6/23/10

hand decor

hand_deco

זה פרויקט ה-DIY האחרון שלי שללא ספק משלב השפעות מאביזרי אופנה כמו הפריט הזה והפריט הזה. על אף שהצמיד/עיטור היד האחרון מוצהר באתר שלהם כאחד הפריטים החמים והנחטפים (עם תג מחיר כזה באמת איך אפשר לפספס...) והעשייה שלו יותר מורכבת ממלאכת יד ביתית, זה מסוג הדברים שאני מעדיפה לנסות ולהכין לבד על מנת שתהיה התאמה מושלמת של הפריט לפרופורציות היד הפרטית שלי.
כמובן שהייתי חייבת להתפתות ורכשתי חומרים שיספיקו לי לעוד עיטור יד אחד לפחות אז ברגע שאתארגן על כל הבלגאן, אייצר לעצמי עוד ווריאציה נחמדה להתקשט בה.

This is my last DIY project which definitely combines sinfluences from various fashion accessories such as this one and this one. And although shopbop declared the Pamela Love piece as one of their hottest / come-and-get-it-while-it's-still-in-stock (well, with a price tag like this who can refuse...) and although it is far more elaborate than one can craft at home by herself, this is one of the things I prefer to try making in order to have a perfect match of the bracelet with my own hand proportions.
And of course I purchased enough supplies to make another hand ornament, and as soon as I get settled in I'll make another variation to adorn my palm with.

18 comments:

וואו, איזה יופי!
פשוט עדין מקסים ויפיפה!
הלק מהמם גם הוא, ומתאים לך מאוד, ולדעתי הולם גם את צבע העור הבהיר שלך:) (על אף שהגוון הזה יכול להתאים גם לבעלות גוון עור כהה יותר)
האבנים בגוון הכהה והמיסתורי מובלטות על גוון העור שלך בצורה מקסימה..!

למה התכוונת כשכתבת"זה פרויקט ה-diy האחרון שלי ללא ספק"? האם התכוונת לכך שזהו האחרון שהוכן על ידך, או שהתכוונת שזהו האחרון שתעשי גם בעתיד..?
המשך שבוע נעים!:)

this is a really unique piece!

http://revi-pinkillusions.blogspot.com/

וואו באמת שזה מדהים !
הרעיון עצמו חמוד מאוד ומה שיצא לך בכלל מהמם ..
אני מקווה שבקרוב תעשי מדריך בבלוג :)
אני חייבת אחד כזה .

מקסים מקסים מקסים!
תוכלי לפרט את השלבים?
אין הפרוייקטי DIY שלך :)

great diy girl! i love it!!

Ps: Don't forget to join my giveaway HERE!!

אנונימית 1- הראשונה שהגיבה, למה לא לקרוא ביתר תשומת לב? "זה פרויקט ה-DIY האחרון שלי שללא ספק משלב השפעות.." כל ילד בכיתה א' יכול להבין למה הכוונה. אני בטוחה שאפונה מאוד רוצה שיתעמקו במה שהיא כותבת ולא ירפרפו על הכתוב סתם ככה. כל פוסט זו השקעה, באמת חבל שאת לא מקדישה עוד דקה לקריאה ברורה. חבל גם בשבילך, סתם יצאת חומוס עכשיו...

ובלי קשר- הקישוט הזה מקסים! כה מיוחד! כיף לך שאת כזו כשרונית! הבעיה היחידה שהוא באמת נראה מאוד מורכב להכנה.

Hi Dar, You look beautiful, you can dedicate to it, think.
Greetings from Spain

I thought you have bought it somewhere
:)
so wooow
:)
you are really talented

אנונימית 17:09 - הלק הזה הוא מנפלאות "מצאתי ונזכרתי בכל מיני דברים שיש לי הודות לכך שאני עוברת דירה"... ואם את שואלת אותי, כל הלקים מתאימים לכולם, תלוי במצברוח ובאאוטפיט.
ולשאלתך, זה בהחלט לא פרויקט ה-diy האחרון שלי (אלא אם מישהו יעלים לי בזדון את שלישיית המיני פלאיירים וקאטרים החמודים!!). כשאני מכינה דברים כאלה אני מרגישה כמה כיף זה לעשות סוף סוף משהו עם הידיים, כלומר, שאיננו הקלקה על העכבר... :)

revital - תודה!

addicted to fashion - תודה רבה! לפני זה יש לי כמה פרויקטי עשה זאת בעצמך של סידורים וכאלה, נראה מה יהיה אח"כ...

blossom button - מהיכרותי עם אהבתך לאקססוריז ועם יכולות ה"עשה זאת בעצמך" שלך בפרט, נראה לי שאת בהחלט יכולה לנסות ולשער את השלבים, אבל אני אשתדל לעשות זאת אחרי שאתארגן. תודה! :)

