2/23/10

sunny

שמלת פאייטים

sequins_vest4

sequins_vest8

sequins_vest7

sequins_vest2
שמלת פאייטים H&M, ווסט Zara, מגפונים דיסקו רוסו

בסוף השבוע האחרון היה מזג אוויר נפלא וכמובן שהאופציה הברורה מאליה לבילוי היתה לרדת לים. אמנם לא במחלצות הים הרגילות, דהיינו בגד ים, אבל בלבוש קצר שהיה נעים מספיק וגם איפשר לי לתפוס קצת צבע (אולי...). זה היה גם סיום מושלם לשבוע שהתאפיין במיני סדר פסח שעשיתי בארון הבגדים שלי ושהוביל לתובנות אופנתיות וצרכניות רבות. נראה אם הן לא תישכחנה עד שיגיע פסח.
אני חייבת להודות שאני כבר משוועת לאביב, העונה האהובה עלי בשנה, ומוכנה בשמחה לאפסן את המעילים ולעבור לאופציות קלילות יותר כמו זו. זהו ה-שילוב של השבועות האחרונים, הכולל גרביונים שחורים אטומים, שמלה אוורירית בגווני אוף וייט/שמנת/כל גוון אחר מהסקאלה הזו וז'קט או ווסט בסגנון אופנוענים כקונטרה. בהמשך לפוסט הזה, פישפשתי בארון (אחרי הסדר שעשיתי היה הרבה יותר קל) ומצאתי עוד ווריאציה מתוך מה שכבר יש ברשותי לשילוש החביב עלי.
משום מה, על אף המבחר העצום של הגרביונים לבי נוטה לאחרונה בעיקר לעבר השחורים החלקים, הכי פושטים או קלאסיים, תלוי איך תרצו להסתכל על זה, אז שחור זה יהיה. כמו כן, אני מנסה להתוות לעצמי קווים כלליים למלתחת קיץ ולפריטי חובה רב שימושיים לעונה החמה, ובעיקר מנסה למנוע מעצמי לקנות פריטי לבוש והנעלה כי פברואר הוא לא החודש הכי טוב וכי המבחר עדיין מצומצם. בינתיים זה עובד לא רע (אקססוריז לא נכללים בצו המניעה הזמני).
מלבד זאת מתחילה להתגבש בי ההכרה שאני מחבבת פלוס פלוס את טרנד קבקבי הפרחות, כלומר ה-clogs (ותודה למר לאגרפלד), וכנראה שיהיה לי די קשה להימנע ממנו. הדגם האהוב עלי בינתיים, מבין הקבקבים ה'עממיים', הוא Charli של Jeffrey Campbell, בגוון אוף וייט, שלמרבה המזל הספיק להימכר כליל (ז"א כמעט כליל ובטח במידה שלי) וחוסך ממני כל התלבטות לעת עתה.
בהצלחה לכל מי שעושה סדר בארון ובראש לקראת הקיץ והמשך שבוע נעים לכולם!


This weekend was accompanied by the greatest weather so the most obvious choice was to go to the beach. And althought I didn't bring my bathing suit I had just the right amount of layers on and by standing in the sun and taking pictures I may have even caught some tan (just maybe...)

I have to say I can't wait for spring to come and since it is my favorite time of year I really don't mind putting all the nice coats in storage and starting to wear lighter combinations such as this one. This outfit is yet another version of my recently favorite combo of: black opaque tights + cream/pale pink/off-white light dress + black motorcycle jacket/vest, which I dug up from my closet.
For some reason, I only go for the black simple tights lately and pretty much neglect all others. Oh well, maybe when spring comes they will have their moment to shine. And speaking of spring, I'm trying to outline and plan the perfect (or at least good enought for me) spring-summer wardrobe, and map the key pieces I am going need. And mainly I'm trying to prevent myself from shopping for my summer wardrobe because February isn't a good time and there is not enough selection in the stores yet. I have to say I'm doing pretty well so far.
Also, I'm coming to terms with my growing affection for 'the clog trend' (thank you Mr. Lagerfeld) which will be pretty hard to avoid this summer. My favorite clog model so far is Jeffrey Campbell's Charli, in natural, and luckily it has been sold out completely (at least in my size) so there is no reason to ponder about it.
Hope you all have a good rest-of-the-week!

