2/12/10

ולנטיינ'ז שמלנטיינ'ז

red_dress1

אף פעם לא הייתי חובבת גדולה של חג האוהבים הידוע בכינויו Valentine's Day. אולי זה בגלל שאני אחת הבחורות הפחות רומנטיקניות במדינת ישראל (מתנת האוהבים האידאלית מבחינתי היא שישייה של מים מינרליים + סחיבה עד הבית. זאת אהבה!) וגם בגלל שזהו בעיני חג קיטשי ומסחרי לחלוטין שכל מנהגיו סובבים סביב קניית שטויות שאנשים לא צריכים. חוץ מממתקים, ממתקים תמיד צריך.
מלבד זאת, כשאתה לבד, חג האוהבים נראה כמו קנונייה אחת גדולה של כל הזוגות בעולם לגרום לך להרגיש עוד יותר דפוק שאתה לבד. מה זאת האפליה הזאת לעזאזל?! אני לא רואה את פסח מפלה בין האנשים... בקיצור, כפי שאתם מבינים החג הזה לא צבר אצלי נקודות זכות רבות. וגם כשאני במצב צבירה זוגי, כמו עכשיו, אני טורחת לעדכן את בן הזוג שלי שמיותר לחלוטין לקנות לי מתנות מתקתקות (מה אני אמורה לעשות עם דובי בגילי המופלג? או עם בלון הליום?) ושאם הוא ממש מתעקש על פריט אדום ורומנטי אז היצירה הזאת יכולה להיות אלטרנטיבה טובה.
ולאחר הפתיחה הלא ממש מפרגנת, בכל זאת החלטתי לעשות פוסט אדום שכולו צועק וולנטיינ'ז. ולמה, תשאלו. ובכן, גם קצת בתור פרודיה וגם כי עודף מתקתקות עוד לא הרג אף אחד. אולי כמו סדנת יוגה צחוק, שבה מתחילים בצחוק מזויף ומלאכותי שהופך אט אט לצחוק אמיתי הממלא את כל הגוף, כך גם התעטפות בצבע אדום בוהק ומבחר סמלי של סממני החג יכולה לגרום לתחושה חמימה ואוהבת ולייצר מצב רוח טוב.

לכן, אחרי השבוע המייגע והמאכזב משהו שעבר על כוחותינו (+הבשורה המרה הזאת) אני חושבת שאין בכך שום דבר רע.

red_dress2

red_dress3

red_dress4

red_dress5

red_dress6

red_dress7

red_dress8
שמלה מנגו (ישנה), חגורת פפיון נלקחה משמלה אחרת של מנגו, גרביוני לבבות אמריקן אפרל, נעלי עקב קלווין קליין, שרשרת תות מצ'יינטאון במילאנו

תודה רבה לאריאלה על הצילומים. לכל מי שמציין ביום ראשון את המאורע וכמובן גם למי שלא, אני מאחלת הרבה אהבה, לבד או ביחד. נשיקה גדולה!


I have never been a big fan of Valentine's Day. Maybe it's because I am one of the less romantic ladies in Israel and also because I think this is a totally kitschy and commercial holiday, in which the main purpose is to purchase things that nobody needs. Except for candy. Everybody needs candy.

Other than that, when you have no partner, Valentine's day seems like some kind of conspiracy of all the couples against all the people who are not in a couple. This is one huge discrimination! And I don't see Passover or any other holiday discriminating between people...
Also when I am in my "couple-mode", such as now, I make sure that my boyfriend knows it is totally unnecessary to buy me kitschy presents (what am I supposed to do with a teddy bear in my old age? or a helium baloon?), and if he really insists on getting me something red, then
this little creation is a good alternative.
But still, after all this very unfavoring introduction, I have decided to make an all red post, which screams Valentine's. And why is that, you may ask? Well, first of all as a bit of a parody and secondly, since some extra sweetness hasn't killed anyone. Like in a laughter yoga workshop, which starts with a fake laugh, slowly turning into genuine laughter that fills your whole body, wrapping oneself in fire-engine red and decorating oneself with a few of the holidays' main characteristics can make you feel all warm and fuzzy inside.

