7/24/09

קניון החיים

faux_leather1

חבל שהחיים הם לא כמו שופינג - פשוט לצעוד לחנות בהחלטיות, לבחור את הפריט שאתה רוצה ולשלם. כל כך קל ופשוט... בשופינג אני לגמרי ממוקדת, נכנסת לחנות ויוצאת בדיוק עם מה שחיפשתי (או עם משהו אחר שחיפשתי לפני חודש או חצי שנה), לא מתבלבלת לרגע, לא מהססת. אפילו בקניית נעליים אני זריזה ביותר, יודעת מה אני מחפשת ואם מצאתי את זה אני "סוגרת את העיסקה" תוך שניות. מדידה, מבט ישיר אל המראה וזהו זה. אני קולטת לפעמים את המוכרים קצת המומים מזה שהם לא היו צריכים לעשות כלום - פשוט להוציא את הקופסה מהמחסן ולהגיש לי אותה. בלי שכנועים, בלי סיבובים חוזרים ונשנים סביב החנות על מנת "לבדוק אם זה באמת נוח", בלי התבוננות בלתי פוסקת בראי. בחיים לעומת זאת, על אף שיש בדרך כלל הרבה פחות אופציות, הבחירה מסובכת יותר. הרי בחנות ממוצעת יש עשרות ואף מאות פריטים שמחכים על המדפים ואילו הדרך אל ה-פריט האחד היא די פשוטה. וגם בשופינג לא חייבים להסתפק בבחירה אחת. אפשר לקחת שני דברים. גם וגם. והבחירה היא לא הרת גורל, במקרה הכי גרוע נחליף. קלי קלות... את הבחירות בחיים אי אפשר "להחזיר לחנות" או להחליף. גם לא ניתן "למדוד" את האלטרנטיבות שניצבות בפניך וצריך לבחור על פי התרשמות כללית. השאלות שעולות מטרידות: מה יקרה אם בחרתי זוג נעליים גדול מדי? ומה אם זה יתאים לי למשך זמן מה ולאחר מכן כבר לא? מה אעשה אז
? הדילמות רבות והיד מגששת את דרכה אל הארנק בכבדות ובאיטיות רבה. אולי רבה מדי. בסופו של דבר צריך לקבל החלטה בלי להסס ומבלי להסתכל לאחור. ורצוי גם להינות קצת מהעניין, הרי עומדת בפנינו זכות הבחירה, ובנוסף, הרי לא לשם כך יצאנו לשופינג?

faux_leather2

faux_leather3
חולצה קאלה, חצאית "עור" H&M, נעליים Mango, תיק Marc Jacobs

תודה רבה לאריאלה וסוף שבוע נפלא לכולם!

34 comments:

אני אוהבת את איך שאת מתלבשת,
גם אם זה לא תמיד הטעם שלי.
אבל הפעם? קצת איכזבת.
גופייה רחבה שאסור אבל אסור להכניס לתוך החצאית.
גם החצאית גסה מדי והגופייה עדינה מדי.
שילוב מזעזע של חום ושחור.
אל תקחי את הדברים שלי קשה,
רוב הפעמים את מתלבשת לא רע ובדר"כ מעניין ;-)
הפעם יצא קצת בלגן.

מאז שהתחלתי לשמוע על מחקרים שמקשרים בין אדרנלין וסרוטונין לשופינג אני מרגישה שיש לי לגיטימציה מלאה לשלוף את כרטיס האשראי כשבאמת מתעורר בי החשק. לפעמים זה עוזר לי לעבור יום קשה ועמוס, או משמש "פינוק" שמחליף עוגת שוקולד למשל. נכון שזה אולי לא פותר שום בעיה מהותית, אבל זה בטוח יותר בריא ופחות משמין

טוב, את התגובה הקודמת שלי כתבתי לפני קריאה מדוקדקת של הפוסט. משום מה היה נדמה לי שיש לך היסוסים ורגשות כבדים בשעת שופינג, לפני שהבנתי שבעצם מדובר במטאפורה על החיים. אז אני שמחה שאת תמיד שמחה בשופינג :) (וגם שאת הולכת עם תיק שמשלב בהצלחה חום ושחור)

התיק המהולל! אאוטפיט נפלא. כשאני מסתכלת על הנעליים שלך אני נזכרת שהזמנתי משהו דומה בסייל מטורף ב-Asos ואני עדיין מחכה שהן יגיעו.
עוד משהו שהאאוטפיט שלך מזכיר לי הוא שאני צריכה להצר ולקצר חצאית עור שיש לי אך מתעצלת.

אני כ"כ ההפך ממך
שופינג אצלי מסתכם בלפחות שעתיים..

מילת המפתח פה זה לא להצטער. לא בשופינג ולא בחיים. תמיד צריכים להיות שלמים עם הבחירה שבחרנו...

