7/30/10

fine basics

basics2

basics3

basics4

basics6
חולצה H&M גברים, חצאית designers remix collection (נמצאה בשנה שעברה בסנצ'ורי21), סנדלים ניין ווסט (ממזמן), תיק מלברי

אז מה היה לנו השבוע? ארוחת ערב כייפית עם חברים, ביקור בקודש הקודשים של קסטרו, הגעה למסקנה שגם בסניף השני של איקאה בארץ המעט שאני מעוניינת בו אינו נמצא במלאי (וקניית השטויות הרגילות: כוסות, צלחות, עוד סיר סתמי, ונקניקייה + צ'יפס - מהמיטב של שבדיה), חתול שגילה תחביב לולייני חדש ומעורר התקפי לב, הופעות ג'אז מאולתרות מטעם השכן בבניין ליד וגילוי שדרת העצים המוצלת והנעימה הזו...
שבת שלום!

So what did we have this week? Fun dinner with friends, visit to the most sacred place (the showroom) of the Israeli fashion brand 'Castro', coming to the conclusion that also the second store of Ikea here doesn't have the few items I'm interested in in stock (and buying the usual crap: glasses, plates, another pot and also a hot dog + fries: the best of Sweden), a cat who discovered a new acrobatical hobby which gives me a little heart attack every time, improvised jazz concersts courtesy of the out neighbour, and discovering this lovely and shaded place...
Have a great weekend!

shirt H&M men's department, skirt designers remix collection (found last year among the racks at Century21 in NYC), sandals nine west (old), bag mulberry

31 comments:

Oh my! Congrats on becoming the owner of THIS bag!:)
You've matched it perfectly to your outfit!

x

חצאית נהדרת - חוץ מהטקסטורה המקסימה של ה scallops יש לה גם גזרה טובה

וואו התיק מדהים! תתחדשי :)

שילוב בייסיקי אבל לא שגרתי. את נראית נהדר גם בשחור ולבן ועל התיק כמובן שאין מה להוסיף. אולי כדאי שאשלח את הפוסט לגורמים הרלוונטים כי לי יש מחר יום הולדת :)

הילה cherrylipstick aka (ראיתי שיש עוד מגיבות בשם הילה אז אני צריכה "לבדל את המותג" ;))

I have missed your last post with THIS BAG, so I write it now- this bag is absolutely fantastic and you joined it perfectly with rest of your outfit:)))

איזה תמונות מהממות! בראבו לצלם!!

אני מאד אוהבת את החצאית והתיק,
לצערי החולצה לא מדברת אלי...
כל שאר האוטפיט נראה מדהים בעיני.
מאחלת לכולכן קיץ קריר ונעים.
לינדה H

basic and classic
you look amazing as always

איזה חצאית מהממת! יפה לך מאוד השחור-לבן הזה!
היה כיף לראותך בקודש הקודשים!

נשיקות

אאופאפיט מהמם! איזה קטע, עבדתי בקסטרו שנה והמלצתי בחום לאחד המנהלים הבכירים שם להיכנס לעולם העשיר של בלוגי האופנה, ובעיקר על הבלוג שלך :)
שיהיה המון בהצלחה!
דנה.

so pretty
i love your outfit and your blog is amazing

דנה - תודה, ואני מניחה דבריך נשמעו ועשו את שלהם! בטח יהיה לך מעניין לקרוא ולראות את הרשמים שלי משם, אני אפרסם את זה בשבוע הבא - יש למה לחכות... :)

Noa Raviv - היי מותק, נתראה שוב ביום ראשון הבא! :)

Linda H - אני מזהה פה אנטגוניזם נגד מחלקת הגברים? אני צוחקת... שיהיה שבוע טוב!

Style_Pursuit -
thanks, it was quite a pursuit. I can rest now... :))

Zohar -
יפה לך הז'רגון ;) וגם אני אוהבת אותה מאוד, יש בגזרה ובעיטור שלה משהו פשוט ומעניין מאוד בו זמנית...

HADAR COHEN - תודה!

הילה - כן, כן, וגם חשוב שאני אבדיל ולא אטעה. שימי לב שתרמזי היטב על מה מדובר כדי שהגורמים הרלוונטיים לא יטעו או משהו כזה D:

Karolina -
thank you! and from now on I'll try to make it work with most of my outfits. It is meant to be used and a lot, so I'll do my best to make the most of it...

LookinFab -
נכון נכון, תודה לאריאל :)

Liat -
Thanks dear!

