6/9/08

פוסט נעליים מספר 53,449...


שני זוגות של יפיופות מבית steve madden: ניטים ופרנזים!!

אולי כבר ציינתי את זה פה קודם, אבל השנה הפכתי לפריקית של נעליים. בטח תגידו, נו טוב, הרי כל בחורה אוהבת נעליים... אבל לא, אצלי זה לא היה כך בעבר. הייתי מאוד סקפטית לגבי פריט הלבוש הזה, והייתי צריכה ממש להתלהב מנעל בשביל לרכוש אותה. אי לכך לא קניתי יותר מדי נעליים (אבל כמובן לא צריך לרחם עלי, אתם יכולים להניח שהיו לי מספיק זוגות...). נהגתי במשך שנים לערוך בחינות אופי מעמיקות ביותר לכל זוג נעליים לפני רכישתו, משל הוא היה בן זוג פוטנציאלי לחתונה. ואילו השנה, השנה אני פשוט מתאהבת על ימין ועל שמאל. יותר מדי זוגות של נעליים קורצים אלי מחלונות הראווה, וכל גלישה ברשת מותירה אותי מאוהבת ושבורת לב... לא תחקיר בטחוני, כמו בימים הטובים, ולא מחשבה עמוקה על כמה באמת אוכל ללבוש את הנעל וכמה היא באמת נוחה - אני ישר פותחת את הלב והכיס, כמו איזו תיכוניסטית מתלהבת. ממש שרמוטת נעליים... יש כמובן ברגע זה כמה זוגות על הכוונת (אמא שלי תתפלץ כשהיא תקרא את זה. היא לא מבינה "כמה זוגות נעליים יכול בנאדם לקנות בעונה אחת??!!") וגם לחורף יש לי כבר תוכניות ואני יודעת בדיוק במה אני צריכה לתגבר את מלתחת הנעליים / מגפיים החורפית שלי (אוקספורדים, מגפוני patent leather כלשהם וגם איזשהוא מגפון עם שריכה - אפשר לשלב את שני האלמנטים האחרונים במגפון אחד).
נעליים, זה כידוע לא עניין זול. קחו למשל את ה-mini wedges של סטיב מאדן שכבר כתבתי עליהן כאן. אני מזילה ריר על הזוג בכחול, אבל 479 ש"ח זה המון לכל כך מעט נעל. קיוויתי שכבר התחילה סוף העונה ויש הנחות ומה שגיליתי זה שהמבצע היחיד כרגע הוא זוג שני בחצי המחיר. אבל אני רוצה זוג אחד בלבד... (ואם אפשר בחצי המחיר!!). ואז גיליתי את הזוג הבא באתר bakers.com (אני מתכוונת לזוג העליון):

מצא את ההבדלים (קשה, אני מודה. מלבד העובדה שלמעלה זה זמש ולמטה Patent Leather, אין ממש הבדל)

זה ממש חיקוי מושלם! ונחשו באיזה מחיר? 26 דולר!!!! מדהים. אני רוצה כזה עכשיו... אגב, בהקשר זה אני שוקלת לעשות רכישה (לאו דווקא של הנעל הזאת) באתרים אמריקאיים ולשלוח את זה לארץ דרך US shops. הם נותנים לכל משתמש כתובת בארה"ב, כדי שנוכל להזמין מהרשתות שרובן שולחות רק לרחבי ארה"ב, ואז שולחים לך את ההזמנה לארץ. זה נשמע טוב על הנייר, אבל אני רק תוהה מה ה-catch והאם המשלוח הזה לא יגיע לסכומים אסטרונומיים בסופו של דבר. מי מכם שניסה את השירות של US shops או שמע עליו, אשמח לשמוע המלצות או אם התאכזב מהם אני מקווה שיוכל לבלוע את גאוותו ולהזהיר אותנו, כאקט למען החברה. אז תכתבו לי בתגובות, אני מעוניינת לדעת עוד מידע אם יש למישהו.


