6/11/10

crop

crop_top1

crop_top4

crop_top5

crop_top3
חולצה מודפסת אסימטרית Urban Outfitters, גופיה פוקס, מכנסונים מג'ינס ישן שקיצרתי, שרשרת שפירית life in colors (תודה אילאיל!), כובע זארה גברים, משקפי שמש Tom Ford

ניחוח של אס"ק מורגש באוויר, ולא בגלל שאני מסיימת את שנת הלימודים (כמה חבל, לא הייתי מתנגדת לחזור לימי ביה"ס על מנת להינות שוב ממנעמי החופש הגדול). אולי זה החום ואולי זו העובדה שאני חותמת בקרוב פרק רציני בחיי ואני תוהה מה בדיוק הולך להיות, בעודי דוחסת את את מלתחתי הענפה לתוך כלי טאפרוור ענקיים (טוב, אלה בסה"כ קונטיינרים מפלסטיק אבל הם מזכירים לי טאפרוור...).
עדיין לא מצאתי שורטס ראויים במחוזותי החיפאיים ותסלחנה לי רשתות האופנה אבל לא בא לי להוציא יותר מדי כסף על שורטס מג'ינס. לא יודעת, באג שלי... בינתיים שלפתי מהארון את הזוג הזה, שכבר קוצר על ידי בשנה שעברה וקיצרתי זוג נוסף, שישמש כתגבורת.
עוד נשלפו מהארון השבוע שתי חולצות (המילה 'חולצות' היא עושה קצת דאונגרייד לאיכויות המעניינות שלהן, אבל בהעדר מילה טובה יותר נשתמש בה) בעלות הדפס מנומר אבסטרקטי משהו. לא עושה רושם שהמנומר עומד לעזוב אותנו בקרוב ואני לגמרי תומכת בעניין...
חוצמזה, הזמנתי לפני כמה ימים את מתנת היומולדת האחרונה שלי, שהתחבטתי והתלבטתי לגביה קשות וכאשר צצה ההזדמנות המתאימה, אחרי חודשיים של שופינג אונליין מדומה, עטתי עליה מיד. הפריט עצמו יגיע אלי רק בחודש ספטמבר (מנפלאות ה-pre order) אבל הוא כל כך שווה את ההמתנה! נתראה בספטמבר... :)

תודה לאריאלה על הצילומים ושיהיה לכולם אחלה סופ"ש! ומזל טוב לאימזי שלי!!

Feels like summer vacation, although I'm not on vacation and although I graduated highschool a long long time ago (I wouldn't mind going back though, if only to enjoy the summer break). Maybe it's the heat, and maybe it's because I'm about to finish a big chapter in my life, and I wonder what will happen next, as I pack my giant wardrobe into huge Tupperware containers (well, they are not really Tupperware but they remind me of them).
Still haven't found a decent and fairly priced pair of shorts so I dug out of the closet this pair, and also took another long pair of denim pants and cut them up too. Also found in my closet this week two interesting leopard tops (this is one of them). Seems like animal prints are not going anywhere and totally here to stay, and I'm definitely down with that.
A few days ago I ordered my last birthday present, which was chosen after carefull deliberations and more than two months of online searches. And as the best deal presented itself I immediately jumped on it... The item will get here only by September (the wonders of pre-order) but it is sooo worth the wait!! See ya in September... :)

Wishing you all a great weekend! And Happy Birthday to my mom!

crop top Urban Outfitters, tank Fox, shorts an old pair of jeans I cut up, dragonfly necklace
life in colors (thanks Ilil!), hat Zara Men, sunglasses Tom Ford

29 comments:

הג'ינס יצא מאוד מוצלח וכל שאר הפריטים נהדרים ! איזה יופי של פריחה ברקע, כיף לראות לפני שתעלם.
אביטל.

Trendy shorts + bloody RED lipstick, OR When Sexy/casual exquisitely flirts with Timeless GLAM
!!!

