9/8/09

I'm spinning around

fringe_dress1

fringe_dress2

fringe_dress3

fringe_dress4
שמלה H&M, ג'קט ג'ינס זארה, נעליים מנגו, שרשרת שלומית אופיר

fringe_dress5

fringe_dress6
Dress H&M, Jacket Zara, Necklace Shlomit Ofir, Shoes Mango

טוב, הבייבי הזאת היתה מונחת יותר מדי זמן בארון ולכן הייתי חייבת להוציא אותה לסיבוב. תרתי משמע. יש בגדים שפשוט גורמים לך להתנועע באופן מיוחד (ואני לא מתכוונת למחוכים חונקים או לנעליים קטנות מדי) והשמלה הזאת היא אחת מהם. מהרגע בו הנחתי אותה על עצמי התחשק לי לצאת במחולות ובעיקר להסתובב במקום ולחוג במעגלים כמו ילדה בת 5. מה שמזכיר לי את המטרה הראשונית שלשמה התכנסנו, או שלשמה אני מתלבשת, והיא הנאה צרופה. ובמילים אחרות (או יותר נכון במילה אחרת): כיף.
מאז ומתמיד נמשכתי לצד ה"לא פונקציונלי" של האופנה וחיבבתי אלמנטים כמו פרנזים, ציוצים, רקמות ושאר תוספות שבאות לשרת את הפן העיצובי והאסתטי של הפריט. התלבשות היתה ועודנה עבורי הרבה מעבר ל"טוב, בואי תשימי על עצמך משהו כדי שלא תצאי לרחוב בפיג'מה" והיוותה מקום למשחק ושעשוע וגם לפורקן יצירתי ותודה רבה לשמלת הפרנזים (הלא פרקטיים בעליל, שלא לומר מעצבנים לחלוטין כשהם נתפסים בכל מיני דברים) שהזכירה לי את זה.
דבר נוסף שהזכירה לי השמלה הוא שמזמן לא רקדתי. כבר הרבה זמן לא הייתי באיזו מסיבה טובה שגרמה לי לנענע את איברי, בחינניות ובתאום עם הקצב, כמובן... ועד שזה יקרה כל שנותר לי הוא ללבוש את השמלה הזאת, או את חברתה, שמלת השכבות האווריריות השחורה, שבסיומת שלה מבצבץ רק רמז מאוסף השכבות התחתונות הצבועות בכחול מהפנט (מתוקה שלי!) ולהסתובב במעגלים עד כדי סחרחורת קלה... :)

תודה רבה לשלומית אופיר ולרוני לוי הנפלאות וכמו כן לצלם שהחליף הפעם את מקומה של אריאלה ועמד בגבורה במתקפת הסיבובים שלי... שיהיה המשך שבוע נעים לכולם!

This baby was sitting in the closet way too long, so I had to take it out for a "ride", or actually a spin. Some clothes just make you move differently and this dress is one of those clothes. Right after I put it on I just wanted to twirl and twirl, like a five year old. And this reminds me why I dress and why I love fashion: because it's fun!
I try to keep in mind the playful, whimsical side of fashion, and that clothes aren't only means to cover myself up so I don't go out to the street in my pajamas...I have always liked details such as ruffles, fringes, embroideries and other not very functional yet aesthetic additions to fashion garments. These things make me want to touch the garment, feel it and just have fun with it...
And until I find the next interesting and detailed garment, I think I'm going to keep twirling in this one (hopefully I won't get dizzy...).
Big thanks to Shlomit Ofir and Roni Levi and I hope you all have a great rest-of-the-week!

50 comments:

תמונות הורסות, נראת מהמם!
באה איתנו למסיבות של הפאשן וויק במילאנו?

התמונה הראשונה מהממת! יפיפיה! השמלה.. והשיער... התנועה!
שאפו לצלם.

אהבתי את השמלה, את הצבעים, השילובים עם הז'קט והנעליים. מקסים.

ולגבי הריקודים - גם אני מרגישה ככה, נראה שזה מגיע עם הגיל, שיש פחות ופחות מקומות שווים לצאת לרקוד בהם, במיוחד אצלנו בצפון. וככה יוצא שבסוף אנחנו רוקדים בעיקר ורק בחתונות ושמחות (!?!).

mayushka - בדיוק חשבתי על זה! ממש קראת את מחשבותי... הרהרתי לעצמי שאף אחד מחברי לא מתחתן בעתיד הנראה לעין אז גם בחתונה לא ייצא לי לרקוד בקרוב. נו טוב, כנראה שאקח את עצמי דרומה, לא נראה לי שחסרות מסיבות...
תודה רבה!

