4/7/08

גירסת המסלול מול גירסת הרחוב



הסנדלים של Jimmy Choo מימין (הלקוחים מ-Net a Porter) ממש מצאו חן בעיני. נעליים נאות עם גזרה סקסית. למרבה הצער 400 פאונד (!!) זה קצת יותר מדי, וגם, עזבו את הכסף - העקב נראה לי ממש דמיוני. אז חיטטתי קצת ברשת בניסיון למצוא גירסה דומה אך יומיומית יותר לסנדלים. והפלא ופלא, מצאתי את גירסת קאנאל סטריט לנסיכת פארק אבניו הזו. טוב, אולי לא ממש קאנאל סטריט - זאת נעל של המותג הספרדי Camper, נעל לא ממש זולה בפני עצמה (160 דולר ב-Piperlime), אבל תסכימו איתי שזאת בחירה הרבה יותר שפויה. כמו כן, מהיכרותי עם קמפר אני מאמינה שהנעל נוחה, מלבד היותה נאה. אני מקווה שבקרוב יגיעו נעליים דומות לחנויות (חיקוי של החיקוי של החיקוי), כי בינתיים אני לא רואה אפילו משהו דומה ואני מתחילה קצת להתייאש פה, בעיר האופנתית ביותר בצפון...

נ.ב. תנו קפיצה לאתר של Camper, קצת איטי אבל חמוד ויש נעליים מעניינות.

0 comments: