7/9/09

עונת המלפפונים

wanted_shoes

אני מחפשת נעליים חדשות כבר כמה שבועות טובים. אחת הקוראות אפילו העירה פה לאחרונה שמזמן לא נראו כאן "ניו שוז" (לקחתי לתשומת לבי. אם העם רוצה, העם יקבל!), אבל המשימה לא קלה. רק השבוע הייתי בשני מסעות שופינג כושלים שמטרתם היתה חיפוש נעליים. אני לא אומרת סתם "כושלים", באמת חזרתי הביתה בידיים ריקות. לא התפתיתי לתחליפים "זולים" (אני לא מתכוונת מבחינת העלות) וסתמיים ופשוט לא הצלחתי למצוא את מבוקשי בשום מקום. ממש עונת מלפפונים אופנתית.
ולהלן מבוקשי:


1. נעליים פתוחות מקדימה (open toe / peep toe).
2. אלמנט שריכה.
3. גוון nude / חול / בז' (אפשר גם ורוד אבל וורדרד עדין ביותר שמתקרב בגוון לצבע עור).


וכל הסעיפים הללו כמובן צריכים להתקיים באותה נעל (זה לא כלל "או" אלא "וגם"). מבחינת עקב כדאי שזה יהיה wedge אבל על הסעיף הזה אני פתוחה לפשרות. שלא תגידו שאני מקובעת או משהו..

אז בשביל להתגבר קצת על האכזבה, יצרתי את קולאז' הנעליים הנחשקות לעיל. ואלו הדגמים, מימין למעלה, בכיוון השעון:

1. נעליים של המותג Acne (התמונה לקוחה מהבלוג של הדוגמנית והסטייליסטית Hanneli Mustaparta, מומלץ ביותר). בעוד מילים אלה מוקלדות אל תוך תיבת הטקסט חברתי היקרה וזהובת השיער אלה, אשר מתגוררת בקופנהגן מבררת אם אפשר להשיג לי אותן בסניף שנמצא לא רחוק מביתה. לא יודעת אם הדגם הזה בכלל מהעונה האחרונה וגם אם הוא בסייל זה הולך להיות יקר מאוד, אבל ניתן לזה צ'אנס. מקסימום אלה עשתה סתם טיול ובדרך ראתה נעליים יפות...
2. סנדלים של Opening Ceremony (התמונה מ-shopbop). כל מילה מיותרת.
3. נעליים של המותג Bronx. הבייביז האלה דווקא נמכרות בארץ ואפילו מדדתי אותן, אבל היו שתי בעיות: הראשונה היא שהמחיר לדעתי מוגזם (היבואנים הישראליים תימחרו את הדגם בתחילת העונה ב-800 ש"ח [!!! מה זה, מגפיים??] וכעת המחיר ירד ל-600. עדיין גבוה בעיני עבור נעלי קיץ). הבעיה השנייה היתה שהזוג שמדדתי היה אחרון בחנות והוא היה גדול עלי. ואולי טוב שכך...
*** פינת המכורה לנעליים: לאיזה מותג נעליים אחר יש את אותו דגם בדיוק רק בצבעי שחור וחום כהה?? ועל איזו בלוגרית מפורסמת נראה הדגם השחור?
4. נעליים של H&M. הדגם הזה מכוער ממבט ראשון, אבל זה כיעור טוב. והמבין יבין.. "הקניינים המשפחתיים" שלי בתפוצות מנסים להשיג לי את הזוג הזה כבר כמה חודשים אך ללא הצלחה. (והוא גם זול, Damn it).
5. (במרכז) נעליים של Topshop. אותו כנ"ל (מלבד הערת המחיר).

בקיצור, הסנדלר הולך יחף! או לפחות עד שימצא משהו שעונה בדיוק לדרישות הקפדניות שלו. והוא לא מתכוון לוותר...

30 comments:

איזה חמודה את.. אני הערתי על הנעליים.....
אגב יש לי את הדגם של ברונקס בצבע חום.
רכשתי את הנעליים בנעלי מרקו (כן כן..)
הן עלו 700 במקור והיה מבצע בחנות של 1+1-ויתרתי על המבצע וקיבלתי אותן ב500.