Boiler - תנקס!! זאת הזמנה רשמית? ;)

טוב ליסטן סימבה, מה פשר הרעמה ה*מטורפת* הזו???
בדיוק כשכבר חתמנו על מנה של "אחד נערה סולידית עם שיער אסוף, אחד, לשולחן 37" מגיעה הלביאה הישר מהסוואנה וקודם כל טורפת את אריאלה שלא הצליחה להגיע לצילומים, מסכנה, ועכשיו עושה פה לינץ' בפרנזים האומללים שצריכים להלחם בכוחות הצנטרפוגים!
בקיצור, הקונה מטטה :)
ו.. אל תאכלי אותי, בבקשה.
 

לא, אין דברים כאלה!!! מהממת. השמלה, השרשרת ובעיקר הבחורה!
מדהים! גרמת לי להצטער שאני לא מפיקת מסיבות, שיהיה לך לאן ללבוש את השמלה המושלמת הזו!
ו..אני חייבת להודות שאני קצת מתגעגעת למשקפיים, לא שזה מתאים לאאוטפיט הזה, אבל יוחזרו המשקפיים המתוקתקות לבלוג! ולו רק לגיחה...
נשיקות.

אהההה,
גרייט מיינדס ת'ינק אלייק.
אני כמעט בטוחה שיש לי את אותו ז'קט ג'ינס אופנוענים מהמם מזארה אבל בשחור משופשף!
הכי כיף להסתובב במקום, ולשחק למוות בפרנזים.
אחת משמלות פרויקט הגמר שלי הייתה תפורה עם פרנזים לכל אורכה, כמובן שעד שהצלחתי לעשות אותם באופן שרציתי שלא יפרמו (סיוווווט לתפור פרנזים) גזרתי התעסקתי והסתובבתי עם פרנזים בשווי איזה 500 שקל או משהו מופרך שכזה!! אבל אין מה לומר, זה מהדברים שאתה רק רוצה לגעת ולמולל בין האצבעות לנצח!

וואו, השארת אותי חסרת מילים! איזה יופי של אאוטפיט ופוסט! השמלה מושלמת וכל המסביב שהתאמת לה משדרג אותה אפילו יותר.
ה*רעמה* שלך כדברי אריאל משביחה את הכל :)
חוצמזה לגבי הריקודים, אני משתדלת לקיים את הבטחתי לומצוא לנו מסיבה ראויה לנענע את עצמנו ואת בגדינו המרשרשים...
(נ.ב - לתשומת ליבך, באשמתך/זכותך אני עכשיו דבוקה לפחות למשל ה-24 שעות הקרובות לשיר הזה של קיילי...)
נשיקות!

יש לי שמלה כזאת בדיוק בצבע תכול-טורקיזי, גם שלי מ H&M, וקיבלתי אותה מתנה מבן זוגי לפני כחודש.
האמת שאני ממש מפחדת ללכת איתה, ובגלל זה עדיין לא לבשתי אותה אף לא פעם אחת. היא מדהימה וכשאני מודדת אותה זה בדיוק מה שאני עושה - מסתובבת וזזה איתה, אני נהנת לראות את הפרנזים ככה מתנועעים בקצב אחיד :)
חוץ מזה שפחד נוסף שלי הוא שהפרנזים יתפסו במשהו (וזה יכול לקרות בקלות) ואז היא תפרם לי.

בכל מקרה, אווטפיט מעולה! אהבתי,
שרונה

הפוסטים שלך לאחרונה מציפים אותי בתחושת הנאה צרופה- איזה אאוטפיטים נהדרים. השמלה עם הפרנזים משגעת, שלא לדבר על כל הלוק שהרכבת עם השרשרת המדהימה, השיער היפה תמיד שלך והנעליים.

וואוו! התמונה הראשונה ממש טובה. התנועה של הפרנזים, השיער, כמעט אפשר להרגיש את הקצב :)
השמלה ממש יפה!

התמונה הראשונה מדהימה!
ואני מאוהבת בשיער שלך :)

אהבתי את הצבע של הנעליים שתואם לג'קט,
והשמלה... טוב השמלה :))))

את נראית מעולה!

אוי דר איזה נהדרת התמונה הראשונה - יש לי פטיש נוראי לשיער והסיבוב הזה פשוט הראה את כל הדירוג שלך וכמה השיער שלך באמת יפייפה :)
השמלה מקסימה!!

