6/16/10

denim X denim

double_denim1

double_denim3

double_denim2
חולצת ג'ינס (ישנה) קסטרו, מכנסי ג'ינס ארוכים מהשנה שעברה שהפכו לשורטס זארה

אני חושבת שכבר הבעתי כאן את חיבתי העזה למראה הג'ינס הכפול יותר מפעם אחת. ואם לא, עמכם הסליחה, זאת בהחלט קומבינציה שמסתובבת לי בראש ועל הגוף תקופה לא קצרה. נראה לי שכבר הכל, או כמעט הכל נכתב על המראה הזה בבלוגי אופנה ובמגזינים ומי שעדיין לא מעודכנת או שלא עיכלה את העניין יכולה למצוא עוד תימוכין כאן, כאן (ממליצה להסתכל על עוד מראות מהתצוגה) וכאן (זה רק ביס מהתצוגות של קיץ 2010, לא חסרות עוד הרבה דוגמאות).
את האאוטפיט הזה הרכבתי מפריטים שיש כבר ברשותי: החולצה הזאת היא אחת מהאהובות בארון, מזכירה לי איזו תקופה נשכחת ומהנה שחלפה לה מזמן ועם כל שנה ולבישה שעוברת היא הופכת למהוהה יותר ויותר ואין נחמד מזה! כשמדובר בפריט מג'ינס, כמובן.. המכנסיים הם עוד ג'ינס ארוך שהקריב את עצמו על מנת שיהיו לי שורטס ראויים לקיץ.
מה שנחמד במראה ה-double denim הוא שהמראה קייצי, קליל וקז'ואלי ואפשר ליישם אותו בערך עם כל פריט ג'ינס שיש כבר בארון: חצאית, מכנסיים ארוכים, אוברול, טוניקה, שורטס - כיד הדמיון הטובה, וכמובן שאפשר (ורצוי, אם יש לכם קרובים סבלניים) לפלח איזה פריט מהארון של בן הזוג ליצירת מראה בויפרנד, או של אמא או אחות.
עכשיו ברשותכם, אני הולכת להמשיך ולארוז את הדירה שלי, שיהיה לכולם ערב מעולה!

I think I have already expressed here my deep affection to the double denim look, even more than once. And if I haven't, please excuse me, this is a combination that is going around in my head and on my body for quite sometime now.
I think that everything or almost everything had been written on this look in fashion blogs and magazines, but if any of you is still not updated or looks for more reference, you can find it here, here, and here (and that's just a small fraction of the spring-summer 2010 runway looks, there are lots of examples).

This outfit is made of items I've had for quite sometime in my closet: the denim blouse is one of my alltime favorites. It reminds me of a fun period a long time ago and it gets even better with every wear and with each year that goes by. Worn out denim is great! The shorts were a(nother) long pair of jeans that I cut up for summmer.
What's great about double denim look is that you can create it with just about any denim items you have: skirts, overalls, blouses, tunics, shorts... And you can even borrow an item from your partner's closet in order to create the boyfriend look.. or borrow one from your mom's or sister's...

Now I'm going to go back to packing my place (moving sucks the life out of you!) and I wish you all a great day!

26 comments:

Dar Hello, nice look, I like the shirt.
Kisses from Spain.

היתה לי בדיוק חולצה כזו, לפני כמה שנים (נדמה לי ב- 2003?), לצערי המנקה גנבה לי אותה ביחד עם כמה פריטים חביבים אחרים.
מראה נחמד מאוד, רק חבל שלא רואים את הנעליים!

דר איפה את עוברת לגור בסוף? האם תהיי שכנתי בתל אביב?

דר,
אחלה לוק!
והשפתון ממש מתאים לך!,
איזה שפתון זה אם אפשר לשאול?

יש רק טענה אחת, אבל היא מאוד גדולה...כבר 2 פוסטים לא רואים נעליים וזה מחדל רציני!
(:

אה, ואת לוקחת את ציון איתך לדירה החדשה?

מתה על האאוטפיט הזה!!!!
ניסיתי לשדל את חבר שלי להתלבש ככה, עם ג'ינס כפול, ואחותו צעקה עליו ואמרה לו ש"בשום פנים ואופן לא משלבים שני ג'ינסים"
אני צריכה להראות לה את הלינקים האלה, נראה מה היא תגיד :)

היה לי פעם וסט ג'ינס בדיוק באותו צבע של החולצה שלך...אהבתי אותו מאוד... אבל זה היה לפני אלף שנה (1993) והוא נזרק מאז. מוסר השכל: לא לזרוק בגדים!

