2/19/13

the kenzo tiger

kenzo_tiger_sweater1

kenzo_tiger_sweater3

kenzo_tiger_sweater2

Hi everyone! hope you all had a great weekend. I was busy cleaning my appartment and rearranging my wardrobe through most of it so I don't feel so rested, but hey, at least I have a very clean and organized place right now.
In between mopping and cleaning I managed to find a few minutes, and a roof (it was raining) to snap these photos of my outfit. I'm wearing here THE kenzo tiger sweatshirt, which I got during my last visit to Paris.
This is a very trendy piece of clothing (which isn't that great) but it's sooooo cute, and for me it is pretty much the best souvenir to get from Paris right now. Kinda reminds me of the I Love NY sweatshirt, but a little more refined, designed, and well, french.

Have a great week!


היי!
מקווה שהיה לכולם סופ"ש נעים ורגוע. אני הייתי עסוקה בעיקר בלנקות ולסדר את הבית (סדר פסח מישהו? אמנם יש עוד יותר מחודש עד שהחג יגיע, אבל תמיד אמרו לי שאני מקדימה את זמני...) אז אני ממש לא מרגישה מאוששת ומלאת אנרגיה השבוע, אבל לפחות יש לי בית נקי וארונות מסודרים.

ובין קרצוף לסידור מצאנו כמה שניות וגם גג (ירד גשם) לצלם את האאוטפיט הנ"ל.
אני לובשת כאן את "ה" סווטשירט של קנזו. לא הייתי אומרת הידוע לשמצה, אבל הפופולרי ביותר מאז שהגיח לאויר העולם לפני כשנה.

זה פריט חובה לכל נערת אופנה שמכבדת את עצמה, והוא גם טרנדי מאוד (אולי אפילו יותר מדי) אז כדי לצמצם את תחושת הקורבנות סיכמתי עם עצמי שזה יהיה בסדר גמור שבעוד כמה חודשים בלבד הוא יהפוך לפיג'מה. fine by me.

חוצמזה שמבחינת מי שלא אוחזת באזרחות צרפתית (אני למשל) זאת אחלה מזכרת תיירותית מעיר האורות. בעיני מדובר בסוג של גירסה צרפתית לסווטשירט המוכר I love NY, רק שהאלמנט הגרפי כאן הוא נמר, ועוד רקום (זה יותר מושקע מהמקבילה הניו יורקית). כמו כן, במקום למצוא את הפריט אצל מוכר אקראי בכל פינת רחוב טיפוסית, משיגים אותו בבוטיק של קנזו (האמת שיש די הרבה בפריז, אז זה קצת דומה), ומחירו "קצת" יותר יקר משל מקבילו האמריקאי, אבל יחסית לפריט שעבר תחת יד מעצב אפשר בהחלט לחיות עם זה.


ומעתה נאמר: I LOVE KENZO PARIS
תודה רבה לאריאל על הצילומים. המשך שבוע טוב, וחג שמח!

סווטשירט קנזו / kenzo tiger sweatshirt

חצאית אייץ' אנד אם / H&M skirt
משקפי שמש אקראיים / random sunnies
סניקס אש / ash wedge sneakers
תיק קלואה / chloe paraty bag