מצא חן בעיני מאוד השילוב המנוגד: העור (או דמוי עור) ה"גס" אל מול החולצה ה"אוורירית" והרכה. גם שילוב הצבעים מעניין מאוד. עוררת בי מחשבות
ואני מאוד מקווה שעשית את הבחירה הנכונה לך והכוונה לא לשופינג כמובן

במילה אחת-אהבתי!
השילוב של הבד הרך של החולצה והקשיחות של החצאית פשוט מושלם ביחד.
וכמובן איך אי אפשר להזכיר את הבייבי שלך(הלא הוא המארק ג'ייקובס) שפשוט נראה נהדר

I love that look, you're beautiful.
Greetings

מאוד מוצלח דר!! כמו תמיד...

והתיק!! וואו!

curly - קלטת את זה!
בשופינג אני תמיד, אבל תמיד שמחה (כשאני לא שמחה אני לא עושה שופינג) ואני מאוד מחבבת שילוב של חום ושחור. :)

דפנה, blossombutton - כתבתן תגובה ממש דומה! ככל שאני חושבת על זה נראה לי שאלו פחות או יותר ה"מדים" שלי הקיץ: חולצה אוורירית ומשוחררת מבד שקוף או semi שקוף וחלק תחתון צמוד יותר ומנוגד. זה תועד פה כבר ועוד יתועד...
:))

הממ...הפעם לא אהבתי, מצטערת.
המראה של החצאית כבד מדי, וגם הסנדלים, בהשוואה לגופיה העדינה והבהירה. התיק גם הוא לא מתאים לטעמי.
אל תפגעי, בד"כ אני מאד אוהבת את הלבוש שלך.

התיק... :)
פשוט מהמם.
אהבתי את שילובי הצבעים, ורדרד, שחור, חום, והמשקפיים מוסיפות המון ללוק.

לולא שופינג בודאי הייתי מוציאה את האנרגיה שלי בדרך שהייתה פוגעת בחברה. מהבחינה הזו, הוא מוצדק לחלוטין. :)
הנעליים מקסימות, החצאית מיוחדת עם הכפתורים, והתיק..התיק.

לא הכי אהבתי את האוטפיט הזה...התאכזבתי קצת..למרות שהתתיק מהמם!!!

התלבשת מושלם! שילוב צבעים נכון מאוד, וכמובן התיק מהמם3>
למרות שלדעתי החצאית היתה צריכה להיות יותר צמודה באיזור המותן..
ושופינג-הו אני זה בדיוק אותו סיפור: אהבתי-קניתי, לא מתלבטת שעות..במיוחד בנעליים

This comment has been removed by the author.

Great bag!
I was wondering about the gold ring that wasn't mentioned?

דנה Modana - את משעשעת אותי בכל פעם מחדש ... :) תזכירי לי לא להיתקל בך בסימטה אפלה אחרי שלא עשית חודשיים שופינג :)))

אדית - אני לא נפגעת. :) את יודעת איך אומרים: "על טעם ועל ריח..."

Shiksa - תודה! לגבי השיער, היתה כזאת רוח במהלך הצילומים שבעיקר שמחתי שיצאו כמה תמונות שבהן אני לא נראית כמו cousin it ממשפחת אדמס :)

הנעליים מושלמות והחולצה מדהימה!
לי אישית יש בעיה עם שילוב של חום כהה ושחור, במיוחד כשמדובר באותה הטקסטורה (עור), אבל זה כבר עניין של טעם נראה לי.
:)

דר!!

האאוטפיט מתוק ביותר!

לא מבינה למה כולם כל כך מפחדים משילובים של חום ושחור: את (ומרק ג'ייקובס) מוכיחה שאפשר לשלב אותם ובהצלחה רבה!

נשיקות!!!

אוהבת את הסגנון שלך.. תיקים נעלים בגדים.. הכל הכל! נורא מיוחדת

כל פריט לבד מדהים.
אני פחות מתחברת לאיך ששילבת בינהם.
חום ושחור, חולצה שמתחילה צמודה ומתרחבת בתוך חצאית. נוט מיי קאפ אוף טי הפעם.
אבל אוהבת בכללי את הסגנון שלך.:]

דרלינג. בחיים, כמו בשופינג, את צריכה לשמוח שיש לך הרבה אפשרויות נהדרות. אני בטוחה שחושייך המחודדים יובילו אותך להחלטות שיהיו הכי טובות בשבילך.

נשיקות

בדרך כלל אני מתפעלת עמוקות מהתלבושות שלך, אבל הפעם זה לא עובד. החצאית לא יושבת עלייך מספיק טוב, והתיק לא מסתדר שם.

אני דווקא כן אוהבת את השילוב של הרך עם הנוקשה, למרות שעדיין קשה לי עם השחור והחום.. (לאט לאט!)

הלוואי והייתי כל כך מהירה בשופינג. אבל גם את זה אני לומדת, אחרי כל כך הרבה פעמים שהצטערתי שלא קניתי, אני פשוט משתדלת לראות ולקנות. simple as that.