תראו מה עוד יש באמתחת החקיינים מ-bakers.com, חיקוי מוצלח ביותר לגלדיאטורים הטחונים מסקס והעיר. ועוד במחיר חביב - נראה לי הכי זול מכל החיקויים שראיתי עד כה..
ועוד לגבי נעליים, בעבר חיבבתי מאוד חולצות עם הרבה עניין: כיווצים, תוספות, הדפסים מעניינים, ruffles, frills דיטיילס וכל מה שאפשר לקרוא לו ציוצים. לאחרונה שמתי לב שאני נוטה להוריד את הווליום באגף העליון, ולרוב להסתפק בחולצה חלקה, בעוד שכפות הרגליים מקבלות תשומת לב מיוחדת. נעליים הן אקססורי שאין להקל בו ראש והן יכולות to make or break an outfit, כמו שאומרים. נעל גרועה יכולה לגרום לכל התלבושת להיראות זולה. נעל טובה יכולה להרים גם מראה פשוט ולא מתיימר של ג'ינס וטי שירט ולתקתק אותו לחלוטין.


ג'ינס, ז'קט ונעלי עקב מעולות. כל מילה מיותרת. (התמונה לקוחה מ-garance dore)

וכמו כן יש את עניין הגובה. אגלה לכם סוד - הנעליים הכי אהובות עלי הן כפכפי havaians החומות שלי, שאחרי חוויות כמו חתכים ברגל מנעל לא נוחה, או ערב מעורער ביותר על עקבים גבוהים מדי הן המפלט שלי והן מנחמות אותי. לעומתי, החבר שלי פשוט ש-ו-נ-א אותן. הוא טוען שמותר ללכת עם כאלה רק לים ומאחר ואני קונה נעליים באובססיביות, אין לי שום סיבה ללכת איתן ולהשאיר את הזוגות היקרים והיפים בארון (יש משהו בדבריו...). ובאמת, הכי נוח לי ללכת על שטוח, ואודה שאני מרגישה די מוזר על עקבים. אבל, האפקט של נעלי עקב הוא ממש רציני. אני מציעה לכן לעשות ניסוי - תעמדו מול המראה עם נעליים שטוחות, אז תחליפו לנעלי עקב, ואחרי זה תחזרו שוב לשטוחות [אפשר לעשות את זה שוב ושוב ושוב עד שתראו את זה בבירור... :)]. איזה אפקט, הא ?? אין כמו אישה על עקבים. מצטערת על הנימה השובניסטית שבדברי, אבל אישה על עקבים נראית אצילית ואלגנטית יותר. אין מה לעשות... ועבור הנמוכות שבינינו - כמוני, בכלל... אנסה גם להמחיש לכם את זה על הבלוגרית הנודעת Rumi מ-Fashion Toast:

משמאל לימין: ללא עקב, עקב נמוך/בינוני, עקב גבוה

ללא ספק רומי חתיכה ונראית טוב (בכל מקרה), אבל שימו לב איך העקבים הגבוהים מימין מאריכים לה את הרגליים ומשדרגים אותה וכמה הרגליים שלה משמאל מתחילות להיראות כמו גזעים קטנים. (סורי רומי...) אין מה לעשות, הכל תלוי בפרופורציות, ועקבים משפרים את הפרופורציות שנתן הטבע (לפחות במקרה שלי).
ועוד סוגיה בנושא נעליים, והיא עניין נעלי המעצבים. לאחרונה אני מתחילה לשקול ברצינות לחסוך קצת לטובת נעל של marc by marc jacobs או משהו כזה. אגב מארק, מסתבר שכמעט לכל הבלוגריות (לא לי, אל דאגה) יש את המגפון הזה של מארק מהעונה שעברה (כמדומני):


המגפונים האלה היו בסייל (בנט א פורטר האמריקאי) וירדו מהמחיר המופרך של 850$ למחיר של 340$ (שהוא עדיין גבוה, אבל מדובר כאן בהנחה רצינית, ואני גם יכולה לומר לכם שכבר קניתי מגפיים בקצת יותר מזה...). מה שצריך זה לארוב לנעליים כאלה בכל האתרים לממכר פריטי מעצבים (נט א פורטר, יוקס ושות') עד שמחירם בסייל יורד למחיר סביר (הכל יחסי...). אם יש לך מזל ונשאר משהו במידה שלך אחרי ההתנפלות ההמונית (סביר להניח שלא רק את אורבת כמו נמר בנגאלי מורעב שמסתתר בין השיחים), וגם יש לך קצת דינרוס בבנק, אפשר להקליק על העכבר ולהזמין. בכל מקרה, לא נראה לי שאני הולכת לעשות רכישה מסוג כזה בקרוב, אבל זאת סתם מחשבה שנחמד להשתעשע בה...

