11/27/14

bump diaries: week 20 / אפונה בהריון: שבוע 20

fashionpea_week20

היוש,
התפספסו לנו איזה שבוע או שבועיים בדרך, כי לא הספקתי לתעד אותם, אבל אני מבטיחה לכם שעברנו אותם בשלום ואנחנו אחרי, אז קבלו סיכום של שבוע 20 (שגם הוא מאחורינו).

כמו כן, ממליצה לכם להתעדכן ב-
 LOVES כי בסופ"ש הקרוב מתוכנן מבצע ענק ושווה, 4 ימים רצופים של סייל לכבוד בלאק פריידי וסייבר מאנדיי (עם גשר של יום שישי ושבת שבהם יימשך המבצע) אז אל תפספסו ואל תגידו לי אח"כ שלא אמרתי!

שבוע הריון: שבוע 20

גודל העובר (בהשוואה לפרי/ירק) 
: ארטישוק (יאמי!)

איך אני מרגישה: סבבה לגמרי. התחיל לכאוב לי הגב התחתון ואני לא בטוחה אם זה מההריון (נראה לי קצת מוקדם) או מזה שאני יושבת לא טוב מול המחשב (הפעילות העקרית ביממה), ובעיקר אני מאוד מקווה שזה כתוצאה מהשערה מספר 2, כי הסחיבות הגדולות עוד לפני.
למזלי אני עושה יוגה (ראו הוכחה מצולמת לעיל) אצל שירלי מן, יוגה שמותאמת במיוחד לנשים בהריון כך שזה בהחלט עוזר, אני לומדת לתרגל נשימות - לא כזה טריויאלי, ולהכין את הגוף לקראת הלידה. מומלץ.

מה אני אוכלת השבוע: הכל, התחלתי לשים לב שהכמויות גדלו משמעותית (אוכלת בשביל שניים), ואני משתדלת לא למנוע מעצמי שום דבר, אלא אם אסור לאכול אותו. ובתכלס אוכלת כל מה שבא לי מתי שבא לי.

מה דוחה אותי: לא ממש דוחה, אבל מתחיל להימאס עליי - מים.
כידוע נשים בהריון צריכות לשתות לפחות 2 ליטרים ביום (זה המון) ולא מומלץ לשתות משקאות מתועשים וממותקים למיניהם כמו קולה ומשקאות דיאט. אני ממש מתגעגעת לדיאט קולה שלי, ועל אף שאני מרשה לעצמי לשתות כוס אחת פעם בשבוע וחצי-שבועיים, זה לא מספיק. אז הגעתי למצב שהמים כבר נמאסו עלי לחלוטין אבל אין לי כלכך עם מה לגוון. רעיונות מישהו?


המרענן הרשמי של שבוע 20: סופגניות.
אהבתי ואכלתי אותן לפני ההריון, ואני די בטוחה שאמשיך גם אחריו. מה שכן הכמויות גדלו ובמקום להסתפק באחת אני אוכלת שתיים ברצף (או שלוש?), לשמחת יצרני הסופגניות באזור רמת גן. תבורכו.


שבוע 20 מבחינה אופנתית:
אני לובשת בעיקר חצאיות או שמלות ג'רזי צמודות, עם ג'קט או מעיל מעליהן. איכשהוא אני מצליחה להסתדר עם הגרביונים הפרה-הריוניים שלי (אין לי גרביונים מיוחדים להריון) ופשוט ממקמת את הגומי מתחת לבטן. בינתיים זה עובד ונחמד לי להתלבש ככה, השבוע עבר בנעימים מבחינה אופנתית ובלי הרגשות חסך מיוחדות, לשם שינוי.
בתמונה אני לובשת ג'קט אופנוענים של LOVES.


למה אני מחכה:
לנסוע לחו"ל.
בא לי לפנק את עצמי בנסיעת סופ"ש קצרה ליעד קרוב ולהנות מקצת me time ומנעמי חו"ל לפני שאני מקבלת קרקוע רציני כאשר התוספת החדשה למשפחה תגיע.
כבר יצאתי מהארץ במהלך ההריון הזה אבל ככל שמתקרבים לשלבים המתקדמים של ההריון זה נראה לי פחות קליל ונונשלנטי. אם מישהי נסעה לחו"ל בשליש שני/שלישי ויש לה טיפים אני אשמח לשמוע.


סופ"ש מצוין
נתראה בקרוב 3>



Hi there! Here's a summary of week 20, I know I skipped week 19, but we're already passed it and I guess it was uneventful or either I was really busy :)
So please welcome week 21, and the summary of week 20:

Pregnancy week: week 20

Baby is the size of a: small artichoke (yummy)

How am I feeling:
Fine and pretty normal. Started having a bit of back pains, hope it's more because I'm sitting hunched in front of the computer than pregnancy related. Either way I started practicing maternity yoga (picture above) so it definitely helps.

What am I eating:
Everything (other than foods that are forbidden at this time). I have notices that my food intake and portion sizes have become significantly bigger, and I enjoy eating for two and eat as much as I want whenever I want.

What I find gross:
Well, not exactly gross but I am sick and tired of water. During pregnancy one has to drink A LOT, at least 2 litters a day, and you should not consume sodas and sugary drinks such as Coca cola. It's also not recommended to drink diet drinks (Diet coke my love! I miss you), So I have reached a point where I can no longer stand water and need something else. Any recommendations?


Week 20 - fashion wise:
I found myself wearing mainly jersey bodycon skirts and dresses. With a coat or jacket.
I'm also wearing my pre-pregnancy tights, I can still make them work by wearing the elastic band below the bump, so I had a pretty good week fashion wise and not feeling fashionably deprived at the moment.

What I'm waiting for:
Going abroad for the weekend.
Unfortunately, traveling out of Israel requires a plane ride (not so friendly neighbours) and as much as I don't feel like flying at the moment, I really need a small vacation to enjoy some me time and pamper myself before the baby comes and it might take a while before I'll be able to take a vacation abroad again. I already traveled twice during this pregnancy, but in the early stages, so if you have any tips regarding traveling on the second / third trimester, please share with me.

Have a great weekend!
XX