4/24/08

גולד דיגר



היי! מצטערת על ההיעדרות הארוכה. הייתי ועודני בגיהינום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית, אבל עליתי ממעמקי השאול לשאוף קצת אוויר.. עצה לכל הסטודנטים שביניכם - כשאומרים לכם לקרוא משהו תוך כדי הסמסטר תעשו את זה, ואל תשאירו הכל לשבוע לפני הבחינה. כבר אמרתי לכם שאני סטודנטית חרשנית, ובדרך כלל אני עושה מה שאומרים לי, אבל השנה - אולי בגלל שזו השנה האחרונה שלי בלימודים - אמרתי לעצמי "בואי ניקח את הלימודים בצורה רגועה ונונשלנטית. לא צריך להתלהב ולרוץ לעשות הכל ברגע שאומרים לך". אז זהו ש... Big mistake!! אולי לאנשים שהם באופן תמידי נונשלנטים ורגילים להסתדר בדקה התשעים זה הולך... אצלי זה פשוט יצר לחץ ועומס מטורף ובשבוע האחרון אני ממש כורעת תחת הנטל.. אבל בואו נעזוב את הדברים הרעים. משהו טוב למשל שקרה הוא יום הולדתי שחל לפני כשבוע, בליל הסדר (להלן העוגה - אם תהיתם מה היא עושה לעזאזל בבלוג אופנה. למרות שאתם חייבים להודות שהיא די אופנתית... עוגת מרנג עם קצפת, תותים וחתיכות קטנות של מרשמלו. יאמי!). ליל הסדר קצת גנב לי את הפוקוס של היומולדת (בוווו...) אבל בכל זאת, לפחות המתנות ניחמו אותי. אז מה קיבלתי ליומולדת? מתנה שווה ביותר היא משקפי שמש מבית האופנה Burberry הכה אהוב עלי (ראו פוסט "כריסטופר ביילי תעשה לי ילד"). יש לי סוף סוף פריט של ברברי במלתחה. הידד! נקווה שעוד פריטים אחרים יבואו בעקבותיו. המשקפיים שחורות וגדולות כאלה (מצטערת שלא צילמתי) סטייל: "להתראות, סטודנטית מרופטת מאוניברסיטת חיפה, שלום ריץ' ביץ'!" ואפרורפו ריץ' ביץ', מה דעתכם על הטבעת המדהימה הזאת, של H.Stern:

התמונה מאתר H.Stern

לזה אני קוראת טבעת! היא חלק מהקולקציה שדיאן פון-פרסטנברג (DVF) עיצבה לה.שטרן - לא משהו חדש, אבל אני פשוט מתה עליה. אפילו עשיתי מחקר קטן ברשת וגיליתי שהטבעת קיימת בכמה גדלים. הגודל הקטן יותר עולה, תחזיקו חזק, קצת יותר מ-20 אלף ש"ח. טוב, יש לי 100, עכשיו נשאר רק להשיג את ה-19,900 ש"ח הנותרים... סתם, לא נראה לי שאוכל לרכוש כזה דבר בעתיד הנראה לעין אבל לבחורה מותר לחלום! הטבעת היא חלק מליין ה-power rings וכשמה כן היא, משדרת כוח ועוצמה. בכל מקרה, אני אסתפק לי בטבעת שקניתי לעצמי לפני כמה שנים ליומולדת, טבעת חותם מזהב, שהיא בעיקרון טבעת של גבר אבל היא הוקטנה למידותי ואני ממש אוהבת אותה (אגב היא נקנתה בחנות "טבעות" בדיזנגוף סנטר):


ואם כבר אנו עוסקים בזהב, יש לי לאחרונה קרייבינג לאיזה בגד מוזהב, אפילו משהו עם פאייטים מוזהבים. אני יודעת, זה בטח נשמע מזעזע, גרוזיני (ויסלחו לי הגרוזינים...) ולא הייתם מצפים שיוזכרו פאייטים, פה, ב"אפונה בלוג אופנה". אבל רגע! לפני שאתם מקפלים את הלפטופ ועוזבים לי את הבלוג לצמיתות, תראו למה אני מתכוונת:

התמונה לקוחה מ-Style.com

מה דעתכם על אאוטפיט מהסוג הזה? שימו לב גם לשילוב של הז'קט הקצר, שגם הוא מנצנץ, עם השמלה הקצרצרה הזהובה (והזהב הולך מעולה עם גרביונים שחורים אטומים). דלישס. ממש בא לי לשכפל את הלוק הזה... אני מוזמנת בעוד כשלושה שבועות לחתונה של ידיד טוב ובא לי לדפוק הופעה, ככה סתם בשביל הכיף. זה כמובן לא מזיק שזאת תהיה חתונת גייז, אז אנחנו הבנות יכולות להפציץ בכל שמלה שנחשוק - לא צריך לחשוש שמא נאפיל על הכלה... אז חיפשתי קצת בקניונים איזה שמלונת מוזהבת או משהו בסגנון. קשה להגיד שמצאתי. הכל מלא בשמלות מתנפנפות פרחוניות. יאק! אני מכריזה חרם על הפרחוני. כבר קיבלתי מנת יתר של פרחוני רק מלעבור ליד כמה חלונות ראווה. אני נשבעת לכם שלא קניתי הקיץ ולו פריט פרחוני אחד - זה כבר ממש מאוס בעיני. במקום, החלטתי ללכת על חלק - בדים חלקים בלי דוגמאות, ובלי פרחים שכבר עושים לי פריחה... אבל נחזור לעניינינו, זהב ופאייטים. הדבר היחיד שראיתי עם פאייטים היה השמלה הזאת ממנגו, אם כי היא יותר לבנה מזהובה:

התמונה מ-mango.com

ניסיתי אותה, סתם בשביל הקטע, אבל היא לא בדיוק מה שאני מחפשת וגם עולה בסביבות 700 ש"ח (!!!???). ממש לא נראה לי הגיוני להשקיע סכום כזה עבור שמלה שאלבש רק פעם או פעמיים. נקסט! בכל מקרה, אני עדיין מחפשת איזו שמלה מגניבה, אפילו משהו קצת מוגזם אבל מדליק (נראה לי שאני צריכה להזכיר לעצמי שזאת רק חתונת גייז ולא חתונה של דראג קווינז...) ואם לא שמלה חדשה אז לפחות נעלי עקב מעניינות שיעשו את ההופעה. ובצר לי, כרגיל, אפנה לאינטרנט (המשופע בשמלות זהב מעולות) ואציג לפניכם לסיום, שתי שמלות זהב מדהימות מבית האופנה הסופר יוקרתי Proenza Schouler:


התמונה לקוחה מאתר ProenzaSchouler.com

לא הייתי מתנגדת ללכת עם אחת מאיתן (בייחוד הימנית) לחתונה... אגב, תנו קפיצה לאתר שלהם - קולקציית הקיץ מוצלחת מאוד, עם ז'קטים ושילובי דוגמאות משובחים ביותר, ובלי מילה על פרחים - למשל:


צ'או ובהצלחה בבחינות!

3 comments:

אני אוהבת זהב! אוהבת. כמו כן אני חייבת לציין שלמגינת ליבו של הבעל הבלוג שלך ושל "המלבישה" מתפוז עושים לי חשק מטורף לפוצץ אלפי דולרים על בגדים (וגם מיקסר עומד של קיוזין ארט)

במקרה ועוד יש לך חשק..
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=75401&parent_category_rn=74921&productId=863771&langId=-1

הגעתי לדף הבית של טופשופ, שזה תמיד טוב, אבל אני מניחה שניסית להפנות למשהו ספציפי?