11 comments:

את ממש עושה לי חשק עם הגלדיאטורים! זה ובשילוב הסרט סקס והעיר הגדולה.
אגב הגעתי לבלוג שלך בעקבות חיפוש בגוגל משהו כמו "סקס והעיר מיקרופון נכנס לפריים"
את כתבת על זה באחד הפוסטים.. פשוט ראיתי את הסרט וכמה פעמים שהמיקרופון נכנס לפריים זה היה מגוחך. כנראה שזה קרה בבית הקולנוע הספציפי הזה בלבד כי אנחנו מאותו איזור. כך הגעתי אליך בכל אופן, והתמכרתי.
וזו הסיבה אגב שגם לא ארכוש נעליים כאלה ורק אחלום עליהם כי הרי אין סיכוי ללבוש אותם באיזורנו ולא להראות כמו (טוב עדיף שלא אמשיך)
בכל מקרה התחלתי את התגובה בגלל משהו אחר בכלל - רציתי לספר שאני בדיוק מזמינה פעם ראשונה מארה"ב, דרך ebay שמלה שחורה ויפיפיה מ wet seal.
עוד לא קיבלתיה ואני מחכה כבר למעלה מ20 יום,מסתבר ששלחו לי אותה בדואר הכי איטי שיש.. אם היא תגיע בשלום אני אעדכן אותך ואספר אם היה שווה את המאמץ או לא

שמחתי מאוד לגלות שיש בלוג אופנה בעברית המקביל לבלוגים אחרים מרחבי העולם (באנגלית) שאני מכורה להם... ומתוך התלהבות יש לי שתי הערות דיי טיפשיות, בלי שום כוונה שהיא להעביר ביקורת... אז ככה: קצת מפריע לי השימוש במונחים הלקוחים מן השפה האנגלית אשר יש להם מקבילה שגורה לגמריי בשפת הדיבור שלנו, ואתן דוגמא שחזרה הרבה אצלך בבלוג - patent leather המוכר גם כ... לקה. דהיינו: "נעלי לקה", תיק "לקה" וכו' מה יש? סוף סוף בלוג אופנה בעברית על רמה, אז אפשר לשמור על גאווה מקומית עד הסוף...
הדבר השני הוא שחבל שהבלוג שלך לא בנוי כך שהתגובות אינן מופיעות בחלון נפרד לצד העמוד הראשי של הבלוג (כפי שיש למשל בבלוג של רומי). זה הרבה יותר נוח ומקל על אלה שאוהבים להשאיר תגובות. תודה מראש על תשומת הלב!

hbo - בהצלחה עם השמלה ואנא עדכני איך הלך איתה (שמעתי שאי ביי איטיים...) אשמח לשמוע!
אנונימי/ת - אני מודה, לפעמים אני קצת נסחפת עם האנגלית. כמעט כל גלישת האופנה ברשת היא באנגלית וכנ"ל גם 99% מחומרי הקריאה שלי כעת. אני מרגישה שלאחרונה התחלתי אפילו לחשוב באנגלית, אך אשתדל בהחלט למתן. עברית שפה יפה! ולגבי הערתך השניה, אבדוק את עניין תצוגת התבגובות בפונקציות של הבלוגר. תודה..

