7/17/09

Back to basics

lital_alkalay_shirt_1

לא כתבתי פוסט כבר זמן מה (שבוע במונחי האינטרנט זה נצח נצחים, לא?). אך אל דאגה, לא איבדתי את התשוקה לאופנה (=הטעם לחיים. זה וקוקה קולה) וההשראה שאני שואבת ממקומות שונים לא התפוגגה לה והתאדתה בחום האימים ששורר בחוץ. פשוט החלטתי לצמצם השבוע את זמן האינטרנט שלי ולהתמקד קצת בדברים אחרים, כמו בישול (יצא טעים!) וצפייה בטלויזיה (מי שעוד לא התמכר ל"מחוברות" מוזמן לעשות זאת מיד).
בנוסף, מכירות סוף העונה משרות עלי תמיד דכדוך אופנתי קל - זה לא שאני נהנית במיוחד לשלם מחיר מלא (ויש שיאמרו מופקע) על בגדים אבל פעמים רבות המכירות האלה נראות לי סוג של זיוף: הפריטים שמצאו חן בעיני בתחילת העונה נעדרים לחלוטין, ההנחות לא נראות הכי אטרקטיביות ויש מבצעים שפשוט מעצבנים אותי (שלט של 2 + 1 מול הפרצוף שלי זה כמו סדין אדום. הלו, באתי לקנות פריט אחד ואתם בכוח מנסים לגרום לי לקנות עוד אחד. זה נכון שאקבל פריט שלישי ב"חינם", אבל מטרתכם היא לגרום לי לקנות ולהוציא ממה שתכננתי וזה לא לעניין).
למרבה המזל, מעצבת ישראלית צעירה וחביבה הצליחה להוציא אותי מ"בלוז הסיילים" ששקעתי בו. המעצבת ליטל אלקלעי, בוגרת שנקר ובעלת המותג "איזידורה" (על שם סבה איזידור), הציעה לשלוח לי את אחת מחולצות הטי שעיצבה לקולקציה האחרונה שלה. מהיכרותכם עם המלתחה שלי (או לפחות עם חלקה שצולם כאן עד כה) אתם בטח יודעים שחולצות טי הן לא פריט מרכזי ושולט בארוני, אך תמונות הדגמים שליטל שלחה לי עניינו אותי והחלטתי שאף פעם לא מאוחר מדי להצטרף לטרנד הטי. הטיפול של ליטל בשרוולים, אורך החולצות, וההדפסים אשר משולבים בהם "משפטי קריצה", כדבריה, מצאו חן בעיני. מתוך המבחר שהוצע לי החלטתי ללכת על החולצה עם הכיתוב "Poetry in motion" שהגיעה לפתח ביתי החיפאי הקט במהירות הבזק באמצעות דואר שליחים. והרי היא לפניכם.



לחולצה צירפתי חצאית שחורה ונאמנה בעלת נפח (מנגו 2) וחגורה עבה שהייתה פעם מחוברת לשמלה כלשהי אבל זה היה כל כך מזמן שכבר שכחתי לאיזו. אתם כבר בטח יודעים שאני שונאת תכתיבים, ולכן, אם אני קונה פריט לבוש עם אקססורי המחובר אליו (סיכה / חגורה) אני מיד 'חותכת את חבל הטבור', מפרידה בין השניים ומתאימה את האקססורי לפריטים אחרים. הוספתי נעלי מרי ג'יין שנקנו ברומא לפני מספר שנים וזריקה של אדום לוהט באמצעות תיק עור (זארה) שהיה לפני שנים אהוב ביותר, אך מאז נוספו למלתחתי עוד תיקים אחרים שתפסו את מקומו במשבצת "התיק האהוב".

lital_alkalay_shirt_2

lital_alkalay_shirt_3

תודה רבה לליטל על החולצה המקסימה (את חולצותיה ניתן להשיג בחנויות בתל אביב או בפנייה אליה דרך המייל lital_alk@yahoo.com ) וכמובן לאריאלה!

42 comments:

מאד אהבתי, חולצה באמת מגניבה,
כמה היא עלתה? וכמה החצאית?

והנעליים ממש יפות! חבל שהן לא מהארץ.

מותק, את נראית מדהים! השילוב של הצבעים נראה מעולה, ואפילו לא מרגישים איזה חום אימים יש בחוץ דרך התמונות שלך!!!
והטי שרט מקסים :) נשיקות!!!