הבלוגרית המפורסמת - אולי רומי מ-fashiontoast?

בעיניי הסנדלים שבמרכז, מטופשופ, הכי יפים וגם הצבע שלהם מקסים.

קרייתית - נכון, זאת את! תתחדשי, יש לך טעם טוב... :))

Rachely - יפה. יש לך זיכרון טוב.. אכן מכורת נעליים!! אבל ענית רק על חצי מהשאלה. אגב, רומי נעלה את הדגם של המותג המתחרה ולא של ברונקס.
גם אני מאוד אהבתי את הנעליים של טופשופ. חבל שלא הצלחתי להניח את ידי עליהן.

שיהיה בהצלחה! בדיוק הוספתי פוסט של שדרוג נעליים,אולי תוכלי להיעזר בו ולשדרג נעל ישנה שתראה שונה... :))

אלו הנעליים שאלדו שלחו לרומי
מעולם לא אהבתי אותן... אני גם מחפשת אלמנט שריכה, אבל משהו שטוח
הייתי ממליצה לך להרחיב את החיפוש לאיביי.

וואו, קשה לבחור איזו מהן יותר מוצלחת
I'm a sucker for nude
ועם זאת אין לי אף זוג אחד בצבע כזה :/
בהצלחה עם הרכישה!

אין לי שמץ של מושג מה תקני, כולן הורסות

מה עם אלה:
http://www.zara.com/#/en_GB/catalogue/woman/?id=1
עונות על כל בקטגוריות.
יוכי טוענת שלסניף שלה עדיין לא הגיעו :(

Crazygal - גם לי אין בעצם אף זוג בצבע הזה. אולי בעצם אחד שמתקרב. תודה!

Olivia - כמו שזה נראה אני מעריכה שאף לא אחד מהנ"ל. אני מקווה שאצליח למצוא משהו דומה ובמחיר סביר.

Dana (Modana) -
Spoken like a true fashion blogger. ולגבי שטוח - אין מצב! אצלי זה לפחות 5 ס"מ.. :)

אריאלה - בוודאי שאני יודעת לאיזה זוג את מתכוונת. אני בונה עליהן כבר חודשים, מאז שהקולקציה יצאה וכבר חששתי שהן לא תגענה בכלל לארץ. די התייאשתי. האם יש עוד תקווה?? :))
יוכי, don't let me down.. שתינו יודעות שאת לא מתה על זה שאני קונה דברים בסניף אחר, אז בואי לא נגיע למצב הזה :)))
אגב, שמתי לב שיש פה כבר כמה "אריאלות" מגניבות שמגיבות. "תודה לאריאלה!"

לא מיספרת את הנעליים, אבל הנעל השמאלית קיצונית עליונה .. יש אותה לחברה שלי בול.
היא רכשה אותה בברלין והן עלו 130 יורו לפני כחודש וחצי, אם את מתעניינת.
אוכל לברר לך עוד אם תרצי :].

אני יודעת לבלוגרית (הממהמת) FASHION SQUA/A FERFECT GUIDE יש את הנעליים האלה, וכבר שראיתי אותם עליה התאהבתי! אז רגע...! איפה אמרתם שאפשר להשיג כאלה בארץ???

http://afashionistasconfession.blogspot.com/

The big sister is watching...
פוקחת עין לסנדל קשירה ניוד על פלטפורמה, אפשרות לעקב גם בירושלים, אעדכן אם יהיו התפתחויות...
:)
אגב אני לא הצלחתי להבין איך זה שהעולם מפוצץ בנעלי קשירה ורק בארצנו הקטנה אף לא אחת מרשתות האופנה וההנעלה (שמעתיקות הכל בלי הרף!) לא השכילו להעתיק טרנד זה.
לא הגיוני. משהו משובש.

גם אני עסוקה בימים אלו בחיפוש נעלי עקב בצבע חום/שמנת,נסעתי לת"א במיוחד למסע חיפושים ולא מצאתי כלום,
אמנם הנעליים שבתמונה זה לא כ"כ הטעם שלי אבל אבל מזדהה איתך בעניין החיפושים,נראה לי שלא היינו צריכות לחכות לסופעונה.