à Bientôt, Antoine

קודם כל, אני כל כך מבינה את חוסר הרצון שלך להוציא הון על שורטס מג'ינס! כל כך קל להכין כאלה לבד בבית שבאמת חבל על ההוצאה. אני בעצמי קיצרתי החודש שלושה זוגות ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהתוצאה!
שנית, החולצה הא-סימטרית פשוט מדהימה! יש בה משהו שהוא מתוחכם ואגבי בו זמנית שפשוט כבש אותי.

איזה חידוש מרענן לראות מכנסי ג'ינס וחולצת טישירט (:
ממש אהבתי את הלוק, אבל אני חושבת שעל מספר רב של אנשים שהם לא הלוק שלך ייראה מעט פרחיעליהן

ממש עאהבתי, ואני מקווה שאהיה בלונדון לבקר בurban outffiters

It's a nice look.
kisses from Spain.

את נראת נפלא במראה נערת הרוק !
אהבתי, השלוב בין הדפס חיות, לג'ינס,
נפלא.
מעט אנשים מצליחים לקחת שני ניגודים ולחברם יחד ולקבל אוטפיט מרענן במראה מרהיב, אהבתי.
והשפתון שלך משלים את המראה.
לינדה H

דר את נראית מדהים! המראה "הקצת יותר קשוח" + העדינות הטבעית שלך, יוצרים הופעה מדהימה, ואת יפייפיה.
מה גרם לך לחפש את הכובע דווקא במחלקת גברים? והאם יוצא לך ללבוש אותו? אני נורא אוהבת כובעים, אבל תמיד מרגישה קצת מגוחך ללכת איתם...

very nice .. I like your blog!

וואו לוק מדהים את נראת מהמם
כאילו צולם מתוך סצנה מסרט
החולצה נורא יפה איפה יש אורבן אאוטפיט בארץ?

I would like to have such hat, it's gorgeous
:)
I am not a big fan of leo or any other animal prints but this shirt is quite nice, especially because of its shape. It's divine
Besides, the combination with jeans and hat it look just gorgeous
:*

החולצה הרחבה ממש מוצלחת עלייך והמשקפים מדליקות :]

בהצלחה בהמשך!!

lili loft - היי אביטל, אני באמת מופתעת שהפריחה הזו עוד לא נעלמה, במקומות אחרים מסביב הקיץ היבש כבר נתן את אותותיו...

little lost treasures - בקטע הזה נראה לי שאני אפילו קצת מתקמצנת... :) כמה מוזר שזה יישמע יש דברים אחרים שנראים לי ראויים יותר להשקעה אבל אני חושבת שזה עניין של סדר עדיפויות וטעם אישי. יש אנשים שמשקיעים המון בג'ינס, אני דווקא פחות.
גם אצלי המספריים עובדות שעות נוספות, נראה לי שאני צריכה להרגיע כדי שיישאר משהו לחורף... :))

Talia -
thanks! I am in love with leopard and I think it makes a subjects for great combinations, both for summer and winter.

Finkel's apparel fashion book - כן, יש לי גם דברים כאלה בארון... לפעמים הם אפילו יוצאים החוצה... :))
נראה לי שמבחינת מראה פרחי או לא זה בעיקר תלוי בגיזרה של הדברים ובאיבזור. עם שורטס מעט משוחררים זה גם יכול להיראות מגניב.
תהני בלונדון, לא חסרות אטרקציות שופינג לבקר בהן!

שירהס. - הלכתי לחפש אצל הגברים כי לא ראיתי משהו מעניין אצל הנשים ;) חוצמזה שיש במחלקת הגברים בזארה אקססוריז נחמדים - צעיפים וכובעים שלדעתי מתאימים לשני המינים ולפעמים אני תוהה "איזה גבר ישראלי יילך עם זה?". וכמובן שאני הולכת עם הכובע! מגן על עור הפנים מפני השמש ושימושי ליציאה לבית קפה או לשיטוט בהדר. כל עוד הולכים איתו בשעות היום בחוץ זה נראה לי לגמרי מתבקש. בשעות הערב אולי זה קצת מוזר אם כי אני לא שוללת!

