1/15/09

מן העתונות


מתוך מוסף "סגנון", יום רביעי 14/1/09


מתוך מגזין "GO", גליון ינואר 2009

עיתון של אתמול הוא חדשות ישנות, בייחוד במדינה דינאמית כמו שלנו, אבל אם אני לא אתלהב מהעובדה שמילותי הופיעו בעיתון אז מי כן... בכתבה ב"גו" יש כמה אי דיוקים קלים, כמו למשל העובדה שהופחתה שנה מגילי (טוב נו, מי שם לב.. לרוב נותנים לי אפילו פחות מזה), אבל מאוד השתעשעתי מהכיתוב "נותנת קונטרה לתל אביב". זאת ללא ספק לא היתה המטרה שלי בפתיחת הבלוג, אך אם במקרה שיניתי למישהו את הדעה, והוכחתי שיש חיים אופנתיים (או חיים בכלל, לצורך העניין) גם מחוץ לבועה התל אביבית אז אני שמחה. אבל, כפי שאמרתי, הבלוג לא נוצר על מנת להוכיח משהו למישהו או לתת קונטרות, אלא יצא מתוך אהבתי לתחום ולמקום בו אני נמצאת. אפשר עוד להרחיב על כך, אבל זה כבר ייעשה בפעם אחרת כי אני ממהרת.
לסיום אני מצרפת תמונות שצולמו לפני כמה ימים על ידי שרון, המכונה "שרון החכמה" (אתם בטח חושבים שלכולם כאן בחיפה יש כינויים, הא?) ובהן ניתן לראות את התסרוקת שאני משתעשעת בה לאחרונה: "גולגול ספונג'ה" גבוה. מסתבר שאני לא הולכת רק עם שיער פזור...

blue_wall1

blue_wall2
חולצה- קסטרו (ישנה), חצאית- מנגו2, חגורה וסנדלים- זארה.

תודה רבה לשרון ושיהיה סופ"ש נעים!

20 comments:

היי דר,באיחור אופנתי משהו ,גיליתי רק לאחרונה את הבלוג המהמם שלך ומאז אני מכורה (-: שיהיה בהצלחה

אהבתי את התסרוקת מאוד, אבל אני מזהירה אותך שהגולגול מאוד מאוד ממכר...:)

love the hair! אני חושבת שזה ממש מחמיא לך,מוסיף שיק לבגדים. דרך אגב את לא במילאנו?

שאלה-
מה משמעות "מנגו2" ביחס ל"מנגו"?
האם יש הבדל ביניהם?

מגניב לך !!! האואטפיט בתמונה בגו היה בין המוצלחים שלך לטעמי :)

אחלה הופעה רק שהחצאית נלבשה המוך מידי וזה קצת הרס..

אהבתי את הלוק האסוף(:
מהזה המנגו2 הזה?חח

כל הכבוד על הפרסום!
פחות אהבתי את השיער, וגם את האאוטפיט, משונה קצת. מעדיפה אותך עם פזור, השיער שלך מקסים...
רציתי לשאול, היכן נמצא מנגו2?

כבוד....כבוד...מפרגנת.
החצאית יפה אבל לטעמי החולצת ג'ינס גסה ועבה מידי. מאד אהבתי את החגורה
והקוקס מגניב.

the shirt is wrong - the whole look can be really amazing if you change the shirt, maybe some cashmere body tight v/crew neck instead?

א. ראיתי את האייטם ב"סגנון" לפני כמה ימים והייתי כל כך גאה בך!!
ב. אני מצטרפת לאנה- הגולגול אכן ממכר. השיער שלך דומה לשלי וזה בהחלט פתרון לא רע לבאד הייר דייז.
ג. תהני במילאנו :)

אין על קוקו ספונג'ה! אחד האהובים עלי וגם מחמיא לך מאד עם הפוני
(:

סחתיייי
כל הכבוד
ואו, חולצות כאלה זכורות לי מליווייס
הן מתפוצצות לי על החזה...כ"כ לא מחמיא לי מכופתר

אהבתי מאוד את השיער...
לכל מי ששאל- מנגו 2, זו חנות העודפים של מנגו. למיטב ידיעתי יש בקניונים בנתניה ובחיפה.
ועוד משהו- קצת מודעות חברתית- מי שיש לו YES החלה תוכנית בערוץ דוקו הנקראת "דם יזע וטישרטים", על המפעלים המייצרים את מה שכולנו לובשים- חשוב ומעניין לצפות. ממולץ.
שיהיה שבוע נעים....

