1/4/09

Go Shorty, it's your birthday

אפונה בת שנה!

איך הזמן רץ כשנהנים... לא יאמן שכבר חלפה לה שנה מאז פתיחת הבלוג! אני מרגישה כאילו רק אתמול הייתי בעיצומו של מחקר למציאת סוודר-מעיל של 'נוליטה' אותו הייתי חייבת לחלוק איתכם בפוסט הפתיחה... אז מה היה לנו מאז? 165 פוסטים, מאות הגיגים, עשרות אאוטפיטים, ואפונה אחת. וכמובן, איך אפשר בלי קהל קוראים נאמן ומדהים שרק הולך ומתרחב. מאחר ואנחנו חיים בעולם של רייטינג, אפשר לכמת את זה: כ-74 אלף צפיות - רק בשלושת החודשים האחרונים!

האם חיי השתנו מאז שפתחתי את הבלוג? בהחלט! ביום פתיחת הבלוג לא ממש חשבתי על ההשלכות ועל מה שיקרה בחיי והמטרה העיקרית היתה שחרור עודפי מידע אופנתי שהיו אצורים במוחי והפצת חיבתי המושכלת לעולם האופנה בקרב קהל קוראי השפה העברית באשר הוא. לא ידעתי שכעבור שנה אוכל להצטלם בנונשלנטיות במקום עמוס באנשים (להזכירכם, בתחילת ימי הבלוג לא היה לי ראש..) ושאכנה ביני לבין עצמי את מסעות השופינג שלי בכינוי: "מחקר לבלוג" (אילו רק הייתי יכולה לקבל עליהם פטור ממס זה היה בכלל מושלם. המממ, משאלה לשנה הבאה..). כמו כן, לא דימיינתי שאקבל מיילים מאנשים שאני לא מכירה בהם יספרו לי שהם קוראים בשקיקה כל פוסט ומחכים לבא בכיליון עיניים (וואו, יש לי הרבה אחריות!). תודה רבה על הפרגון והאהבה שאני מקבלת, ולחיי עוד שנה מלאת אופנה והשראה!

19 comments:

מזל טוב!
אני נהנית לקרוא כל פוסט. ממש לקרוא, ולא לעבור רק על התמונות [המעולות].
המשיכי ככה!

מזל טוב!!!
אל תפסיקי לכתוב!

מזל טוב עד 120 שנה של אופנה (עם אפונה) ;)
אגב אופנה, שמת לב שהחזירו את פרוייקט מסלול להוט3 ?!
איזה כיף!!!!! (:

מזל טוב!

רציתי לשאול, אם את יודעת אם נט-א-פורטר שולחים לארצנו הקטנטנה, ככה לפני שאני עושה תכנונים על האתר אאוט לט שהם הולכים לפתוח (!!!)

מזל טוב!!
את חסרה לנו כאן.
כן, חסרה,
כיף להם במקום החדש שזכו באפונה האופנתית.
שוב מזל טוב!

טוב,אז בעצם אני אף פעם לא מגיבה פה[אבל קוראת בעיון את הפוסט!קוראת,כן?
טוב..וגם מסתכלת על התמונות,אחלה אאוטפיטים]אז לכבוד שנה לאפונה,גם קצת לכבוד השנה החדשה באלי איזה חשק,
יש לך בלוג מעולה,המשיכי ככה!
8)

מזל טוב!
איזה כיף לראות שאת התמדת כל הזמן הזה ולא נמאס לך. תמיד היה כיף לקרוא אותך, ובזמן האחרון התמונות שלך מדהימות.

מזל טוב!!! מאחלת לך (ולנו) עוד הרבה פוסטים מעולים!

תודה לכולם!! :))
טל - נראה לי שלא. על מנת לוודא במאה אחוז את יכולה לשלוח להם מייל ולשאול, עשיתי את זה עם הרבה חנויות אונליין והם בדרך כלל עונים מהר מאוד. גם אם הם לא שולחים לכאן, יש דרכים לעקוף את זה..

אפונה יקרה,

מזל טוב על סגירת שנה לבלוג ופתיחה של עוד כמה שנים טובות ומעשירות לכולנו...
אני חושבת שאת צריכה לקבל פטור ממס! אני מנסה כל פעם מחדש למצוא פירצה בחוק לגבי זה ולשכנע את הרואה חשבון שלי שזה לגטימי (-:

כל הכבוד לך, את פשוט מדהימה
הכתיבה המצוינת, הצילומים האומנותיים והמידע הכ"כ גדול פשוט הופכים את הבלוג שלך להכי שווה שיש והרבה יותר מכל מדור אופנה באתרים הגדולים

זאת פעם ראשונה שאני מגיבה, אבל כמו שאת כבר יודעת, השלמתי פערים...

מורן, Yabuzz

רק רציתי להגיד שנט הפורטר כן עושים שיפינג לארץ...אבל זה לא זול והכל בפאונדים:)

מזל טוב אפונית!!!
כקוראת נלהבת, גם אם לא מאוד אובייקטיבית, אני יכולה להגיד שהבלוג מ-ע-ו-ל-ה ואני וחברותי לעבודה מחכות בשקיקה לכל פוסט ופוסט.
ודרך אגב, התמונה של הקאפקייק... יאמי! חייבים לנסות את זה פעם.

תודה!!
tutti - זה קאפקייק מיוחד עם ציפוי בטעם אפונה (בעעע..) סתם..
standing ovation - מזל טוב גם לך על החצי שנה..
nonfashion - גם אתם חסרים לי מאוד!!

Mazal Tov! I wish you lots of other bloggy years. Your blog is really great :)

מ-ז-ל ט-ו-ב!!!!
תמשיכי להיות מדהימה, גם בכתיבה וגם בלבוש....
לעוד שנים רבות...

מזל טוב פוקי
you go girl
אני גם זוכרת איך הכל התחיל...