7/2/10

half and half

sweats1

sweats4

sweats3

sweats5

sweats6
חולצה מכופתרת מנגו (משנה שעברה), מכנסי טרנינג קצרים זארה, מגפונים BCBG

חצי מכופתר - חצי מרושל, חצי בחיפה - חצי במרכז, חצי סודה - חצי מיץ תפוחים, חצי בסלון במזגן - חצי במרפסת בבריזה (עאלק), חצי באוטו - חצי באוטובוס (צריכה להתחיל להתרגל לזה), חצי מסודר - חצי מבולגן. זה פחות או יותר סיכום השבוע שלי, פלוס התגלית האופנתית שהולכת לרענן לי את הקיץ: מכנסוני טרנינג אפורים. אני מאוהבת!
ותודה רבה לאריאלה.

Half buttoned half casual, half in the North and half in the Center (of Israel), half soda water half apple juice, half by car half by bus (gotta get used to it), half tidy half messy. That was my week + the amazing discovery of these grey sweat shorts that are going to rock my summer. I'm in love!

Outfit: blouse mango (from last year), drawstring sweat shorts zara, open toe leopard booties BCBG

17 comments:

שילוב מהמם!! וגם הנעליים האלה, פשוט מושלמות!! אהבתי

א. רק את מסוגלת לגרום למכנסי טרנינג להיראות שיקיים.
ב. עוד לא יצא לי להגיד - מברוק על המעבר! מקווה שעבר בטוב ובא בטוב. ואל תשכחי שצמצום טווח אומר שהגיע הזמן לקפה שלנו... (קפה ברד, טוב?)

וואו! הנעליים שלך גרמו ללסת שלי לגרד את הרצפה - הן מהממות!
אהבתי את השילוב של חצי מכופתר-חצי מרושל כמו שקראת לזה, הולם את מזג האוויר ואת האופי של הקיץ הישראלי, ועדיין על אף שקראת למראה חצי מרושל, אין בו טיפת רישול, את נראית שיקית כתמיד!

באים לה העת, שחצי ועוד חצי לא הופכים לשלם,

הטרנינג לא הולם בחורה יפה שכמותך, היה עדיף לתת קונטרסט לחולצה הרומנטית עם ג'ינס בגזרה גבוהה או סתם ג'ינס שחוק.

טוב, את יודעת שטרנינג אפור קצרצר ומגפונים יהדהדו לי רק שם אחד (אלכסנדר). כפרה עליו, על זארה ועלייך

oh i love those shorts
and your shoes
wow
and lovely blouse

xoxo
˚◡˚

אווטפיט מדליק לאללה! המכנסיים נראות סופר נוחות וגם החולצה הקלילה עושה רושם של נעימה וכייפית.
מאחלת לך שיהיה לך שבוע שלם ומלא כאחד.

שרונה

love your booties!! they are amazing. love the shorts as well.

סוריי,
אבל אני מהצד שלא כל כך מסתדר לו,
מכנסי טרינינג, וחולצה אלגנטית...
אבל, המכלול, עם המגפונים מתקבץ
לאוטפיט מרשים בעל קטיגוריה בפני עצמו.
אני כרגיל נצמדת למגפונים, אותם עוד
אהבתי משנה שעברה.
סוף שבוע מהנה עם הרבה מקומות מסתור מהחום.
לינדה H

marina - תודה! הן כיכבו פה כמה פעמים אבל לא מספיק לדעתי... :)

נועה - או הו, לשובך חיכיתי ואחרי שקראתי בשקיקה את העידכונים עכשיו אני מחכה להאזנה לחוויות בלייב. על קפה ברד, או מה שזה לא יהיה. :)

Little lost treasures - נראה לי שהיתה תגובה כזו בדיוק בפעם הראשונה שהמגפונים האלה הופיעו כאן. :) שמחתי שאהבת, זה לא מראה קל לעיכול אבל הוא מאוד משובב את נפשי. :)