I really like the combination of denim plus denim
you look really gorgeous my dear

Great minds think alike!
(לא רואים טוב בתמונה אבל אני לובשת חצאית מג'ינס בהיר ווסט ג'ינס)

http://sometimeschichappens.blogspot.com

לוק מקסים! הרבה זמן המראה של ג'ינס-עם-ג'ינס היה לא אחד גדול בעייני, אבל באמת לאחרונה אני רואה עוד ועוד הוכחות שזה לא רק מותר, אלא אפילו רצוי! אגב, את מאופרת מקסים, הצבע של השפתון ממש יפה, אפשר לדעת של מי הוא ומה מספר הגוון? והצמה הקטנה ממש מתוקה!

I normally don't love denim on denim but the way you wear it makes it look great I will have to try it out after seeing how you wear it :)

אני ממש אוהבת את השילוב של ג'ינס עם ג'ינס! ואת עשית את זה ממש מצויין!

באופן מפליא זה מסתדר :)

אני חייבת לשאול אותך איך זה שהשיער שלך תמיד נראה כאילו יצאת ממספרה? מה את עושה בשביל הצורה שלו?

אני בדרך כלל ממש לא אוהבת ג'ינס עם ג'ינס- אבל העובדה ששילבת שני צבעים שונים יחד- ממש גרמה לכל האאוטפיט להצליח.
בהחלט מקסים, ואת נראית נהדר כמו תמיד!

Quite a tricky trend, but it looks perfect on you! :)

x

בהחלט מראה אופנתי ומלהיב,
אני אוהבת מאד את המראה הזה,
ולא רואה שום סיבה למה לא להתלבש כך...
מה קרה לנעליים / סנדלים בשני הפוסטים האחרונים???
בהצלחה לרגל המעבר : -)
אז לאן את עוברת?
ביי ולילה טוב.
לינדה H

אנונימית 17:39 - כמה חמור! ונשמע לי מוכר, כשהייתי קטנה היתה לנו מנקה שפילחה לי חליפה בסגנון סיני/אייטיז שסבתא שלי הביאה לי מחו"ל. וגם עוף קפוא מהפריזר. יש דברים שלא שוכחים!

Passionista - כמעט. אני אהיה שכנתך הקרובה-רחוקה בר"ג... גררררר... עדיין מנסה להסתגל לרעיון... :)

אנונימית 18:18 -
בוודאי ובוודאי שציון עובר איתי! אני וציוני זה לנצח! לא משאירים בעלי חיים מאחור... :)
לגבי האודם, זה אודם חדש שיש לי (אני קונה בערך אחד לרבעון, לא קניינית איפור כבדה) גוון please me של MAC. אני לא בטוחה שהגוון עובר במיטבו בתמונות, זה מעין סלמון וורדרד ומעט ניאוני. הפייבוריט החדש שלי :)
לגבי הנעליים, זה כנראה הדרך שלי להדחיק שחלק מהנעליים כבר עברו דירה. אבל במקרה הזה הייתי עם סנדלי פלטפורמה חומים, אולי אני אציג אותם בפוסט הבא. :)

marina - חחח! את יודעת מה אני תמיד אומרת, מותר הכל כל עוד גורמים לזה לעבוד :))

אנונימית 18:41 - אני לגמרי איתך במוסר השכל הזה, רק שלפעמים הארון פשוט צר מלהכיל. בכל מקרה צריך חושים טובים מאוד לגבי מה לזרוק ומה להשאיר... :)

Talia -
it sure is easy and fun to like this combo. thanks! :)

Chic happens - לגמררריי! יו גו גירל... :)

Little lost treasures - תודה רבה! כמו שכתבתי למעלה זה שפתון של MAC בגוון please me :))

Jem -
I'd love to see that! have fun with it... :)

Fashionista - תודה!

אנונימית 22:07 - אני משתדלת לא להבריש אותו למוות ומסדרת את הפוני בעצמי מתי שאני צריכה. ובמקרה הסתפרתי כמה ימים לפני הפוסט הזה, השיער כבר היה יותר מדי ארוך :)

style pursuit -
thanks! as long as I don't add a denim cowboy hat, Britney Spears style, I think it works ok... :)

revital -
תודה! אני בהחלט מבינה מה שאת אומרת, על הנייר הצירוף הזה נשמע רע, אבל נראה לי שבתכל'ס יותר פשוט לגרום לזה להעבוד ממה שחושבים...

Linda H -
הנעליים עכשיו מקוטלגות ומוכנסות לקופסאות אחת אחת... אני מקווה שהן תעבורנה בשלום! :)
תודה רבה, אני עוברת לר"ג בקרוב :)

I've never imagine,that "total jeans look" could be so stylish but you made that I've changed my mind:)

דר לא הייתי פה כמה פוסטים, הגעתי שוב לבלוג והשלמתי פערים. כמובן שאת מקסימה כתמיד. ועכשיו, לגבי הפוסט הזה. בעיני הוא אחד הטובים שלך, שילוב של שני פריטי ג'ינס בעיני הוא מנצח ואני חושבת שזה מקסים. בדרך כלל (לפחות בארצינו הקטנה) לא יוצא לי לראות הרבה אנשים שלובשים שני פריטי ג'ינס ביחד ולכן כשמישהו אכן לובש משהו כזה זה נותן לי מן תחושת ייחוד כזו והרגשה של משהו חדש. קלעת בול!

