9/22/09

Girl Crush

לא הרבה בחורות עושות לי את זה וקשה להקסים אותי בצורה מוחלטת (יש לי סטנדרטים גבוהים!), אבל הבחורה הזאת שבתה את לבי לגמרי! קוראים לה Miroslava Duma, או אם תרצו Mira, וכפי שהשם אולי מרמז, מדובר באשת חברה ובנערת "It" רוסייה שמגיעה ממוסקבה ומבלה בעיקר בפריז ובניו-יורק, שם מלבושיה המגוונים מונצחים על ידי עדשות צלמי האופנה האהובים עלינו: סקוט שומן ה-Sartorialist, טומי טון מ-Jak&Jil, גאראנס ואחרים.

אז מי זו מירה, ומה הקטע שלה? ובכן, לא ממש קל לגלות. בעוד תמונותיה הרבות והנפלאות מסתובבות באינטרנט ומטריפות לי את החושים (בעיקר את חוש הראייה וגם את החוש האסתטי), אין הרבה מידע על חייה הפרטיים. האם היא בת של אוליגרך או שאולי היא נשואה לאוליגרך? או גם וגם? ובתכלס, האם זה באמת משנה? הרי זה לא שניסע כרגע למוסקבה לחפש לנו אוליגרך. על אף שמסתבר שהם אוהבים בחורות קטנטנות עם שיער חום ופוני. הממ...
בכל מקרה, מירה עובדת (קשה) כעורכת בהארפרס בזאר הרוסי ועוד פרט מידע חשוב הוא שהיא מחזיקה ברשותה אוסף שערורייתי ביותר של תיקי בירקין, בכל הגדלים, הצבעים והטקסטורות (הידעתם שיש בלוג שנקרא
Birkin Watcher בו מתועדים תיקי בירקין שנצפו ברחבי העולם יחד עם האוחזות בהם? ובכן עכשיו אתם יודעים! ואם תדפדפו אחורה לפוסטים של חודש יולי אולי גם תמצאו את מירה הקטנה, עם אחד מהבירקינים הרבים שלה...)
miroslava_duma1
Mira as photographed by The Sartorialist, here and here

אין ספק שמירה יודעת להתלבש ויודעת לעשות את זה טוב, מעניין וססגוני. ומה שאולי הכי מקסים בה היא העובדה שהבחורה יודעת לפשוט וללבוש צורה בחינניות עם כל אאוטפיט שהיא מרכיבה לעצמה. אם תחזרו לתמונות שבראש הפוסט חישבו לעצמכם כמה בחורות אתם מכירים שמתלבשות יום אחד כך ובמשנהו כך? אני מניחה שלא הרבה, אם בכלל, וכנראה שמלבד חוש אופנתי משובח, על מנת להתלבש ככה דרושה גם מלתחה ענקית אבל אני חושבת שמירה מדגימה יפה את הפוטנציאל הגדול של כיף, שעשוע ומשחק שטמון באופנה. ועכשיו ניתן לתמונות לדבר:

miroslava_duma2
Mira, as photographed by Garance Dore

miroslava_duma3
Mira rocking pink shades, as photographed by The Sartorialist

miroslava_duma4

miroslava_duma5
photos from here

זהו אחד המראות האהובים עלי של מירה: שימו לב לשילוב המעולה בין שמלת הג'ינס לג'קט העור והקיפול של שרוולי הג'ינס מעל לשרוולי הג'קט (note to self: צריך לנסות משהו כזה בהזדמנות) וכמובן האקססוריז המשובחים עד כדי עילפון: קלאץ' פראדה (ככה משלבים חום ושחור, גבירותי ורבותי!) וערבוביית צמידי זהב, יהלומים (נראה כמו יהלומים. או זהב לבן. בכל מקרה הבנתם את העקרון) ועור .

miroslava_duma_6
photo from here

לסיום, עוד מראה אהוב ודי עדכני של מירה משבוע האופנה האחרון בניו יורק. אהבתי את השמלה האסימטרית בהדפס קמופלאז' מצוותת לווסט ג'ינס וכמובן את העקבים הנפלאים וגרבי הברך (בהשראת התצוגה של א. וונג?). ועם מנה כזו גדושה של אופנה משובחת על הבוקר אאחל לכם יום טוב והמשך שבוע נעים!

32 comments:

היא מדהימה! זכור לי במיוחד הלוק עם מכנסי העור החומים הגבוהים... מעורר השראה

אמרו לי כמה פעמים שאני דומה לה, אהמ אהמ :)

D:
ואני לא הייתי מתנגדת בכלל להיות דומה לה מבחינת ארון הבגדים .. :))

התמונה של שומאן - זו שבה היא לבושה בחצאית הפרחונית - היא אחת התמונות היפות והזכורות שהתפרסמו אצלו באופן כללי, And that *is* saying much. תודה על המקבץ הערוך היטב.

מיכל - זאת ממש תמונה איקונית. יש גם אחת דומה של טומי טון בגירסה הקודמת של הבלוג שלו.

