7/28/10

love(ly) night out in tel aviv

tachana1

charlie_paloma7

tachana3

charlie_paloma2

tachana5

charlie_paloma5

charlie_paloma4

charlie_paloma6

tachana4

charlie_paloma3

charlie_paloma1

tachana2

afoona1

afoona

תמונות שצילמתי ביום ראשון בערב במסיבת האופנה שבמתחם 'התחנה'. הסיבה העיקרית לבואי היתה הרצון לברך את החברות המתוקות מ-charlie paloma על פתיחת החנות החדשה במתחם. בתור מי שקיבלה הצצה לחלל עוד בשלבי ה-"making of" השתוקקתי מאוד לראות את החזון הופך למציאות והוא בהחלט הפך למציאות יפהפייה - בייחוד כשהבגדים והנעליים מעטרים את המדפים והמתלים...
אני לא ממש טיפוס קיטשי ומתקתק באופיי (אל תטעו! למרות שפפיוני סאטן פריכים המקשטים נעלי בלרינה מהפנטים אותי בקלות...) ועם זאת החלטתי לזרום עם רוח האהבה שבאוויר ובאיחור קל אני רוצה לאחל לכל הקוראים ט"ו באב שמח. מאחלת לכם המון אהבה - משפחתית, זוגית, לחיות המחמד שלכם או לכל דבר אחר שתבחרו ומכל הסוגים גם יחד!

A few photos I took Sunday night during the fashion party at the "Tachana" (hebrew for "station"). This place is a reconstructed train station that was active from the late 19th century until the mid 20th century, and now turned into a leisure, recreation and fashion area with boutiques, exhibitions and even a farmers market.
I went there to visit two dear friends, the owners of the label "charlie paloma" who opened their store there, and to wish them congratulations and good luck. I was also curious to see how the place turned out since I had gotten a sneak peek of the store during the renovations. And it looked lovely at the end, and with all the beautiful clothes of course...
Sunday, or actually Monday was also the jewish holiday equivalent of Valentine's Day (we call it here: "love holiday", in free translation) so on this occasion I would like to wish all my readers tons of love! whether it's family love, romantic love, love for your pets or any other kind of love you choose (and all of those loves together)... kisses!

21 comments:

I really love the first ballerinas

See U

That you have the most beautiful festivals Hebrews, and add, love life and because they also love fashion blogs, is not it?, Ha, ha.
Well is an opinion, I am sending you a big hug from Spain

היי איזה נחמד!! גם אני הייתי שם :) רק ששמעתי שמארגנים מסיבת אופנה דמיינתי לעצמי משהו יותר מעניין והם לא עמדו בציפיות, אבל מאוד נחמד בתחנה. אם את קופצת לתל אביב שוב הייתי שמחה להפגש איתך :)

רנה

The second flats are very seductive.. Beautiful photos!
I completely forgot about Hag Haahava.. I guess I live too long already in Holland))

מתחם התחנה הוא מקום כ"כ פוטוגני :)
מאיפה החולצה/שמלה שאת לובשת?

נראה מעניין ביותר !
אהבתי את החולצה שלך.
ביי
לינדה H

אין, פשוט אין על המתחם הזה! כל כך אירופה :)
מניין החולצה היפה שלך? לא כתבת.

שרונה

איזה כיף לראות תמונות שאת צילמת !
אהבתי !

lady moriarty -
me too! :)

vicen -
I definitely agree to the "love life" concept, even before loving all things fashion. Here's to loving life! kisses from Israel

renerene - בעיקר תיכננתי להגיע לראות את החנות ולברך, אבל כל הזמנה היא סיבה למסיבה, לא? האווירה היתה מאוד נחמדה וכך גם החברה. אולי נתראה במסיבת האופנה הבאה... ? :))

ia_fetishistko -
well I see you remember the name alright... and being in Holland for too long doesn't sound bad to me. :)
Thanks!

LookinFab -
בהחלט, בייחוד בלילה (הייתי שם גם ביום) ואם את מצרפת לקינוח הליכה בסמטאות של נווה צדק אז בכלל יצאת עם שפע ממתקים ויזואליים :)
והחולצה מזארה - אהבתי את הניחוח הוינטג'י והסטייל קיץ בסן טרופז שלה... :)

photo.fashion.passion -
כולל הצרפתית. סתם :) והחולצה מזארה...

Linda H -
מעניין מאוד, ויש עוד דברים לא פחות מעניינים שצילמתי השבוע במקום אחר, אני מקווה לפרסם בקרוב. כמו כן ראי את התגובה מעלה לגבי החולצה. לילה טוב!

lili loft - מעולה, איזה כיף לשמוע! ותתכונני לעוד בקרוב. דווקא מאוד נחמד שם מאחורי המצלמה... :)

מאוד מאוד אהבתי את החולצה ומה שעשית בשיער! מקווה שגם לך היה יום אהבה שמח ושכל יום יהיה כזה!