השילוב עם החולצת גינס עשה את הכל, זה מה שיפה כי זה לא צפוי.לא חשבתי שאפשר לשלב איזשהוא חולצה/גקט גינס בצורה שאני אוהבת,ואת בהחלט הצלחת!בלי שום קשר הבלוג ממש כיפי תעדכני לעיתים יותר קרובות!

היי לכולם! תודה על כך שהתאזרתם בסבלנות. כידוע, הייתי במילאנו וחזרתי לפני כמה שעות. ניצלתי את החופשה הקטנה הזו גם לקחת פסק זמן מהבלוג אליו אני מחוברת 24 שעות ביממה (יש במילאנו אינטרנט אולם בחרתי שלא להשתמש בו). תודה לאחי שתפעל את הבלוג בהיעדרי ותודה לכולם!!

מנגו2, כאמור, חנות העודפים של מנגו. אהובה עלי בעיקר משום שאפשר למצוא פריטים מעונות שונות ומחנויות שונות בארץ וגם כמובן בגלל המחירים הנמוכים יותר (ממנגו הרגיל), שהולכים ומתכווצים ככל שהפריטים "שוכבים" בחנות. מדי פעם כשמשעמם לי אני הולכת לשם לחטט ולחפש "מציאות".

ל saga ולכולם : הנה קישור לפרק הראשון בוואלה אופנה :
http://fashion.walla.co.il/?w=/2128/1419742
חשוב לפתח מודעות חברתית , וגם אם כרגע אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות טישירט ב247 שח באמריקן אפרל רק כי הם תופרים באל.איי ולא בסווט-שופס , עדיין כדאי להפעיל מצפון ,להסתכל על התווית , אולי להעדיף יד שניה . גם אם כרגע זה בשלב המצפוני , קצת מצפון לא יזיק לנו ..הלוואי וכלאחד מאתנו יוכל לעזור לאדם אחד קרוב או רחוק עד כמה שניתן .
ודר-הגולגול ספונג'ה שלך חמוד לאללה , אני בספונג'ה דווקא שמה ''סיכת פוני'' - שלא ייכנס לעיניים :-) ולגבי החולצה , אני חושבת שיתאימו למבנה שלך ספציפית בדים יותר רכים , גם אם דנים , אבל דק יותר , שידגיש מעט יותר אותך ...

יקירתי היקרה,
צר לי להיות זו שתאכזב אותך ונכון שאופנה היא עניין של טעם אבל לגילך חסרה לך קלאסה ושיק של בת 28 המתיימרת להיות "מובילת אופנה". המראה שלך נכון לנערות בנות 19 שרוצות להתקבל ללימודי אופנה ומנסות להיראות מיוחדג'ות. גם כשמשלבים פריטי וינטאג' עם פריטים טרנדיים צריך לדעת איך לעשות זאת ואת המינון והטעם הטוב. מזלך שיש לך נתונים טובים שבזכותם נמנעת קטסטרופה והמראה עוד נסבל איכשהו (או שלא).
עצתי לך, אם את באמת רוצה להיראות כמו אחת שיש לה את זה, היא כן לטייל עוד בעולם ולראות דברים אחרים מתל אביב המתיימרת להיות משהו לא ברור ונטול כל חן.

היי קורין, אני שמחה שאיפשרתי לך להשתחרר מקצת מרירות בשעות אחר הצהריים. אופנה היא עניין של טעם, ללא ספק, אולם לגבי התזה שבנית עלי בעמל מוחך, את טועה טעות מרה. בעולם אני מטיילת מספיק (ראי פוסט מעלה או מטה)אז אינך צריכה לדאוג.בנוסף, בסיס הבלוג הוא חיפאי, אם לא שמת לב, ולכן יומרה תל אביבית איננה חלק ממנו - היומרה מתמסמסת בדרך, אי שם בין בנימינה לעתלית...
מטרת הבלוג היא לחלוק את אהבתי ותשוקתי לאופנה עם קהל הקוראים הנאמן שלי ואת בהחלט לא חייבת להיות חלק ממנו. שיהיה לך ערב נעים, אני בטוחה שאם תשקיעי פחות זמן ממנו בצרות עין הוא יהיה נפלא הרבה יותר!

ממי!
את גאון.גם על מרירות את יודעת להגיב בצורה אופנתית...