2/5/10

boho

boho1

boho2

boho3

boho4
שרוולון דמוי פרווה זארה, טוניקה H&M, מגפונים Ash, צמיד זהוב מעוטר בפרוסת אגט מנגו

boho6

דברים שכיף בחורף:
1. לאכול פרוסת עוגה עם כוס תה לידה (הרבה יותר טוב מעוגה עם כוס... מיץ).
2. להיכנס למיטה שחימם אותה כבר מישהו אחר.
3. לראות מטריות
מגניבות.
4. ללבוש את פיג'מת הפלאנל התכולה עם ההדפסים הקטנטנים של פו הדב + פיגלט + כוכבים.
5. כפפות בלי אצבעות.
6. להתכרבל עם החתול (אם מתאים לו).
7. לנהוג באוטו כשהחימום פועל בפול ווליום ומכוון לכפות הרגליים.

תודה רבה לאריאלה ושיהיה לכולם סופ"ש חם, נעים ובריא!


Fun things in winter-time:
1. Eating a slice of cake and drinking a cup of hot tea (much better than cake and... juice).
2. Crawling into the bed which has already been heated by another person's body heat.
3. Seeing cool umbrellas.
4. Wearing flannel baby blue pajamas with tiny prints of winnie the pooh + piglet + stars.
6. Cuddling with the cat (if he feels like it).
7. Driving in the car with the air-condition on maximum heat and directed to your feet.

Hope you all have a nice, warm and healthy weekend!

p.s. It's freaking freezing out here the last couple of days!!!

28 comments:

אהבתי, אהבתי, אהבתי
והשיער שלך נראה נפלא.
שבוע טוב
אביטל.

It's freezing in Poland as well ;) even more I think
I love the dress. It's so in oriental style and it's so feminine
I am not a big fan of fur but I am definitely coninced to it as a whole combination
Your amazing play with fashion as I said few posts earlier has reached new level I think ;D
Kissess ;*

amaaaaaaazing outfit!!! i love your dress and the way you wear it

אביטל - תודה! שיהיה סופ"ש טוב ושבוע מעולה.

Talia -
about the cold, well you totally win! I can't even imagine how freezing it is there. I am glad to hear you like it, I like bundling up in something fuzzy sometimes during the winter, and of course only faux fur for me!
kisses
:))

Myriam -
Thanks!

הולם אותך סיינה מילר! (רק בברונטי - יותר עדיף).

מטריות מגניבות זה אחד ה-דברים.
לפני כמה ימים ראיתי באמצע הסופות באלנבי מישהי מסתובבת עם מטריה ענקית שכולה שמיים כחולים ועננים שנראו כמו צמר גפן עליה - זה גרם לי לחייך כל הדרך הביתה :)

יקירתי,
הצלחת בגדול להחזיר את אוירת
שנות ה-60 העליזות והמשוחררות.
תפסת במדוייק את השילוב ועידכנת אותו לזמננו:
השרוולן דמוי פרווה, השמלה המשוחררת,
יופי של אוטפיט, הגרביון האטום, והמגפונים.
אהבתי, אהבתי, אהבתי.
סוף שבוע מוצלח לכלכן,
ביי
לינדה H

אהבתי מאוד!

שילוב מקסים במיוחד. יפה לך דמוי פרווה... אני מוסיפה לרשימה גם:
- לאכול מרק סמיך ומהביל
- להתעטף בצעיפים ענקיים במיוחד
- לקפץ בשלוליות (נדוש אבל נכון)

נשיקות

וואו.
דר, את מפתיעה אותי כל פעם מחדש.
את פשוט מדהימה !
מאוד אהבתי את האוטפיט (למרות שאני לא הכי אוהבת מעילי פרווה/דמוי D: עלייך זה נראה מעולה כי ההתאמה פשוט מצוינת).
אהבתי את הצמידים : )

וכל פעם שאני מסתכלת על התמונות שלך,
עולה לי השאלה :
א י ך יש לך כלכך הרבה בגדים ?! :P
זה מדהים, כל פוסט את מביאה משהו חדש שונה ומיוחד.
מקנאה : )

והתמונה של המטריה הוציאה ממני חיוך : ) היא ממש מתוקה.

