12/25/13

baby it's cold outside - ערכת הישרדות לחורף

baby_its_cold_outside_fashionpea

Brrrrrr.... It's cold!
Even in sunny and warm Israel the evenings & nights have become freezing. That's why I've prepared a nice and pampering little survival kit for this icy weather:

1. Oversize/Boyfriend coat - One you can snuggle and even disappear in. Allows you to brave the cold fashionably and even recycle outfits, since nobody can really see what you are wearing underneath.

2. Decorated tea pot - You're already drinking so much tea so why don't have it in a beautiful utensil?

3. Large shawl/blanket scarf - If you haven't been hidden enough in the big coat, this item should do the trick.

4. Tv blankets and snuggly throws - I just love coming home after a long day and crashing on the sofa with my blanket and cat. A cat is not mandatory but it sure will upgrade the snuggling experience.

5. Scented candle - A great and easy substitute for a fireplace. kinda :)

6. UGG slippers - winter gives you permission to make one fashion-faux-pas, in the sake of keeping your toes warm. But remember: only inside the house!

Have a warm winter!


בררר... קר שם בחוץ, הא?
הימים עוד איכשהוא נסבלים אבל הלילות נהיו קפואים כקרח. אז אחרי ההתלהבות הראשונית והרגשת "אירופה" הבנו שצריך להתארגן היטב לעסק הצונן.
בדיוק לשם כך הכנתי ערכת הישרדות מיוחדת לחורף שפוקד אותנו:

1. מעיל בגזרת אוברסייז - כזה שאפשר להתכרבל בתוכו, שלא לומר להיעלם בו. מאפשר לך להתגבר על הקור וגם להגניב מיחזור אאוטפיטים שיטתי, כי בתכל'ס אף אחד לא ממש רואה מה את לובשת מתחתיו.

2. קומקום תה מעוטר - אם כבר אינספור כוסות תה ביום אז שיהיה בכלים נאים.

3. נעלי בית של UGG - החורף נותן לנו אישור לבצע עוולות אופנתיות, בשם ההגנה על אצבעות כפות הרגליים, רק נא לשים לב שהזוועות המגושמות והמדהימות האלה (בינינו, אין על אג בחורף) ננעלות אך ורק בתחומי גזרת הבית.


4. צעיף/שאל גדול - אם לא הסתתרת מספיק מפני הקור ומכולם בתוך המעיל, הפריט הזה אמור לסייע.

5. כירבוליות - אחד הדברים האהובים עלי הוא להגיע הביתה אחרי יום עבודה ארוך ולהשתרע על הספה. בחורף התענוג כפול כי מתווספת אליו כירבולית רכה + חתול רך וחמים לא פחות (ברגע שאני רק מושיטה יד אל הכירבולית הוא מקבל את האות ומזנק לתנוחת הדגירה הקבועה שלו על כפות הרגליים שלי). מיד לאחר מכן: עילפון חושים וחלומות מתוקים.

6. נרות ריחניים - ייקח קצת זמן עד שהקונוטציה הפוליטית שמעלה הביטוי הזה במקומותינו תשכך ותישכח. עד אז, גם מי שאינו מחזיק אח מבוערת בביתו יוכל להינות מניחוחות חורפיים.


חורף נעים!