לבן, שחור, אדום - זה שילוב הצבעים האהוב עלי !!
אכן poetry in motion.

אנונימית - תודה! את החולצה קיבלתי במתנה. לגבי הנעליים, אני מחבבת אותן במיוחד מכיוון שהן בערך הדבר היחידי שהבאתי מהביקור ברומא. מבחינתי העיר הזאת לא היתה אטרקטיבית לשופינג. מילאנו לעומת זאת...

אנה - תודה בובה! גם אני התפלאתי מאוד שהחום לא חדר דרך עדשת המצלמה. היה חם אש!! נשיקות...

מהמם!!
אחד האאוטפיטים היותר יפים שלך

תקשיבי, את חיה בסרט
את שונאת תכתיבים? שוברת מוסכמות?!
את מוסכמה מהלכת ולא מחדשת כלום
להוריד חגורה לא עושה אותך מבינה, לפחות שתהיה לך הבגרות להבין את זה ולא להידרדר ליהירות בלוגיסטית מבישה

ע"ע הבלונדינית המעצבנת הזאת עם הלבוש הממוצע מינוס שלא חדלה מלהחמיא לעצמה

אל תהפכי לכזו.

הטי-שירט מקסימה, נראית נפלא כהרגלך!

וואו!
אאוטפיט מושלם.
השילוב של שחור לבן ואדום ממש מחמיא לך:)

אכן בייסיק משובח במיוחד.. יפה שהחזרת לטי שירט את הכבוד שלו במלתחה!
אני הכי מזדהה עם דכדוך הסיילים, הוא מכה גם בי לעיתים תכופות. איכשהו דווקא האטרקטיביות של השופינג יורדת יחד עם המחירים, איך אפשר להסביר את זה??

ואם אני כבר פה - מתי את באה לת"א? בקצב הזה אני כבר אגיע לחיפה, את יודעת - מוחמד וההר.. :)

נשיקות!

אנונימי - נראה לי שאתה חי בסרט, או שקראת יותר מדי מהר. כתבתי שאני "שונאת תכתיבים" = לא אוהבת שאחרים מכתיבים לי מה לעשות. לגבי שוברת מוסכמות, את זה כבר אתה המשכת וכתבת.
הבנת הנקרא...
ויהירות בלוגיסטית מבישה זה לא כאן, כמו גם טוקבקיסטים פופוליסטים וממורמרים. take it some place else
שיהיה שבת שלום!

Shelly - כשרציתי להגיע לת"א הבנתי שאת בכלל עלית לי-ם. יאללה מוחמד, בואי לחיפה.. כיף חיים פה!
נשיקות ואני באמת מקווה שנתראה בקרוב! :)

Sara - אני מוצאת את עצמי נמשכת לשילוב הזה יותר ויותר. ואדום זה פשוט צבע אהוב. :) תודה!

דרך מקסימה לשלב טי שירט בלבוש בלי להיזרק
ושוב אני עם התגובות הלא קשורות שלי...העיניים שלך מהממות! הן ענקיות וחומות, כמו איילה

Dana - אני לא ממש מהנזרקים, קלטת אותי... :)
והתגובות שלך דווקא קשורות. קשורות לרוב kעולם בעלי החיים. :)) נחמד ! thank you my dear

מקסים! אהבתי את החצאית!

אני מתה על זה! אני ממש אוהבת לשלב טי שרט עם חצאיות, זה ממש להינות מכל העולמות. אני לא מצליחה לעשות את זה בדרך כל כך אלגנטית ובדרך כלל משדכת טי שרט לחצאית ג'ינס או לחצאית מבד של טריינינג מאמריקן אפרל, אבל זה עדיין יוצא "גירלי" מספיק בשבילי ומושלם לימים החמים האלה..

curly - "להינות משני העולמות", יפה אמרת!גם אני מתחילה לחבב מאוד את השילוב הזה ומגלה בטי הרבה פוטנציאל :)

אוף, את ממש עושה לי חשק להצטלם לבלוג שלי- אבל יש לי מעין מחסום לא פתיר לעשות זאת. מתסכל...

the eye - למה לא?
פשוט תעשה את זה! כל ההתחלות קשות וזאת לא קלישאה.
אם בא לך אתה יכול לשלוח לי מייל ונדסקס על זה בפרטיות... :)

גם אני לא בעלת טי שירטים רבים (חוץ מכמה חובה מאמריקן אפארל).... הצלחת לשלב את החולצה בצורה שהיא עדיין נאמנה לסגנון הלבוש האופייני שלך, וזה יצא נפלא!