דר, החולצה מ-ד-ה-י-מ-ה!
הולכת מעולה עם הסרט בשיער.
אם את אי פעם תרצי להיפטר ממנה, תודיעי לי (-:

אהבתי מאוד את מה שאת לובשת!
אולם, מתחם התחנה דוחה, פשוט מגעיל את השועלים. אני מאוכזבת ממך שגם את נרתמת למסע היח"צ העצבני וחובק כל של המקום הזה, משום מה חשבתי, בתור קוראת אדוקה ונאמנה של הבלוג מיום היווסדו, שהמקום הזה ממש לא ידבר אלייך.
בכלל, תרבות המתחמים התל אביבית מאוסה, מילא מתחמים שקמים ומתפתחים ספונטנית, כפעולה "מלמטה", אבל מתחם מלאכותי כעין זה הוא פיכס. כל הבלוגים אותו הדבר, משתפכים על האירופאיות המדומיינת של המקום. בורינג!

אנונימית - לא ברור לי על איזה מסע יח"צ מדובר, כמו שכתבתי בצורה יותר מברורה, הגעתי למקום בשביל לבקר חברות שאת החנות שלהן דווקא מאוד אהבתי ואני מכירה את הדברים ואותן עוד לפי כן ובלי כל קשר לתחנה.
החנות שלהן יפה מאוד, התחנה עצמה חביבה אם כי תיירותית משהו (נראה לי ש"מגעילה ת'שועלים" זו קצת הגזמה - מקום מסחרי מאוד אבל כך גם הקניונים למיניהם ומקומות אחרים בת"א לא? לפחות זה באוויר הפתוח וקרוב לים) ונווה צדק שנמצאת במרחק יריקה / 2 דק' הליכה יפה עד מאוד.

הילה -תהיי הראשונה לדעת... :))

michalooshla - היה בהחלט יום אהבה כייפי, נחמד לבלות עם אנשים שאוהבים!

אהבתי את הבלרינות עם הפפיונים וגם את הצמה בשיער שלך זה מאוד יפה לך :-)

החולצה מקסימה ואת יפיפיה! הייתי מעוניינת לדעת עם מה שילבת את החולצה הזאת.

אני מסכימה איתך שהקניון הוא מקום מסחרי (נו ברור), אבל ההבדל הוא שהמסחריות בקניון היא מאוד אאוט דר, כלומר אין איזו הסוואה סופיטיקטד לעניין המסחרי של הקניון, והראייה הברורה ביותר לכך היא שמו. אך מקום שמסווה את עצמו (הו, היומרה היומרה) ומתחפש למקום "תרבותי" וכו' - זה כן מגעיל ת'שועלים ואף ת'בואשים.

אנונימית - כן ברור לי לגמרי למה את מתכוונת, אבל הרי איזור תל אביב-יפו לא מלא במקומות יומרניים ומתיימרים ביותר, למה להיטפל לתחנה? (אני צוחקת כמובן, וברור שלא הייתי צריכה לעבור לאיזור החיוג הזה כדי להבחין בכך, בייחוד כשאני מגיעה ממקום כה נטול יומרות בצורה יפה ונאיבית כמו חיפה).
איך שאני רואה את זה, אפשר להינות ולהרים כוסית בחברה טובה או להתמקד בכל מה שרע ויומרני במקום. אני בחרתי באופציה הראשונה אבל כל אחד יעשה כטוב בעיניו.
נ.ב מגעיל ת'בואשים זה ממש קיצוני ומשעשע, אני אנסה לאמץ ברשותך... :)

אנונימית - שילבתי את החולצה עם הפריט האלמותי שעוזר לעבור את הקיץ הישראלי בשלום - שורטס ג'ינס! ובתוספת סנדלים חומים עם רצועות איקס, בסגנון אספדריל.

אפונית - אני פולניה, להתמקד במה שרע ויומרני זה המקצוע שלי :)
וחוץ מזה שגם אני חיפאית במקור ואכן אין כמו חיפה.
נ.ב - שמחה להיות לך לרפרנס

דר את נראית מהמם, וכמו כן גם החנות והמתחם עצמו.
סתם שאלה לא קשורה, הקעקוע של הנוצה, הוא שלך?

אנונימית - אה, אני לא פולניה, וגם לא אשכנזיה (בולגריה ס.ט), זו כנראה הסיבה. ובתור שתי חיפאיות לשעבר, אני חושבת שיש לנו אחלה חוש ריח ליומרה... :)

marina - תודה מותק! לשאלתך, הקעקוע המגניב לא שלי, הוא של טליא (חצי מהצמד צ'רלי פלומה). אני חפה מקעקועים לגמרי! :) בהזדמנות אולי נדבר גם על למה...