נורא אהבתי את השרשרת, נכנסתי לאתר של שלומית אופיר ולא מצאתי את אותה דוגמא של שרשרת. (הציפורים יושבות על "סוג" עץ אחר...) יכול להיות שזו שרשרת בעיצוב אישי? :(
תודה

tutti - ואני מתגעגעת אליך מותק! אני מאמינה שהמשקפיים עוד ישובו, אני פשוט צריכה לקחת אותם לאופטומטריסט ולחזק את הידיות כי הם כבר "נוזלים לי מהאף".. האמת שאני מפחדת ללכת כי אני לא רוצה להתפתות לעוד זוג משקפי שמש... :) נשיקותותי לתותי!

פטיט לולו - אהה, אני יודעת בדיוק לאיזו שמלה את מתכוונת. ראיתי צילום שלה אצלך בבלוג... פרנזים זה דבר יקר לקנות כשאתה לא חברת ענק כמו הייץ' אנד אם או זארה וכשקונים כמות גדולה באופן לא סיטונאי. אבל בהחלט אפשר להסתובב איתם ולמולל אותם שעות. גם ציון אוהב למולל לי אותם אבל זה פחות נחמד :))

שלי - יאללה, אני בונה עלייך לאיזו מסיבה תלאביבית ראויה. נראה מה יש לעיר הגדולה להציע שאין פה... :) אגב, הקשבתי לשיר כשכתבתי את הפוסט, מילותיה האלמותיות של קיילי נסכו בי השראה... :) נשיקות!

אריאל - אל תדאג, אני לא נושכת! טוב רק אם מעצבנים אותי, אבל בסיטואציה הזו הייתי ממש מבסוטה. תנו לה פרנזים ודיטיילים והבחורה מרוצה... :)

שרונה - מגניב, גם לי הביאו אותה לפני כחודש. אחלה מתנה קיבלת! ראיתי את הצבע הזה באתר (כש"הזמנתי" את שלי מה"קניין" שלי) וזה צבע ממש מוצלח. ברוח הפוסט אומר לך שאל תפחדי ופשוט תהני ממנה, רק תדאגי להתרחק מווים, מסמרים בולטים וציפורני חתולים מתלהבים. ואם לא, גם להסתובב איתה בבית ולרקד זה לא בתכל'ס לא רע.. תודה רבה!

crazygal - תודה רבה! אני חייבת לומר לך שהפוסטים שלך מאוד משעשעים ועל מה שעשית עבור מוט'קה שמור לך מקום בגן עדן. כל מי שעוזר לבעל חיים תועה הוא פשוט בנאדם טוב!

טושיק - תודה רבה! חן חן... :)

Galit-Lynn Stiklaro - הנעליים האלה הן ללא ספק הקנייה של הקיץ מבחינתי. אני בנאומי סיכום כי כבר עברתי לרכישת נעלי חורף... :) תודה רבה!

Zohar- אני אמסור למעצב השיער שלי, הוא יישמח לשמוע... :) וגם לי יש קצת פטיש לשיער כשחושבים על זה... שיער על הראש, אני מתכוונת :)) תנקס!

mop - אצתי רצתי לבדוק את העניין באתר ואת צודקת. אני לא רואה אותה ברגע זה. מה שכן אני יכולה לומר הוא שלפני שבוע היא היתה גם היתה, בגוון כסוף (כמו שלי) וגם בווריאציה זהובה. אולי כרגע עומלים על יצירת עוד ציפורים מתוקות על ענפים, אני יכולה לנסות לברר עבורך את זה...

אשמח מאד אם תוכלי לברר! יש לי חיבה עזה לשרשראות ולציפורים (בכלל, וכשרשרת).
אשמח לרכוש לי אותה בהזדמנות הראשונה... :)

mop - אסייע בעדך ככל שאוכל :) שיהיה לילה טוב לעת עתה!

הלוקיישן נהדר והתנועה מחמיאה לך מאוד. וגם לצלם המוכשר
לבחור שהזמין למילאנו-מחר הולכים מסיבה בג'יל סנדר. עם האאוטפיט הזה נראה לי את עוברת גם בלי הזמנה...

karen -
I wish! הלוואי שזה היה אפשרי. אני רואה עכשיו את כל הבלוגריות האמריקאיות שהוזמנו על ידי חברת coach לשבוע האופנה בניו-יורק ואני פשוט מתלהבת בשבילן לגמרי... :)

clothes on trees - היי פלורה יקירתי, תודה רבה!

