2/19/10

התנתקות

orange_scarf1

orange_scarf2

orange_scarf3

orange_scarf4

orange_scarf5
שמלת פסים H&M, ג'קט ג'ינס זארה, צעיף H&M, נעליים Marc Jacobs, שרשרת הכנתי בעצמי

הפוסט הזה יהיה קצר כי אין לי אינטרנט ואני נתונה לחסדי אחרים (תודה אמא!).
בלוגרית בלי אינטרנט.
כמה נורא.
זה כמו חומוס בלי פיתה או כמו ציון ברוך בלי דוגמנית. זה פשוט חסר הגיון ובלתי נסבל. לא אלאה אתכם בפרטי הסאגה ואיך התגלגלתי למצב הזה אבל נכפו עלי לפחות יומיים של ניתוק והמצב מתחיל לתת בי את אותותיו: אני קולטת את עצמי תוך כדי האזנה למוזיקה שיש לי על המחשב לוחצת על כפתור הדפדפן באופן אוטומטי, בלי לשים לב ונתקלת בהודעת השגיאה המרה. שוב ושוב ושוב.
קחו ממני את הטלויזיה, קחו את הטלפון, קחו את החשמל, רק תשאירו לי את החיבור לאינטרנט! ועוד ברגע שנגמר שבוע האופנה בניו יורק, רגע אחרי שהדוגמניות ירדו מהמסלולים, העורכות ירדו מהעקבים (סתם, זה לא קורה), סוכמו כל הסיכומים ונמתחו הביקורות (ממליצה בחום לקרוא את ה-review של Tavi לתצוגה של מארק ג'ייקובס) - זה בדיוק הרגע שבו אפשר להתענג על מנת אופנה גדושה ומרוכזת בתוספת גלידה לאקסטרה הנאה. אבל בשביל זה צריך אינטרנט...

טוב, אולי במקום לבכות על מר גורלי אנסה להפיק את המיטב מהעניין ואבלה סופ"ש שלם שכולו תקשורת בינאישית שלא כוללת מודם, עם חיוכים אמיתיים שלא נראים ככה: :)
אחלו לי בהצלחה!
תודה לאריאלה על הצילומים ושיהיה סופ"ש נעים לכולם!


This post is going to be short and sweet since I don't have internet connection and I have to rely on the kindness of others (thanks mom!). I am now a blogger without internet - how awful. My "lovely" internet supplier did a nasty trick on me and therefore I will be disconnected for the whole weekend. And quite the timing they chose: right after NY fashion week is over, when I can check out all my favorite fashion sites, read the reviews and get a huge concentrated dose of fashion (+ ice cream on the side). This is very uncool.
Anyway, I guess I'm going to have to spend a weekend of interpersonal relationship which doesn't involve a modem, and filled with real smiles, ones that do not look like this: :)
So wish me luck, and have a great weekend you all!

23 comments:

Dar, este conjunto es muy bonito, me encanta.
Saludos.
___________
Dar, this set is very nice, I love it.
Greetings.

הגרביונים מקסימים אבל הנעליים- הן גולת הכותרת האמיתית. הן מופלאות! בהיתי בתמונת הקלוז-אפ שלהן כמה רגעים טובים.
מקווה שיהיה לך סופ"ש נחמד למרות המחסור באינטרנט!

הנעליים ממש יפות, אבל בניגוד ללובה דווקא בקלוז-אפ פחות התרשמתי, הייתי מעדיפה אותן מעור. והצבע של הגרביונים מושלם!
אני איתך בזעקות האינטרנט - הוויפיי הפסיק לעבוד בקומה השניה של הדירה שלי ומאז אני פחות או חיה על הספה בסלון. שהימים הללו יעברו בשלום!

וואו, סט מושלם!
אהבתי מאוד את שילוב הצבעים ואת הכיפיות שבסט. מדהים כרגיל. כ"כ אהבתי.
ודרך אגב, גם לאמא שלי יש את נעליים האלה!
נעלי עקב זה אחת הסיבות שאני כבר מתה להיות גדולה.
מחכה כרגיל לעידכון הבא!♥

well I think people should take a break from the internet from time to time so it's good for you
:)
I like this h&m dress. I wanted to buy it lately but I have no money now ;D so I have to think of other way to get it to my closet
this combination looks very nice. It's fresh and stylish, what more do you want
:)

האוטפיט נחמד, קאז'ואלי, אבל
הנעליים משנות לחלוטין את התמונה !
אני מודה גם אני רותקתי לתצלום הקלוז-אפ שלהן. חבל שאין לי כזה זוג...
אני משתתפת מכל הלב בניתוקך מעולם האינטרנט, לצערי חוויתי זאת על בשרי,
ואכן תחושה מתסכלת ביותר,
מאחלת לך ניתוק קצר, וחזרה מהירה
לעולם האינרנט.
ביי
לינדהH

הלבוש מקסים לגמרי,והנעליים הורסות!!!אבל ממש.

אחד האאוטפיטים הכי טובים שלך לדעתי.
הכל פשוט spot on! הנעליים מהממות, והשילוב של הכתום עם הגרביונים האפורים נהדר.
כמו שנאמר בפייסבוק: לייק (גדול)!

