8/27/10

transitional hues

green_shorts1

green_shorts2

green_shorts5

green_shorts4

green_shorts3

green_shorts6
חולצה זארה / top Zara
מכנסונים ברשקה / shorts Bershka
נעליים מרשת הנעלה בפולין / shoes Prima Moda
תיק מפולין / bag purchased in Fashionhouse outlet mall
שרשרת מנגו / necklace Mango

אפשר לומר שאני כבר מוכנה לחורף, לפחות מבחינת גווני הפריטים שאני נמשכת אליהם אשר נוטים לכיוון החום ולצבעי ירוק זית. עכשיו כל שנותר הוא לחכות שהטמפרטורות יעשו את שלהן, ומהיכרותי הטובה עם המדינה בה אני חיה זה לא הולך לקרות כל כך מהר אז אני אאלץ לעשות את המעברים שלי בצורה חד צדדית, רק בקצר בינתיים.
ירוק זית הוא אחד הצבעים היותר אטרקטיביים בעיני כעת ולשמחתי עברו מספיק שנים משירותי הצבאי כדי שלא יישאר בי שמץ של מטען שלילי כלפי הצבע הזה. אני מחכה בקוצר רוח לרגע המתאים שבו יהיה אפשר לשלוף ג'קט דק בסגנון parka, כמו זה למשל (אל דאגה, יש כבר שניים דומים שממתינים בסבלנות בארוני לרגע הקריאה), ולהתחיל להפעיל את הקסם אשר מכונה "לבוש בשכבות".
מלבד ירוק זית וחום אני תרה אחרי גווני הקאמל, שמבחינתי מתחברים לבדים צמריריים ועבים יותר שנוכל ללבוש רק כשיהיה ממש ממש קר אז זה כרגע בגדר תוכניות לעתיד הרחוק... אולי אציג פה בקרוב אילו פריטים שמתי לעצמי על הכוונת, מאחר ונראה לי שדי נסגרתי על מה הולכים להיות מלבושי לעונה הקרה.
תודה רבה לאריאלה, שאוטוטו יוצאת לירח דבש (תעשי חיים! נתגעגע אליך...) ושיהיה סופ"ש נעים לכולם!

You can say I'm pretty much ready for winter, at least from the color palette of garments I'm attracted to, which is mainly olive greens and browns. And now all there is to do is wait for the temperatures to drop, but where I live it's not going to happen so quickly, so I'm going to have to make my transitions unilaterally, and in short clothes for the mean while.
Olive green is one of the most interesting colors for me right now and I can't wait for the right moment where I can take a nice parka jacket, such as this one, (there are already two similar ones in my closet, waiting patiently for their debut) and start the magic of layering.
Other than olive green and brown shades I'm searching for camel hues, but these shades are more attached, in my opinion, to wool fabrics and knits so right now it seems like something in the far future, nothing I can wear anytime soon...
Hopefuly I'll soon make a post about my favorite items for the upcoming season, have a great and cool weekend!

34 comments:

הי דר,
נעלמתי קצת כי הייתי שלושה שבועות בספרד.
גם אני מאוד אוהבת את הירוק זית, קניתי בברצלונה מעיל בצבע הזה עם כפתורי זהב ב 25 יורו (באאוטלט של מנגו...)
מתאים לך מאוד לצבע העור דרך אגב.
את נראית מאוד שיקית ואירופאית!
הילה

היי אפונה, מאיפה השעון? אני מחפשת אחד כזה מזה זמן.

יש לי שכמיה מאסיבית בצבע חאקי מאסוס שממתינה להופעת הבכורה. זה יקרה רק בעוד חודשים ארוכים.

התלבושת שלך מאוד נאה בעיניי, הופתעתי לגלות שפולין היא גן עדן לחובבות האקססוריז. התיק והנעליים שלך נראים מאוד איכותיים ופרקטיים.
תתחדשי!

הילה - אווווו... ספרד, כמה כיף! ואת יודעת מה אומרים: "מי שטרחה בערב שבת, תלבש פארקה בירוק זית בחודש ינואר..." :)) תודה!! ברוכה השבה...

אנונימית - כן, גם אני חיפשתי הרבה. השעון אותר בפולין אבל הוא של citizen. המותג הזה נמכר בארץ לבטח ואני מעריכה שגם הדגם הספציפי.

לובה - כן, היתה שם הילולת אקססוריז לא קטנה, אם את מבינה למה אני מתכוונת D: וגם מצאתי את המדינה הזאת כמעצמת נעליים מכובדת, עוד דבר שלא ציפיתי לו... הפתעה טובה.

וואו!כל כך יפים בעיני הצבעים...
החולצה מזארה ישראל, עונה נוכחית?מהממת!
הנעליים משגעות!
תתחדשי...

