6/21/08

לא יכולתי לעשות עם זה כלום*

* מלבד לגהץ את הוויזה...




מכירות סוף העונה החלו! באמת שלא תכננתי לקנות (עוד) נעליים, אבל הייתי בסביבה של "בהונות" וראיתי את המתוקות האלה בחלון שקרצו לי בחינניותן ובהנחתן... טקסטורת עור הנחש, צבע ה-teal (טורקיז כהה ירקרק שכזה ??) ושילוב רצועת הזהב המפתיעה עשו לי את זה. אז החלטתי לצרף אותן למשפוחה. שאר חמולת הנעליים הענפה קיבלה אותן לארון בחיבוק חם, אם כי בטרוניה קלה, כי עכשיו הן ייצטרכו להצטופף עוד יותר. ממש קופסת סרדינים מה שהולך שם... אז זה הסיפתח שלי ל"סוף העונה". נראה לי שאצטרך להתאפק עם המשך ההסתערות על הסיילים כדי:
א. לאפשר לאחוזי ההנחה לעלות עוד יותר (הממ.. 70%, יאמי...)
ב. להתאושש מחשבון הוויזה הקרב ובא שהולך להיראות יותר כמו דו"ח או רפורט...
ואם אנחנו כבר בעסקי נעליים, הנה אסופה של "עיטורי רגליים" חביבים שקיבצתי מהרשת בשבוע שעבר:
1. ניין ווסט 99 דולר
2. אלדו 59 דולר
3. ניין ווסט 39 דולר
4. אלדו 64 דולר
5. סטיב מאדן 69 דולר
6. זארה
המחירים נלקחו מהרשת בשבוע שעבר, לכן ייתכן וחלקם עוד ירדו מאז... מחירים אלה יכולים לשקף לכם כמה הנעליים הללו באמת שוות וכמה היבואנים הישראלים עובדים עלינו בעיניים ומפקיעים מחירים (וגם לא מביאים חלק מהדגמים היפים...). בכל מקרה, אם היינו גרים בארה"ב, חלק מהנ"ל כבר היו ברשותי מזמן. למשל מספר 3: ראיתי את הנעליים האלה בקניון רמת אביב לפני שבוע. למיטב זכרוני מחירן היה 499 ש"ח, או שבעצם 399 ש"ח. אבל גם המחיר הנמוך מבין השניים הוא ממש ממש יותר מדי. 39 דולר הרבה יותר מתאים לי...
אח, כל כך הרבה נעליים, כל כך מעט רגליים... ואפרופו רגליים, בעודנו מתבשלים בקיץ הישראלי שהחל להכות בנו ללא רחם, אפשר רק לחשוב על קולקציות סתיו חורף 2008-9, שנושב מהן משב רוח צונן. ובהקשר לרגליים, מה דעתכם על הגרביונים המדהימים הללו עם אפקט ה"גראדיאנט" ?


מתוך קולקציית RTW לסתיו 2008 של Tsumori Chisato, התמונה לקוחה מ-Modelcouture.com

נפלא. יש לה גם עוד ווריאציות לגרביונים: פרחים, פסים... שווה הצצה. בכלל, מסתמן שהגרביונים הצבעוניים והמודפסים ממשיכים איתנו חזק גם בחורף הבא:
מימין: פוצ'י, זאק פוזן, רוברטו קוואלי. התמונות לקוחות מ-Modelcouture.com
אלו, כמובן, לא בתי האופנה היחידים שממשיכים עם הגרביונים הצבעוניים. וזוהי בשורה משמחת כי באמת לא השתמשתי מספיק בגרביונים הצהובים/חרדליים שלי...
עד כאן לערב זה, לילה טוב וחלומות קרירים!

3 comments:

היי, בדיוק מה שאני חשבתי כשראיתי שהטרנד הזה רק מתחזק בחורף! גם לי יש גרביונים בצבע חרדל, מ H&M...
אבל אולי יצא לך לראות בכל מני בלוגים, אפשר לעשות את ה-Gradient על הגרביונים לבד בבית...נראה לי שבנות ב- Fashionista.com עשו את זה, ויצא מדליק מאוד...אני לא בטוחה שיהיה לי את האומץ ללכת עם כאלה...למרות שהייתי רוצה:)

היי
אני כבר אובדת עצות!
יש לך או למישהו מהגולשים כאן מושג של מה המשקפיים הללו?
http://www.lostpedia.com/wiki/Image:4x04_Kate_enters.jpg
במבט ראשון הייתי בטוחה שקוואלי, אבל חיפשתי בכל הרשת ולא מצאתי.
בדקתי גם בין שאר המותגים הגדולים וגם שם לא נמצאה הישועה..
מישהו יודע משהו? מוכר לו?

התמונה לקוחה מהסדרה אבודים (עונה 4 פרק 4)

קיבלתי תשובה במקום אחר.
תודה רבה לכל מי שניסה לעזור.

אלה משקפיים של דולצ’ה.
אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג אותן בארץ, אשמח לתגובה.

תודה רבה.