1/21/14

happy birthday fashionpea ! מזל טוב! אפונה חוגגת 6 שנים אופנתיות

fashionpea_blog_ronen1

It has become a tradition that I'm celebrating the blog's birthday a tad bit late.
This time it's only 15 days late so I hope you'll forgive me - I have been doing this for more than half a decade, plus I've got some surprises in store for you guys!

So, Happy 6th Birthday to Fashionpea!
It's been more than 6 years, 633 posts and a lot of love and devotion.
respect.

I'm happy and excited to celebrate the 6th year of my beloved hobby and the web space I have created and enjoy sharing with you. You've been the best virtual partner for this ride and I hope you'll continue on with me.


In honor of this joyous occasion I have put together a little fun photoshoot in the park with my talented photographer friend Ronen Frieman.
I decided to wear the best and most luxurious items in my wardrobe - those valentino rockstud pumps, and combine them with a few basic items to create a fun and cute look, appropriate for celebration.

Hope you'll enjoy the pics and come back soon for part II of the birthday celebration - gifts for you!


כמיטב המסורת, גם השנה אני חוגגת את יום ההולדת של הבלוג באיחור :)
משום מה מדי שנה תאריך ה-4 לינואר, יום פרסום הפוסט הראשון בבלוג האופנה אפונה (אי שם בשנת תרפ"ט, סתם, זה היה ב-2008), תופס אותי עם המכנסיים למטה. בתא הלבשה, נו דאאא.
אז יסלח לי הבלוג ואנא סילחו לי אתם הקוראים על שבועיים פלוס של איחור, מקווה שהדברים המגניבים שיש באמתחתי יעזרו למחול לי.

ולפני הכל נאום יומולדת קצר.
תדמיינו שאני עומדת על כיסא ומקריאה, כי ככה דוד שלי היה רוצה שזה יהיה. אז הנה זה בא:

מזל טוב לבלוג, שחוגג היום 6 שנים ו-15 ימים לקיומו!
יותר מחצי עשור.
יש כבוד.

במהלך שש השנים הללו הספקתי לפרסם 633 פוסטים, שהשקעתי בהם את הלב, הנשמה, ופיזרתי מעל כל אחד מהם קמצוץ של סטייל, הזלפתי כמה טיפות של שיק ושילחתי לאויר העולם עם הרבה אהבה.

בחלק מהתקופה הזו היה מאוד מאתגר לג'נגל בין חיים, משפחה, עבודה והבלוג, היו גם רגעים שהתחשק לי לסגור ת'בסטה ולהמשיך את חיי האופנתיים מחוץ לרשת, וגם היו מקרים של התנכלות מכל מיני גורמים שחשבו שהם יכולים לחבל ביצירה שלי ובתחביב האופנתי שפיתחתי ושטיפחתי. בוווו.

אבל, למרות הכל, ואולי בגלל הכל, אני גאה לומר שהמשכתי לעשות ולהנות מהעשייה ולהמשיך לטפח את החלל האינטרנטי הזה שבניתי במו ידי ושאני שמחה לחלוק עמכם.
אני עומדת מאחורי כל מילה שנכתבה וכל פיקסל שאי פעם הופיע פה, והתוכן שאני משקיעה בו היה וימשיך להיות אותנטי ואמיתי.
אולי זה קצת מוזר בהקשר של אופנה, תחום די שטחי שמתעסק בחיצוניות והרבה פעמים רחוק ביותר מאמיתיות, אבל זאת אני וככה אני רוצה שזה יהיה, ומי שמכיר אותי טוב יודע שאצלי זה my way or the highway :)

תודה לכל מי שממשיך ללוות ולעקוב בקביעות ולזרוק מילה טובה של עידוד והערכה.
אתם נהדרים ולא יכולתי למצוא שותפים וירטואליים טובים מכם!


אז בתור חלק ראשון של אירועי בלוגולדת 6 של אפונה אני שמחה להציג את התמונות של יום הצילום שעשיתי לפני כמה שבועות עם ידידי הצלם המוכשר רונן פריימן.
את רונן אני מכירה כבר כמה שנים, דרך העבודה הלפני-לפני הקודמת שלי, וגם שלו, ודרכינו הצטלבו שנית ותחביבינו היצירתיים חברו יחדיו לאחה"צ קיצי ושמח של תחילת ינואר.

לרגל היומולדת הוירטואלי החלטתי להרכיב אאוטפיט שבמרכזו עומד הפריט הכה משמח לבב אנוש, הזוג האופנתי היוקרתי והמושלם ביותר שיש לי בארון, נעלי ולנטינו, ולשלב אותן עם כמה מלבושים ביסיקיים ויחסית פשוטים, אך גם צבעונים וכייפים.
ברור שהמקום הראשון שעלה בדעתי ללכת אליו נעולה בנעליים האלה היה פארק הירקון (כמובן!), אז אתם מוזמנים לגלול מטה לכמה צילומים של מעלליי בפארק.


המשך חגיגות היומולדת בפוסט הבא. תחזרו מהר, יש מתנות!

בלוג אופנה, ולנטינו, valentino rockstud pumps, נעלי ולנטינו

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, חולצת פסים

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, חולצת פסים

בלוג אופנה, ולנטינו, valentino rockstud pumps, נעלי ולנטינו

fashionpea_blog_ronen2

fashionpea_blog_ronen14

נעלי ולנטינו, תיק סלין, valentino pumps, celine bag

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, חולצת פסים

fashionpea_blog_ronen6

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, חולצת פסים

אני לובשת:

ג'קט ג'ינס אמריקן איגל (ישן) / american eagle denim jacket
חולצת פסים זארה / zara stripe shirt
חצאית זארה (ישנה) / zara skirt
נעליים ולנטינו / valentino rockstud pumps
תיק סלין / celine bag


תודה רבה לרונן פריימן על הצילומים!

אל תשכחו לחזור בקרוב לפוסט מתנות היומולדת... ביי בינתיים!