כולכן פיספסתן את צ'רי בלוסום גירל!! היא נעלה את נעלי הברונקס השחורות בפוסט שעשתה מברלין, דווקא לא מזמן...

Shiri - אם את מתכוונת לברונקס (התחתונות משמאל) הן נמכרות בנעלי מרקו.

פטיט לולו - זה מה שאני אומרת!!! אבל את יודעת איך זה, בשנה הבאה בדיוק הארץ תהיה מפוצצת בסנדלי קשירה, בדיוק כמו שהיא עכשיו בגלדיאטורים (בדיליי של שנתיים).
ובגלל זה אני רוצה כאלה ע-כ-ש-י-ו ! (וגם כי אני ילדה קטנה בעלת יכולת מינימלית לדחיית סיפוקים)
ביג סיסטר, את החזית שלנו בבירה, אני סומכת עלייך :))

זוהר - הנעליים בפינה השמאלית העליונה הן מאייץ' אנד אם. ברגע זה הן נמכרות אונליין באתר ההולנדי בעבור 34 יורו או משהו בסגנון, אבל נראה לי שיהיה מוגזם להתקשר לחבר ההולנדי שלי לשעבר מלפני 7 שנים ולבקש ממנו שיזמין לי נעליים, לא?? על אף שהוא בן אדם נחמד מאוד ובטח היה מסכים. בכל מקרה, אני לא יודעת מה חברה שלך קנתה, אולי היא קנתה את ה"מקור" שהיווה השראה ל"חיקוי". אשמח לקבל עוד אינפורמציה אם בא לך ואם זאת לא טרחה. נעליים זה רק בכיף... :))

moran - זו תמיד ההתלבטות שלי. את שתי נעלי השריכה שלי ממנגו (השחורות והג'ינס) שאני מאוד מרוצה מהן קניתי בתחילת עונה, במחיר מלא ואני לא מתחרטת. אמנם הן נמכרות עכשיו בפחות, אבל הספקתי להינות מהן כבר כמה חודשים טובים. עם זאת, בנעליים בסגנון שאני מחפשת כעת, לא נתקלתי גם בתחילת העונה.

היי. יש באלדו זוג נעליים דומה מאוד לנעליים שבמרכז. ראיתי היום בסניף שלהם בקניון רמת אביב, והיה גם בצבע ניוד.

טופשופ בדיוק הוציאו נעליים שלדעתי יענו על בקשתך.. העניין הוא, שאין לי שמץ של מושג מתי הן יגיעו לארץ ואם בכלל. אני בלונדון החודש ואוכל לבדוק לך, אם את מעוניינת כמובן. (:

האמת שהקיצוני השמאלי התחתון והאמצעיות נראות הכי טוב לדעתי.
אלה ה'מכוערות' הן באמת מכוערות!מזכירות לי סנדלים של קשישות, והאמת שהצבע לא מוסיף.(דמייני אותן חסרות עקב).
בכל אופן, שיהיה לך בהצלחה, מצפה לדיווחים!
:)

הכי יפה המרכזי והימני למטה.
לדעתי ממש לא מכוערות... בעיקר המרכזי של טופשופ נראה צעיר והצבע אפרסקי מדליק.
את יודעת איפה מוצאים חצאיות מיני פרחוניות?

אחח גמני חולה על NUDE בזמן האחרון.
מתה למצוא נעליים כאלה, האמת יש פה בארץ אבל התקציב לא מאפשר...
מקווה שנמצא באמת

היי
תנסי ב"אוסף פרטי" בדיזנגוף
הייתי מנסה גם בקאלה, כי לדעתי יש שם משהו דומה וגם בבנקר, שופרא.

לשני בר יש נעליים כמו שאת מחפשת. בדיוק

אנונימית - מכירה את הזוג מאלדו. אני רק תוהה אם הוא באמת בסייל או ב"כאילו סייל" כמו הרבה זוגות אחרים.

O-Ren - מעניין לאיזה זוג את מתכוונת.. נמצא באתר שלהם?

מורן - תנסי למצוא את האסתטיקה שבכיעור :))

אנונימית - חצאיות מיני פרחוניות: אני מצאתי אחת באיביי, וגם ב-Etsy.

