1/12/09

אפונה נוסעת ל...

... Afoona is flying to

מי מזהה את ארבע עלמות החן האיטלקיות שבתמונה? (הרקע לקולאז' לקוח מכאן)

מילאנו! בסוף השבוע הקרוב אדדה ברגליים כושלות אל תוך המטוס שאמור להביא אותי (ב"ה) לארץ המגף ובאופן ספציפי לאחת מבירות האופנה העולמיות. אני שונאת לטוס, אבל אולי אם אדמיין את עצמי מנשנשת כריכונים ולוגמת אספרסו בעודי עומדת בבר מילאנזי שיקי, הטיסה תעבור מהר יותר (וזה בדיוק מה שאני הולכת לעשות אחרי שאנחת). הייתי באיטליה בעבר, ואת רומא אני מכירה לא רע בכלל, אבל למילאנו טרם יצא לי להגיע. לכן, כל מי שיש לו המלצות וטיפים יותר ממוזמן להגיב.

אריבדרצ'י!

16 comments:

אחחחח מילאנו, איזה כיף!!! אני כבר מצפה לראות את השלל:) have fun:)

ביקרתי ממילאנו לפני שבוע, היא מדהימה
אני מקווה שנישארו הקישוטים[והסיילים] מהכריסמס..
לא יצא לי לטייל הרבה אבל את רחוב מונטה נפוליאונה המפואר לא כדאי לפספס ;)

פרגו!

מילאנו זה באמת כיף , אבל מבחינת אתרים תיירותים אין יותר מידי,
יש את הקתדרלה וקניות ( הקניות זה ממש שווה - אני גם הייתי בינואר והיו סיילים מטורפים)..
אולי תמצאי כל מיני אתרי אופנה שלי לא יצא לראות שם

i love milan

love it

send me an email marcsjacob@hotmail.com

ok, i wrote you an email (didn't see before where yours is)

i just thought it is funny you made a photo of you and the editors (and one f.designer) after i just worote the i could put my friend L with the frech team..

איזה יופי! צלמי לנו הרבה. איטליה היא יעד תיירותי נדוש אבל היא נראית אחרת דרך עדשות המצלמה השונות.

ד"א, התכוונתי להגיב לפני מספר ימים על מגפי השפיץ החדשות ונורא מיהרתי.
קודם כל, השפיץ שלהן מאד מעודן ודבר שני ועיקר - הכי כיף לדעת שאת יכולה להפתח לדברים שסלדת מהם.

תהני

כולי קנאה... מקווה שתהני:)והנה בלוג נחמד בנושא:
http://themilandailyfashionblog.blogspot.com/search/label/Milano%20on%20the%20Street

תודה על הלינק!

גם אני חושבת שהשפיץ הוא יחסית מינורי ומעודן (בהשוואה לשפיצים אחרים בשוק). ולעשות נסיונות זה חשוב...

וואוו תהני,איזה כייף לך.
מחכה לתמונות.

תהני ותלבשי חם!
מקווים שיהיה לך שופינג מוצלח..

ולא לדבר עם זרים;)

רחוב הקניות המרכזי הוא CORSO BUENOS AIRES. תוכלי למצוא שם את כל הרשתות הגדולות (3 חנויות של H&M!), בצד אופנה מקומית.

עוד רחוב, שמלא במקומות בילוי אופנתיים לצד חנויות מעצבים צעירים והרבה חנויות נעליים, הוא PORTA TICINESE. בעבר היה שם אאוטלט של MAURO, מעצב נעליים מוצלח ביותר - אני לא יודעת מה קורה איתו היום. כדאי ללכת לכל אורכו של הרחוב - מהנביליו (הגעתון של מילאנו) לכיוון הדואומו. זהו איזור פחות מוכר על ידי התיירים.

את מגיעה היישר לעונת הסאלדי - שהחלה לפני כשבוע. צפי להנחות שוות ולתורים ארוכים.

חוץ מנעליים, כדאי מאד לקנות גרביונים - יש כמה רשתות ייעודיות לכך, ויש להם דגמים יפים במחירים מצחיקים.

אוכל - התרחקי ממסעדות שמציעות MENU TURISTICO. במקום ארוחת ערב, את יכולה ללכת לאפריטיבו באחד הבארים - משלמים על משקה אלכוהולי, ויכולים לאכול חופשי מהבופה - והעלות היא בין 5-10 יורו. כדאי ללכת לאפריטיבו באחד המקומות שאליהם הולכים המקומיים - שימי לב שהוא מתחיל בסביבות 6 ומסתיים בסביבות 9.

BUON VIAGGIO!

Expect for some snow!
(they haven't had snow like this for many years).
Many many layers. and socks. and for heaven's sake, gloves!

שלומות
אני מאד מקוה שאת נהנת במילנו !
מקוה שלא קר לך, ושאת עושה קניות
ומוצאת מציאות.
בהצלתה
לינדה

כדאי לעשות סיבוב באיזור הניביליו (naviglio) ביחוד בשעות הערב, אזור בילויים צעיר ומגניב עם הרבה אופנה מגוונת. אם את מגיעה ביום ראשון האחרון של החודש יש שם שוק עתיקות ענק.