3/2/10

black, brown and cold

שמלה שחורה

ווסט דמוי פרווה

נעלי עקב שחורות
שמלה זארה (ישנה) ווסט דמוי פרווה H&M נעליים Calvin Klein

סוף השבוע חלף ביעף, בעיקר עקב תיזוזים בין מטלות שונות (שרובן היו נחמדות אבל עדיין מטלות) וכך גם חג פורים שלא ממש הספקתי להתעמק בו אבל התמקדתי בדבר החשוב ביותר: מאכלי החג המסורתיים - אוזני המן. אני לא מעריצה גדולה של פרג או של המילויים המקובלים אבל למזלי אמא שלי, כבכל שנה, פתחה מפעל אוזני המן קטן עם אוזניים במילויים לפי דרישת הקהל הביתית: תפוחי עץ ושוקולד (לא ביחד). מעדן.
מלבד המטלות ונשנוש אוזני המן, סוף השבוע הקודש גם לבהייה אקראית בגשם הזלעפות שירד כמעט ללא הפסק. הנדנדה האקלימית הזו קצת מבלבלת אבל היא גורמת לי בכל יום בבוקר לרוץ בראשי על כל המלתחה ולשקול אופציות חדשות בהתאם למצב. הגרביונים השחורים מתמידים איתי ברוב האאוטפיטים, כפי שעיניכם רואות וכבר הזכרתי בעבר, והפעם החלטתי לתת להם קונטרה צבעונית חביבה עלי וחורפית באופייה באמצעות צבע חום (מלבד הניגוד החביב גם הוא של שמלה קלילה ומתנפנפת ווסט דמוי פרווה בעל מראה "כבד").
שילוב של שחור וחום הוא מסוג השילובים שפעם נחשבו כלא מקובלים או כחסרי טעם אבל תודה לאל שאנחנו חיים במאה ה-21 ובעידן הפוסט-פוסט מודרני שבו הכל הולך והאחריות על הלובש - אין חוקים מגבילים ואם אתה גורם לזה לעבוד, זה יעבוד! אז לפני שהחורף יגמר ליקטתי כמה דוגמאות מעניינות לקומבינציה של שחור וחום, חלקן מהתצוגות של החורף הבא (מי שעדיין לא סגור לגבי השילוב הזה יכול לתכנן מהלכים לשנה הבאה):


בלוג אופנה
מימין למעלה בכיוון השעון:
1. מראה מתצוגת Versace סתיו-חורף 2010-2011. במאמר מוסגר, אני ממש לא הטיפוס הקלאסי של חובבת ורסאצ'ה (מישהו אמר איטלקייה פרחה? no offence) אבל כבר מהקולקציה הקודמת אני מרגישה איזה משב רוח רענן וכיוון כללי מעניין ומושך שבית האופנה הזה הולך אליו. You go Donatella!
2. תיק של Mulberry (מכאן). נראה לכם שאני אגיד לא לתיק חום עם ידיות שחורות?
3. מראה מהצוגה של Derek Lam לסתיו חורף הבאים. אם לא הספיק לכם השילוב במעיל יש גם מגפיים שלא ניתן להתעלם מהם.
4. קבקבים של Topshop.


לפני סיום אני מוסיפה תמונה שצילמתי בעצמי, החלטתי לנתק את החגורה השחורה המקורית ולסגור את הווסט הפרוותי באמצעות חגורת זמש בעלת סוגר בצורת פרפר שאני מאוד אוהבת:

יד שנייה
חגורה "אהבה לשניה"

תודה רבה לאריאלה על הצילומים ושיהיה לכולם המשך שבוע טוב של קומבינציות לא טריוויאליות!

As you can see, as opposed to the last post, I'm wearing long sleeves again and a faux fur vest, nonetheless. Weather has been crazy here - one day can be really warm and the next will be cold and rainy. This kind of rollercoaster can definitely be annoying but on the other hand it can also be nice since I'm juggling between my summer and winter wardrobes and having fun with it.
Still wearing 'regular' black tights with everything and not getting bored with that quite yet, but this time I decided to combine the black with a bit of brown. Black + Brown is a combo that I have grown accustomed to in the last couple of years and I am really fond of. I think it was once prerceived as an untastful combination, but luckily we live in the 21st century where anything goes and if the wearer makes something work, it will work, regardless of any rules.
I decided to gather some interesting examples of how black and brown work together and you can see them above. One is from the latest Versace fashion show which took place in Milan - I don't think I'm quite the typical Versace fan, but ever since the previous show (SS 2010) I feel some kind of breath of fresh air in the designs, which makes them much more appealing to me. You go Donatella!
The last pic I added was of the same faux fur vest I'm wearing in this post but with another belt. This one is a suede belt with a butterfly clasp which I found in a second hand store in tel-aviv.