30 comments:

Hello Daer, it's lucky for you weather is good, in Spain it rains a lot and the atmosphere is bleak, we have flooding problems throughout most of the country, well if we talk about fashion as I always say that your look is very nice, you perfect is that the model will be worth it.
You do well to wait until spring to fill your closet.
A wet greeting from Spain.

i've been watching your blog for some time now and i like your style a lot. you look lovely in these pictures.

שמלה מהממת! הלוק הזה מזכיר לי את הלוק מלפני שני פוסטים או משהו כזה, אבל יותר בגרסה הקייצית... בקיצור מהמם
ולגבי הנעליים... אני לא יכולה להאמין שהן חוזרות.. קניתי לפני כמה שנים כאלה בדיוק ולא לבשתי אותן בכלל בדיוק בגלל הסיבה שהעלית בפוסט. דווקא יהיה נחמד אם הן יחזרו, אני אתן להן הזדמנות שניה

גם אני לא חשבתי שאכנע לטרנד שכזה אבל הייתי מתה ל'לא-עממיות' (בעליל)של MIU MIU...אבל האופציה היחידה שלי היא לחלום עליהם.

אחלה בלייזר ד"א.

vicen -
it seems like it's going to be a rainy weekend also in Israel so I'm cherishing every moment of sunshine. until the next sunny weekend... stay warm and dry there, huh?
:)

ewe -
thanks for stopping by, hope to see you again!

marina - מי שטרח בערב שבת... מצוין לך מאוד ששמרת אותן, עכשיו תוכלי להינות ובגדול!
לגבי האאוטפיט, אני מאוד בקטע הזה לאחרונה, ומה שיש לי בארון שמתאים לתמה נלבש תיכף ומיד. תודה!

קרן - גם בשבילי בבקשה!
נראה אם איזה יצרן ישראלי או יבואן ירים את הכפפה כי המחיר של מה שראיתי בזארה לא לעניין, וגם כאמור מתחשק לי בצבע בהיר ולא בחום.
נמשיך לחלום ביחד :)

מה אפשר להוסיף ולומר? מקסימה כרגיל♥

Simple, pure and absolutely femine

I always glad to see your close to land photos

אני לא מאחורי טרנד הקלוגז.
לא נוח, בעיקר.
אבל you can pull it off, כמו שאומרים.

דרך אגב, אם לא תזהרי, אאלץ להגיע לחיפה ביום מן הימים האלו ולגזור לך את השיער... ולאחר מכן להכין לעצמי פאה ממנו.

ראי הוזהרת.

השמלה יפייפיה. לגמרי גרסה קיצית של אחד הפוסטים האחרונים כמו שמרינה ציינה. לגבי הקבקבים - זה כבר ממש עניין של טעם כי אני אישית לא מתחברת לסגנון, אבל יהיה מעניין לראות אותך "מדגימה" את הטרנד בדרכך הייחודית.

יקירתי,
מאד אהבתי, השילוב של הסגנונות,
בהן את עושה מדהים, הניחוח הגותי,
התמימות שבתחרה, יחד עם הצבעהבהיר,
אביזרים, גרביונים, נעלים ולסיום האיפור עם האודם.
בעיניי מהפנט.
ביי
לינדה H

I think it's warmer here at my home when I look at you in the sun ;D
I like the way you broke the elegance of the lace dress with casual vest and heavy shoes

Big hugs!

silverbeige - thanks! I should take some more photos like that. it was fun

נגה - :)