[דרך אגב, אני לא מרבה לרשום כאן תגובות. אבל אני שוקלת לפתוח בלוג, לא מושקע כמו שלך, אבל עדיין בתור התחלה. אני פשוט קצת פוחדת שזה לא יילך כמו שאני רוצה : )]

איבדתי את המטרייה האהובה עלי, שהבאתי מברצלונה, לפני כמה שבועות. :(

אז עכשיו אני זוממת על המטריה הזו.

ולמרות שאני לא מתלהבת כרגיל מתכשיטי אוברסייז - הצמיד ממש מגניב. :)

חמוד! אהבתי במיוחד את התכשיטים המאסיביים. איך לא קפאת מקור, תגידי לי, כשאת לבושה רק בטייץ?

היי
אחלה בוהו :)
שאלה- למה את לא מאריכה ציפורניים? יהיה לך מאוד יפה לדעתי

שבוע טוב,
אליסה

תכשיטים מהממים!!!! אהבתי איך ששילבת ביניהם! בכלל אני ממש אוהבת ששמים מלא תכשיטים וטבעות, זה נראה גלמורי כזה... :)))

מדהים כרגיל והתספורת מחמיאה לך ממש
אבל לא היה לך קר? ומאיפה הגרביונים?

נועה - במקרה שלי זה יכול להיות רק ברונטי! וכל השוואה למלתחה של סיינה מתקבלת בברכה (נראה לי שפעם כתבתי כאן שלא הייתי מתנגדת לפשוט על הארון שלה...) תודה!

Yud - וואו, במטריה כזו עוד לא נתקלתי פנים מול פנים. נשמעת מגניבה לאללה וגם סוריאליסטית משהו.

Linda H - שמחה שזרקתי אותך למחוזות רחוקים ואחרי שקראתי את התגובה שלך, גם את עצמי... :) שיהיה שבוע טוב! תודה רבה!

Noa Raviv - מרקים זה לגמרי חורף מאסט (הספקתי לאכול ביומיים האחרונים שניים כאלה והתענגתי על כל כף מהבילה) ובקשר ללקפץ בשלוליות, אני חייבת לומר ששקלתי לכתוב אבל אז הייתי צריכה להוסיף הסתייגות כמו: "רק בנעליים מתאימות" כי אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לנעלי הזמש שלי בסיטואציה הזו.. :(
נשיקות!!

אנונימית - תודה רבה!
כמישהי שעברה את גיל העשרה (מזמן) וזהו תחביבה העיקרי: איסוף וליקוט פריטים, זו המלתחה שמתקבלת. :)
לגבי הבלוג, אני לא אוהבת לתת עצות אבל לדעתי כשרוצים משהו כדאי לעשות ופחות לחשוש. כך או כך, שיהיה בהצלחה ואשמח להתעדכן מה קורה עם זה!

ליזוזום - כמה מעצבן זה לאבד משהו ועוד אביזר שהבאת מחו"ל. תנחומי. המטריה הירקרקה הזאת חמודה מאוד בייחוד בגלל האיור של הדינוזאור, מקווה שתשיגי אותה כפיצוי על האובדת.

נעלולה - אה הא, שאלה טובה! ובכן, הטריק החורפי הידוע: ללבוש גרביונים מתחת לטייץ. אני עושה את זה כבר כמה שבועות וזה עובד מעולה ומומלץ בחום (תרתי משמע).

alisa - תודה! תמיד היה נראה לי שלקים כהים או לחילופין ירוקים וזרחניים מתקבלים הכי טוב על ציפרניים קצרות. וגם מלחיץ שציפורן אחת תישבר אחרי שהשקעת וגידלת, לא?

marina - זה כיוון ההתאבזרות הנוכחי: להעמיס ולהעמיס כמה שיותר!