Allegra -
thank you so much!

mop - הבטחתי לברר עבורך (ועבור כל מי שמעוניין) ועשיתי זאת. אז ככה:
לדברי המעצבת, השרשרת המדוברת תוחזר לאתר אטסי בימים הקרובים. בכל מקרה עד אז אפשר להתקשר למעצבת ולהזמין אותה בטלפון:
0544619467
או להגיע לסטודיו שנמצא בתל אביב ברחוב גרוזנברג 6.
כמו כן, אפשר לבקר באתר של המעצבת שממש לאחרונה עלה לאוויר:
www.shlomitofir.com

מקווה שזה עונה על מבוקשך. שיהיה יום טוב!

Great outfit, great necklace, great hair. BUT- definitely NAY for the jeans jacket!

wow!! i love this look! your hair is amazing!!

וואו,כל התמנועה הזו בתמונות פשוט מקסימה!
אני נורא אוהבת פרנזים,ושמלות פרנזים בפרט וזו אחת הגרסאות היותר יפות שראיתי לאחרונה,גם האורך גם הצבע-הכל!
אהבתי ששילבת את השמלה עם הג'ינס,יצא מראה ממש מגניב

Great movement shots!
שלא יגידו שאי אפשר ללמוד משהו מטיירה בנקס ו-ANTM :)

לחברה שלי יש שמלה זהה בשחור שהייתה שייכת לאמא שלה לפני כעשרים שנה ועברה תיקונים וקיצורים. ראיתי את השמלה ב-H&M בחודש שעבר והיא לגמרי פריט מנצח - לפני עשרים שנה והיום גם יחד.

אני יודעת שלאנשים נמאס לשמוע את השם הזה אבל... היית בהופעה של מדונה? זאת הייתה הזדמנות טובה לרקוד :)

וואוו איזה שמלה.
פרנזים גורמים לי להזיל ריר, ואני כבר זמן מה מחפשת שמלת פנזים הולמת וטרם מצאתי...

מהממת, והשרשרת פשוט מדהימה! :)

התאהבתי בשמלה שלך, היא מיוחדת ומדהימה. גם השרשרת. והאמת שאהבתי הכל הפעם
התמונה הראשונה כזאת וואו!


ואיך את קונה ב H&M כל הזמן?
מהאתר שלהם או משהו?

cute dress
Love the way you wear it
red lipstick suits you so well

דבר ראשון התמונות מהממות!
דבר שני, אני רוצה להגיד לך כבר הרבה זמן שאת משלבת פריטים שלא תמיד הולכים ביחד, את לוקחת סיכונים. ממש רומי הישראלית! אני מתה עלייך (:

I think that your silhouette delightfully illustrates the idea of "casual romantic Elegance" . . . that you gracefully decline on such a sensual/long- limbed way


à Bientôt, Antoine

שרשרת מהממת! בדיוק הסגנון שלי
נכנסתי לאתר של המעצבת, ממש מוכשרת!
תודה שגילית לנו אותה :)
אליסה

blossombutton - אני גם אוהבת מאוד פרנזים, בכל דרך וצורה שהיא. הם פשוט מוסיפים דרמה ועניין... תודה רבה!

אנונימי - תודה! אני לא מזמינה מהאתר שלהם כי ש להם פונקציה של אונליין שופינג רק במדינות אירופאיות ולצערי אין לי קרובים במדינות שכאלה. יש לי כמה מקורבים שנוסעים בתדירות גבוהה לחו"ל ובעזרת רשימות מצולמות שהם מקבלים ממני מביאים לי מדי פעם פריטים, כך שאני נשארת מעודכנת בכל הנוגע ל-H&M. אבל, כידוע, אוטוטו, עם כניסת הרשת לארץ אוכל לקנות לעצמי בעצמי... :)

cherrylipstick - נראה לי שזה פריט על זמני מצוין למלתחה, בוודאי בשחור, אבל זו רק דעתי. לגבי מדונה, בסופו של דבר החלטתי לוותר. לא יודעת למה, אבל זה מה שיצא בסוף ואני בסדר עם זה. ראיתי שהרבה אנשים נהנו ביותר ואני מאוד שמחה בשבילם :))

נגה - מאחלת לך בהצלחה במציאת השמלה! אני אובססיבית לפרנזים מאז ומתמיד ובאמת לקח זמן עד שהנחתי את ידי על אחת כזו אבל בסוף זה קרה... הישארי אופטימית! :))

מורן - תודה רבה!

bisou joue -
thanks!! I find myself wearing red lipstic pretty often... :))

alisa - שמחה שהתוודעת אליה. גם אני עברתי על האתר והתרשמתי מאוד מהעיצובים. הבחירה היתה קשה :))

olivia - תודה רבה! מנקודת מבטי, כל עוד הסיכונים לא מערבים אנשים אחרים ולא יכולים לפגוע בזולת ובמקרה הכי גרוע יסתיימו ב"כשלון יצירתי", אני לגמרי מוכנה ללכת על זה. בתכלס, מה יכול לקרות ? :))

stilettostetico -
wow, that's such a great compliment! thanks and I hope you will come visit me again...
:))