Dana - עוד לא בדקתי את עניין הנוחות אבל זה נראה לי מגניב לנעול אותם עם הרצועה והאבזם מאחורה (slingback) ולא כעיטור מקדימה. ואני חושבת שזה גם יותר פרקטי ומונע מהקבקב להשתחרר מהרגל. אבל עוד נחיה ונראה לגבי זה.
ואם תגיעי לחיפה תצטרכי להתמודד עם ציוני לפני שתגיעי אלי... ;))

lilya - לבשתי אותה כמדומני לליל הסדר לפני כשנה וגם הצטלמתי בה ואילו באאוטפיט הזה לקחתי את השמלה לכיוון קצת אחר. הרב שימושיות הזו מוצאת חן בעיני.
ואחרי שהפכתי את העניין בראשי החלטתי שאני בהחלט בעניין הקלוגז וכל שנותר הוא למצוא זוג נאה ויאה. מקווה שאוכל להדגים בעתיד הקרוב :) תודה!

Linda H - תודה רבה, זה שילוב שאני כאמור מאוד נהנית ממנו לאחרונה. נראה מה אוכל למצוא עוד בארון שיענה על הקריטריונים. הממ... יש לי כבר עוד רעיון!

talia -
I'm glad I could pass along some of that mediterranean sun. soon there will be too much of it around here. warm hugs!

גם הלוק הזה אהוב עלינו במיוחד. האיזכור של הקלוגס הרס לנו קצת, אבל אנחנו חייבות להודות שבצבע הבהיר הן הרבה יותר נסבלות. מקוות לראות איך את משלבת אותן.

קבקבי העץ האלה הם נוסטלגיה אמיתית. קנו לי כאלה בצבע כחול נייבי כשהייתי בהולנד לפני 9 שנים. הן היו לא אופנתיות בעליל, אבל ממש נהנתי ללכת איתם ללימודים ולכל מקום האמת. להוציא את העובדה שהן היו לא הכי נוחות, די כבדות ועשו המוווון רעש.
אני צריכה לחזור לבית ההורים כדי לחפש אותם בארון הבגדים הישן שלי. זאת תקופה טובה לחזור אליהם קצת :)
ראיתי בחנויות גרסאות משודרגות בצורת פרחים וכדומה, זה ממש עורר בי חשק גם כן לזוג אחד כזה. אבל נראה לי שעל אלה אני באמת הולכת לוותר.

תהרגי אותי אבל אני לא מבינה..
מאיפה פתאום חזרו קבקבי הפרחות האלו?? אם לא קרל קשה לי להאמין שמישהי (לא פרחה מה90S) הייתה נועלת מרצונה את הדבר הזה.
צר לי, זה פשוט מזכיר לי טרנדים לא קשורים לכלום- כמו מכנסי שקיקקי.
הפוסט מקסים ושיהיה לך פורים שמח, אשמח לראות פוסט תחפושות!

אליסה

טנטי בקי - גם שלי! עכשיו רק צריך למצוא זוג בהתאם לדרישות ולנסות את זה :)

photo.fashion.passion - אני זוכרת גם את הקבקבים מתקופת הילדות. הם היו מקסימים, והיתה גם תקופה בתיכון בה חזרו נעלי ד"ר שול אבל זה כבר היה בסגנון קבקבי עוזרות בית ולא קבקבים של פרחות. סטייל אחר.
תפשפשי בארון ואם הנעליים עדיין מתאימות אני אומרת לכי על זה! :)

alisa - תשאלי את קרל. סתם... תראי, זה כמובן עניין של טעם אבל אני באופן אישי נמשכת לגסות ולמחוספסות של הנעליים האלה, שיכולה ליצור שילוב וניגוד מעניין לכל מיני מלבושים. מלבד זאת, כל עקב בגובה 10 ס"מ ומעלה תמיד יוצר אצלי סימפטיה ואני הכי אוהבת את ה-chunky heels, עקבים עבים ומלבניים, כמו שקלואה עשו לנעלי silverado שלהם (שיש להם קשר עיצובי מסוים לקבקבים) לפני כמה עונות. זהו סוג עקב יפהפה בעיניי.
כמו כן, אם יש לקבקב רצועה אחורית אז מצוין.
זה העניין לפחות מבחינתי. עכשיו צריך לחכות שיגיע מבחר מסוים לחנויות ולראות אם זה נראה בפועל טוב כמו שזה נשמע ונדמה לי בתאוריה.
לגבי תחפושת, יש לי כמה רעיונות, אני צריכה להחליט... :) חג שמח!