אנונימית 19:35 -
תודה על הבעת האמון ומתן תשומת הלב למה שאני כותבת. :) עם זאת, אני מודעת לכך שכשאני מעלה פוסטים לחלל האינטרנט, אני לא ממש יכולה לשלוט על מה אנשים יעשו איתם או איך יתייחסו אליהם ואם דברי הובנו או לא הובנו כהלכה. לפעמים יש חוסר הבנה, לפעמים קוראים מהר ולפעמים רק נכנסים כדי להסתכל על הצילומים - הכל בסדר ומקובל עלי. וגם אני יוצאת חומוס לפעמים... :)
על כל פנים, זה כיף לי לראות שההשקעה מוערכת, אני מודה לך על כך!
לגבי רמת הקושי, זה מסוג הדברים שעד שלא מנסים לא יודעים. וזה מאוד תלוי במיומנויות הידניות ובניסיון של יצירת אקססוריז כאלה.

vicen -
thanks and kisses from Israel!

Talia -
oh, that's great, I'm glad it looks like that... :)

מקסים !
אהבתי גם את הצבע של האבנים וגם את השילוב עם הלק (;
גם אני אשמח למדריך כזה : )
זה יצא ממש יפה, ייחודי ועדין.

אגב דר, תודה על הלינק, עזר לי מאוד מסתבר שזה ממש קל : )
יש עוד כמה דברים שאני צריכה לשפצר בבלוג וכמובן שאני צריכה להתחיל להניע אותו. בינתיים אני מרגישה שאני כותבת לעצמי ולחברות קרובות שאין להן בלוג XP
(טוב, כי אני צריכה להתחיל לעשות דברים בשביל זה....רק לצאת מהתקופה הלחוצה).
בינתיים, את ויעל סלומה ברשימת הפייבוריטס שלי :) וכמובן שאני אוסיף עוד בהמשך.

http://tal-is-in-the-mood.blogspot.com/

היי דר!
איזו יצירתיות! הפריט צמיד-טבעת מאוד יפה, ויצא לך מצויין, כל הכבוד על החשיבה!!
אני קוראת את הבלוג כבר משהו כמו שנה ואני חייבת להחמיא לך על הבלוג המושקע, היפה, היצירתי והמקסים שלך! את מצליחה להפתיע כל פעם מחדש. אני מאוד מתחברת למה שאת מציגה בבלוג, לטעם הנפלא שלך וחוש הסטייל המפותח שלך(שדומים לשלי..ותורמים לי השראה ורעיונות). אני נהנת מאוד מקריאת הבלוג, ומקווה שכך גם את נהנת ליצור אותו!(זה ניכר מההשקעה הרבה בבלוג ומהפוסטים היפים) כל הכבוד!

יש לי שאלה- למרות שאת קרובה לסיום מעבר הדירה שלשמו פתחת את החנות המקוונת שלך, האם תמשיכי להפעיל את החנות ולמכור בה דברים?
תודה ובהצלחה:)

nice one. and quite easy to make. funny writing here in the comment form. goes from the right LOL. I learnt Hebrew at high school-pity it was so long ago and I cant remeber anything.

וואו, מקסים! הייתי שמחה לאחד כזה בשביל עצמי.

מצאתי את הבלוג שלך ממש במקרה והאמת שהתמכרתי. הוא מצוין ויש לך סטייל מקסים ומיוחד שנותן לי השראה.
החנות, אגב, מלאה בפריטים מדהימים. תמשיכי להוסיף.

אנונימית 13:19 - תודה רבה! איזו טפיחה על השכם... :) לגבי החנות, היא לא מתוכננת להיסגר עם מעבר הדירה ויש לי כל מיני רעיונות וכיוונים לגביה, נראה לאן הדברים יובילו אותי. :)

kiwaczek2 -
It certainly is! easy and a nice creative thing to do with those hands. And I have to say it's quite a pity you don't remember, I hope my blog in some way will refresh your memory... :)

אנונימית - תודה! אני בהחלט אעשה זאת ומי יודע, אולי גם צמיד שכזה או דומה לו ימצאו את דרכם לחנות... :)

דר, מאז שגיליתי את הבלוג שלך, התמכרתי קשותתת. אני פשוט מעריצה אותך.
רציתי לשאול, סתם כדי לדעת יותר עלייך, האם את נשואה? יש לך חבר?
סתם כי מעניין

אוריינטלי משהו, יפה

היי דר, אני גם עוברת דירה בקרוב. איך העברת את המלתחה? בארגזים רגילים? אמרת משהו על קופסאות פלסטיק, תוכלי לפרט למה התכוונת ואיפה אפשר לרכוש?יש לי המון בגדים ואין לי מושג איך להעביר אותם בלי שייזוקו.
תודה@