הוטנס!
ישר הזכיר לי לוק שעשיתי לפני מיליון שנה-
http://modana.blogspot.com/2008/10/hippie-hippie-shake_09.html

ואוו דר את נראית מהמם! גם אני ישר חשבתי על סיינה

אנונימי - כפי שכתבתי קודם, אלו לא גרביונים אלא טייץ, לא ממש זוכרת מאיפה... תודה!

Dana - קולנס!

נועה - :))

שמחתי להיות חלק מסעיף 1, בהחלט בילוי מועדף לערב גשום בעיר!
ולגבי סעיף 6 - השרוולון הזה כזה פלאפי, את יכולה לנסות להתכרבל איו במקום עם ציון כשאין לו מצברוח :))
שבוע טוב מותק

shelly - הדבר החשוב ביותר בסעיף א' הוא כמובן החברה המלבבת! מחכה בקוצר רוח לפגישתנו הבאה...
ואני לא יודעת איך ציון יגיב כשהוא יראה אותי בוגדת בו עם השרוולון, הוא יכול לגמרי להתחרפן!
שיהיה לך שבוע נפלא :)

ואו דרדושית!
only you can pull off that furry top.
(קשה לתרגם לעברית).
האאוטפיט הזה כבש אותי! מדהים ביופיו! והשילובים האלה, כביכול לא קשורים, אבל את פשוט הופכת אותם למושלמים, כאילו לק כחול וטוניקה "היפית" נועדו לחיות זה לצד זה.
נשיקותות.

היי תותי, מקווה שהולך מעולה עם "רפסודה". אנחנו צריכות להיפגש מתישהוא! תודה מותק ונשיקות!

וואו דר!
אני קוראת קבועה בבלוגך המקסים, והאמת היא שלא ממש ידעתי איך שולחים תגובה.
אני מאוד אוהבת את איך שאת מתלבשת,את הסטייל והכיפיות שאת מביאה עם זה!
למעשה, את השראה מאוד גדולה עבורי.
גם בסט זה, התלבשת מדהים כהרגלך.
את מדהימה, אין לי מילים, פשוט מדהימה!
אני נכנסת כל יום לראות אם יש עידכון חדש.
אגב, יש לי בלוג אופנה, בישראבלוג, ממש חדש וטרי, אשמח מאוד אם תכנסי!דעתך חשובה לי!
מצפה בקוצר רוח לעידכון הבא, ולהפתעה הבא שתביאי איתו!

נגה - נראה לי שהצלחת עם התגובה, מאחלת לך הרבה הנאה מהבייבי החדש וביטוי ליצירתיות שלך. תודה רבה על המילים היפות ותמיד כיף לחבר פרצוף (ובמקרה הזה עוד יותר) לתגובה. :)

מאוד יפה לך הפלאפיות המקסימה של הפריט הלבנבן והחמוד הזה. מקסים.

פוסט מקסים. פשוט תענוג להיכנס ולראות. את כ"כ מוכשרת ומלאת הפתעות וסגנונות.
הכל נראה כ"כ נכון ולא מתאמץ, הכל מתחבר יחד.

מקסימה כרגיל. :)
קיצרת את הפוני, נכון? ממש יפה לך ככה!
רציתי לשאול, מסתובבות שמועות שהסניף של H&M בעזריאלי כבר נפתח.. חרשתי כל אתר ואתר שיכול להיות קשור ל-H&M ולא מצאתי כלום. שמעת על זה משהו?

טנטי בקי - פלאפי מודה לך מקרב לב!

אנונימי - תודה רבה! אני קדה קידה... :)

דיינה - אכן כן! קיצרתי ויישרתי אותו. לשאלתך החשובה: סניף h&m בעזריאלי עדיין לא נפתח. יש עוד חודש בערך עד המאורע המשמח.
תודה רבה!