11/26/10

rooftop

rooftop2

rooftop5

rooftop3

rooftop7
סריג מחורר טופשופ / knit top Topshop
סקיני ג'ינס נקנה בפולין / skinny from Poland
צעיף נקודות זארה / polka dot scarf Zara
נעליים סטיב מאדן / shoes Steve Madden, via stevemadden.com

שבוע כל כך עמוס, שנרדמתי אתמול בשעה עשר וחצי - כמה פאתטי... הייתי שמחה לדווח שאיזור גוש דן מוציא ממני את הבליינית שבי אבל השבוע עובר בעיקר בנסיעות לצפון (מסתבר שעונת החתונות נפתחה, לפחות בקרב החבר'ה שלי) ובעמידה בפקקים. ואפרופו פקקים - הגעתי למסקנה שעמידה בפקק זו אחת החוויות היותר "מצניעות" שיש. כלומר, אתה עומד בפקק עם עוד מאות (או אלפים?) כמוך, כולם סגורים בתוך כלי הרכב, גם מי שנוסע בכלי הרכב הכי מפואר תקוע באותו פקק בדיוק ובגדול אין כמו פקק כדי לגרום לך להרגיש כאחד האדם. הלא כן?
לא יודעת איך פקקים קשורים לאופנה (חוץ מפקק בכניסה לדיזנגוף סנטר או משהו כזה), אז בואו נעבור לאאוטפיט שהינו אאוטפיט רגוע וכייפי לצהרי שישי. הייתי שמחה להתעטף בעוד שכבות אבל זריקה אגבית של צעיף סביב הצוואר זה כל מה שמתאפשר בינתיים ואני חייבת לציין שדי נהניתי ממזג האוויר היום: קריר בצל וחמים בשמש, כזה שאני בטוחה שבכל מקום אחר בעולם היה נחשב ללא פחות ממושלם.
תודה לאריאל על הצילומים ושבת שלום!


Had a pretty busy week so I fell asleep yesterday at 10:30 pm. How pathetic!! I would have loved to say that I'm spending my nights partying but most of my week was spent driving up north (apparently it is wedding season among my friends) and standing in traffic. And since I'm spending a lot of time in traffic jams I got to think of how humbling the experience of a traffic jam is: You're sitting in the vehicle, just like hundreds and thousands of other people around you, even if you have an amazing car you are still stuck in traffic, and all in all you are just like everybody else. Don't you think?
Don't know how traffic is related to fashion so let's move on to what I'm wearing: A casual and cozy friday afternoon ensamble. I would have loved to layer more but a random tossing of the scarf around my neck is all I can do and I have to say that I really enjoyed the weather here today which I'm pretty sure that everywhere else in the world would have been considered just perfect.
Have a lovely and relaxing weekend!

18 comments:

Oh believe me that the weather in your country is perfect! We're expecting some heavy snow over the weekend... :)
You look lovely in these colours!

x

דר,
במה את עובדת?
תמיד זה עניין אותי.
אני אשמח אם תעשי לי סדר כללי בארון (:

אני לגמרי מזדהה עם המחשבה שלך על הפקקים. תמיד כשאני חוזרת מאמא ותקועה בפקק הכניסה לת"א אני סוקרת את האנשים במכוניות סביבי וזה תמיד משעשע אותי, ממש "כל ישראל חברים"..

שיהיה סופ"ש רגוע :)
אליסה

אהבתי מאוד את הורוד העתיק עליך!
וואו, הנעליים נראות מסוכנות! או שזו רק אשליה? :)

הטקסטורה והצבע של הצעיף מקסים.
והג'ינס גם הוא ממש מיוחד!
מי כמוני מבינה את עניין הפקקים, הסיוט הכי גדול שלי.

סופ"ש מעולה!
שרונה

style_pursuit -
wow, heavy snow, that sounds fun. and colddd. Hope you'll make a cute snow man ;)

alisa - כן, "כולנו באותה סירה": מבטי הייאוש המשתקפים מהזגוגיות נראים דומים ביותר. סה"כ מתרגלים לזה, עד שתוקף אותך איזה פקק עצבני פעם ב-... שתהיה לך חוויה חברתית נעימה בפעם הבאה :)

אנונימית - בסידור ארונות אני לא עובדת (ראי עמוד אודותי - about me) אבל פתוחה להצעות מעניינות ומתגמלות שיהלמו את כישוריי האופנתיים והאחרים. :)

LookinFab - מסוכנות? תלוי למי. אם אני אדרוך על ציון איתן בטעות זה בהחלט יהיה מסוכן... בסה"כ יש פה יחס עקב-פלטפורמה טוב ועקב עבה, דבר שמקטין את מפלס הסכנה בצורה משמעותית ;) תודה!

photo.fashion.passion -
זה סיוט שיש לקבלו ולהשלים עמו, עדיף בעזרת פלייליסט משובח שהוכן מבעוד מועד D:
לגבי הג'ינס, גם אני נורא אהבתי את תיפורי האופנוענים האלה והשילוב עם המחיר הטוב הפך אותו לקנייה ודאית. תודה מותק, סופ"ש נעים!

יפהיפה!! באיזו מצלמה את משתמשת?

נראת נהדר באוטפיט קאזואל,
מכנסי הג'ינס נראים עלייך נהדר,
וכך כל השאר.
סוף שבוע מוצלח ושבת שלום.
לינדה H

נשים לרגע בצד את הסקיני היפה והמחמיא, את הצבע הנעים של העליונית והצעיף, ואת הנעליים המדהימות...
ונתמקד בשיער שלך. מושלם!
הצבע והתסרוקת כל כך הולמים אותך, והשיער נראה כל כך בריא ועשיר. מה הסוד שלך?
האם את צובעת? האם את עושה פן בדרך כלל, או שהכל יופי טבעי?

את נראית מקסים דר!
ואריאל צלם מעולה...

שבוע טוב.

i SO badly want my hair to look like yours!! it's gorgeous.

You're looking great! Lovely pants and shoes!

איך אני אוהבת את הבלוג שלך!
כל פוסט הוא מעניין ולמרות שראיתי חלק מהפריטים [ כי אני עוקבת קבועה שלך ] זה נראה לוק מרענן וחדש לגמרי. כמובן שכולנו נשמח להתעטף במעילים וצעיפים עבים יותר, אבל לצערנו מזג האוויר לא נותן זאת.
ממש אהבתי את האאוטפיט הזה :)

Una vez más te felicito por el look elegido, es perfecto y elegante además te queda muy bien.
Y del tráfico no sabes como en Madrid está de mal y ahora que además está mal tiempo todavía es peor, yo antes siempre en motocicleta, me gustan mucho pero cambie por auto.
Te deseo lo mejor.
Un gran abrazo desde España

הייתי שמחה לראות גם אווטפיטים שלך מאירועים... אוהבת מאד את הלוק שלך.

דדדדררררר!!! לאן נעלממת??

אחלה תמונות!
אשמח אם תבקרי בבלוג Giveaway חדש שפתחתי: www.everydaygiveaway.blogspot.com

חג שמח!

אין צל של ספק - את פשוט יודעת להתאים צבעים!! ובכלל - יש מה ללמוד ממך בכל הקשור ללבוש!