4/29/08

שמלה לבנה קטנה (וגרביונים שחורים!)

לאחרונה אני ממש בקטע של שמלה לבנה, אבל לא סתם כך, אלא בשילוב של גרביונים שחורים - אטומים. תמונה לאילוסטרציה:


התמונות לקוחות מ-shopbop.com, אני הוספתי את הגרביונים השחורים בפוטושופ, לצורך ההדגמה...
(תקליקו על התמונה, לראות את הפרטים)

השילוב האידאלי הוא שמלה לבנה קצרצרה - ספק טוניקה, ספק שמלה (כל עוד לא רואים לך את ה-Private Parts הכל טוב...) - עם גרביונים שחורים אטומים (40 דנייר) שלוקחים את השמלה למקום אחר, אלגנטי משהו. זה נראה לי אחלה רעיון לערבים הקרירים עדיין. וחוצמזה, הרי עכשיו אביב אז יש אינפלציה של שמלות לבנות בחנויות, וזו אופציה ללבוש את הלבן הכה טחון הזה עם טוויסט. הנה כמה דוגמאות לאנשים אמיתיים, ליתר דיוק סלבריטאיות, שלובשות את הקומבינציה הזאת, בחן רב לדעתי

הסטייליסטית רייצ'ל זו (Rachel Zoe), שחיפשתי תמונות שלה בשביל משהו אחר אבל אז שמתי לב שהיא חזק בקטע של שמלה לבנה וגרביונים שחורים. מגניב! והנה גם סיינה מילר, שהתמונות הבאות שלה לקוחות מפרמיירה שהתרחשה לפני יותר משנה אבל האאוטפיט שלה נחקק בזכרוני כאחד המוצלחים/

במקרה הזה השמלה רקומה בחלקה העליון בחרוזי זהב אבל העיקרון דומה מאוד. ושימו לב לחשיבות הגרביונים האטומים: גרביונים שחורים שקופים לא יתקבלו כאן בברכה... כמו כן, האאוטפיט מושלם עם נעלי עקב שחורות שייטמעו חלקית בגרביונים השחורים ולא ימשכו יותר מדי תשומת לב. נהדר!
בכלל, שחור ולבן נראה לי אחלה שילוב, ויש לזה כל מיני ווריאציות. למשל השמלה הזאת של American Apparel:



שמלת מיני קז'ואלית, שיש לה גם וריאציות יותר מהודרות מבדים יוקרתיים כאלה ואחרים, אבל זאת נראית לי ממש שמלה מגניבה ליום-יום. עוד דוגמה לשילוב שחור ולבן היא השמלה הבאה של ASOS:



אני אוהבת את השילוב של כביכול שמלת סטרפלס עם מיפתח לב ומתחתיה גופיה לבנה. אני אומרת כביכול, כי השמלה הזאת באה ב"חתיכה אחת" אבל בקלות אפשר להרכיב כזאת שמלה לבד, זה נראה לי אחלה פרוייקט "עשה זאת בעצמך":



כל מה שצריך זה שמלת סטרפלס שחורה (במקרה הזה השמלה לקוחה מ-shopbop.com) וגופיה לבנה, הכי פושטית. אני כמובן מתכוונת לנסות את העניין הזה בעצמי.
עוד אופציה חמודה לשילוב שחור ולבן היא השמלה הבאה של Urban Outfitters, שטומנת בחובה גם את הטרנד החמדמד של סרטים ופפיונים. להלן:



ולסיום, אם אנחנו כבר בקטע של שחור-לבן, מה דעתכם על ז'קט ה-School boy המדהים הזה של Topshop:



דליש!!!
לילה טוב...

1 comments:

אחלה טעם !!
אחלה בלוג!!