11/16/10

Amsterdam photo diary

amsterdam_photos7

amsterdam_photos5

amsterdam_outfit4

amsterdam_photos9

amsterdam_photos11

amsterdam_photos4

amsterdam_photos6

amsterdam_photos8

amsterdam_photos1

amsterdam_photos2

amsterdam_photos17

amsterdam_photos12

amsterdam_photos19

amsterdam_photos13

amsterdam_photos16

amsterdam_photos18

מי שעוקב אחרי בטוויטר בוודאי שם לב שביליתי את סוף השבוע האחרון במחוזות צפוניים וקרירים או בשמם המוכר יותר: אמסטרדם. נסעתי עם חברה טובה לחגוג את ימי הרווקות האחרונים שלה ביעד שמאוד אהוב על שתינו ולא איכזב גם הפעם. אף פעם לא ממש חיפשתי בעיר הזו 2/3 מהדברים שאמסטרדם מהווה מוקד משיכה בגללם - סקס, סמים וצ'יפס עם מיונז - ועם זאת העיר ההולנדית איישה במשך שנים ועדיין מאיישת את אחד המקומות הראשונים אצלי לחופשה אידאלית. בעיניי אמסטרדם נמנית על הערים היפות והרומנטיות (כן, כן!) שנתקלתי בהן ומשהו בגודל, הדי קטן שלה, מאוד מזמין ונעים לי. דברים טובים באים בחבילות קטנות.
בונוס נוסף הגיע בדמות מזג אויר חורפי ודי קר במונחים ישראליים, אבל כזה שהיווה הפוגה נדרשת מהקיץ שעדיין לא נגמר כאן ואיפשר לי להוציא סוף סוף את כמה מפריטי החורף שלי לסיבוב. תוסיפו לזה פרוסות לחם לבן עם מריחות חמאה נדיבות ו-hagel slag שמפוזר מלמעלה, קערות מרק מהבילות לבלי סוף, בירה מקומית, שוקולדים יקרים משהו אך מעולים מ-puccini וקפיצות תדיר לסניף הקרוב של albert heijn וקיבלתם בחורה אחת מבסוטה לגמרי.
התלונה היחידה שיש לי היא העובדה שמוזיאון ה-Stedelijk היה שוב(!!!) סגור לשיפוצים, וזו בערך הפעם הרביעית שאני לא מצליחה לקיים את הביקור הכל כך מצופה שלי במקום הזה. נו טוב, כנראה שיש לי עכשיו עוד סיבה לחזור לעיר התעלות...
אאוטפיט פוסט מאמסטרדם יפורסם בקרוב מאוד. המשך ערב נעים!

If you follow me on Twitter, you probably knew I spent my weekend in a northern and cool place, also known as Amsterdam. I went with a good friend of mine to celebrate her last days as a bachelor, and as a favorite destination for both of us, Amsterdam did not disappoint. I was never really looking there for 2/3 of the things Amsterdam is notorious for - sex, drugs and fries with mayonnaise - but this city has always been in the top of my vacation destination list.
I find this place so beautiful and very romantic, and because it is a pretty small city, I find it cozy and inviting. Good things come in small packages.
Another added bonus was the winter weather, a nice cold break from the never-ending Israeli summer, which enabeled me to take out for a stroll some of my winter clothes. Finally! Add to that slices of white bread with butter and hagel slag sprinkled on top, hot and delicious bowls of soup, local beer, stupidly expensive yet yummy chocolates from puccini, and trips to the nearest albert heijn for snacks, and you've got yourself a happy gal.
My only complaint is that for the forth visit, the Stedelijk museaum was still undergoing renovation so I could not check out the permanent collections I was so looking forward to see. Well ,I guess I have a good reason to come to Amsterdam again...
An outfit post from the canals coming soon. Have a great evening!

21 comments:

Lucky you! I'd love to visit that city one day...
Also, can't wait for the outfit post!

x

אמסטרדם באמת מדהימה! אהבתי את המעיל שלך... אני מתה כבר שיהיה גם פה קר!!

אני חושבת שלסטדליק יש כרגע בית חילופי קרוב לתחנה המרכזית. לא שזה יעזור לך כרגע אבל תמיד טוב שיש סיבה לחזור. ואם את חוזרת אז כדאי לראות גם את האיים והשכונות שיצרו בנהר שם.

נשמעת כמו מסיבת רווקות מיוחדת שונה וכיפית לגמרי..:)
האם היו רכישות בביקור..?? (הרי אי אפשר לחזור הביתה בידיים ריקות..)

יצא לי להיות בחופשה באמסטרדם וזו אכן עיר נפלאה כיפית ומגוונת והולנד בכלל היא ארץ יפיפיה ואהובה עלי מאוד!!

