7/9/10

tee time

hat1

hat2

hat3

hat4

למען האמת, זה היה סוג של אתגר להסתובב היום ברחבי חיפה סחופת הרוחות לבושה בחצאית הסופר אוורירית והמתנפנפת (שלא לומר מתעופפת) הזאת והכובע הקליל שאיים להתנתק מראשי עם כל משב רוח. אבל, לא הרגשתי חום ולא מחנק והגנתי על עור הפנים שלי מפני פיגמנטציה עתידית (כולי תקווה) וחוצמזה, מי אני שאדחה אתגר אופנתי?!
את הכובע מצאתי במשביר לצרכן, מקום שתמיד נראה בעיני תמוה משהו ומעורר שאלות כמו: "מה בדיוק הקונספט של קניינות האופנה פה?" ועם זאת זוכה לביקורים תכופים שבהם אני קונה בעיקר לבנים / גרביים ומפעם לפעם מוצאת איזו מציאה מסוג זה.
ועל אף שהכובע הזה לא בדיוק ניתן להגדרה (כמו שאר הבחירות של קנייני המשביר) והינו סוג של תמהיל בין כובע פנמה לבין כובע רחב שוליים ו'חסר עמוד שדרה' (יענו floppy hat), קידמתי את פניו בברכה ואימצתי אותו לחיק מלתחתי באהבה רבה. ללא ספק נמצא עוד אחד מהמרעננים האופנתיים הרשמיים שלי לקיץ זה!

תודה רבה לאריאלה. סופ"ש נעים!


Truth be told, it was kind of challenging to walk around today in the windy city of Haifa dressed in this super breezy silk skirt and this very light hat which threatened to detach itself from the top of my head with every gust. But, I didn't feel hot nor sweaty (and it was a hot day!) and also protected my skin, and.. who am I to turn down a fashion challenge?!
I found this hat in an Israeli department store, which is always pretty weird to me (in no way similar to American department stores), yet I keep frequenting mainly to buy underwear and socks. And sometimes I come across something like this hat and take it home.
I see this hat as some kind of mix between panama and floppy hat and although it is not really determined I totally love it and see it as a great staple for summer.

So, have a great weekend you all, keep cool and shaded!

23 comments:

אהבתי את ההערה הסרקסטית על המשביר... גם אני לפעמים חושבת לעצמי מה לעזאזל חושב (או חושבת) מי שבוחר להם את קולקצית הבגדים, ומאיזה טרנדים או מגזינים הוא/היא לעזאזל מושפעים?? (ווג העיראקי??)
:-)

Very nice outfit...I tried to remember what is strange about Israeli department stores and remembered that in my childhood one had a giant talking animated tree and lots of disney and barbie style clothes for kids...

איזה יופי של אוטפיט, כיפי כזה לקיץ,
אורירי ולא לוחץ.
והכובע שמזכיר את כוכבות הוליווד משנות ה 30, נותן את התוספת של הדובדבן שעל הקצפת.
אלגנטי ושיקי. אהבתי מאד.
לינדה H

Stunning outfit girl! I love your dress and shoes!

classic pea.

אהבתי את הכובע! אך אני לא בעד כל דבר שמסתיר את השיער שלך.

שיק מדליק! את נראית מקסים, ואהבתי נורא את הכובע (את הולכת לסניף של המשביר בהדר?) ונחמד לראות שלא זנחת את חיפה לגמרי
:)

את נראית מקסים כרגיל, כובע מגניב!

הכובע הזה מקסים! גם אני בדעותייך לגבי המשביר לצרכן.. אבל מסתבר שיש הפתעות בחיים :)

שרונה
Photo.fashion.passion

אודליה, שרונה - :) המשביר לצרכן הוא ללא ספק שק חבטות נוח.. אני ממש לא בקטע של לבקר מי שצריך לעשות קניינות שתקלע לטעם של כל עם ישראל בערך (נראה לי קשה) וכנראה שגם אם נורא נרצה זה לא יהיה כאן בלומינגדיילס (אהובי) או 'לה רינשנטה', אבל נראה לי שאפשר עוד להשתפר. וכמו שאמרתי, ציניות בצד, אני בהחלט לקוחה... :)
ותמיד יש הפתעות בחיים!

anonymous -
oh wow, I don't remember that, it sounds even weirder than what I had in mind, and also kinda fun...

גלי חיפאית גאה (!) - בהחלט לא זנחתי את חיפה, לא זורקים 30 שנה לפח תוך שבועיים... ואפשר לומר שכרגע אני נהנית משני העולמות! לגבי הסניף בהדר, הכובע אכן מגיע משם, לא מזמן גיליתי מחדש את הסניף הזה ואני חייבת לומר שאני די מבסוטה ממנו (לא מכירה מקום אחר שבו המעליות נשמרו כמות שהן משנות ה-80... :)).

Dana - אני כבר קלטתי את האובססיה שלך עם השיער שלי... ולא ברור למה זה מגיע מבחורה עם רעמה נהדרת כמו שלך - אין לך ממש חסכים בתחום הזה :))

Linda H - זה בדיוק היה הקונספט! אוורירי ולא לוחץ וזה עבד נהדר. אחרי כמה ימים השבוע שביליתי בג'ינס זה היה כמו נאת מדבר :)

ההדפסים האלה כל כך אופנתיים כרגע.
דרך אגב - גם אני חיפאית לשעבר וגאה...

