7/20/08

טופ - שוק (shock) !!



אני בנאדם חלש אופי! ראיתי את הז'קט הזה בטופשופ ולא יכולתי שלא לחטוף אותו, על אף מחירו הלא סביר בעליל (אני מתביישת לספר). למזלי קיבלתי אותו כמתנת סיום הלימודים מאמא, ואני מצדיקה את הקנייה בזה שאני הולכת ללבוש אותו המון (כשיתחיל להיות קצת יותר קריר, כמובן...):



יש משהו בז'קט שתפור היטב ויושב בול, שפשוט מקסים וכובש אותי, וכשאני מוצאת משהו שמתאים לי "כמו כפפה ליד" קשה לי מאוד לעמוד בפיתוי. אולי זה שרידי מטענים וטראומות מפעם, כשהייתי ממש קטנה וכחושה ותמיד היה צריך לתקן ולהצר כי הכל היה גדול עלי. אבל אל תדאגו, אני מפצה על העבר ובגדול... בקיצור, אני מתה על ז'קטים, בייחוד כאלה שמגיעים לי בדיוק לגובה המותן (מחמיא לנמוכות) ובטח כאלה עם דיטיילים, ומשבצות[!!] (המשבצות היו "הקש ששבר את גב הגמל" וממש לא איפשרו לי לסרב...)



אז מה הולך בטופ שופ שבקניון רמת אביב? כשאני ביקרתי בה, החנות היתה די מלאה בקונות, ומלבד בנות עשרה צפונבוניות הסתובבה לה בין הקולבים גם נאווה ברק (שאגב, נראית רעננה וחמודה מאוד במציאות) - זה מחזק את מסקנתי שרק מי שקיבלה בוכטייה בהסכם גירושין מאהוד ברק יכולה לקנות שם באופן קבוע... בתמימותי חשבתי שיהיו הנחות כי אנחנו הרי בלב ליבה של עונת הסיילים וגם השלט שבחלון הראווה הצביע על כך. אבל... שום דבר לא היה בסייל!! היה שם רק קולב אחד במעמקי החנות, שהיו תלויים עליו מספר די מועט של פריטים בהנחה. זה הכל! כמו כן, יש להם איזו פינה מוזרה בחנות, שמעליה כתוב: "Buy now or regret later". הקולב הזה עמוס בפריטים בודדים שונים, והאינסטינקט הראשוני מהמראה שלו ומהכיתוב שמעליו הוא שהפריטים האלה באיזושהיא הנחה (בסגנון מדף עודפים או משהו כזה). אבל, שום הנחה ושום בטיח. מדובר, לפי מה שאמרה לי אחת המוכרות, בפריטים בודדים - מידה אחרונה שנשארה מדגם מסוים. בווווו... די מאכזב (מבחינת ההנחות. בהתייחס לפן העיצובי - רוב הפריטים היו לדעתי מקסימים ביותר). הנה עוד כמה דברים יפים שהיו בחנות ונשארו שם:


התמונות לקוחות מ-Topshop.com

הז'קט המקסים במרכז הוא פריט שכבר לא נמצא באתר (אך נמצא בחנות בקניון רמת אביב), הורדתי את תמונתו לפני כמה חודשים כי מאוד התלהבתי. הוא חלק מהליין של "קייט מוס לטופשופ" ומחירו בישראל, תחזיקו חזק, 999 ש"ח... זה מחיר בידיוני לחלוטין עבור ז'קט כותנה קצרצר. והמסקנה היא אחת: כדאי להגיע לטופשופ רק כאשר החנות כולה בהנחה (ומתי זה בדיוק קורה?) או שבעצם עדיף כבר לנסוע ללונדון - גם יש יותר מבחר וגם אפשר ללכת אחרי השופינג ל'טייט מודרן' ולמוזיאון 'ויקטוריה ואלברט'. בכל מקרה, אני עדיין נהנית להגיע לחנות ברמת אביב בערך פעמיים בשנה (לא יותר, אסור!), לחטוף את השוק שלי, לדגום פריט אחד ולהמשיך לערוג לרשת הבריטית המשובחת הזו באמצעות האינטרנט.
ואם בז'קטים עסקינן, הנה עוד תמונה שנתקלתי בה לפני כחודש-חודשיים:

התמונה לקוחה מ-face hunter

אח, הז'קט מהמם והבחורה הזאת סופר מגניבה עם החולצה ה"חצי מסודרת-חצי מרושלת". כל הכבוד למי שיכולה להתלבש ככה ולא להיראות מתלהבת או מתאמצת!

2 comments:

הז'קט יפהההה מאוד תתחדשי
וכמו שאני מכירה את המזגנים המקפיאים בכיתות את יכולה למצוא לו שימוש כבר עכשיו ולא לחכות לסתיו(אבל מצד שני זה דיי חבל)

הי,
מאוד אהבתי את הז'קט, בכלל יש לך סטייל מגניב ומתאים לך להיות סטייליסטית, בכל אופן גם אני עושה קניות פעם אחד בשנה בטופשופ(עם אימא כי המחירים שם גבוהים רצח!! וצריך שמישהו ישלם) וביתר השנה אני מסתכלת באתר שלהם ובוהה בבגדים ובאקססוריז..
דרך אגב פתחו סניף חדש בממילא בירושלים (מתאים זה אזור של תיירים)
וראיתי נעלי מרי-גיי'ן אדומות ממש מתוקות שהולכות עם שמלה שחורה קטנה ביסייק.. אבל הם עלו 829 ש"ח אז ויתרתי.. והיה שם מדף (אם אפשר לקרוא לזה כך) של "סייל" אבל כמובן שלא מצאתי כלום..
תמשכי לעדכן אני אמשיך לעקוב..
דרך אגב אח שלי לומד בחיפה אדריכלות(ויצ"ו)