2/9/10

home@

at_home1

at_home2

at_home3

at_home4

at_home5

at_home6

at_home7

הקור הלא שגרתי בימים האחרונים גרם לי לרצות להישאר בבית. או לפחות להיות במקום סגור ומחומם. ובתור מי שבדרך כלל, אם לא תמיד, מצטלמת באוויר הפתוח ונהנית מכך מאוד, משום מה הפעם זה לא נראה לי כמו רעיון טוב או נעים במיוחד. זו היתה גם הזדמנות נדירה לתפוס את ציון ('ציוני-ציוני', בפי המהדרין) ולתעד אותו בכמה תמונות למזכרת, על אף שברוב התמונות הוא מנסה להימלט מזרועותיה האוהבות של אמו המאמצת.
אם כבר צילומים ביתיים, החלטתי ללבוש גירסה ביתית של האאוטפיט מהפוסט הקודם ובהזדמנות זו אני חייבת לציין שאני בהחלט לובשת את אותם בגדים יותר מפעם אחת וגם יום אחרי יום (בייחוד כשהם חדשים ואני נורא מתלהבת מהם) ואם הם ממש נוחים ולא כוללים פפיונים ותיקתקים באיזור הגב יש מצב שגם אשן בהם (סקופ!), אם כי לבוש השינה האהוב עלי בייחוד בימים חורפיים שכאלה הוא פריטים מפלאנל עם כוכבים (חובה כוכבים, אחרת אני לא ישנה טוב).
באותה הזדמנות אתם מקבלים גם הצצה אל משכן האפונה או ליתר דיוק אל איזור השינה שלי, שהוא כמובן האיזור החשוב ביותר בבית. ומשמש גם לפונקציות נוספות, מלבד הברורות מאליהן, מאז המצאת הלפטופ. מצעים לבנים זו אובססיה שפיתחתי אחרי שנים של ניסוי וטעיה ולא נראה לי שהיא הולכת לחלוף בקרוב. אין כמו מצעים לבנים, נקיים ופריכים לשנת לילה טובה ולחלומות מתוקים.
עוד אובססיה היא אובססיית האקססוריז הנוכחית שאפשר להגדירה כ'כל מה שקשור לפרוסות אגט'. הסתערתי על הטבעת והצמיד במנגו ומאוחר יותר גיליתי שיש גם שרשרת, אבל בקטע הזה אני מסודרת - לפני כחמש (או אפילו יותר) שנים חוויתי את אותן התחושות בדיוק והכנתי לעצמי מספר תליונים מפרוסות אגט בצבעים ובגדלים שונים. כמה נחמד שטרנדים אופנתיים הם דבר שחוזר על עצמו ואפשר לשמור ולחזור לפריטים מתי שרק מתחשק.
לפני סיום אציין שמרגיש קצת מוזר להצטלם בלי נעליים אבל אני הרי בבית וגם השכנה המבוגרת מלמטה ביקשה ממני לפני שנתיים לא להרעיש עם העקבים (מעניין מאוד, יש לה בעיית שמיעה אבל את העקבים היא שומעת מצוין). אז אני כמובן מתחשבת ומתהלכת בנעלי בית בלבד כשאני בדירה.
מה ששנוא עליך אל תעשה לשכנייך!
שיהיה לכולם המשך שבוע טוב!

The unusual low temperatures in the last few days made me wanna stay at home. Or at least indoors, in some place warm. And as someone who usually takes pictures outside in the open air, going outside seemed like a pretty bad idea this time. Staying home was also a good opportunity to take pictures of the almighty cat Zion. Although in most pictures he tries to escape from the warm embrace of his loving adopting mother.
Since I was at home I decided to wear a "home-y" version of the outfit from the last post. On that occasion I shall note that I certainly wear clothes more than once, and sometimes also day after day (especially when they are new). And if these clothes are very very comfy, I might sleep in them as well. Although in these cold days I much prefer flannel pieces with little stars on them (star are essential, otherwise I don't sleep well).
On the same occasion you get a peak inside "The Pea Residence" or to be more accurate to my sleeping area, which is the most important area in the house. And also has other functions, besides the obvious ones, since laptops were invented. I am obsessed with white linen and I really think there is nothing better than clean, white, crisp bed sheets.
Feeling kinda naked without any shoes on, but, you know, I am at home, plus my downstairs old neighbour who has a hearing problem told me a while back that my shoes make a lot of noise (hearing problem or not, she can hear those shoes alright). So I'm being a good neighbour and putting them on only at the door.
Hope you all have a good rest-of-the-week!