אני לא יכולה להתגבר על איכות התמונות שלך ואם גם הצלמת הרגילה נעדרה אין אלא להסיק שאת המכנה המשותף היחיד בין כולן
השמלה מאוד מתאימה לך
גם לי יש את הקטע הזה- קונה משהו ורק מחכה ללבוש אותו...
לגבי מסיבות- פשששש לא הייתי מתארת לעצמי שזה משהו שאת אוהבת, אבל, לומדים משהו חדש כל יום.
אה- ובלי קשר לכלום: היום בעת שיטוטיי בממילא בירושלים, ראיתי את הנעליים שלך מניין ווסט (הלבנות); לא מדדתי אבל נזכרתי בך. והסיפור הזה נהיה כבר קריפי אז אני אפסיק.

i must say that your blog has become one of my daily reads, your sense of style is impeccable and i luv the red lipstick! :)

lacysmess.blogspot.com

אני חייבת לדעת איפה את מסתפרת!

Dana - מסיבות אני מאוד אוהבת. בשנים האחרונות מיעטתי במינונים ועכשיו בא לי שוב. ואת עושה לי חשק לבוא לבקר בירושלים. תודה בובה!

קרן - מסתפרת כבר כמה שנים אצל שלומי בן שטרית בשכונת ורדיה בחיפה. :)

Lacy -
Thanks!

you've been JINXED...

FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM
FASHIONJINX.BLOGSPOT.COM

JINX -
I just saw it and it's great! many thanks!!

וואו!
איזה יופי של שמלה, והתמונות- הורסות! אין על פרנזים, הם כל כך כיפיים, וגם אני איתם לא מפסיקה לרקוד. עד שאני נתקעת במשהו (;
השילוב של הג'ינס יחד עם השמלה והשפתון האדום מדהים. כל דבר משתלב עם השני באופן מושלם.
מאוד מאוד אהבתי!

לא הגבתי עוד אף פעם אבל ממש הייתי חייבת על זה.
איזה יופי!!!!!
השילוב עם הנעליים והג'קט הכחולים פשוט הורסים לגמרי (במובן החיובי כן?)
מממשששששש אהבתי :) ורק שתדעי את ממש משתבחרת (נשמע לי יותר טוב ממשתפרת) עם הזמן..
תענוג להכנס!

אין על שלומית המהממת, אני מכורה לתכשיטים שלה כבר כמה שנים:)
הג'קט פשוט ממיס לבבות, תמיד כיף לראות את השילובים הנהדרים שאת עושה, ואת הסיכונים שאת לוקחת,יש בהם משהו כול כך נכון וכול כך מדויק.

נוי - זהירות עם הסיבובים האלה, כן?!
D :
תודה רבה, שיהיה סופ"ש נעים...

אנונימית - "משתבחרת", אני אנסה להשתמש בזה גם מתישהו במשפט :) תודה רבה, עם כאלה תגובות את מוזמנת להגיב שוב. וגם עם תגובות אחרות. מה שבא לך... :)

נרקיס - יש לה יופי של תכשיטים, אני נהנית מאוד מהשרשרת! תודה!

הצילומים מקסימים!!

מאוד אהבתי את השילוב של הנעלי גינס עם הגקט. מאוד ניינטיז ועם זאת עכשווי!

נשיקות

התמונה הראשונה מאלפת
הבלוג שלך הוא הדבר החם ברשת
אני פותחת אותו כל בוקר לקבל השראה ממך
בבלוג שלך, אופנה היא השראה ליום שמח וחיובי שהינו מעבר לתלבושות ואיפור. סגנון הכתיבה שלך הוא המתנה הגדולה שלך בעיני ואני כל פעם מתמוגגת מחדש.
קניתי לי גרביונים בהייץ' אנד אממ היום וחשבתי עליך...

דרך אגב, ידעת שבסקנדנביה קוראים להם הנס אנד מוריץ?
יענו, עמי ותמי...
מאלה

Thanks babes, hugs and kisses!

ראיתי היום שמלה כזו בחנות ויטאג' בירושלים, פחות או יותר אותן צבעים ועם לייבל מכובד של מעצב אירופאי. תהיתי אם לקנות ומה לעשות, אבל עכשיו נתת לי את התירוץ המושלם: גם לי מגיע פרנזים!

וואו איזה תמונות!
ושילוב מוצלח מאוד.