ממש היופי והתחכום של הפשטות! לחצאית יש טקסטורה מדהימה ומיוחדת, וכל הכבוד לך שהצלחת לקחת פריט ממחלקת הגברים (קודם כל לזהות אותו..) ולתרגם אותו לאאוטפיט נשי בהחלט..אני חושבת שחלק מהיופי שבחולצה הוא הנונשלנטיות שבה שמסתדרת מצוין יחד עם החצאית היותר מוקפדת(מקווה שניסחתי את זה טוב..). תתחדשי על התיק! הוא שימושי בהחלט ולחלוטין לא רק באאוטפיט שמשולב בו שחור..תהני ממנו:))
ו--למה הכוונה ב'קודש הקודשים של קסטרו'??
תודה והמשך שבוע כיפי:)

וואו דר,
אני חייבת לציין שהתמונות רק הולכות ומשתפרות, ואני מדברת כרגע על התמונות כמכלול ולא על האוטפיט עצמו.
באמת כל הכבוד לצלם. או לצלמת. :)
התיק מהמם ! תתחדשי ! : )
הוא באמת משתלב מצוין באוטפיט הזה.

http://tal-is-in-the-mood.blogspot.com/

damn fine basics!
אהבתי את כל המראה כולל הצבעים, נראה אריסטוקרטי משהו =]

וואו!!!מהממת!התיק- מיותר לציין- שלמות!תתחדשי ותהני...היומהולדת הזו הציבה רף גבוה למתנות שיבואו אחרי...

I love your skirt! And your bag!

תמונות מקסימות! איזה תיק!!!
אגב, איפה השדרה המקסימה הזאת?

Yifat - תודה רבה! יש משהו בדברייך אם כי אני בהחלט הולכת לחרוש עליו הרבה, ועוד תיק לא ממש נמצא בתכנון ליומולדת הבא :)צריך להתענג על הדברים האלה ולהעריך אותם לאורך זמן (אלא אם את אנה וינטור ויכולה להחליף אחד כזה כל יום, מה שאני כמובן לא... :))

Tal - בהחלט המאמץ הוא משותף, וכל הכבוד לאריאל הפעם :)) תודה!

אנונימית - תודה! במונח 'קודש הקודשים של קסטרו' אני מתכוונת ל-showroom הסופר מעוצב שלהם, שמבחינה פיזית נמצא במעין מרתף שאת לא יודעת מה מסתתר מאחורי דלתו. גם אווירת השושו ששרתה עלינו אחרי שהתבקשנו לא לפרסם את הצילומים משם עד אחרי התצוגה הוסיפה לזה. וגם אם בתכל'ס לא רק מעטים זוכים לבקר שם כפי שנאמר לנו, זה היה די אמין והמפגש היה מאוד אינטימי אז אני נותנת לקסטרו את הקרדיט על כך. בקרוב אוכל לפרט יותר, בגיבוי תמונות :))

Sheli -
חחח... תודה רבה!

אליסה - תודה! השדרה היפה והנעימה נמצאת באיזור רמת החי"ל בת"א.

התיק מהמם, תתחדשי, האווטפיט מושלם חוץ מהנעליים, הייתי הולכת על נעליים בצבע הגוף.

Love that skirt and Mulberry bag.SarahD:)

love your skirt, it has a really interesting texture

Hi Dar, I like your set this time, as always a hit, simulates the skirt just a little, medieval armor, but very original.
Greetings from Spain.
Note:
Sorry language, if I know some Spanish I can comment also in my native language.

kisses

וואו,התיק החלומי
הקינאה הקינאה!
תיתחדשי

חזרתי,מוזמנת לבקר!

That bag! taunts me all the time. You look so lovely. Simple and chic. Love the ruffled skirt!

http://stylebouquet.blogspot.com

דר תתחדשי על האלקסה! לוק פשוט ויפה. במיוחד אהבתי את החצאית:)

Lilya - תודה מקרב לב! :) והחצאית הזו היא אחת מהאהובות עלי, אני לא מאמינה שיצא לי להופיע כאן רק עכשיו...

Lior Donsky - ברוכה השבה! תודה... :)

vicen -
if spanish is easier for you than you are more than welcome. I'll do my best to understand, I think it will be ok :)
Kisses from Israel!

OH!, Dar, eres realmente amable y te tengo un gran aprecio, además puedo asegurar que tu blog es uno de mis GRANDES favoritos.
Muchas gracias.
Besos desde España.

You look soooooo beautiful! I love the detail of that skirt. It's amazing!

Best wishes from one blogger to another,

~Zabrinah