תוכלי לפרט קצת על החנות albert heijn שהזכרת בפוסט?? וכן על המוזאון שהזכרת? תודה רבה:)

solas - בפעם שעברה שהייתי, הסטדליק עבר חלקית לבית הדואר הישן שכמדומני את מדברת עליו. הפעם, נאמר לי שעדיין לא סידרו את בקרת האקלים ולכן אין בכלל אוספים קבועים רק שתי תערוכות אמנות עכשווית. אני כל כך מחכה לראות את האוספים הקבועים שלהם, זה כבר נהיה ממש מיתוס...

rotem - לגמרי. אני לא חובבת של מסיבות הרווקות הקלאסיות (בלשון המעטה) אז כשעלה הרעיון התלהבתי לחלוטין. מבחינת שופינג, יש כמה רכישות קטנות, או כמו שאמא שלי אומרת: פטור בלא כלום אי אפשר... לגבי המוזיאון - מדובר במוזיאון לאמנות מודרנית שנמצא בשיפוצים און אנד אוף כבר די הרבה זמן. הוא אמור להיות מומלץ מאוד (לא יודעת, עוד לא הייתי!)
באמסטרדם לא חסר מה לראות בתחומי האמנות והעיצוב, המון גלריות בכל מקום שפשוט אפשר להיכנס ולהתבונן וכמובן מוזיאוני חובה הם גם מוזיאון ואן גוך והרייקסמוזאום (שגם הוא למיטב ידיעתי כרגע בשיפוצים).
albert heijn זאת רשת סופרמרקטים.
הולנד אכן מדינה חמודה, שמורה לה פינה חמה בליבי. תודה!

Hadas I am your fashion mannequin -את המעיל תוכלי לראות במלואו בפוסט הקרוב. וגם את שאר האאוטפיט. :)מצטרפת אלייך בספירת הדקות לחורף...

Style_Pursuit -
soon my dear. I hope you'll get to go there and have fun!

Lena -
Thanks!

omg!! i went to amserdam last summer and i LOVED it!!! your pics are amazing

איזה יופי לך,
כן פעם גם אני אגיע לשם...
מחכה לראות את פוסט האטפיטים שלך,
חורף נכון ;-)
ביי
לינדה H

התמונות מאוד יפות. אבל לקח לך הפעם הרבה זמן לעלות אותן, או שזו רק אני?

דר, איזה רעיון מגניב של מסיבת רווקות!
אני כ"כ שונאת את המסיבות המאולצות הרגילות (למרות שגם לי הייתה אחת כזו), אבל באמת - כל הכבוד ושאפו לחברתך המתחתנת ולך כמובן!

I'm reading you for ages but not your Twitter.. otherwise I'd know you be visiting my favorite country - :where I live myself))
I'm glad you had a good time!
I'm heading to Albert Heijn myself :now))))

דר..שמחה שנהנת:)

יש לי שאלה- אני מתלבטת לגבי פריט(חצאית) אחד באיביי בגלל המידה: כתוב שהמידה היא "Size: US 6"(העתק הדבק מאיביי) הלוקיישן של הפריט הוא אינו ידוע, ומה שרציתי לשאול הוא האם את חושבת שפריט במידה הזו יתאים לבחורה לא אגסית במיוחד במידה 36-38??

אודה לך מאוד אם תעזרי לי. המחיר של הפריט מצויין ואינני רוצה לפספס את ההזדמנות..מה גם שזה פריט של h&m שלא מצאתי(לא כי הוא לא הגיע לחנויות..) בחנויות בארצנו..תודה:))

את בהחלט יודעת לעשות חיים!
התמונות מקסימות והשוקולדים כל כך מגרים.
אני סקרנית כבר לראות אילו רכישות מעניינות ביצעת שם :)

שרונה

אנונימית - תודה. לשאלתך, המידה נשמעת לי די גבולית, יכול להיות על הצד הגדול מדי. לפי מה שתיארת הייתי מנחשת שאת באופן עקרוני מידה 4 אמריקאית, אבל זה יכול להשתנות בהתאם לבגד.
בנוסף קחי בחשבון שהמידות האמריקאיות הן יותר גדולות (למשל, אני בארץ S ובארה"ב XS, כלומר צריך לרדת מידה).
נסי לבדוק אם יש לך בבית איזשהוא בגד של מותג אמריקאי או שנקנה בארה"ב ותראי על איזו מידה מדובר. עוד דבר, תסתכלי ב-description של הפריט באיביי ותבדקי אם יש מידות נוספות בסנטימטרים או באינצ'ים שיכולות לעזור או שפשוט תשלחי למוכר מייל ותבקשי עוד אינפורמציה כזו: היקף שאת צריכה או האם הפריט יחסית גדול או קטן.

Tali -
haha! hope you had fun and bought lots of delicious things. I pretty much emptied one store from stroopwafels... :)
had a great time and hope to come back soon!

הילה - נכון? לא רעיון שלי אבל הייתי שמחה להצטרף אליו ברגע ששמעתי. כל הקרדיט לכלה לעתיד שיצאה קצת מהשטנץ, השבח לאל :)

photo.fashion.passion - ברגע שאני משתחררת מאימת המוות של הטיסה, ולפני אימת המוות של הטיסה חזרה אני משתדלת ליהנות :) והרכישות בטח יעשו את דרכן לעמודי הבלוג הזה אט אט.

פוקי את מצלמת מאוד יפה
ובכלל זה נראה כיף
ד"ש
פוקי פו

הי,
התמונות מאוד יפות ואת מקסימה!
אפשר לשאול באיזו מצלמה צילמת?
תודה!

שירה - תודה רבה, אני מצלמת בקנון 450D.

מעריצה אדוקה של הפוסטים שלך ושלך. תמונות מהממות, במיוחד האחרונה עם ארבעת הקטנטנים והזנבות. שמתי לב שהצבעים של הבית בתמונה, בית הלבנים האדומות והתריסים הבורדו, ממש תאם את פלטת הצבעים של החורף שעבר עלינו. מזג אויר בעולם הוא תמיד אופנתי.

רעיון למסיבות רווקות
לא בא לי בזה קלות אבל תודה לעזרה :)