את נראת מהמם! והלוקיישן של התמונות מושלם! ממש אהבתי הכל

מעולה!
כמו תמיד...

ממש הצלחת ליצור מראה מושלם עם פירטי בייסיקס איכותיים!
הנעליים מקסימות דרך אגב. :)

לוק מקסים ! אבל מה עוד חדש אצלך...

יפה מאוד ואני מוכרחה להוסיף שאחת משמלות הלהיט שלי של הקיץ הנוכחי הן של איזדורה, אבל לא ידעתי כלום על המעצבת. תודה ליטל!

פחות אהבתי את התיק אבל השילוב מקסים!

היי דר
יצא לוק מוצלח מאוד, קלעת לטעמי, ניסיתי לא מזמן את הלוק הזה, אך יצא לי מראה מעט "דוסי" למרות שהחצאית הייתה קצרה, את חושבת שיש משמעות לסגנון הטי, השרוולים למשל כפי שציינת? ונעליים שננעלות עם המראה הזה ?
שבוע מצוין
אביטל.

אוטפיט ממש יפה :)
יש לי גם חצאית כזו ממנגו

http://hadarii.blogspot.com/

sharon - תודה! לי אין אפילו אף אחת מחולצות הטי ה'מאסט' של אמריקן אפרל - כזאת חשוכת טי הייתי עד כה... :))

אביטל - אני בהחלט חושבת שיש משמעות לגימור ולגזרה של הטי. למען האמת הבעיה העיקרית שלי עם חולצות קלאסיות מסוג זה היא השרוולים המלבניים/צינוריים שפשוט לא מחמיאים לזרועות ולא מוסיפים למראה הכללי. לכן נשמתי לרווחה כשראיתי את השרוולים ה"מטופלים" האלה. השרוולים גם לוקחים את החולצה למקום קצת יותר נשי ומצויץ. ומבחינתי זה דבר טוב, כמובן. בנושא ההנעלה, נחמד להוסיף למראה כזה משהו קלאסי. נעלי בובה, או נעלי עקב קלאסיות (pumps) בעלות חרטום מעוגל, או נעלי מרי ג'יין. גם יכול ללכת טוב עם נעלי אוקספורד, אבל תלוי למי.
אגב, לא ראיתי את המראה שיצרת עבור עצמך אבל מעניין לדעת למה חשבת שהוא יצא "דוסי" ולמה הוא נראה כך...
בכל מקרה, תודה רבה ושיהיה שבוע מצוין!

Hadar - אני מוצאת את החצאית הזו שימושית ביותר. מקווה שגם את. מסוג הפריטים שמתאימים את עצמם להרבה פריטים אחרים. :)

תודה לכולם ושיהיה שבוע טוב וקריר!

רבים האמנים שנשבו בשילוב הצבעוני לבן-אדום-שחור, וכך, השילוב המוכר בעיקר כמרידה ושבירה של זרם האוונגרד הרוסי (טוב, את בטח יודעת את זה... :) ) מקבל משנה תוקף כשילוב אופנתי מוצלח ביותר בתמונותיך האחרונות.
אני ממכורי השילוב, ונהנית לראות אותך המראה מלוטש בצבעוניות האהובה.
תמיד כיף.

מאוד אהבתי את הנעליים וגם את שאר האאוטפיט [חייבים להמציא לזה מילה מתאימה בעברית,"תלבושת" נשמע פורימי מידי]
אגב, אני זוכרת את סוזנה וטריני אומרות שהשילוב של אדום ושחור יכול לצאת זנותי וצריך להיזהר. לדעתי הראית איך אפשר לחמוק מזה בקלות :)

השילוב ממש יפה !
והצילומים ממש באיכות מעולה !

לא נותר לי עוד מה להגיד כי כולן כבר אמרו הרבה, שילוב מקסים

פטיט לולו - האוונגרד הרוסי! אני מעריצה... כשהביטוי הזה נאמר ישר עולות לי לראש כרזות עם טיפוגרפיה קטלנית והשילוב הצבעוני המדובר. זה גם מזכיר לי את ה-מרצה בהא הידיעה של החוג לתולדות האמנות... :))

tamar's sweet closet - אני לגמרי איתך. חייבים, אבל חייבים למצוא למילה "אאוטפיט" תרגום לעברית. וגם אני מוצאת את המילה תלבושת לא מספיק מתאימה (לי זה תמיד מתקשר ל"תלבושת אחידה"). אני אחשוב על זה ואם למישהו / מישהי יש רעיון אתם מוזמנים להשאיר כאן בתגובות. כמובן שתקבלו קרדיט מלא על מטבע הלשון החדש שלכם :)

תודה יקרות!

