7/29/08

היא שבה לתעלוליה הישנים

יש לי סטייה קטנה. בכל קיץ, בדיוק בשיא החום, כשהשמש מלהטת והטמפרטורה היא 32 מעלות בצל, אני מרגישה צורך לרכוש מעיל, או לפחות איזה ז'קט עבה ומחמם לחורף. אני לא יודעת למה, וזה הכי לא הגיוני בעולם, אבל זה כבר נהיה קטע כזה שבסביבות אוגוסט-ספטמבר אני מוסיפה למלתחה פריט חדש ועבה, מקולקציית הסתיו שזה עתה הגיעה לחנויות. השנה זה קרה אפילו מוקדם יותר (בגלל שכל הקולקציות יוצאות השנה מוקדם מהרגיל, מה שמצוין ביותר עבורנו הצרכנים כי מכירות סוף העונה יוצאות בעיתוי טוב) - עדיין לא אוגוסט ואני כבר אוחזת במעיל שבמקרה הטוב אוכל להתחמם בו בעוד 4 חודשים:



הוא נקנה ברשת שמתחילה באות ז' ומתחרזת עם "שרה", וזו היתה פשוט אהבה ממבט ראשון. כזה במבי של מעיל, והכי מקסימים בו הם שרוולי הפעמון/טוליפ, והכיווצים הקטנטנים מתחת לשורת הכפתורים. בקיצור, לא יכולתי להשאיר אותו בחנות, כזה מתוקי וגלמוד (בין כל פריטי הסייל), וזה התאים לי למסורת הקיצית ההזויה שפיתחתי. ואם אנו כבר מדברים על מעילים, מה צופן לנו החורף ? הנה אסופה של מעילים שהכי עשו לי את זה מבין הקולקציות לסתיו הקרוב:


מימין: ברברי פרורסום, מוסקינו (אח, על זה אני מדברת!!), מת'יו וויליאמסון (התמונות לקוחות מ-Style.com)

האמת, רוב הקולקציות לסתיו הקרוב לא הפילו אותי, והיה לי די קשה למצוא מעילים שממש הרטיטו את ליבי. המוצלחות ביותר מבין התצוגות, לדעתי, היו של גוצ'י (כבר דיברתי על זה פה), מוסקינו ומת'יו וויליאמסון , על כל קולקציותיו (הכוונה למותג שלו ולעיצובים שלו עבור בית Pucci). אני ממליצה לכם לבדוק כאן וכאן, ולראות אלו עיצובים נהדרים יש לבחור הזה. והמעיל שהתחבב עלי ביותר:


Pucci f/w 2008 (התמונה לקוחה מ-Style.com)

ועוד בענייני מעילים, טרנד רציני שמסתמן החורף הוא מראה ה-Yeti, דהיינו, כמה שיותר שעיר ופרוותי ככה יותר טוב. אין מעצב שלא עשה את הווריאציה שלו לטרנד הזה ,כשמכתיבי הטון העיקריים הם דולצ'ה וגבאנה. אנחנו הולכים לראות את זה המון, ואפילו קלטתי השבוע כבר אחד כזה בחנות בקניון (סוריאליסטי לחלוטין בקיץ הישראלי):


מימין: מוסקינו, סוניה ריקייל, דולצ'ה וגבאנה (התמונות לקוחות מ-Style.com)

למזלי, כבר השגתי לי משהו בסגנון בחורף שעבר, במחיר מעולה ביותר במכירות סוף העונה ב"משביר לצרכן" (כן כן!):



וכמו כן, נראה שהשכפ"צים (למישהו יש מילה יותר טובה ל-gilet בעברית?) יהיו חזקים ביותר בימי הקור שיבואו עלינו לטובה:


מימין: בלומרין, פוצ'י, ז'יבנשי, מת'יו וויליאמסון (התמונות לקוחות מ-Style.com)

אז זה היה הדיווח מאנטארקטיקה, בינתיים אני חוזרת לגופיות ולמכנסיים הקצרים ומדי פעם מגניבה מבטים אל המעילון המתוק שבארון, בתקווה לימים קרירים יותר...

*** ועוד קטנה לפני סיום: עשו עלי כתבה באתר המצוין "פאשיוניסטה - מדריך לאופנה עילית". מי שלא מכיר את האתר מוזמן כמובן לגלוש אליו במיידי, וגם אפשר לקרוא עוד קצת עלי.

לילה טוב!

7 comments:

הגעתי במקרה...ואני נשארת

איזה כיף לדעת שאני לא היחידה שקונה מעילים בקיץ, אבל הפעם הקדמתי אותך. אני קניתי מעיל חדש ביוני:)

תתחדשי, המעיל ממש יפה! :)

כל הכבוד על הכתבה המצויינת עליך,
אני כמובן מסכימה עם כל מילה
וחושבת שאת הולכת לחדש את התחום בגדול
מאמינה בך!!

תודה! אני ממש סלבריק'ה... :)
ואנה, כל מה שיש לי לומר זה: כבוד.

כל הכבוד מותק!!
גאה בך!

מעיל מדהים! הקניונים הממוזגים גורמים לי לשכוח לחצי שעה, שלמעלה מ30 מעלות בחוץ וגם אני מתפתה לקנות חורף בקיץ