30 comments:

מקסים, והו-כה חמים.
אהבתי במיוחד את החתול... ואת המק-בוק P:

אין על מצעים לבנים, הכי בית מלון שיש!
וציוני חתיך על!

הווו, התאהבתי בציון החתול החמוד שלך!מה שמוזר מאוד, כי בשנה באחרונה פיתחתי מן פוביה מחתולים, מה שאומר שזאת מחמאה ענקית!
את מדהימה כרגיל, אם בגדי בית, בלי בגדי בית, אני מאוד אוהבת את השמלה הזאת וגם את הסריג.
מחכה כבר לפוסט הבא!(:

חציל - אם אהבת את החתול את יכולה לקבל אותו. סתם... על אף שהוא משגע את בעליו הבעלים לא מוכנה להתייאש ממנו. לעולם :))

חני - מסרתי לציוני את המסר, הוא הניד את שפמו והלך לכלי האוכל לכרסם כמה גרגירי מזון לחתולים. אדיש!

יש לך את החתול הכי חמוד (וגדול) שראיתי!

Mmmh AND I am pretty sure that your "little friend" is now going to make a lot of jealous persons with such a (stunningly) radiant/exquisite "barefoot Mistress" like you Dear

à Bientôt, Antoine

זה ניראה אחת לגמרי ומקסים לא פחות. הו אומנות השילובים

התמונות ממש מוצלחות, נחמד לראות אותך בסיטואציות ביתיות.
התמונה הראשונה עם ציון יפיפיה, את נראית בה ממש מאושרת (אם כי בתמונה האחרונה ציון נראה מעט אחוז אמוק, אבל אני בטוחה שזה הכל מאהבה).
המקבוק שלך חתיך לגמרי!
אני חושבת שמתחילים להרגיש את השינויים בבלוג שדיברת עליהם בתחילת השנה האזרחית והם מבורכים בעיניי.

איזה יופי של פוסט!
כמובן שהתמונות של ציון גררו ממנו תגובות קולניות במיוחד - זה כל כך מצחיק איך הוא נראה כזה קלולס, או לחילופין עם המבט שאני מכירה היטב גם מנינה שאומר משהו כמו "אוף, אמא, תעזבי אותי כבר עם החיבוקים שלך ותני לי ללכת לרדוף אחרי איזה זבוב". :)
חוצמזה שכולי מלאת הזדהות לגבי עניין המצעים הלבנים החלקים - לפני שנה בערך היתה לי תקופה שלא ישנתי טוב, ואז המליצו לי להחליף את כל המצעים עם הדוגמאות בכאלו לבנים חלקים, ומה אומר? זה עבד! אין ספק שהשינה יותר טובה ככה.
אמנם אצלי מקדרימי לא משתלב כל כך בהרמוניה הלבנה כי הוא כסוף, אבל עדיין אני מרשה לו להכנס למיטה...

איזה כיף לפלוש אל הבית שלך (:
את באמת נראית מאוד בנוח שם, ואני בטוחה ששאר הבית אפנתי בדיווק כמוך !
איך אני מזדהה איתך בנוגע למצעים הלבנים- גם לדעתי אין כמו מצעים חדשים, נקיים, ריחניים (אין כמו ריח של מצעים שבדיוק יצאו מהכביסה) ולבנים. זה מעניק תחושה של בית מלון, ועד שאני אסע לחופשה זה ישלים לי חלק קטן ממנה ;)
בכלל, את, ציון, המק והפוני (!) נראים נפלא ביחד, וכמובן שאפו על הלק המהמם..

אוי, הזדהיתי בפוסט הזה עם כ" הרבה דברים. גם המצעים הלבנים (גם אני מהחסידים, והכי אוהבת את הסט מכותנה מצרית עם סגירת הקרסים של שרון ברונשר), גם המקבוק (במקרה שלי אלומיניום, אבל הלבן מהמם), ובעיקר - ציון החתיך. אין על חתולים בחורף, העונה הקרה מצליחה להוציא גם מהחתולים הכי אנטיפתים גלי חום וחיבה :-)

נגה - אני מאוד מקווה שלא ייצא לך לפגוש אותו במציאות כי אז הפוביה שלך אולי תחזור... (אני צוחקת!) ולחשוב על זה שאני ממש פחדתי מחתולים עד שלקחתי אותו. לא ידעתי מה זה חתול. עכשיו אני יודעת יותר מדי :))

marina - הוא באמת גדול, הא? גם אמא שלי שבאה היום לביקור זרקה הערה כזו. מעניין שהוא הצליח לתפוס כזו גופה מאכילת אוכל לחתולים בלבד (הוא לא אוהב של בני אדם)...