הי ! אני עוקבת אחרי הבלוג שלך זמן רב ותמיד מעניין וכיף לצפייה. שמי יעל שילר ואני מעצבת אופנה, פתחתי בלוג אישי חדש...את מוזמנת להתרשם ולהגיב
www.schillersblog.blogspot.com

החצאית שלך מהממת... אפשר לשאול מאיפה היא?

והרשי לי להצטרף אליך ולהערה שלך על המשביר. מבחינת הבגדים שם, אני פשוט לא מבינה מה הולך. בגלל זה אם אני כבר שם זה כנראה בגלל איפור\בשמים\לבנים, ולא יותר.

Fantastic skirt

http://agatiszka.blogspot.com

PS It's so funny to write her :)

רציתי לשאול בגלל שזה קצת הפריע לי למה לא כתבת מאיפה הבגדים שלבשת חוץ מהכובע המהמם?

I'm in love with your hat it's so perfect for summer, and in fact it's look like panama-floppy hat
kisses (;

החצאית מקסימה מקסימה מקסימה!
מאוד אהבתי את ההדפס המעניין והעמוס שיש עליה. לדעתי, עם פריט כמו החצאית הזו צריך- לשים חולצה לבנה\בצבע מתאים אחר שמופיע בחצאית\חולצה חלקה בצבע מתאים עם דיטייל מעניין ויפה, לשים את החולצה בתוך החצאית, להוסיף עוד אקססורי או שניים ולצאת לדרך...! מיותר לציין שעשית זאת בצורה מדהימה, נכונה ויפה:)
כמו שכתבת, גם לדעתי כובעים רחבי שוליים(סומבררו למשל..) הם אחד ה-אקססוריז של הקיץ!!

ואם אפשר לשאול- מהו הגובה שלך?? ומאילו חנויות נקנו הפריטים?
תודה, והמשך קיץ נעים, כיפי ומלא באופנה!

NYC Fashion - אני רואה שחיפאים גאים לשעבר זה מגזר שהולך וגדל... :)

SCHILLER -
ברוכה הבאה לבלוגוספירת האופנה! שיהיה בהצלחה!

marina - תראי מה זה, יש לחנות הזאת 'קהל שבוי', שבא בגלל הלבנים / קוסמטיקה וכו', לכל הפחות הם יכולים לנסות לפתות אותו בפריטים אופנתיים. פשוט פוטנציאל לא ממומש!
והחצאית מזארה סייל...

אנונימית - אם זה מה שמפריע לך בחיים אשרייך! :))
ראי תגובה לעיל.

agatizska -
yeah, sometimes I find it funny too - so funny I can almost cry...
but seriously,
thanks!

רציתי לשאול למה לא כתבת מאיפה מה שאת לובשת חוץ מהכובע?
קוראים לי עמית ואני בת 13, אני מכורה לבלוג שלך ועוקבת אחריו כבר במשך כמעט חמישה חודשים,אני גם מאוד אוהבת אופנה כלומר אני מעצבת בגדים לעצמי כרגע ועיצבתי תלבושות השנה בסטודיו בו אני רוקדת.
אני מאוד נהנית לקרוא את כל מה שאת כותבת
הייתי רוצה לשלוח לך תמונה של מה שאני מעצבת ולשמוע את דעתך......

awesome style! I love your blog

אנונימית - תודה! הסנדלים מלפני שנתיים מניין וסט, את החגורה השאלתי מאמא שלי והחצאית כמו שכתבתי קודם מזארה. טבעות מהייץ' אנד אם ומהדר.

עמית - בלהט הרגע לפעמים אני שוכחת. ראי תגובה לעיל. ולגבי מה ששאלת אז בשמחה, את תמיד מוזמנת לשלוח לי מייל (המייל למעלה משמאל)... תמשיכי ליצור במרץ! :)

אפונה החמודה שלום!
אני קוראת של הבלוג כבר בערך שנתיים ומאוד אוהבת את הבחירות והשילובים שלך. אני בעצמי פריקית של יד שנייה ומאמינה במחירים הוגנים לעם!
רציתי לשול האם תהיי מוכנה לציין בפוסט הבא מכירת חצר עם המווון בגדים יש שנייה לנשים וגברים, תכשיטים וחפצים שתערך בחצר ביתי ברחובות, רחוב הרצל 209 (מאחורי קפה הרצל), ביום שישי 23.07 בשעות הצהריים. והכל כמובן במחיר של 5-20 שקלים. גם אם לא זה בסדר אני אמשיך לאהוב אותך בתור בלוג האופנה הראשון שאליו נחשפתי.. תודה רבה וחופש נעים
מעין

מעין -
לחיי המחירים ההוגנים לעם! לא ברור איפה הם בדיוק היו כשכל הסנדלים המעניינים שראיתי השבוע תומחרו אי שם בין 400 ל-500 ש"ח אחרי הנחה (!!)...
ראי את האירוע כמפורסם. מכירה נעימה! :)

תודה רבה!
פונצ'ו מגניב..