8/13/10

intrenched

trench_dress2

trench_dress5

trench_dress3

trench_dress4

trench_dress1

trench_dress7
שמלת טרנץ' הייץ' אנד אם / trench dress H&M
סנדלים לנוון / sandals Lanvin

התכוונתי בכלל להעלות היום אאוטפיט אחר, שהרכבתי סביב אקססורי מעניין, אבל משום מה אני לא מוצאת את האקססורי הזה כרגע (אני בנאדם שנע בין הקצוות של סדר מופתי ובלאגניזם מוחלט, היום זה יום בלגאן), אז איכשהוא כל הפואנטה של האאוטפיט או גולת הכותרת שבו הלכה לאיבוד (תרתי משמע) והרעיון נגנז. דיווחים בהמשך, אחלו לי בהצלחה בחיפושים.
במקום אותו אאוטפיט, הלכתי על "שמלת מעבר" בגזרת טרנץ'. זאת בדיוק אחת מהשמלות האלה שמגיעות בזמן הנכון, בתקופה הזאת של המיץ-של-הקיץ שבה רמות ההשראה נמוכות (לפחות אצלי, אשריכם אם אתם מצליחים להיות מלאי השראה ביולי-אוגוסט ורעיונותיכם רבים כאגלי זיעה) וכל מה שבא זה לעשות fast-forward לחורף אבל אי אפשר.
וכמובן שעכשיו גם הכי מתחשק ללבוש שכבות, וצבעוניות כבדה ועשירה ובדים אחרים אבל אי אפשר, ואז צצה שמלת טרנץ' ללא שרוולים שמשמשת בדיוק כפרוזק האופנתי הדרוש לעיתויים כאלה וכחוליה המקשרת שהיא לא ממש קיץ ולא ממש חורף ומעוררת בי ציפייה להמשך.

תודה רבה לאריאלה, שבת שלום לכולם!


I have been meaning to post another look today, an outfit that was built around an interesting accessory, but for some reason I have misplaced this item, so the whole point of that outfit was gone. I'll keep you posted, wish me luck finding this great item...
So instead, I decided to go for this "transition dress" aka trench dress. This is one of those dresses that pop up at the right time, just at the midst of summer heat and low inspiration (at least I'm feeling a bit low on inspiration right now), when all I want to do is fast forward to winter. but can't.
And of course at this point all I want to wear are layers, and rich dark colors and different fabrics, but can't. Luckily this dress is exactly what the fashion doctor prescribed for this timing and it functions as a link between the seasons, which makes me look forward to cooler days.

Have a great weekend you guys!

23 comments:

הו איזו שמלה מופלאה. כל כך אוהבת טרנץ' והאפשרות ללבוש אותו בחום הזה בגרסה ללא שרוולים היא לא פחות מגאונית. גם הפרחים ברקע נהדרים. הוא מהעונה הזאת בארץ?

טוב, כרגיל - מקסים. מדהים, נונשלטי באופן מעורר קנאה.
שתי שאלות: היכן זה צולם? הלוקשיין נראה, אהמ..מעט סגרירי?
ו- איזה ליפסטיק זה? בתור עוקבת ותיקה של הבלוג, אני חושבת שטרם ראיתי אותו
תמשיכי

עפר - ובא לציון גואל, כל הכבוד למי שחשב להוריד לטרנץ' את השרוולים (או יותר נכון להעתיק ממי שחשב את זה במקור...). והיא מהעונה הזאת, כן, כן.

אנונימית - כן, היה יום מעונן, לפחות בחיפה, אז יצא סגרירי כמו שזה נראה. הליפסטיק של מאדינה מילאנו. ואכן, לא נראה לי שהצטלמתי במקום הזה בעבר... תודה!

You look absolutely amazing with your black hair, red lips and camel dress, just perfect

like the look!
i love it!
XoXo


http://nightwriterequiem.blogspot.com/

מדהים איך שזיהיתי שזה H&M עוד לפני שהגעתי לפירוט :)
יש לי ג'קט באותו צבע, עם אותם הכפתורים, עם קשירה בדיוק באותו סגנון, רק ששלי הוא ג'קט ולא שמלה.
על כל פנים, אני אוהבת את הבד ואת הגזרה. כשמלה זה אפילו נראה לי כיף הרבה יותר!!!!

שרונה

אהבתי
אגב, באיזה אודם בדיוק השתמשת? כי הוא מהמם וכזה אני מחפשת!

את נראית כמו פרסוnת לburberry
פשוט נהדר, ובכלל צבע השמלה מאוד מתאים לך בשל צבע שיערך הכהה...
שאפו על לבישת בד כה עבה בחודשים אלו..
את נראית נפלא! :)
www.fashionwhenitsizzles.blogspot.com

היי, תודה! אבל איזה מספר של מאדינה?

השמלה מאוד מתאימה לך.
רציתי לשאול שאלה שקשר לפוסט הקודם שלך:
איך הגעת לתצוגת האופנה? ז"א איפה ניתן להשיג כרטיס ופרטים על תצוגות אופנה בארץ? הייתי רוצה ללכת פעם..
אשמח אם תעני לי. תודה!

