11/18/14

looks like fall feels like summer

stripe_dress_3

stripe_dress_1

stripe_dress_4

stripe_dress_2



התמונות האלה צולמו בשבוע שעבר כשהיה פה קיץ מוחלט. עכשיו כבר יותר מתכוונן לחורף תודה לאל :)
אני עדיין מנסה למצוא את דרכי מבחינת התלבשות עם בטן הריונית, ועוד לא יכולה לומר לכם שפיצחתי את העניין וסגרתי את הפינה. להיפך, זה נהיה מאתגר מיום ליום.

המשפט שחוזר שוב ושוב בתקופה האחרונה הוא: "אין לי מה ללבוש" ומבחינתי להגיד כזה דבר זה סוג כפירה. כמעט כמו לעבור על אחת מעשרת הדיברות.
מי שמכיר אותי יודע שאני לעולם לא אומרת את המשפט הזה (כי תמיד יש מה ללבוש ובדרך כלל פשוט אין זמן ללבוש את הכל :)), ועכשיו זה כואב פי כמה כשיש לי בגדים של החנות שלי שאני מאוהבת בהם, ולא יכולה ללבוש אותם. אאוץ'.


שמתי לב שהתחילה בעיה עם חולצות מכופתרות, מאחר ואלה במידה שלי שמתאימות בחלק העליון כבר לא מצליחות להיסגר על הבטן וזה מבאס. ביוש מלתחת חולצות מכופתרות... נתראה בעוד מס' חודשים, אתגעגע!

אז מה שנותר בעיקר ומה שמתחבב עלי ללבוש לאחרונה: שמלות צמודות עם סטרץ'. כמובן שעליתי במידה (או שתיים?) אבל אני מצליחה לעבוד עם זה, מה גם ששמלות bodycon יותר מחמיאות למבנה שלי כרגע מאשר דברים רפויים ומשוחררים.
מה שחבל זה ששמלות כאלה הן לא הסגנון שלי ב"רגיל" ואין לי יותר מדי מהן במלתחה.
אבל לא ניתן לזה לדכא את רוחנו ונעבוד עם מה שיש.

כאן לבשתי אאוטפיט יומיומי פשוט של שמלת פסים, סניקרס בצבע לבן (התייחסתי לזה בפוסט הקודם), חולצת ג'ינס קשורה על המותן - גם מדגישה את הבטן למי שמעוניינת וגם יכולה להישלף ולשמש כג'קט פתוח, ותיק צד קטן.
יש לי כמה אאוטפיטים חורפיים בקנה, מקווה שייצא לי לנסות ולתעד אותם בקרוב.

שימו לב שאתר LOVES כל הזמן מתעדכן בפריטים חדשים ואתמול גם נוספו אקססוריז מגניבים, אז תעקבו כדי שלא תפספסו.


המשך שבוע טוב!

אני לובשת:
שמלת פסים פשוטה שקניתי בחול / stripe dress bought abroad
חולצת ג'ינס ישנה / old denim blouse
סניקרס מנגו / mango sneakers
תיק LOVES דגם דואו / duo bag by LOVES

Still pretty warm here, as you can see, and other than struggling with the weather I struggle with my maternity wardrobe. Can't say I got it figured out yet...

I find myself saying a lot of times "I don't have anything to wear" lately, which is a sentence that normally you'll never hear me say. I guess it's just parting with my regular clothes plus not being able to wear a lot of the stuff from my own store. That sucks :/


Anyways, I'm mainly drawn to bodycon dresses that I think suit my figure the most these days, but unfortunately my "normal style" does not include this kind of dresses. But I have a few and I'm trying to make them work.

Here I'm wearing a casual outfit with a denim blouse which is tied around the waist and accentuates the belly, white sneakers (which I wrote about in my previous post) and small shoulder bag.

I have some new ideas about winter maternity outfits, I'll try to document them if the weather allows... In the mean time have a great week!

XX