6/18/08

מה תלבשי לדייט עם לאנס ארמסטרונג?

אני מחבבת את קייט האדסון. מלבד העובדה שהיא ואני נולדנו באותו תאריך לידה (19 לאפריל - היא בשנת 1979 ואני שנה אחריה), הופעותיה הקולנועיות בדרך כלל משובבות את נפשי. למי שלא יודע, קייט מתפקדת כרגע בתור הבלונדינית התורנית / ממתק החודש של לאנס ארמסטרונג. מתברר שהוא רודף שמלות די רציני, אבל אני יכולה להבין אותו. בתור מי שהיה אמור ברגע זה ממש להימצא 6 מטרים מתחת לאדמה ולהיאכל על ידי תולעים הוא עשה את הבלתי יאומן וניצח את הסרטן הקטלני. אז בתכל'ס מגיע לו לחגוג ולנצל כל רגע - לא? וכמו שאתם כבר יודעים, את הרגעים הנוכחיים שלו הוא מנצל עם קייט הדסון, אם כי, כפי שתראו, היא סיפקה לו השבוע כמה רגעי אופנה מעוררי פיהוק:

חמודה, נא לא לבזבז את זמנו היקר של לאנס ארמסטרונג (לא כל יום מקבלים הזדמנות שניה לחיות)! מה בדיוק ההופעה הזאת אמורה להביע?? אני מבינה שאתם בדרך להופעה של "איירון מיידן" ושאם היית עושה פן הוא בטח היה נהרס עקב הלחות והזיעה, אבל לפחות איזה עיצוב שיער מינימלי... שאר האאוטפיט סביר אך די משמים ומעורר פיהוק. שילוב הצבעים לא מוצלח במיוחד ודי משעמם. הג'ינס מאוד פאסה ובנוסף, האם אני רואה נעלי שפיץ מבצבצות מתחתיו?? אני מאוד מקווה שלא! אני מחשיבה את עצמי כבנאדם די פתוח באופנה ומשתדלת לא לשלול לחלוטין שום דבר. אם אני מצליחה למצוא דוגמא (ואפילו רק אחת) לגבר או אישה שהפריט או הסגנון הנדון עובדים בשבילם ונראים עליהם טוב, זה מספיק בשבילי על מנת לא לפסול. אבל... נעלי שפיץ אני מ-מ-ש לא אוהבת ואין מצב שתמצאו כאלה במלתחה שלי. ועל אף הפתיחות, על העניין הזה סימנתי איקס גדול. בכל מקרה, הג'ינס של קייט מאוד ארוך וכמעט לא מאפשר לבחון את הנעליים, אז אתן לה להינות מהספק. כמו כן, יש לציין שהאקססוריז נראים אקראיים לחלוטין. אין בעיה כל עוד האקססוריז אקראיים אך עם כוונה מאחורי זה, כמו למשל אקססוריז מעולמות שונים לחלוטין ש"מתנגשים" - מגניב. ואפשר גם כמובן ללכת על הגישה הקונבנציונלית יותר של אקססוריז מאותה משפחה (צבעים, טקסטורות, נושא...). אבל כאן נעשתה בחירה ללא כל מחשבה, כפי הנראה, מה שיוצר מראה ממש סתמי. זה בסדר עבורנו, בני התמותה הפשוטים אבל את סלבריטאית, עשירה, כוסית ועוד יוצאת עם לאנס ארמסטרונג. ממך ציפיתי ליותר... לסיכום, נראה שהיא התלבשה מתוך שינה או משהו כזה. ציון: 55 / מספיק בקושי / עובר.

רק עברו להם יומיים, והנה קייט כאילו קראה את מחשבותי והחליטה לכפר על עוונותיה. כאן היא נראית לדעתי הרבה יותר טוב, עשתה איפור-שיער כנדרש מסלבריטאית במעמדה. האאוטפיט די פשוט: שמלה לבנה חלקה עם חגורה שחורה די דקה. זה בסדר גמור, לא אמירה אופנתית מוטרפת או שילוב חדשני, אבל השמלה יושבת עליה טוב ומחמיאה לה. ולפחות במקרה הזה האקססוריז עושים את העבודה היטב: הנעליים מעולות לדעתי והצבע שלהן מפתיע ו"שובר" מצוין את הלבן, וכמובן הצעיף (שהיה אפשר לשחררו קצת ולתלות אותו על הצוואר בצורה רפויה יותר) המוסיף כתמים כחולים, עניין ורעננות לכל העסק. נחמד ביותר. ציון: 90 / טוב מאוד / המשיכי כך! (כדי שלאנס רודף השמלות לא יזרוק אותך עבור מתלבשת טובה ממך...)

2 comments:

בהחלט הבדל משמעותי!
זה רק מוכיח כמה עוד 10 דקות מול המראה עושים טוב =)

דוקא בעיניי השמלה לא מחמיאה לה בעליל..
היא מבוגרת מדי בשבילה. יותר מדי שרלוט מסקס והעיר הגדולה...