And after the exhausting and somewhat disappointing week I've had (+ these unfortunate news), it is not such a bad idea.
For everyone who celebrates Valentine's day on Sunday, and for everyone who doesn't, I wish much love - together or by yourself. Big kiss!

38 comments:

מקסים! יש לי את השמלה הזאת היא מעולה (עדי כדי כך שקניתי אותה גם בחום( :)
אני גם לא בחורה של ולנטיינס, מה גם השנה אני מבלה את היום לבד (רק לשבוע אל דאגה) :)
נשיקות והרבה אהבה, ולא רק בולנטיינס, אלא כל יום! :)

טוב אנה, אנחנו תאומות שהופרדו בלידתן. גם לי יש אותה בחום!! חחח...
I'll drink to that!

מתוקה! שיהיה לך ולנטיינס כל השנה - בלי דובים, רק אהבה :)

נשיקות
אליסה

פוסט נהדר,
יש לי חברה ששותה ליטרים של מים כל יום ולכן היא תסכים איתך לחלוטין לגבי ההגדרה שלך ל"מהי אהבה" כי בן הזוג שלה סוחב עבורה שישיית מים מינרליים שלוש קומות פעמיים בשבוע.
אני חושבת שהסיבה שהצטלמת כך למרות הסלידה שלך לולנטיין דיי (ואגב, אני מצטרפת לגמרי, זו סתם מסחטת כסף נוראית) היא פשוט בגלל שכיף ללבוש פפיונים, לבבות ותותים (אנחנו קצת מתואמות, היום ענדתי עגילי תותים דומים בצורה מחשידה לשרשרת שלך :))
בכל מקרה, הפי ולנטיין דיי!

לוקיישן נפלא להבלטת האאוטפיט הפוטוגני ובמיוחד את הפרודיה. שיהיה לך "חג" שמח :)

alisa - איזה מותק! הכל עובר עליך... :)
נשיקות!

לובה - תפסה לעצמה אחלה בחור החברה שלך. ואת לגמרי צודקת. זה פשוט כיף לענוד את הקישוטים המתוקים האלה. ובכל פעם שאני לובשת את השמלה הזאת אני נזכרת כמה אני אוהבת אדום. סחתיין על התאום התלפטי ;)

shay - "חג" שמח גם לך! תודה :)



Veeery Valentino, love it girl!

שבוע (נצח) לא היה לי מחשב, והיום אני מתעדכנת בשלושה פוסטים ביחד. אוהבת את כולם! הבוהו לוק שלך מקסים. הפוסט של היום מהמם - שמלה מושלמת.
וחוץ מזה יפה לך נורא הפוני. תתחדשי.

ממש אהבתי את הפוסט!
אני חייבת לקנות לי גם גרביונים כאלו, הם ממש מתוקים! והשרשרת תות..לא הייתי מתנגדת לאחת כזאת במיוחד כשתות זה הפרי האהוב עליי =)

HAPPY VALENTINES!

כל כך מסכימה !
היום הזה הפך ליותר מבאס ממה שהוא היה עד השנה !
יש יותר מבאס להיות היחידה בלי חבר שכל ארבעת חברותיך הכי טובות מצוידות באבע חברים חמדמדים בהחלט ?

אזז יום אהבה שמח ביחד או לחוד והכי חשוב שאת אוהבת את עצמך [:

Anat - וואו, נשמע באמת נצח. העיקר שאת מחוברת עכשיו. תודה רבה!

Sheli - גם אני הכי אוהבת תותים, פרי נהדר!
תודה ושיהיה ולנטיינז נפלא!

אחת שחושבת שיודעת -
אולי שאחד החברים החמדמדים יכיר לך חבר חמדמד שלו... :)
ושידוכים בצד, באמת הכי חשוב שתאהבי את עצמך. הכל יגיע בעתו.

באמת הכי חשוב !
ובלי קשר ראית את ההודעה שלי בפייס ?
אשמח עם תגיבי לי אליה...