דר את נראית נהדר בלבוש הזה, מאוד התגעגעתי. לא הייתי פה המון זמן.
את מקסימה כהרגלך!

mirandolina, Romy -
Thanks ! :)

photo.fashion.passion - היי שרונה! אני בהחלט יודעת על מה את מדברת. הטרנץ' הזה מעולה גם בתור ז'קט ובעצם בכל ווריאציה אפשרית, יש כאן אהבה רבה לטרנץ', בואי נפיץ אותה! :))

אנונימית 13:36 - של מדינה מילאנו, ראי את התגובה הבאה.

אנונימית 18:03 - עכשיו הוא לידי, כל מה שכתוב עליו זה lip 06, זה מהליפסטיקים הדו-צדדיים שבצד אחד יש את הצבע ובצד השני גלוס שקוף. אני לא משתמשת בכלל בגלוס אלא רק בצד עם הצבע (הוא עמיד ביותר).

Rotem - הו, ברברי אלילי הטרנץ', לא הייתי מתנגדת לאיזה טרנצ'ון קטן וחמוד שלהם... בינתיים נסתפק בזה! תודה... :)

אנונימית - לגבי התצוגה הזו ושאר אירועים אחרים, אני מקבלת הזמנות מיחצ"נים שפונים אליי. אני לא בטוחה שהיה אפשר לרכוש כרטיסים לתצוגה הזו, אבל אני יודעת שהיתה בסופ"ש שקדם לתצוגה הגרלת כרטיסים בפייסבוק. את יכולה לנסות ליצור קשר עם חברות יחסי הציבור השונות בהתאם לתצוגה בה את מעוניינת ולנסות להשיג דרכם - בהצלחה! וכמובן שיש תצוגות אופנה של בתי ספר לעיצוב ואליהן הכניסה פתוחה לקהל הרחב לעיתים בתשלום.

נגה - תודה! ברוכה השבה... :)

הטרנץ' בהחלט יהיה חזק הסתיו הזה
כפי שניתן לראות לדוגמא פה:
http://becauseimaddicted.net/2010/08/chunky-knits-and-trenches.html
או פה:
http://jakandjil.com/blog/?p=4605
ו-H&M עשו העתק נחמד

אנחנו אוהבים לראות אותך כזאת שיק!

Hola Dar, siempre sabes buscar la indumentaria adecuada, te queda muy bien.
El entorno también fantástico.
Te mando un saludo desde España.

אהבתי את שילוב הצבעיים!
והטקסטורה של השימלה מאוד מתאימה לך!

שבוע טוב,מוזמנת

מעיל טרנץ הוא כל כך הכרחי כשאת חיה בחו"ל. בארץ הגרסה ללא השרוולים אכן הרבה יותר טובה.
השנה אני מפנקת את עצמי בטרנץ של ברברי 1,300 ומשהו דולר אבל נכס שנשאר לכל החיים.

vicen -
hi! thanks as always for your kind words (and for the drink ideas) kisses from Israel!

nyc - אני משערת לעצמי. טרנץ' כהלכתו שימושי כאן בערך שבועיים בשנה, אם כי לאור ההתחממות ועליית הטמפרטורות התמידית, אולי יש סיכוי להשתמש בו יותר. נשמע לי כמו אחלה נכס, תהני ממנו (ותעשי קשירה יפה ונונשלנטית של החגורה, בלי האבזם...)!

Lior Donskoy, שירה - תודה!

hey, shalom. i can't type in hebrew from my computer, but i wanted to give you a shout out from new york and say - i love your blog

ממש מהמם! שמלות זה בכלל דבר טוב ללבוש כשאין כוח להרכיב איזה אאוטפיט מעניין..רק צריך לאבזר וזהו.
האמת שכשראיתי את הפוסט הייתי בשוק שפרסמת אותו דווקא בעיתוי הזה כשכבר משבוע שעבר מסתובבת לי בראש התמונה של מעיל הטרנץ המושלם שאני מקווה למצוא החורף, ואני לא חושבת שזאת תהיה משימה קשה במיוחד..
אני חייבת לשאול אותך איזה לק זה?? הוא מהמם ואני מחפשת כבר חודשים אחד בגוון הזה בדיוק(או ממש קרוב)!!
תודה:))

וואו, את נראית נפלא באאוטפיט הזה!
תגידי..-את החגורה את הוספת? והאם באה חגורה אחרת עם השמלה?? אודה לך מאוד אם תעני3>

רותם - את צודקת, עם שמלות לא צריך לשבור יותר מדי את הראש (לבוש ב'חלקים' זה דרגה אחת מעל) אבל גם למצוא את השמלה הטובה זה לא בהכרח טריוויאלי. לגבי הלק, זה לק של ג'ייד בגוון 377 מלרוז (מהלקים האלה שבמקור נמכרים ב-50 ש"ח, עאלק, אסור לקנות!! ואז יורדים בדרך פלא ל-10 ש"ח). תודה רבה!

אנונימית - תודה! החגורה באה קומפלט עם שמלת הטרנץ'. וכמובן שאפשר גם לנסות אותה עם אחרות, במקרה הזה לא הייתי בקרבת ארסנל החגורות שלי אז הסתדרתי מספיק טוב איתה.