Beautiful blouse and shoes, you
look lovely -as always
:))

מאוד יפה! :)

וביליתי עכשיו משהו כמו חצי שעה (המשך יבוא!) בצפיה בדגמים שיש בחנות הנעליים הזו... אני רוצה את כולן (כמעט)!!! :)

וואו, מדהים. כל שנותר הוא באמת לחכות לחורף, או סתיו, או מה שלא יקראו לזה, אבל כמו שאמרת, נצטרך לחכות עוד הרבה זמן.
השיק מאוד אירופאי, אהבתי מאוד מאוד...
מה שאני אוהבת במיוחד בתמונה שהיא נותנת תחושת קרירות... איפה מוצאים מקום כזה בישראל באוגוסט??

מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך!
טל

למרות שביני ולבין האזרחות עומדים רק חודשיים, אני חוששת שיקח לי קצת יותר זמן עד שאוכל שוב לעטות על עצמי ירוק זית מבחירה, אבל את החיבה שלך לצבעי קאמל אני ממש יכולה להבין! ולמרות זאת ואף על פי כן - האאוטפיט יפייפה! אגבי ונשי בו זמנית, ולמרות הצבעים הכהים הוא לא מאבד מציביונו הקייצי. החולצה ממש נהדרת, והנעליים פשוט שבו אותי!

Your shoes are really amazing and luckily you must have bought them in Poland! I need to check Prima Moda's
latest collection asap! :o)

x

חחח יש לי את אותה החולצה!!!! והיא ממש ממש מהממת עלייך! ואהבתי את התיק!!!
כל הצבעים האלה הם כל כך חורף... רק שהוא יגיע כבר!!!!

מאוד מאוד יפה לך חום! החולצה נהדרת במיוחד!
נשיקות!

השעון (החדש?) מאוד הולם אותך!
יש לי מכנסונים דומים משרה בראון והם הכי שימושיים, אני חורשת עליהם כאילו אין מחר :) כל הלוק ממש תענוג ונושבת ממנו רוח קרירה וכולי תקווה שעונת השכבות בדרך...
נ.ב. מציאות מערים מזרח אירופיות זה ה-דבר

הנעליים- וואו!!=)
הז'קט נראה כאילו המעצבים חטפו אותו מהמחסן של מדי ב'... מחכה לראות איך תשלבי אותו..
שמחה שנהנית בטיול לפולין.

אני גם אוהבת מאוד את הצבעים, יש לי מכנס דומה שקניתי ב Promode במילאנו!
החולצה מאוד מאוד יפה, ובכלל.. הכל ביחד נראה מעולה.

לאן אריאלה טסה לירח הדבש? :) בדקות אלה אני בדיוק מחפשת מלונות שווים בהונג קונג, לירח הדבש שלי. עדיין לא נסגרנו על מקום, יש כמה אופציות שוות במיוחד, מנסים לבדוק מה יהיה כייף!

סופ"ש נעים,
שרונה

Hola Dar, bonito conjunto las tonalidades casan perfectamente y se ve que deseas un poco más de fresco, hoy en Madrid ha refrescado , el aire es un poco del norte y se agradece-
Puedo preguntar de donde eran los abuelos de tus abuelos, ¿sabes el nombre de la ciudad?, puede ser Toledo, espero no molestar.
Ten tu también un feliz fin de semana.
Besos desde España.

photo.fashion.passion - תודה! אריאלה טסה לארה"ב לטיול גדול ומקיף. ושיהיה גם לך ירח דבש נהדר. חתונה אף פעם לא היתה בראש מעייני אבל אם כבר אז נראה לי שזה שווה בעיקר בשביל הירח דבש :)) הונג קונג נשמעת יעד ממש כייפי!

אנונימית 23:34 -
תודה. ומעיל אמריקאי מהאפסנאות זה ה-פריט לחורף הקרוב. רשמי לעצמך! :) בקרוב התמונות...

נועה - כן, זה האלטר אגו של השעון הנוסף שלי: אחד זהוב מרובע אחד כסוף עגול - סוגר את כל (נו טוב, את רוב) פינות הסטיילינג האפשריות... ואין ספק שחזרתי עם לא מעט מציאות "מזרח אירופאיות"! - סופסוף השגתי גם מטריושקה לעטר בה את אחד המדפים :)

Noa Raviv - תודה מותק!

marina - אולי אם נתפלל ביחד חזק חזק (בעודנו לובשות את אותה החולצה) יגיע החורף... :))

Style_Pursuit -
And the best part is that they were on sale! prima moda has very nice collections. I still think about one pair I didn't get... :(

אנונימית 18:36 - החולצה בפועל לא נקנתה כאן אבל ראיתי אותה נמכרת כאן, לפחות בזארה בחיפה. תודה!

karolina -
thank you!