סופ"ש נעים עם חבר או בלי [[:

פעם קיבלתי מבן זוג לוולנטיינס (או שמא לט"ו באב?) קופסה ענקית של מלפפונים חמוצים עטופה בסרט ענק. אני חייבת להגיד (בתור חובבת מלפפונים חמוצים ידועה) שזו הייתה אחת המתנות המגניבות והרומנטיות שקיבלתי אי פעם.

אז התחושה שלי היא שזה לא שאנחנו לא בחורות רומנטית, אלא פשוט שההגדרה המסחרית והקיטשית של רומנטיקה הפכה להיות רווחת מדי במחוזותנו... :)

יקירתי,
מכיוון שאני מסכימה איתך,
ולנטיינז די אצלנו זו "רק" עוד דרך לסחוט מאיתנו כסף (מה לא מספיק לנו ט"ו באב!!!).
אני מתה על מה שאת לובשת בעיני כל
כך שנות ה-40,קלאסי, מלמטה ועד לראש.
אוטפיט מקסים ומאד רומנטי.
ביי וסוף שבוע מקסים לכולן.
לינדה H

פוסט מקסים והשמלה הורסת!
ממש עשית לי חשק לשמלה אדומה שכזו...

for me this styling is just perfect! I love red dresses with black accesories-this is clasical color matches so it always looks stunning & elegant:)

ליזוזום - מתנה גאונית בעיני. :)
לגבי התובנה שלך, אני נוטה להסכים (אם כי עדיין טוענת שאני מהאנשים הפחות רומנטיים) ובעקבות כך לא נותר אלא לחפש את הרומנטיקה בחיי היומיום ובדברים השגרתיים. וזה דווקא נחמד.

Linda H -
יקירה, שמחה שאהבת את האאוטפיט. :)
למה להסתפק בט"ו באב כשאפשר להינות משני העולמות? אני צוחקת כמובן... סופ"ש מצוין!

galit - לדעתי כל בחורה צריכה איזו שמלה אדומה להרגיש בה אדמדמה וסקסית... :)
כשתיכננתי את הפוסט נזכרתי שהיא שוכבת אי שם במעבה הארון ואני כל כך שמחה שהוצאתי אותה לסיבוב. היא תילבש שנית כבר בשבוע הקרוב.
תודה!

you look wonderfully sophisticated... red is most definitely your color. i agree about not caring about teddy bears for valentine's day. they will just make your room messy!

xo.
princesspolitico.blogspot.com

תמונות מהממות בהחלט! התמונה הראשונה עם הבלון היא התמונה האהובה עלינו. אנחנו דווקא בעד החג הקיטשי הזה ובעד מתנות כי זה תמיד עושה טוב, גם לבחורות הלא רומנטיות שבניינו, אם יש דבר כזה בכלל :).

Dar, a lovely dress is amazing and I feel perfect, this very beautiful, congratulations.
Greetings from Spain.

The dress is chic and pretty on you with that bow belt
I suffer from a bow mania in this season, too &:)

Enjoy your weekend as much as you can

כל עידכון שלך אני מגלה עוד ועוד צדדים כיפיים ומדהימים בטעם שלך.
את מקסימה ונהדרת כרגיל.
השמלה האדומה מהממת!
מחכה כבר לעידכון הבא♥

princesspolitico -
you're so right about the teddy bears!
and every time I wear red I remind myself how much I like it... thank you!

טנטי בקי - תודה רבה! לא ניפחתי אותו מספיק וגם התקשיתי קצת לקשור אותו אבל הבלון התנהג למופת. :)

vicen -
Thank you very much, hope you have a great Valentine's over there in Spain. best wishes from Israel!

silverbeige -
There is definitely a bow mania, but it's a good mania... thanks, and have a great one!

