ככל שיהיה, לא יעבוד עלי. פשוט לא. בגלל זה אני אוהבת לקנות ברשתות בהן בדרך כלל לא מציקים. בכל מקרה, על אף הסלידה מחנויות הפרחות, השמלה הרטרואית החמדמדה והקצרצרה הזו קרצה לי.

ובתכלס, כבר כתבתי על זה בעבר, בכל מקום אפשר למצוא איזה פריט מדליק, אז כדאי אולי לוותר על הבררנות מדי פעם.
אגב, סתם בשביל הקוריוז, לשמלה הזאת צורפה חגורה עבה, לחלוטין לא קשורה, בצבע צהוב לימון זרחני. הרעיון היה כנראה להתאים אותה לצבע הכפתורים החמדמדים שעל הצווארון. רק העניין הוא שהכפתורים הם בצבע צהוב חלמון, ושמלה בגזרה כזו לחלוטין לא צריכה חגורה. ועוד עבה!!! זה מה שנקרא: איך לא להתלבש / איך להוזיל את הלוק שלך בשתי שניות. כמובן שנפטרתי מהחגורה לאלתר...

ערב נעים!

1 comments:

בלוג מדהים!!!
המקביל הישראלי לSTYLE BYTES:)