לובה - קלטת את זה בדיוק! אגב, רוב הזמן ציון אחוז אמוק. זה המצב הטבעי שלו D:
מעניין ששמת לב וגם אם עדיין לא ביצעתי כל מיני רעיונות שתיכננתי אני חושבת ששינוי הוא תהליך שעובר ומתהווה גם אם אין תמרורים בולטים.... חדת אבחנה! :)

more4more - :) אני צריכה לעשות את זה יותר..תודה!

shelly - כן, זה המבט האדיש הזה של: "יאללה יאללה". כמה חתולי מצידם! יש משהו בחיה הזאת שכל כך לא מתרפס וכל כך שם עליך ז** שזה כובש, לא?
אצלי התובנה המבורכת לגבי המצעים הגיעה בעקבות כביסות כושלות. וזה לא בגלל חוסר ידע בכביסה, פשוט המצעים הצבעוניים החדשים היו תמיד נפגמים כבר אחרי הכביסה הראשונה. בלבן זה לא קורה. וכמובן עושה תחושה כל כך נעימה ונקייה לישון בהם! :))
ד"ש למקדרימי ממקבוקי... נשיקות!

stilettostetico -
haha! :) you better watch out, that little friend is very dangerous... he just looks innocent in the pictures :)

יקירתי,
על החתלחול שלך אני לא אדבר ("עשו את זה קודם"), אני לא אוהבת חתולים,
טראמת ילדות בלתי נשכחת ובלתי נסלחת,
סוריי...
לעומת זאת התאהבתי במקבוק שלך, וכולי ירוקה מקנאה !
כיף לראות אותך באוטפיט יותר נינוח
וביתי.
ואני בהחלט מסכימה איתך וגם אני אוהבת מצעים לבנים, אין עליהם.
תהני ממזג האויר.
ביי
לינדה H

נועה - ידעתי שתאהבי... אבל משום מה החתולים שלך מצטלמים הרבה יותר רגוע ושלו, איך את עושה את זה? :)
החורף הזה מוציא מהבחורצ'יק שלי הרבה גירגורים והוא בהחלט מחפש את חיבתי קצת יותר (בכל זאת, זה ציון).
המצעים של שרון ברונשר נשמעים לי מ-ש-ו-ב-ח-י-ם, הממ... אולי מתנת חנוכת בית לעצמי אחרי מעבר הדירה המתוכנן בקיץ? :)

נוי - מצעים שיצאו מהכביסה הם אחת מתענוגות החיים. לגמרי! ואני בדיוק קוראת את התגובה שלך מול המקבוק כשציוני מתכרבל עלי (הפעם מרצונו וביוזמתו), השלישייה ממשיכה... :) תודה רבה!

hmm well I think your neighbour is folling you ;D
I like this combination. It's very casual and warm and cosy
I like such style
the most important for me is always a comfort so this post is really close to my heart
I like the way this sweater is sew

big hugs

ציון חמוווד, אבך רואים את האופי המיוחד שלו דרך התמונות!

פוסט מקסים,עשיתי הפסקה מחשבונאות ואקסל ונשמתי לרווחה קצת בזכותך :)
נשוקות!

talia -
I think she is too old for fooling other people... :)
I don't know, but she is very nice and sweet and I don't want to bother her. comfort is important to me to and I think sitting on my bed with the cat is the ultimate comfort... kisses!

Linda H -
זה בהחלט מובן, ואני אפילו פחדתי מחתולים לפני שהכרתי את הבחורצ'יק. אני מקווה שלפחות לבעלי חיים מסוג אחר יש פינה חמה בליבך... :) כמה נחמד לשמוע על עוד חובבת של המצעים הלבנים. נוכל להקים תנועה (ולשרוף ציפיות צבעוניות...)!
אני בהחלט נהנית ממזג האויר. בבית! D:

Anna - אוהו, הצד האפל של עולם האופנה: חישובים כלכליים! אל תדאגי את תעברי את זה בהצלחה... שמחה לשמוע שאיפשרתי לך קצת להתאוורר, אחרי העבודה עבת הכרס שהגשת היום בהחלט מגיע לך. נשיקות!