CATI - אני איתך, המחירים די מוגזמים בהתחשב בעובדה שאנחנו בתקופת סיילים, וגם כפי שאמרתי, עוד לא מצאתי את מבוקשי (קודם נעבור את שלב העיצוב, אחרי זה נגיע לשלב המחיר...)

saynothothe80 - בשופרא / בהונות לא ראיתי העונה אפילו זוג אחד שמצא חן בעיני. בקאלה מדדתי זוג שנראה מאוד יפה אבל על הרגל היה קצת מוזר והייתי גם בבנקר.

היי דר,
אני מהקוראות הוותיקות אך השקטות, שמכורות לבלוג שלך אבל בשקט :-)

ראיתי היום בחנות של חשמל 15 בדיזנגוף נעליים ורודות לא מאוד רחוקות מהדגמים שהעלת בפוסט הזה.
הן אמנם עם אבזמים ולא עם שרוכים, אבל מיד שראיתי אותן חשבתי עלייך.

כל הכבוד על היכולת להתלבש כל כך יפה בחום המטורף, ותודה על בלוג מקסים במיוחד.

ענת

sale who? המחירים מראש כל כך אבל כל כך גבוהים שגם בסייל זה לא בדיוק שווה.
מן הסתם אחוזי הרווחים מרקיעים שחקים כדי שבסייל אף אחד חלילה לא יפסיד אלא מקסימום ירוויח את מה שמראש היה אמור להרוויח.

ולגבי נעלים שופרא (בהונות ) חנות בהחלט מועדפת עליי, גם שומייקר נהדרת, ופעם מזמן אהבתי את קאפל אוף .

אגב את מכירה מקום מומלץ ללימוד סטייליג ? ( כמקצוע כמובן ).

ארטישוק - מסכימה לגמרי עם הערת ה-sale who.
ולגבי לימודי סטיילינג, נראה לי שלרוב בתי הספר הגבוהים לעיצוב יש תוכנית כזו, לא (בלימודי חוץ או בלימודי תעודה)? אני הייתי ממליצה ללכת למוסד מוכר ובמקביל לנסות להשתלב בתעשייה - להתחיל כאסיסטנטית של מישהו או מישהי וותיקים בתחום.*

*המלצה זו נכתבה על ידי מי שאינה עוסקת בסטיילינג (מלבד סטיילינג של עצמה) :)

אמנם ראיתי שכבר הופעת עם נעל כזו בפוסט האחרון ,
אבל מכיוון ששוטטתי לי בין דפי הסייל של ASOS וראיתי בקישור הבא נעליים שחשבתי שאולי ימצאו חן בעיניך זה תמיד אופצייה לא רעה :
http://www.asos.com/Asos/Asos-Leather-Gilly-Lace-Front-Ankle-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=528031&cid=1931&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Tan

http://www.aldoshoes.com/us/women/sandals/platform/74082854-shrewsberry/28

to die for.
ומאוד נוחות ועכשיו בסוף עונה באלדו, 50%...

נעליים יפות. אני זוכרת שהזוג הזה כיכב במודעות הפרסומת של הרשת. משום מה הקניינים של החנות בחיפה החליטו לוותר עליו וגם בקיריון לא ראיתי אותו. בסניפים אחרים לא בדקתי.
ולמען האמת היום הייתי באלדו וראיתי כל כך הרבה נעלי שפיץ עד שהעיניים שלי דיממו (תרתי משמע...). ברחתי מייד. לגלוש באתר האמריקאי ואז להגיע לחנות בגרנד קניון זה פשוט מפח נפש אחד גדול... :)

אה אבל יקירתי, טעות מרה!! זה ידוע שסניף אלדו הטוב ביותר הוא האילתי.. כנל לגבי ניין ווסט.
תמיד כשאני פוקדת את העיר הדרומית- אני יוצאת לפחות עם 2 זוגות נעליים.
הפעם היו אלה הזוג הזה ועוד 2 זוגות

כן, סניפי אלדו באזורי לא ממש מצטיינים.. נו טוף, בפעם הבאה באילת (לא הייתי כבר כמה שנים טובות)!