אאוטפיט מקסים! מאוד אהבתי את החגורה! היא הייתה נחוצה באאוטפיט הזה ומוסיפה הרבה! לא ציינת מאיפה היא...היא מהעונה הזו?? ומאיזו חנות?
החולצה יפיפיה ועוד פעם-כל הכבוד על הקיצור של המכנסיים לטובת השורטס..יצא מעולה!(בכלל לא שמים לב שאלו שורטס שהוכנו ממכנסיים ארוכים..:))
אני מאוד אוהבת אאוטפיטים עם ג'ינס(חצאית\מכנסיים) בתנאי(ומאוד חשוב לשים לב! בגלל שרואים זאת הרבה על בנות ברחוב) שלא יוצרים עם הג'ינס מראה אגרסיבי, גברי ולא מחמיא.
וכמו שציינו לפני, אני גם לא אוהבת שלובשים ג'ינס עם ג'ינס באותו הגוון...אך באאוטפיט שאת הרכבת הגוונים של החולצה והשורטס שונים מאוד והלוק יצא מהמם!(בתוספת הצמה היפה והחמודה!)
בהצלחה עם מעבר הדירה, האריזה והפריקה....:)

מקסים. אהבתי מאוד את השילוב ואת האומץ לגזור ג'ינסים.. השיער מהמם כרגיל..עדיין לא מצאתי ספר בתל אביב שיודע לעשות דירוג כזה, אם את מכירה נא לשתף..

אנונימית 21:01 - מממ... אני עדיין לא מכירה ספרים בתל אביב. אם זה היה תלוי בי הייתי לוקחת את שלי איתי בעת מעבר הדירה! :)
אני מודה שקצת היססתי כשגזרתי את הג'ינס, בעיקר עקב העובדה שבחורף בטח יתחשק לי אותו ארוך שוב. אבל, לא נורא...

אנונימת 14:51 - תודה! אני כבר נהיית סבלית מדופלמת... :)
לשאלתך, החגורה די ממזמן ממנגו, היא מככבת פה די הרבה, אחת השימושיות שלי.
ג'ינס בהחלט יכול להיות אגרסיבי, אבל יש היום כל כך הרבה ווריאציות ממש רגועות ו"נשיות" שלו - גם פריטים דקים ועדינים שאני מאוד בעדם. :)

נגה - שמחתי שאהבת ושהשלמת חסרים! :) בעיניי זה מראה רצוי בעיקר מכיוון שהוא נונשלנטי, כמו שכתבתי בפוסט, ומתחבר בקלות עם טאץ' של חום בחגורה / סנדלים / אקססוריז אחרים. תודה!

יוווווווווו, איזה כיף שאת עוברת לרמת גן!!!!!!!!!!!!!! אני עברתי מתל אביב לרמת גן ומאוד מבואסת. זו העיר הכי מכוערת ונטולת סטייל שיש, מאוד כיף שתעלי את מפלס הסטייל של העיר האפרורית הזאת! מחכה מאוד לראות את הלוקיישנים של הצילומים שלך.

אנונימית - כן, אני מרגישה שבמידה מסוימת אני עוברת מהעיר הכי ירוקה לעיר הכי אפורה... :) יש כמות בטון לא מבוטלת בר"ג, אבל אני אחפש את פינות החמד (ואמצא!), לאט לאט אחרי שאני אתאקלם קצת. D:

You look cute! I think it's always pretty brave to wear the same fabric or pattern twice in an outfit - but you wear it very well!

I just wanted to tell you that I noticed that you've been featured in Spanish Elle. Here: http://www.elle.es/moda/tendencias/la-vuelta-al-mundo-en-60-blogs/%28offset%29/27/%28img%29/184568

אם כבר אנחנו בפרץ נוסטלגיה, אצטרף ואומר שגם לי היתה חולצה כזו ואין לי מושג מה עשיתי איתה, יש לי תחושה שאמא שלי זרקה אותה כשעזבתי את הבית. כל אחד והסיפור הטראגי שלו. קרעת אותי מצחוק עם תגובת העוף מהפריזר שלך :)
אה, ואת נראית נפלא, למרות שזה כבר מובן מאליו.

יפה לך, חבל רק שיש כאלה ששורטים נראים עליהן זוועת עולם ועדיין מעיזות לצאת החוצה, לך יש רגליים בשביל זה, קבלי שאפו