אנונימית - אורבן אאוטפיטרז (עדיין) לא פתחו פה סניף, אבל כמו דברים אחרים, תמיד אפשר להזמין מחו"ל... :)

Linda H - מה שכתבת העלה בפני את האופציה שאפשר ללבוש את האאוטפיט הזה לאיזו הופעה, מגניב! והליפסטיק האדום לא יורד (תרתי משמע) ממני מאז החתונה, אולי כדאי לתת לו קצת הפסקה :))

LookinFab - תודה, אני אזדקק לזה... :))

לוק מגניב ביותר! אהבתי במיוחד את הכובע... עוד לא מצאתי את הכובע הזהה רק בצבע לבן. למקרה שמישהי ראתה... אשמח ליידוע.

שבוע נפלא,
שרונה

היי שרונה, ראיתי כזה דומה בלבן בטיילת של עכו היום... אבל אם את לא מזדמנת לשם בטח אפשר למצוא בשוק הכרמל, לא? היו לי שם כמה מציאות של כובעים בשנים עברו.

היי, גלשתי במשך היום בבלוג שלך, וראיתי כמה פוסטים ישנים.
בכל מקרה, נקלעתי לפוסט של מה ללבוש להופעת רוק.
ונורא... הייתי המומה.
תראי, אני אמורה להיות בהופעה כזאת באוגוסט, ואני שוקלת מה ללבוש, כי לפעמים חם, ולא נוח, יותר מזה, נעלי פלטפורה לרוץ איתן עד לאולם זה ממש לא נחמד.
אני לא יודעת, בתור ילדה בת 16 כמה מתאים הפוסט הזה להופעת רוק, זה היה נראה יותר כמו תצוגת אופנה.
אני חולת אופנה, אבל אני חושבת שאופנה ודברים יפים יכולים להימצא בהרבה פחות כסף ובשוק הכרמל.
אני חושבת שאת יותר מסתכלת על זווית של מעצבים ואנשים בני גילך והפוסטים האלה אמורים לענות גם לצרכים של מתבגרים שגולשים כאן.
את נתת כמה דוגמאות למה אפשר ללבוש, ואני אומרת לך דוגרי, אני לא עובדת, אני לא בגיל שאני מקבלת 3000-4000 שקל לחודש, ואם יש לי 100 שקל מבייביסיטר אני באמת מעדיפה לעזור לאמא, שמגדלת אותי לבד, ואני ממש לא יכולה להרשות לעצמי לקנות נעליים שעולות 120 דולר, אנחנו חיים בישראל, לא בסקס והעיר הגדולה.
אני מקווה שתקחי את התגובה לתשומת ליבך ותתני לפחות פוסט אחד מענה שיעזור לאנשים בגיל שלי.

תודה אם קראת את זה.
שבוע טוב (:

המשקפיים מקסימים ויפות לך מאוד.

תכלס גם הכובע...