Irena - יש להם דגמים יפים, אה?! אני עדיין מתחרטת על איזה זוג שבסוף לא לקחתי... :)

Tal - בחיפה! האמת שבין העצים, עם הרוח שנשבה (כפי שניתן לראות מתמונה 3) היה סוג של נעים. אבל כמו כולם אני רוב היום בעיקר במזגן. אין ברירה! :)

Little Lost Treasures - מובן בהחלט. גם אני זוכרת שאחרי שנתיים רצופות של ירוק זית זה היה קצת יותר מדי אבל אם זה מנחם אותך, בעוד כמה שנים תשכחי מזה לגמרי ותחזרי לראות בירוק זית עוד צבע לגיטימי :)) מה שכן יהיה אפשר להינות מהקאמל וגווני בז' מעוד, עם או בלי ירוק זית... תודה!

Vicen -
Thanks! regarding my ancestors origin in Spain, we're not really sure - we know the family names back then, and maybe a small village but not very certain. I would love to check it out seriousely one day. (and of course I'm referring to the year 1492. yes?)
Kisses from Israel!

Ok Dar, si averiguas cual es el pueblo, puedes contar conmigo para hacer fotos o lo que tu quieras, sera un placer ayudar de alguna forma.
Saludos de nuevo.

וואאוווו מהמם ממש אהבתי את הנעליים ואת התיק D:

Awesome look, I love all the colors you used! Lovely

אאוטפיט עם הרבה רגישות ועדינות שלא רואים בדרך כלל במקומותינו. מקסים!

אנחנו אוהבים לראות אותך כזאת שיק!!!
הנעליים פשוט יפיפייות...

LIKE ענקי על התיק והנעליים! תתחדשי ☺

היי דר! אני מקווה שנהנת מהחופשה בפולין ותתחדשי על הרכישות!!
הנעליים והתיק הורסים הורסים הורסים! מעניין אותי לדעת כמה פחות או יותר כמה כל אחד מהם עלה לך בשקלים כדי להתרשם מהו טווח המחירים של החנות...
החולצה פשוט שבתה את ליבי בזכות הסרט התלת מימדי שעל הכתף. האם היא מהקולקציה החדשה??ומאיזה סניף?

האמת שאני חשבתי על החורף יותר בגוונים של לבן שחור אפור חום ובז' אבל ירוק זית זו נגיעה מעולה לכל הצבעים הללו שתשתלב איתם ובתוכם באופן מקסים!
ואגב- מתי את מעדכנת את shop-pea-ng??

דר, יקירתי, כל כך כיף לקרוא את הפוסטים שלך, אני אמנם, פחות מחוברת לצד האופנתי (בזכותך אני מרגישה קצת בעיניינים), אבל אני כל כך נהנת מסגנון הכתיבה שלך ומהתמונות!

מדהימה!!!!!

Vicen -
Thank you! you are very kind and helpful! if and when I shall search this I will let you know!
Big hug from Israel!

עמית, רעיה, שירה, dush - תודה רבה! :)

רותם - תודה! לגבי המחירים, אני אחזור אליך כשיגיע הפירוט של הויזה... D: וכפי שעניתי למעלה, החולצה לא נקנתה פה אבל ראיתי אותה נמכרת בסניף בחיפה, מהקולקציה הנוכחית.
וכמובן שהחנות תתעדכן בקרוב, כשיהיה לי קצת זמן פנוי. יש עוד דברים טובים ויפים בדרך... :)

יוליה מהמדיה - יוליה!!!!!! איזה כיף שהגבת פה. נשיקות וד"ש חם, גם לשאר צוות המדיה! מתגעגעת... :))

פשוט מהממת!
ואם תצטרכי צלמת מחליפה העונה לשם אריאלה וגרה בחיפה ... את יודעת איך למצוא אותי.

My favorite colors for the coming season, you've mixed them brilliantly in that outfit. Great blog and pics!

מקסים!
ומאיפה צץ הירוק זית הזה? גם אני לגמרי נדלקתי עליו העונה!

Deborah -
נראה לי שהצבע הזה הוא חלק מהטרנד הצבאי שלא ממש עזב אותנו בשנים האחרונות ורק התחזק. גם אני לגמרי בעד! כל כך הרבה פוטנציאל! :)

Inspiration exists -
Tnahks! this is definitely my favorite color as well...

שׁAriella -
תודה! תיזהרי, יש מצב שאקח את הצעתך... :)

Hello, Dar.
My name is Maria. We are graduates of the same university in Haifa.(I do speak Hebrew, but sometimes I just feel like communicating in English). I have recently came across you blog become a regular visitor here, and I like very much what you present here. I think that you have quite a good taste in clothes and a sense of style. There are some looks of yours that I like in particular. As for this one, I think I would pair this nice olive-green blouse with black shorts of the same cut and wear sandals instead of pumps (though they are very pretty too), for in my view the overall presentation is too monochromatic, unless this was the effect that you were trying to achieve. I wish you a lot of new exciting purchases and success in general - you seem like a nice lady.

BR,

Maria

love all these shades of green! Great look! <3

www.abitoffashion.com

את באמת מוכנה לחורף ,תיק מדהים.