I see you're a good neighbor, I also like the color white, you have a beautiful cat and photos are beautiful, have a pleasant week.
Greetings from Spain

חלק מהתמונות נראות ממש כמו מתוך דפי מגזין,+חתול+לפטופ לבן=סטייל
מתה על האאוטפיט(ועל ציון:))

blossombutton - תודה! ציוני מוסר בתגובה: "מיאוווווו". או יותר נכון: "גרררררר"... :)

vicen -
don't be fooled, the cat is a bit "loco"... but I still love him. thanks and kisses from Israel!

אויש, אני הכי אוהבת cat porn. עדיף על shoeporn וכו'.
ועכשיו לעניינים שעל הפרק- מאיפה, אמרי לי, הטבעת הכחולה הנהדרת?? האם זו אבן ברקת שעיני המיומנת קלטה? מאיפה, דר, מאיפה?
נו תגידי לי כבר! כמה זמן?!

ד"ש לפרופ' בננה מאדון ציון!
הטבעת ממנגו, אני משתדלת להתרחק משם כי כבר בא לי אותה בעוד צבע... :))

התמונות שבהן את עם ציון פשוט גדולות! החתול שלך חמוד ביותר, את צריכה להצטלם איתו יותר - עם כל הכבוד לטבעות ממנגו, ציון אקססורי הרבה יותר משובח.

WOW!
SUCH A COMPLICATE LANGUAGE.
EVERYTHING IS IN THE OPPOSITE SIDE.
WELL,LOVE YOUR LOOKS,I´VE JUST DISCOVERED YOU.
X.
L.R.

רק לצורך הבהרה,(הפעם לא אופנה).
על אף הסלידה (בכול זאת חתול הינו בעל-חיים, ויש כאלו נחמדים),
אני מאד אוהבת כלבים, ובעלי חיים אחרים.
ובשום אופן אסור להתאכזר לשום בעל- חיים !!!
לא משנה מה.
ביי
לינדה H

Lilya-
אם רק היה אפשר ללכת עם ה"תכשיט" הזה לכל מקום. ואני בטוחה שהוא לא היה מתנגד כי אחרי כל פעם שאני נעדרת מהבית הוא נכנס להתקף טרוניה רציני...

Lady Rebel -
Thanks! well don't let the Hebrew scare you, as you see everything is also in a more popular language ;)

Linda H - לא חששתי לרגע שיש לך כוונות רעות. לפעמים לא מחבבים בעל חיים מסוג מסוים אבל בין זה לבין התאכזרות יש מרחק גדול. כך אני מקווה.
כלבים הם נפלאים ויש כלבה אחת שקרובה ללבי במיוחד, אולי ביום מן הימים אצרף לציון אח או אחות כלביים (יש לי הרגשה שהוא לא יהיה הכי מבסוט). זו לפחות התוכנית...
בכל מקרה תודה על ההבהרה, אמירה כזו היא תמיד במקום מבחינתי.

בקשר לפוסט הקודם, בו את מחפשת שמלת ערב:
יש אתר חדש בשם rent the runway.
זו יוזמה של שתי סטודנטיות, שיצרו קשר עם מעצבים, ומאפשרות דרך האתר להשכיר שמלה של מעצב-על לשבוע (נראה לי, או זמן קרוב), בעשירית מהמחיר המקורי. באתר יש מגוון עצום של שמלות ומעצבים, וכאשר את מזמינה שמלה את מקבלת בנוסף את אטותה השמלה במידה גדולה יותר, ואם אני לא טועה בתוספת תשלום גם תיק תואם.

פוסט מקסים
צילומים טבעיים ורכים
והחיוך שלך, איזה יופי!!

פוסט אישי ויפה במיוחד...
המיטה שלך נראית כל כך יפה ונקייה! גם אני לפני כמה שנים התאהבתית במצעים לבנים (נראה לי שבהשראת מלונות או דימיונות על בית קטן בערבה) אך לא עשיתי עם זה כלום ועדיין אינני הבעלים של אף מצעים לבנים...
:)