אם זה עוזר, בשנקר קראו לזה "מערכת לבוש"
קצת מסורבל, אבל יוצא מהאסוציציה של תלבושת אחידה...

דר , אהבתי מאוד !! אני חושבת שיצרת כאן לוק על-זמני , אפשר לראות כאן הרבה השפעות , מקריצה מובהקת לאייטיז , ו- מינימליזם צבעוני ניינטיזי , והנעליים והחצאית קצת לוקחים את זה לפיפטיז , בקיצור- שמייח :) , הצילום הלפני אחרון פשוט מהוקצע , מצוין וחד , העור שלך נראה פורצלני !! איכשהו אני מרגישה שזו ממש מחווה של כבוד לטי-שירט , חגיגית אך אם זאת קלאסית ביותר וצנועה , מחמיאה ואישית .. מפרגנת :)

נ.ב. אני תוהה בקול רם אם ההגדרות המקוריות של טי-שירט היו ''מעבירות'' חולצה כזו כטישירט : טישירט במקור נוצרה בצורת טי ותמיד כללה את אותם שרוולים צינוריים מעצבנים , ומעניין אם כל חולצת טריקו יכולה לענות להגדרה ..בכל מקרה אני פריקית של שרוולים מיוחדים ואני בעד ההשקעה העיצובית הנ''ל והתקדמות כללית מהתקופה בה טישירט היתה על תקן גטקעס סופג זיעה לגברים מסוקסים .

בין קרטיב לקרטיב שוברת את הראש על תחליף ל''אאוטפיט'' :)

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

אני קצת לא קשורה.. אבל הדיבור הזה על עיצוב חולצות עושה לי חשק ללמוד לתפור... יש לך/ לכם מושג איפה יש אפשרות ללמוד? אבל באופן חובבני יחסית, כלומר לא ללכת עכשיו לאוניברסיטה...תודה=))

פטיט לולו - "מערכת לבוש"... באמת נשמע מסורבל משהו. מצלצל כמו ביטוי שאנשים היו אומרים כאן בשנות השישים והשבעים. רטרו :))

Misty -אני מוצאת את עצמי מחכה לתגובות שלך, תמיד מעניינות ומעוררות מחשבה. :) בעניין תהיות הטי, את מזכירה לי את הפרק על מושגים וקטגוריות בספר שקראתי לקורס פסיכולוגיה קוגניטיבית. מה גורם לאובייקט להיות שייך לקטגוריה מסוימת? והאם יש תנאים בסיסיים שחייבים לחול על כל הפרטים בקטגוריה? אם שרוולי "צינור" הם תנאי בסיסי אז זו כנראה לא חולצת טי.. ואם כך, לא נראה לי שאלבש טי אי פעם. מה שכן, אני מצטרפת לאהבתך לשרוולים מיוחדים. זה תמיד turn on בעיני בבגדים.
תהני מהקרטיבים, מקווה שהם מספקים לך השראה לשונית (תרתי משמע). תודה!


a fashionistas confession - מדי שבועיים אני מקבלת קרייבינג ללמוד תפירה. מעניין אם יש חוגי בית של תופרות שמלמדות את זה..

חולצה מקסימה אהבתי את האמירה(:
מוזמנת לבקר(:

שבוע טוב!

אהבתי מאד את ההתאמה בין האודם לתיק.
אני מחפשת בדיוק גוון כזה של אודם, של איזו חברה ואיזה מספר/דגם זה?
המון תודה.

tammy - תודה! זה גוון cool red של ג'ייד.

היי אפונה, אני קצת חדשה בכל העסק, תוכלי להסביר לי למה את מתכוונת כשאת כותבת מנגו2?

אנונימית - מנגו2, חנות העודפים של רשת מנגו. יש כמה חנויות כאלה ברחבי הארץ. אחת קרובה אלי, בקניון חיפה. למיטב הבנתי יש גם בצומת ביל"ו ובנתניה. אני תמיד שוכחת באילו עוד מקומות - כמה אגוצנטרי מצידי...