נגה - תודה מתוקה! כבר עובדים על העדכון הבא.:))

I don't like red color but for you it is just perfect
The dress is very sweet but at the same time very chic and elegant
I love these tights as well
there is no better accessory that fits here :)

וואו...מאוד אהבתי את השמלה. מסכימה עם כל מילה בנוגע למטחנת הכסף הבלתי נלאית הזו שקוראים לה "חג האהבה"... אני מאלה שמאמינים שאהבה אמיתית היא תחושה שחוגגים כל יום. במחוות קטנות, בתקשורת בלי מילים ובהוויה יומיומית קסומה גם בהיעדר בלונים ולבבות אדומים.( למרות שאני מודה שאין כמו קצת קיטשיות מידי פעם...)
חג אהבה שמח לכל האוהבים ולכל מי שיש לו אהבה באשר היא בחייו. (חברים טובים, משפחה אוהבת)

בהחלט קנונייה כנגד הרווקים הבודדים
(מואה)..
יש את הולנטיינ'ס, את הסילבסטר, את ט"ו באב..דואגים שנהיה אומללים כל ימות השנה!
אהבתי מאוד את הלוק שלך לסילבסטר..
ואם תרצי לקפוץ לבלוג האופנה שלי, את מוזמנת בחום!
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=570412

איך זה שרוב בלוגי האופנה לא התייחסו ולו במילה להתאבדותו של אלכסנדר מקווין?????!!

איזה יופי! כ"כ שמח ומתוק. ההקפדה על כל הפרטים הקטנים עושים את הכל למושלם. הרבה אהבה כל השנה!!

talia -
thanks darling! elegancy is an important thing :)

kbp - מסכימה עם כל מילה נפלאה שכתבת. אפשר למצוא כל כך הרבה אהבה גם בדברים הקטנים והיומיומיים ולא בהכרח במחוות גרנדיוזיות ופופולריות. הרבה אהבה!

little miss fashion - אולי צריך ליזום חג לרווקים. כזה שבמהלכו יהיו מבצעים מיוחדים כמו למשל על עגבנייה אחת ומלפפון אחד בסופר.:)
been there...
תודה רבה!

TLV Calling - אני יכולה לדבר רק בשם עצמי. בכל מקרה, יש גם בלוגים מובילים בעולם שלא התייחסו לעניין (עדיין) ולעומת זאת נתקלתי בהתייחסויות בארץ, אפילו כמעט בזמן אמת, למשל אצל לובה.

אנונימי - הרבה אהבה גם לך!

אהבתי מאוד את השמלה ואת הצילומים ואני מקווה שתציגי גם את הגרסה החומה שלה בבלוג. מסכימה איתך לגמרי בקשר למטחנת הכסף שעשו מהחג הזה - יותר מדי מוגזם. ולכל הרווקות שבינינו - תכל'ס היום הזה לא שונה משום יום אחר אז פרגנו גם לזוגות שחוגגים אותו ובאמת שאין צורך ליפול לרחמים עצמיים. טוב, רק אם זה כולל גלידה. ולנטיינס שמח ושבוע טוב!

אהבתי! ואכלתי לכבודך שני ממתקים.
יום אהבה שמח!

מקסימה את!
הולם אותך האדום :)

יום אהבה שמח, למרות שאת לא ממש חוגגת ;)

Beautiful dress! Love the strawberry necklace!

שמלה שגזורה היטב, זה דבר שקשה למצוא...
וכשמוצאים, נראה לי שזו הזוגיות המושלמת.

איזו מתיקות, דר!
אדום הולם אותך מאוד, וכך גם סוכריות ולבבות.
אני והגברבר חגגנו כמיטב המסורת- עם אוכל! מקווה שהיה לך יום אהבה מלבב.

Dana - נשמע מעולה! אוכל הוא בהחלט הדרך לחגוג...
אגב, אני עדיין מכרסמת את הסוכריה. נשאר פחות משליש :)

חני - שנון!!
ואז גם קונים עוד עותק שלה בצבע אחר. לא קורה לי הרבה, אבל עם כזאת גזרה לא מתווכחים.

Galit-Lynn Stiklaro - תודה יקרה! יום אהבה שמח גם לך. :)

Lilya - שיהיה שבוע מצוין! אני גם חושבת שגלידה מצדיקה קצת (או אפילו הרבה) רחמים עצמיים...

Eugenia -
D: טוב מאוד! עכשיו יש לי חשק לעוד סוכריה.

שמלה לעניין, גרביונים מתאימים, ותצלומים מרהיבים.