וואו..אני התלהבתי דווקא מהג'קט ג'ינס המהמם..הוא נקנה בתקופה האחרונה במקרה..?

אני לא יודע אם זה מכוון - אבל הכתום הזה באמת התנתקותי!
אחח איזה צבע נהדר. הופעה מקסימה.

fashionoga -
נראה לי שהתחלתי לנעול נעלי עקב רק בגיל 16 או 17. ותאמיני לי שלא בער לי ולחלופין אני משלימה היטב את החסר מאז :)) יש עוד מה לצפות והוא שכשתגדלי תגיעי לאותה מידת נעליים של אמא ותוכלו לחלוק! לצערי, זה לא המצב עם אמא שלי שנועלת מידה אחת שלמה מעלי :(
תודה ושיהיה שבוע מצוין, גם ב-flats!

לובה - אני שורדת בינתיים :) ומה שכבש אותי זה העקב העגול, וההשראה מנעלי בלרינה. קיבלתי אותן במתנה לפני מס' שבועות ואני חייבת לציין שאני מאוהבת!

Vicen -
Thanks! have a good weekend

talia -
you're right, and I think that in order to have a greater effect I need to disconnect for like a week. but I can't do that...
hope you can manage to get your hands on this one, it's pretty practical. thanks!

yud -
אני דווקא מאוד מסמפטת אותן כך, הרפרנס לנעלי בלט יותר בולט, אם כי זה הופך אותן לעדינות בהרבה מנעלי עור. צריך להיזהר...
הגרביונים הם בערך הדבר הכי עתיק בארון שלי + הם ממש מחממים וזה בונוס רציני.
מקווה שתתקני את נושא הוויפי, זאת לא נשמעת לי כמו דרך לחיות! ;)

mims - קניתי אותו בקיץ שעבר, אבל תמיד אפשר לקוות שיצוץ משהו דומה בקיץ הקרוב :)

חציל - thanks! כמה שאני אוהבת אפור (ואני אוהבת אפור!) אני גם מחבבת מאוד זריקת צבע עז פה ושם, וזה צעיף עם ערך סנטימנטלי (הולנד. גם נרכש שם לפני טריליון שנים). :)

Linda H - לקחתי קצת אוויר ותיכף אני צוללת שוב בחזרה להתנתקות. מקווה שאני אצליח לשים קץ לעניין מחר.
אני חושבת שאנו רואות דברים בצורה דומה, מבחינתי זה אאוטפיט לגמרי קז'ואלי, עם כמה תוספות להעלאת המורל. שבוע טוב!

לוידעת אם בכוונה אבל אהבתי את הכותרת הדו משמעית XD
או שאני עדיין תקועה ב2005..?

השמלה מהבמת
אני גם חייבת שמלת פסים שכזאת

amit, zuz -
אחרי שערכתי את התמונות וכתבתי על ההתנתקות האינטרנטית, הכתום הזה התחבר לי לעוד 'התנתקות'. בלי קשר לעמדה פוליטית, זה צבע שטבוע בתודעה הישראלית בהקשר מאוד ספציפי. ואני אוהבת כשדברים מתחברים.
תודה!

כשכתבת התנתקות וראיתי את הצעיף הכתום ישר חשבתי על "ההתנתקות" הידועה...ואז כשהמשכתי לקרוא את הפוסט צחקתי כי חשבתי אולי לא באמת התכוונת לזה...
בכל מקרה, אני ממש אוהבת את השמלה ואת הז'קט אפילו עוד יותר

סורי על ההתנתקות שנכפתה עלייך, אך כפי שכתבת, מעז יצא מתוק ואת זוכה לטפח מערכות יחסים בחיים בתלת מימד.
תהני מזה כל עוד זה נמשך!

היי דר,
כתבו על הבלוג שלך בבונה- ערוץ הצעירים של ynet!
http://www.bona.co.il/view.php?t=108637

hey dear, I nominated you for the Beautiful Blogger Award. you're welcome to pick it up from my blog! =)

Hadar - תודה! הז'קט כבר נמצא אצלי לא מעט זמן אבל לא נראה לי שלבשתי אותו מספיק. הוא כזה קטנצ'יק וחמוד צריך לתת לו עוד תשומת לב... :)

מאיה - מגניב, ראיתי כשהתחברתי סוף סוף.

Dana - בסופ"ש בהחלט נהניתי מזה אבל אתמול לא יכולתי כי
רוב היום היה מבוזבז על להתעצבן על הוט. ארררררררררגגגגג!!!!

Photo.Fashion.Passion - תודה!

duckalicious -
that's so sweet - thanks for the award!

גם אני הכנתי שרשרת כזו! לאמא שלי ליום ההולדת שלה שנה שעברה...
מיותר לציין שהיא תמיד עונדת אותה.

אהבתי מאור את השילוב של כתום עם פסים שחור לבן, זה שילוב כיפי ונועז...

שי - כמה נחמד מצידך, איזו מתנה מעולה לאמא! אמא שלי לא הכי בעניין של אקססוריז אבל לי זה נשמע מושלם. :)
תודה!

I just found your blog and I'm really glad I did
I absolutely love your hair and the whole look is gorgeous