אנונימית -
עולה מן התגובה שלך איזו אווירה של תסכול שאני לא כל כך מבינה את מקומה ואיך היא קשורה אלי ונראה לי שהיא נובעת מחוסר הבנה של מהות הבלוג הזה ומהות של בלוג אישי בכלל.
בראש ובראשונה, אם הבלוג גורם לך מרמור או תסכול את בהחלט מוזמנת לוותר על הגלישה בו. מטרת הבלוג הזה היא להציג בפני אנשים דברים יפים שאני (בדגש על אני) אוהבת ולגרום להם הנאה. מהפידבקים שאני מקבלת זה בדרך כלל עובד, ואם זה לא עובד מבחינתך את יכולה לוותר על הקריאה כאן על מנת שלא יגרם לך סבל.
שנית, מדובר בבלוג אופנה אישי שמוצג מנקודת מבטי האישית. אני כותבת על מה שבא לי, על מה שיפה בעיני ועל מה שמעניין אותי. אני בהחלט לא מרגישה מחוייבת להציג דברים שמעניינים אחרים או להראות את נקודת המבט של בת העשרה לענייני האופנה. וגם אם הייתי רוצה לעשות זאת היה לי קצת קשה כי עברתי את גילאי העשרה שלי כבר לפני שנים לא מעטות.
לגבי פריטי מעצבים ומותגים יוקרתיים, רוב אאוטפיטי הקולאז' שמוצגים כאן מוצגים לשם השראה. המטרה היא להתבונן בצבעוניות בגזרות ובטרנדים ולאו דווקא ללכת ישר לחנות ולקנות. כמו כן, אני מאמינה גדולה שכמעט כל דבר ניתן להשיג בכל מקום ובטווחי מחירים שונים, אז כל אחד מוזמן לעשות עם ההשראה מה שבא לו ובהתאם לכיס שלו.
בנוסף, אם היית טורחת לקרוא עוד קצת עליי ולהעמיק כאן היית יודעת שאחד מהדברים שאני תמיד אומרת הוא שלא משנה התווית שעל הבגד ושאף אחד ממילא לא יודע כמה שילמת עליו או איפה קנית אותו. הדבר הכי חשוב אם הפריט מחמיא לך, מוציא אותך טוב וגורם לך להרגשה טובה. אפשר לעשות זאת גם עם פריטים משוק הכרמל וגם מכיכר המדינה (ובעיקר עם פריטים מכל קשת הרשתות והמותגים שנמצאים בין לבין) - כל אחד יעשה מה שבא לו.
לסיום, אופנה היא מבחינתי עולם של פנטזיה, אסטתיקה והנאה. אם אלמנט ההנאה לא קיים כאן זה חבל מאוד ואת מוזמנת לחפש אותו במקום אחר. לתשומת ליבך!

I LOVE LOVE LOVE this!!:)
xx

אבוי, הייתה לי כאן תלונה ארוכה ומנומקת על זה שאת זעירה מדי ואני לא יכולה לקנות כלום בחנות שלך, והיא לא עלתה.

זה בגלל שאני אשקלונית? זה בגלל שאני חדורית? די לקיפוח!

שלום אפונה!
קודם כל, כפי שציינו לפני, הגופייה האסימטרית ממש מגניבה. מעולם לא הייתי חובבת של ההדפס המנומר (למרות שעל החתולה שלי זה נראה נפלא, אני תמיד אומרת לה שהלוק שלה הוא על-זמני, חחח....), אבל בפוסט הזה בהחלט הראית לי שזה יכול לעבוד, ובסטייל.
שנית, רציתי להתייעץ איתך בנוגע לקנייה ב-Etsy, ובעצם, בנוגע לקנייה מקוונת בכלל.
קניתי כבר באינטרנט, אבל מעולם לא פריטי אופנה. קשה לי עם העובדה שאי אפשר למדוד את הבגדים ולמשש את הבד. לאחרונה חשקה נפשי בכמה פריטים מ-Etsy, אבל אני מהססת בגלל שנראה שאין שם בקרה על המוצרים.
אשמח אם תוכלי לשתף אותי בכמה תובנות בנוגע לקנייה באינטרנט - אם יש דברים שכדאי להזהר מהם.

ariela - הלו! יש לי יחסי ידידות ארוכי שנים תושבי (או יותר נכון תושבות) אשקלון... :))
לקחתי לתשומת לבי את טענתך, על אף שלא ראיתי אותה - אני אעביר גם את הדברים ל"ארון של אמא"...