צ'מעי, כפרה, בעיניי את מתלבשת הכי יפה וגם הכי יפה.
חוץ מזה, אני הרבה יותר מעריכה את זה שאת מתלבשת בתוך מגבלות תקציב. לא שכסף קונה טעם, אבל הרבה יותר קל להתלבש יפה בתקציב בלתי מוגבל.

חוץ מזה, תשמעי, לבחורה יש ראש ע-נ-ק, היא נראית כמו סוכריה על מקל שהתחרפנה.

ariela - כפרה עליך... :) מצד שני לא חסרים אנשים שיש להם המון כסף ומתלבשים איום ונורא. שנפרט?
זה בהחלט קל ונחמד שיש לה את כל התיקים והפריטים הנכונים, אבל יש פה גם עניין של טעם ושילובים, שבתכלס אפשר לעשות אותם עם פריטים מזארה ושות' גם אם אין לך את תקציב מדינת ישראל לעשות בו שופינג. :)
ייתכן שהיא מאוד מחושבת במלבושיה אך התוצאה עדיין מעוררת התפעלות מבחינתי.

ariela 2 - וזה מה שנחמד. היא לא דוגמנית על, לא כחושה ולא מיתמרת לגובה רב - יש לה נתונים מציאותיים לחלוטין וכמובן סטייל. ושוב, זה לא המותגים והשמות שמוטבעים לה על תוויות הבגדים שעושים לי את זה, אלא מה שהיא עושה איתם.

טוב, מצטערת על ההצפה, אבל עברתי על בלוג הבירקינים, ופתאום ראיתי שם צילום של ג'ניפר גארנר, ומה זה התבאסתי שיש לה בירקין, כאילו, בעיניי זה נהיה תיק של כל מיני כאלה שמנפנפים בכסף בחוסר טעם, וממנה אני דווקא מחזיקה.
אבל אז התברר שזה לא תיק, רק תיקייה כזאת, וירדה לי הבאסה.

בהחלט אחת המתלבשות המעניינות.
בדיוק אתמול התחלתי לעבור על השרשור שלה בTFS וחשבתי לעשות עליה פוסט!

CATI - היא נמצאת בזווית העין שלי כבר זמן לא מועט וכנראה ש"הפצצת האימג'ים" שבהם היא מצולמת משבוע האופנה האחרון עשתה את שלה...

לעזאזל איתה. עשירה, מלאת טעם, דקיקה ונאה.

וואו אהבתי ממש!!! היא נראית מדהים ואני ממש מתחברת לסטייל...
אהבתי את הפוסט הזה במיוחד=))

עשית לי חשק לשים תמונות שלה גם.. מעתיקנית שכמותי..

http://afashionistasconfession.blogspot.com/

אה ושכחתי להוסיף.. שאהבתי במיוחד את הסטייל בתמונה הארונה, ואת הסטייל של השמלת ג'ינס והג'קט עור ואת זאת שהכל שחור והצעיף המנומר.. טוב בעצם פשוט אהבתי הכלל חח
ורציתי לציין שאני ממש אוהבת שהיא הולכת עם תיקי קלטצ' גדולים ממש.. בארץ לא משכילים לעשות זאת וזה חבל..

לא קשור לפוסט, אבל ראיתי שפרסמת בטוויטר שמצאת פתרון לבעיית אחסון הבגדים - אם מצאת מתלה כמו שכתבת שאת מחפשת, אני אשמח מאוד אם תוכלי לספר היכן, והאם הוא גם עונה על הקריטריון של פריט רהוט אסתטי...(המתלים האלה כל כך יכולים להיות אביזר מעוצב ומגניב, אבל כל מה שיצא לי לראות בארץ היה פרקטי מאוד, ומכוער עד כאב...)
תודה (:

אנונימית - ובכן, למען האמת חיפשתי פתרון לאחסון בגדים שיהיה נייד, זול יחסית ולא מחייב (לא מחייב הכוונה היא שלא התכוונתי לקנות ארון [נוסף] ולהתאים אותו במיוחד לדירה הנוכחית שלי). מבחינה עיצובית, אני לא יודעת כמה הוא אסתטי, אבל מאידך הוא גם לא "לא אסתטי". די תעשייתי ופשוט, אבל אני חיה איתו בשלום בעיקר משום שהוא מאפשר לי סוף סוף לראות מה יש לי ושחרר את הלחץ שנוצר בארון האחר.
מדובר במתלה בגדים נייד שכזה, עשוי מתכת ובעל גלגלים:

http://www.made-in-china.com/image/2f0j00beiEhgNDCHqvM/Clothes-Rack-SF-GROO2-.jpg

תמונה להמחשה. לא יודעת אם זה עונה על הדרישות שלך, נשמע לי שאת מחפשת משהו יותר מעוצב, בכל מקרה זה הפתרון שלי לעת עתה ומצאתי אותו בחנות שנקראת "דיספליי" באזור הצ'ק פוסט. הם מחזיקים מתלים נוספים דומים ופתרונות אחסון בגדים עבור חנויות ואנשים פרטיים.