עפר - אם אני לא אומרת לך את זה מספיק אז: את מקסימה!! קראת היטב בין השורות (לא עלה על דעתי שתפספסי) ותודה על החיזוק, כמו תמיד... :)

ariela - בטח שהאאוטפיט הזה לא עובד! אם הוא היה עובד אני הייתי יושבת ושותה פינה קולדה (איכס) מתוך אגוז קוקוס (עם עיטורי מטריות מנייר!!) על חוף בקריביים והוא היה מרוויח את לחמי בלי שאעשה דבר. ובכל זאת אני עדיין מחבבת אותו... :)

מורן - לאט לאט... יש לי עוד איזה אופציה עם שחור וחום, נראה אם אצליח "להמיר את דתך"... :))

ksenia - תודה! הטבעת היא טבעת החותם שלי שהינה במקור טבעת גבר שהוקטנה למידותי. מקורה בחנות התכשיטים "טבעות" (בפעם האחרונה שבדקתי היא היתה בדיזנגוף סנטר) ונקנתה בתור מתנת יומולדת ממני אל עצמי לפני כמה שנים טובות. מיותר לציין שאני אוהבת אותה מאוד וכמעט ולא מורידה מהאצבע.

אני רק יכולה לנחש על מה חשבת כשכתבת את הפוסט :)
בכל מקרה אני בטוחה שההחלטות שתעשי יהיו הכי נכונות בשבילך, follow your heart איך שאומרים, והכל כבר יסתדר מעצמו. העיקר לזכור שכל מה שתבחרי - את תהיי מדהימה בזה.

אני רואה שהפעם הדעות חלוקות על האאוטפיט - אני חסידה גדולה של חום ושחור למרות האיסורים בספר חוקי הסטיילינג הבלתי כתוב, ועשית את זה באופן מוצלח מאוד בעיני.
נשיקות רבות :)

shelly - יקירתי! על זה נאמר - "למה התכוון המשורר". ואת בהחלט יודעת למה הוא התכוון... :)

לגבי הדעות החלוקות - מחלוקת בדרך כלל מעוררת עניין, למרות שנראה לי שהחבר'ה פה מעלייך ומצדדיך תמיד דואגים לעניין, גם כשאין מחלוקות רבות.
וגם אם זו לא כוס התה של כולם מעניין אותי לשמוע מה יש לאנשים לומר, מעניין לדעת מה הם אוהבים יותר ומה הם אוהבים פחות ואין ספק שזה נעשה בטוב טעם, גם אם יש מחלוקות על הטעם... :))

חוצמזה, אני מקווה לראות אותך שוב בהקדם, השעה וחצי הזו ביום חמישי היתה מעט מדי. נשיקות!

אני חייבת להגיד שבהתחלה כשמתחת אותנו עם תיק המעצבים המיוחל מרומא (זה היה רומא נכון?) ואז הראית את התיק הזה, די התאכזבתי.
אבל גרמת לי עכשיו לשנות את דעתי על התיק לגמרי..
הוא נהדר והקנייה בהחלט משתלמת והשילוב של השחור והחום נראה מעולה!

דר יקירתי !

לפי כמות המגיבים, אז בהחלט הצלחת ובגדול !
לדעתי היום אין מגבלות, אין יותא נכון לא נכון, בצירופים.
מה שמתאים לך ומדגיש את היופי שלנו
זו הצלחה.
לדעתי בכל מקרה אין שום סיבה למה לא ללבוש את הצרוף הנ"ל !
שחור, חום וורוד הולכים גם הולכים יחד !
וכידוע לך יש לי פינה חמה מאד לעור,
אני מעריצה בגדים העשויים מעור.
ובהחלט מעריכה כל מי שלובשת עור, ובמיוחד בקיץ.
לדעתי האוטפיט הזה מהמם ומוצלח !

ובנוגע לשופינג, אני בעד מהיר ומוצלח, אלו הן מסעות השופינג
המוצלחים ביותר.

Linda H

אכן המשוררת מובנת :))
אני מסכימה לגמרי לגבי המחלוקות בפוסטים, זה עניין מבורך כשהוא מתנהל טוב ויפה, פשוט הרגשתי צורך "לקחת צד"..

השעה וחצי הייתה קצרה הרבה יותר מדי! פעם הבאה ארוחת ערב טובה ונינוחה :)
נשיקות!

אהבתי את כל אחד מהפריטים , וגם לי אין בעיה עם חום ושחור , אבל אני חושבת שהם הפעם פחות מחמיאים לפרופורציות האישיות שלך ולנתונים שלך , מפספסים את הסילואט , יוצרים רוחב ודלדול באיזור הבטן , עם מעט תיקונים בקו הזה של המותן אני חושבת שזה היה יושב עליך טוב יותר ומחמיא ונשי , בנוי יותר . הצבע של החולצה מהמם עליך .