kirbulit - שאלה טובה, שמעתי אותה מכל מיני אנשים (בעיקר ישראלים) שקשה לקנות בלי למשש ולמדוד. יש לי כמה טיפים מהניסיון, שהראשון והחשוב בהם לדעתי הוא לעשות 'וינדואו שופינג' - כמו שכתבתי בפוסט. אם את מחפשת משהו ספציפי תעשי כמה וכמה חיפושים שלו, ותשווי בין פריטים באיביי לפריטים באטסי. תסתכלי היטב על התמונות ותקראי את המפרט המתואר. הרבה מוכרים מציינים מידות והיקפים שונים בנוסף למידה הכללית - זה תמיד יכול לעזור וכמובן שכדאי לשאול עוד שאלות את המוכר, אם יש לך כאלה. כמו כן, אם מדובר בפריט של מותג שקיים בארץ (למשל בנעליים זה קורה לי הרבה) אבל אין את הדגם, כדאי ללכת לחנות ולמדוד על מנת לדעת מה המידה המתאימה לך בפריטים של המותג הספציפי הזה. אפשר ורצוי גם לקרוא ביקורות של אנשים אחרים שכבר קנו את אותו פריט וללמוד מהניסיון שלהם, זה מועיל מאוד ובהרבה רשתות אונליין גדולות יש את הפיצ'ר של פידבק לגבי המוצר. זה יכול להועיל מאוד בנוגע לעניין המידות.
לגבי סוג וטיב הבד, זה יכול להיות קצת יותר טריקי, בעניין הזה אני ממליצה פשוט לגלוש שוב ושוב ולהתרשם מפריטים שונים. עם הזמן אני מבטיחה לך שתלמדי להבחין בין טוב לרע.
כמו כן, בחיקויים למיניהם, הייתי נזהרת מפריטים שמציגים בתמונה שלהם את המקור (ולא את הפריט שבאמת מוכרים), שימי לב שהפריט המצולם הוא זה שבאמת נמכר.
זה על קצה המזלג, באמת חשבתי גם על פוסט, זה אצלי ברשימה יחד עם עוד כל מיני דברים מתוכננים... :)

וואו! לוק מקסים, אורבני ויומיומי שממש אהבתי!!(לא ממש שונה מפוסטים ואאוטפיטים אחרים:)))
אהבתי מאוד את החולצה ה'מתנפנפת' ואת איך שהיא נראית עליך.
אני חייבת לתת לך פידבק על כך שכאשר לא מצאת ברשתות האופנה את מבוקשך(אני מתכוונת כמובן למכנסיים), לא התייאשת והכנת כזה לעצמך(ב"הכנת כזה לעצמך" אני מתכוונת גם למקרים בהם אם לא מצאת את מבוקשך ברשתות אתה בוחר ללכת לתופרת שתתפור לך את מבוקשך. אני עשיתי זאת כבר כמה פעמים, וכמו בניסיון שלך\ עבד נפלא!)
בנוסף אציין שגם אם לא חשבת על כך, המשקפיים מתאימים בצורה רעיונית לחולצה בהדפס המנומר בגלל הצורה החתולית והאופנתית(שאני מאוד מחבבת!) שהרי הנמר ש'נמצא עלייך' הוא ממשפחת החתולים...:):)
מעניין אותי ביותר אילו נעליים\סנדלים צירפת באואוטפיט??
המשך שבוע נעים ויפה!

ממש אוהבת את הסגנון שלך.
אם לא אכפת לך שאני שואלת, את במקרה רוסיה?

אנונימית - לעיתים אני תופרת משהו אצל תופרת מאפס אבל זה קורה לעיתים רחוקות כי פרויקט מורכב מבד טוב יכול לצאת בסופו של דבר די יקר. אבל זה בהחלט רעיון טוב! ולאאוטפיט הזה צירפתי סנדלים שחורים.. תודה רבה!

לולה - תודה! לשאלתך, לא. אני צברית לחלוטין עם סבים וסבתות שהגיעו מבולגריה :) הידד לבולגרים!

דר, זאת הפעם המי יודע כמה שאני תופסת את הנערה מעתיקה ממך:
http://www.thecherryblossomgirl.com/diva/11233/
הפעם אלה המשקפיים.

ariella - חחח! לא הספקתי לראות את זה בכלל... מגניב! אני רואה ששמת לך למטרה לחקור את העניין הזה ולמצוא הוכחות :))

וואו ממש אהבתי את הצורה של החולצה.. ממש יפה!

אחד האהובים עליי!!! אני ממש אוהבת את החולצה שלך, ואני מ-ת-ה להזמין משהו מאורבן אאוטפיטרס אבל אני מפחדת:\ (שזה לא ייראה כמו בתמונה או דברים כאלה) והמכנסון שלך מהמם, היה שווה לקצר את הג'ינס הישן!