3/25/14

comme une parisienne / זה רק אני והבגט שלי

אופנה ואוכל, בלוג אופנה בפריז, בלוג אופנה

One of the strongest memories from my first visit to Paris was seeing a man walk down the street with a baguette in one hand.
This was also one of the first sights I remember seeing as we entered the bustling center of the well known french city. 

It made me so excited and totally smitten.

Add to that the fact that one of my favorite foods and definitely favorite pastry is a baguette.
I also eat it at home and it's even as cheap here as it is in Paris, but of course the quality of my supermarket baguette is not so amazing... But still. I love my baguette!

So of course I had to take pictures with one.
To suit the iconic bread I decided to go for a simple and effortless outfit, using another french classic - the striped shirt, or in this case - sweater. I added my favorite blue jeans, comfy booties (which were the only shoes I packed for the trip beside my sneakers) and a great red winter coat.

And so I went to buy myself a baguette.
In Paris!!


See you soon
XX

>>> here is another post from my recent trip to Paris.


הזכרון החזק ביותר שלי מהביקור הראשון בפריז היה לראות צרפתי הולך ברחוב עם באגט.
זה גם היה אחד הדברים הראשונים שראיתי בעת שהמונית שנסענו בה נכנסה בשעת בוקר ללב העיר הצרפתית.
הלב שלי פחות או יותר ניתר מהמקום ועשה סלטה לאחור ופליק פלאק לנוכח המראה הכל כך רגיל ויומיומי הזה במקום אחר ובזמן אחר.


תוסיפו לזה את העובדה שמאז ומתמיד באגט היה אחד המאכלים האהובים עלי. 
אני יודעת שזה לא כל כך בריא וממש לא טרנדי בימינו להצהיר על אהבתך למוצרי מזון שעשויים מקמח לבן, אבל, לא משנה מה תגידו, לעולם אוהב את הבאגט שלי! (מזל שאני לא גבר אחרת הייתם מאשימים אותי בהטרדה מינית מעל דפי הבלוג).
חוצמזה שזה גם אחד הלחמים היותר זולים שאפשר לקנות, אפילו בארץ, ובטח בפריז - יורו אחד קונה לכם גוש בצק אפוי מאורך, חמים, פריך ומשובח ביותר. יאמז.


אז בוודאי שבביקור האחרון בפריז הייתי חייבת להצטלם עם אחד כזה, שנזלל קצת לאחר מכן :)
הלחם הצרפתי ממש דרש אאוטפיט בניחוח צרפתי, ומה מסמל שיק פריזאי יותר מחולצת פסים? כנראה שכלום, למרות שבינינו, לא ראיתי יותר מדי פריזאים לובשים אחת כזו בביקורי האחרון בעיר. 

הלכתי על מראה די פשוט, קלאסי ולא מתאמץ (בעיקר לא מתאמץ לארוז ולסחוב כי הבאתי איתי לפריז את המינימום האפשרי) של ג'ינס ומגפונים שחורים, והוספתי לחלק העליון המפוספס את המעיל המוצלח של החורף הנוכחי.
ואז הלכתי לקנות באגט.
בפריז!!

באגט, בגט, בלוג אופנה בפריז, hot crown

מעיל אדום, בלוג אופנה בפריז, בלוג אופנה

באגט, בגט, בלוג אופנה בפריז, hot crown

מעיל אדום, בלוג אופנה בפריז, חולצת פסים

מעיל אדום, אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה בפריז, חולצת פסים

מעיל אדום, אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה בפריז, חולצת פסים

אני לובשת:

מעיל זארה / zara coat
סוודר פסים פול אנד בר / pull&bear striped sweater
ג'ינס טופשופ / topshop skinny jeans
שלישיית טבעות משובצות הוט קראון / hot crown stacking rings
מגפונים מנגו / mango booties


תודה רבה לשרון על הצילומים!
יום שלישי שמח :)