אנונימית - אוקיי, בהחלט לא כל אחד צריך לאהוב ולהתחבר אני רק תוהה מדוע לבחורות נאות (את אמרת) אסור ללבוש מכנסי טרנינג? איזו אפליה! :)

מיכל לאב ג'וש - וכפרה עלייך. עדיין מהדהד לי בראש מה שכתבת בפוסט "כישורי חיים". נראה לי שאפשר להוסיף את זה כאן כדיסקליימר... :) אגב, 'כפרה על זארה' מסתמן כביטוי קליט ומשעשע, אני רושמת לך זכויות יותרים :)

שרונה - :) מעולה, תודה! אנחנו באותו ראש... ואני אשתדל למלא אותו בהרבה קרח ואוויר קריר. שיהיה גם לך שבוע מצוין!

Linda H - היה לי פה איזה קו מחשבה מסוים (טוב, דה!), בכל מקרה אני מבינה שזה לא הכי מתחלק על הלשון בקלות - ועדיין זה לא משנה את דעתי :)
ואני בהחלט מחפשת מחסה בכל רגע נתון - רצוי שהמחסות יהיו פסטורליים ככל האפשר! שיהיה שבוע טוב!

shamini -
haha, great, thanks dear!

אפונה אני ממש אוהבת את הסגנון שלך, ולא פעם כתבתי לך שאת מביאה הרבה השראה,

אמרתי שלבחורה יפה שכמותך לא מתאים טרנינג, כי זה פשוט נראה לא קשור אלייך.
ברור שבשביל לתת לזה את הלוק הטיפה מרושל ג'ינס בהיר ושחוק היה נראה הרבה יותר טוב לדעתי, לא מתחבר לי,

עניין של טעם אני מניחה :) יש פה דווקא רוב שאהב.

wow, really cute. I like those shorts!

xx
Monica

מאוד מקסים!אני אימצתי את טרנד הטרנינג, כבר בחורף (העתקתי מבטי..), טרנינג ארוך עם עקבים. לייק היסטרי, ובלי קשר את מהממת!
אני אוהבת מאוד את הלוקיישן, איפה הצטלמת? האם מדובר בגן אברהם ברמת גן? זה מאוד מזכיר

אנונימית 8:53 - תודה!! אין לי מושג איפה זה גן אברהם, עדיין, אבל... לפי מה שאת אומרת בהחלט שווה בדיקה. רשמתי לפני! :) הצילומים האלה עוד עדיין מחיפה, יש כבר צילומים מר"ג שאני אפרסם באחד הפוסטים הבאים, נראה אם תצליחי לזהות איפה (עכשיו איתגרתי אותך!)
לגבי בטי, היא עושה קז'ואל שיק בחן כה רב, שכל מה שנותר זה פשוט לגזור ולשמור ולמי שבא גם לנסות בבית... :)

אנונימית 19:47 - זה תמיד עניין של טעם, אם כי כמו שאמרתי קודם יש דברים יותר "חמידים" (כמו למשל חולצה מכופרת עם ג'ינס משופשף) ויש דברים שפחות... וגם אם לא נגיע לעמק השווה (וכנראה שלא) לא נורא!

סתם לידע הכללי, בגן אברהם נמצא הספסל עליו ישב ביאליק ונהג לצפות בילדים המשחקים. הגן נמצא בקרבת רחוב, איך לא, ביאליק שהוא המקבילה הרמת גנית להרצל החיפאי, קינג ג'ורג' או אלנבי התל אביבי וכיו"ב.
גם אני רמת גנית יחסית טריה וחיפאית לשעבר. אני לא סובלת את רמת גן, לדעתי זו אחת הערים המכוערות בישראל.. עיר כל כך נטולת חן באופן שממש פוצע את העיניים, כך שיש למצוא פינות נאות יותר ככל שניתן. אולי ההתרשמות שלך קצת אחרת ותאירי את עיני (וליבי). בכל מקרה, זה שדרוג רציני שעברת לכאן.

Really beautiful outfit, I like everything !

http://annawintourhatesus.blogspot.com/