Shiri - תיקי קלאצ' גדולים חביבים גם עלי מאוד. ואין ספק שהאאוטפיטים שלה מאוד אקלקטיים אך גם מחושבים והיא "יודעת מתי לעצור".

I know, Miroslava's absolutely fantastic! Great post!!!

ה"מירה" הזו מהממת.
אהבתי במיוחד את התמונות עם שמלת הג'ינס האקססוריז והסרט בשיער, מקסים!

היא מדהימה וד"א באופן הזוי חלמתי עלייך בלילה..

בכל אופן, תסלחי לי שאני מפרסמת אבל זה נראה לי מתאים-

ביום שבת 26/9 בשעה 16:00 תתקיים מכירה של בגדים חדשים של אמריקן אפרל, במחירים מצחיקים (חצי ושליש מחיר!), רחוב העבודה 31 קומת קרקע כניסה דרך המרפסת.

סליחה, רחוב בעלי המלאכה 31..

היא הכי הורסת שיש! פשוט אין דברים כאלה! וזה תמיד נראה כי הלוק נוצר בנונשלט...כן, היא פשוט שלפה מספר פריטים וזה מה שיצא.

Galit-Lynn Stiklaro - מירושקה, אני מבקשת... :)) מסכימה איתך לגמרי, ובגדול בא לי לצבוט לה את הלחיים בכמה מהתמונות כי היא נראית כזאת ילדונת מתוקה.

אנונימית - מעניין מאוד. מה חלמת אם יורשה לי לשאול?
לא מתה על פרסומות בתגובות אבל אני במצברוח טוב היום אז אני מחליקה לך את זה. :)

טושיק - כן כן, זה סוד ההצלחה. גם אם התאמצת שחלילה לא ייראו שהתאמצת :)

כבר נתקלתי בתמונה מפילת הלסתות שלה עם מכנסי החצאית מהעור החום - מדהים. לא הבנתי איך יש טינאייג'רית עם היכולת והסטייל האישי להתלבש ככה... בתכלס גם טינאייג'רית זו מחמאה בשבילה, היא נראית פרה-טין לגמרי. והאמת שזה דווקא קצת צורם בחלק מהתמונות - עם כמה שהטעם מדוייק והבחירות קולעות ומיוחדות, היא נראית קצת כמו ילדה שמתחפשת חלק מהזמן.
אבל ALL IN ALL - קראש מוצדק ביותר.

חלמתי שבמאי הוליוודי מציע לי לשחק בסרט חדש ובאותו הערב אני צריכה לטוס לאל איי, ואנחנו מסתובבות ברחוב (שופינג)? אין לי מושג מה עשינו וגם ראיתי אותך רק מאחור.. אבל ידעתי שזו את וגם הייתי לבושה בטוב טעם!
המכירה והפרסום הם חד פעמיים.. תודה על ההזדמנות!

נועה - הבחורה עברה לפני כמה שנים טובות את גילאי העשרה אבל בהחלט בעלת מראה צעיר מכפי גילה. אשריה! והתמונה עם מכנסוני העור אכן מפילת לסתות. אני רוצה כאלה!

אנונימית - גדול! אני ממש אוהבת לשמוע חלומות של אחרים. בייחוד כאלה שאני מופיעה בהם.. מאחלת לך שהבמאי יתקשר בקרוב, ולי שאעשה שופינג באל איי או בכל עיר גדולה אחרת בארה"ב. במהרה בימינו. :)

מירה מדהימה! טוב קשה לא לזכור אותה, במיוחד כשהיא מיודדת עם Garance and Scott, היא זו שאירחה אותו בביקורו במוסקבה אגב...מאוד נהנתי מהפוסט מותק!:)

Hello!!
This girl has an amazing style!!!!!
Where is she from?
xoxo
B* a la Moda

אחלה פוסט, טוב היא הורסת ת'בריאות..

מהממת. נקודה!
לא נוסיף אפילו..

מירה כבר מזמן לא עובדת בהארפרס בזאר הרוסי והיא גם לא עורכת של המגזין אלא עורכת מדור אופנה וסוקרת אירועים חברתיים זה הכל מעל חצי שנה היא עובדת בok ואבא שלה לא אוליגרך אלא חבר הפרלמנט הרוסי זה הכל ובעלה הוא בסך הכל איש עסקים די מצליח בזכות ההורים שלו ושלה הבחורה עצמה לא אישיות אהובה כפי שאומרים אליה כלבה אמיתית ורעה במיוחד לאנשים חסרי יכולת כלכלית כמו שלה בקיצור לא משהו בכלל

עוד דבר חשוב, לובשת הרבה מעילי פרווה שזה BIG NO NO
אז אולי היא יפהפייה (באמת) ומתלבשת מדהים, רגישות יתר לבעלי חיים אין לה- לכן היא מוחרמת מבחינתי