מאוד אהבתי את השמלה! היא יפייפיה

השמלה הזו מדהימה בעיני ומאוד מאוד מחמיאה לך. אהבתי את הלוק מאוד :) שיהיה שבוע טוה וחג שמח!

:) תודה! אני מנסה למצוא לה כמה שיותר שילובים לאחרונה. חג שמח!

Hi,
I found you via The Streetswalker,
and I am pretty amazed about your outfits - they are wonderful!
(I am going to visit the country soon, so I was interested how fashionistas dress there). Really great! Love,
Lilly

המגפונים האלה נראים פשוט מושלם...כמה חבל שעם עקבים אני נראית גדולה ומסורבלת.

Lilly Rose -
Thank you so much and you are always welcome!

clothes on trees - :)
הם באמת אחד מהזוגות המוצלחים במלתחה כולה. באחריות.

מקסים, דר, פשוט מקסים.

אה, ואגב - זארה הוציאו השנה כמו מגוחת של דגמים של קבקבים (הכוונה לclogs), חלקם ממש מוצלחים (לטעמי אפילו יותר מהזה של ג'פרי קמפבל) ובמחירים סבירים למדי

חציל - אנחנו חושבות אותו דבר... :) בדיוק הצצתי באתר של זארה לראות אילו דגמים יש. יש להם לא מעט, כנראה אתן קפיצה בימים הקרובים לראות מה הולך אצלנו בסניף החיפאי.
תודה!

Love your shoes & vest =)
about the clogs..
I wear a true US size 8 (in the jeffrey campbell sizing that is a euro 38) but for these had to size up to the 39.

xx

Hi Erika, thanks for your fast and informative response!
:) totaly great and helpful

היי, את נראת נפלא כמו תמיד:)
רציתי לדעת האם יש אתרי אינטרנט שאת ממליצה לקניית נעליים?

תודה :)

אנונימית -
אז ככה, להלן רשימה של אתרים מומלצים לחיפוש נעליים:

amazon - מפתיע, אבל איתרתי שם לא פעם דגמים במחיר מצוין. תעשי חיפוש לפי שם המותג ושם הדגם אם את יודעת אותו. החיסרון היחידי שהם לא שולחים נעליים לארץ (ספרים ודיסקים כן, לכי תביני את ההיגיון) אז צריך להשתמש בשירות מתווך.

Asos - מבחר נעליים בטווח מחירים גדול, כדאי לבדוק גם את קטגוריית הסייל והאאוטלט שם ולראות אם יש מציאות.

Office Shoes - אותו כנ"ל.

מחלקת הנעליים של Urban Outfitters

Modcloth

Need Supply Co.

Zappos, piperlime - שני אתרים אמריקאיים גדולים שמתמחים בנעליים.

יש גם מחלקות נעליים לא רעות בכלל באתרים של בתי הכלבו האמריקאיים:
Bloomingdales, Nordstrom, Neiman Marcus

אם את בקטע של נעלי מעצבים אז:

The Outnet - האאוטלט של נט-א-פורטה. וכל מילה מיותרת.

Yoox - הרוב די יקר אבל יש לפעמים מציאות.

shopbop - מחלקת הנעליים שלהם משובחת ולקניין מגיע אות הצטיינות. שילוב של נעלי מעצבים ומותגי "ביניים". לרוב יקר אבל שווה בדיקה, בייחוד בסייל.

אם את מחפשת דגם ספציפי ורוצה לקנות אותו במחיר הטוב ביותר כדאי שתעשי חיפוש של שם היצרן והדגם בגוגל, תבדקי את התוצאות ותשווי מחירים.

זה בשלוף, אם אני אזכר בעוד אני אוסיף. תודה!

Love your blog...you are gorgeous! :)

xoxo Simona
http://keepdoingyourownthing.blogspot.com/