אני אומרת תמשיכי עם האנגלית, זה כיף שמישהו אחר מדבר בדיוק כמוני :)
לגבי המשלוחים, משלוח מארה"ב יעלה הרבה (כמו במקרה של forever 21), ויוסיף לך סכום נכבד למחיר, ואז כבר עדיף לקנות בארץ (באסה..) מה שכן, אם יש לך חברות שרוצות לקנות גם, זה יהפוך את ההזמנה לשווה כי אפשר להתחלק בתשלום.
אני למשל הזמנית תיק וינטג' מאיזה אתר, והמשלוח הוסיף 30 דולר למחיר, אבל במקרה הזה היה שווה...

לגבי נעלי עקב, רומי תהיה מדהימה עם או בלי עקבים, למרות שאני תמיד נדהמת איך היא מהלכת ביומיום שלה על עקבים כאלה בלי לסבול...אני לא יכולה לדמיין את עצמי עושה את זה. והנעלי מארק ג'ייקובס ירדו ל-266$ ויש במידה שלי, אבל...no money:)
אגב, עכשיו ראיתי שכל הבלוגריות מתנפלות על הנעליים של קלואה מקיץ שעבר:http://www.fashionista.co.il/fashion2-121.html

כמה שאני רוצה אותן :)

אגב הרכישה האחרונה שלי באה מזארה, נעליים מזאמש בצבעגוף, שראיתי בבלוג הזה, ופשוט הייתי חייבת אותן...
http://blogs.lexpress.fr/cafe-mode/2008/06/a_louverture_des_prairies_de_p.html

אההה...ולגבי הסנדלים של דיור מסקס והעיר הגדולה, תראו מי הצטרף לרשימת החקיינים:
http://www.stevemadden.com/item.aspx?id=46572
אגב סטיב מאדן הוא מהחקיינים היותר ידועים...אם תחפשו היטב, תראו חיקויים של YSLת ג'וזפה זנוטי, בלנסיאגה ועוד...

היי אנה, איזה נעליים מדהימות! מזארה! (לא ראיתי אותן בגרנד קניון) שאפו... ולגבי העקבים של רומי - נראה לי שהיא לא מסתובבת ברגל יותר מדי.. בכל מקרה, העקבים באים לה כל כך בטבעיות. נהדר!

ואם כבר בנעליים, עסקינן, הנה זוג של ג'ייקובס (לדעתי מקדים את זמנו בטירוף)....

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3554269,00.html

הנעליים האלה של מארק ג'ייקובס מזכירות לי תרגיל בבית ספר לעיצוב. עקרונית זאת הברקה, בואו נעצב נעל ונשנה את המיקום של העקב שלה... מהפכני! אגב, לדעתי ראיתי ווריאציה של זה בארץ עם עקב מתכת מעוגל. אני לא מצליחה לזכור כרגע של איזה מותג. והנה עוד נעליים "משוגעות"
http://rocketrend.wordpress.com/2008/03/02/high-heels-with-no-heel/
אני בטוחה שטכנית כל הנעליים האלה ברות הליכה, אבל אצלי זה מעורר קצת סקפטיות...

יש לי את הנעליים שעליהן את מדברת, הם של united nudeת קניתי אותן באלמביקה אם אני לא טועה, והן באמת באמת מאוד מאוד נוחות, יותר נוחות מרוב נעלי עקב שיש לי . המעצב הוא ארכיטקט במקור, אולי זו הסיבה...זה הלינק לאתר ולדגם:

http://shop.unitednude.com/eamz-pump-p-795.html?colour=91

לא כולם אוהבים אותן, אבל קניתי אותן שנה שעברה בקיץ, והן בהחלט מתחילות שיחות ומקבלות הערות:)

גם אני כמעט בטוחה שהן של אלמביקה, היא הוציאה אותן לפני שנתיים וכולם הרימו גבה.
באשר לנחשקות של סטיב מאדן, הן ב-25%הנחה, וסוף סוף, אחרי מבחן נוראי, הן שלי! :)

אלמביקה, נכון! תסלחו לי על האמנזיה הקלה.. לכל המתעניינת בעיצוב ובפריטים לא שגרתיים אלה נראות לי נעליים מאסט. טלי, מברוכ על הנעליים. גם אני ראיתי שסטיב מאדן נכנסו לסייל, עכשיו נותר לחכות לשאר הרשתות