12/11/13

four days in Amsterdam - a photo diary

amsterdam-coverpng

As promised, finally, here's my photo diary from Amsterdam!
I know I've been a bad blogger and kinda neglected my little fashion baby, but life has been really intense lately and I just can't find the time for everything.
In the last few weeks I felt myself enjoying lots of inspiration and having interesting ideas that I hope to share with you soon and get back on the track of regular posting.

In the mean time,  here are a few of my visual notes from Amsterdam:
The city has been lovely and beautiful as always, fun and easy to walk around in and a perfect setting for a calm and romantic 4 days European getaway with my partner in crime.
Hope you enjoy it!


סופסוף, כמובטח הנה יומן מצולם של רשמים מהביקור האחרון שלי באמסטרדם.
אני יודעת שהייתי בלוגרית רעה, והזנחתי את הבייבי האופנתי שלי לאחרונה - אבל אין מה לעשות, החיים יותר מדי עמוסים ואינטנסיביים ופשוט אין מספיק זמן ביממה לג'נגל את כל הדברים.
זה גם הזמן להגיד לכל מי שטועה ושואל אותי מדי יום אם הבלוג הוא העבודה שלי - התשובה היא: "נראה לכם??"
או במילים אחרות: בהחלט לא, יש לי קריירה ומשרה מלאה שלא קשורה לאופנה, בנוסף למשפחה חברים וחיים. הדברים הרגילים, לא בהכרח בסדר הזה מבחינת חשיבות :)
עם זאת, יש לי כבר הרבה פוסטים בקנה, וכל מיני סוגיות אופנתיות מעניינות לפרסם פה אז אני מקווה שנחזור לתכנית השידורים הרגילה בהקדם.

בחזרה לעניינינו, החופשה באמסטרדם היתה מהנה ורגועה, כפי שאפשר היה לצפות מראש.
העיר לא איכזבה וסיפקה שפע של אטרקציות אמנותיות ותיירותיות אבל בעיקר היוותה סטינג מושלם לחופשת סתיו אירופאית.
סוף סוף זכיתי לבקר במוזיאון סטדלייק, אחרי שנים שהוא היה בשיפוצים, ואפילו "נפלתי" על תערוכה של מלביץ' והקונסטרוקטיביזם הרוסי כך שההנאה היתה כפולה.
אמסטרדם כהרגלה היתה יפהפייה אמיתית והמראה שניבט מכל פינת רחוב היה מקסים וראוי לתיעוד אז הנה כמה מהפריימים שתפסתי.
כל התמונות צולמו באייפון. לא היה לנו כוח להיסחב עם המצלמה ולהסתובב עם הידיים מחוץ לכיסים בקור הצפוני כך שהמצלמה של הסלולר היתה הפתרון המושלם.
בפעם הבאה אני מוכנה להשקיע ולצלם גם תמונות איכותיות בקנון שלי, זה כמובן אם מישהו מעוניין לשלוח אותי מטעמו ולממן את הנסיעה :)

amsterdam12

amsterdam8
my "uniform" for the trip:  grey sweatshirt, Isabel Marant pour H&M ruffle skirt, nikes and balenciaga bag. I also wore a puffer coat, of course.

המדים שלי לטיול: סווטשירט אפור של אייץ' אנד אם, חצאית מקולקציית הקפסולה של איזאבל מאראנט לאייץ' אנד אם, גרביונים עם בטנת פליז, נעלי נייקי ותיק של בלנסיאגה. היה כמובן גם מעיל פוך מחמם שלא צולם.

amsterdam17

amsterdam13

amsterdam5

The lovely apartment we rented for the weekend. I loved the huge windows and great light that came through them. It was a pleasure sitting on the window sill with a cup of tea, looking at the street and enjoying the central heating heating my butt....

הדירה המקסימה ששכרנו למשך השהייה בעיר. הדבר שהכי אהבתי בה היה החלונות הענקיים שהשקיפו לכיכר ניומרקט והאור המדהים שחדר דרכם לדירה. היה תענוג מושלם לשבת על אדן החלון עם כוס תה וליהנות מהחימום שהגיע היישר לכיוון הישבן שלי  

amsterdam20

almost the same outfit - this time with an Isabel Marant sweater.


אותה גברת בשינוי אדרת - הפעם עם סוודר של איזבל מאראנט.


amsterdam18

amsterdam1

amsterdam19

best food ever! Those fries looked the prettiest, but the best ones were at Manneken Pis on 41 Damrak st. Oh man, I could swim in that mayonnaise!

האוכל הכי כייפי - צ'יפס עם מיונז! הצ'יפסים האלה אולי הצטלמו הכי טוב אבל הטעימים ביותר היו ללא ספק ב: Manneken Pis ברחוב Damrak 41
המיונז שלהם כל כך אלוהי, הייתי יכולה לשחות בו!

amsterdam23

amsterdam11

A bit of shopping. Can't go abroad without.


קצת שופינג - אחד מהתענוגות של נסיעה לחו"ל שלא ניתן לוותר עליהם. 


amsterdam9

amsterdam6

recycling outfits - ממחזרת בלי בושה

amsterdam4

Christmas decorations around Nieuwmarkt and near De Wagg

קישוטי כריסמס באיזור ניומרקט ומסביב לבניין המקסים "דה ואח" - בית השקילה

amsterdam16

amsterdam2

trees near the museum square - שדרות עצים בקרבת כיכר המוזיאונים

amsterdam14

more holiday decorations in "De negen straatjes" area - "קישוטי חג באיזור "תשעת הרחובות

amsterdam15

amsterdam22

amsterdam10

amsterdam3

#nofilter   ללא פילטר