Hope you all have a great rest of the week, with interesting combinations!

27 comments:

וואו! האמת היא שתמיד דחיתי את השילוב של שחור וחום אבל לאחרונה התחלתי לחבב אותו ומעכשיו?אפילו אנסה לאמץ אותו לעצמי ולנסות ללכת עם זה עד הסוף ולהרכיב סט מהמלתחה שלי, פתאום אני רואה אותו בעיין אחרת והוא נראה מקסים. נראה, אולי הוא עוד יהיה השילוב האהוב עלי מתישהו! מקסימה כהרגלך:)

Hi Dar, you're absolutely right,
weather changes allow us to experiment with the costumes.
viewed as always impeccable.
I send an affectionate greeting.
Kisses from Spain.

נגה - that's the spirit! אם לא תנסי לא תדעי ואף אחד עוד לא מת עקב ניסיון בשילוב צבעים - מקסימום הסתנוור קצת... :)
ואת כמובן מוזמנת לדווח על התוצאות!

Vicen -
hope you have fun experimenting! kisses from Israel!

השילוב של חום ושחור מאוד לא מוצלח בעיניי במרבית הווריאציות שראיתי עד כה, כולל אלה שהצגת, אבל עלייך זה נפלא! אצילי ומיוחד.

Gal BH - את שוברת לדונטלה את הלב!
ומה את אומרת על זה:
http://thesartorialist.com/photos/2008_1218_1.jpg
אולי זה 'יגדל עלייך'... :) תודה!

איפה הכוכב האמיתי של המתלחה שלך בחום שחור? :)

עושה לי חשק להתכרבל...... :)
כמעט וקניתי ווסט כזה אבל בסוף משום מה התחרטתי.... עכשיו כבר מאוחר יותר!

עפר - את יודעת, כמו כל כוכב הוא הגיע איתנו לצילומים ובסוף נשאר על רצפת חדר העריכה. טוב לא בדיוק, פשוט הוא היה מלא בדברים וכבד מדי אז הנחתי אותו בצד... :)

clothes on trees - זה גם מסוג הפריטים שציון הכי אוהב להתכרבל בהם... :) לא נורא, אני בטוחה שגם בחורף הבא יהיו ווסטים ומעילים פרוותיים למכביר, לפחות ממה שרואים בתצוגות.

Beautiful, I love black colour and it is great for your personality and skin

וואו, מדהימה כהרגלך! כל- כך כיף לשטוף את העיניים בפניני חוכמה אפנתיות שכאלה, פשוט נהדר! אני מאוד מאוד אוהבת את הבלוג הזה, הוא נותן לי המון השראה והופך את כל האישיו הזה שנקרא "אופנה" לפאזל אינסופי וסוחף. אז רק רציתי להגיד תודה על כל ההשקעה, כל הכבוד ויישר כח על כל המעוף, המרץ, החיוניות והפשאניסטיות הטהורה!

תודה תודה תודה,מקוראת נאמנה ששמחה על כל פוסט :)

חום ושחור נראה כאן כשילוב של מאז ומתמיד!
הווסט הזה הורס את הבריאות, חבל שאוטוטו נגמר החורף ולא הספקתי לנצל אותו לקניה של משהו פרוותי.. אני נורא אוהבת את המגע.

שמלה מושלמת מושלמת מושלמת!!
אין עלייך!!

איך שהוא, אני לא מצליחה לתפוס את הפוסטים שלך שהם יוצאים...
וכל שורות המחץ מתפוגגים, מכיוון שכבר נאמרו... :-(
אז אני מסתכנת בלחזור על מילים שכבר נאמרו: את נראת מדהים, כן מדהים,
אני מתה על שמלות שחורות, ואצלך עוד
יותר, את מצליחה ביכולות שלך, להוציא ולהביא לאוטפית, את הצעד הנוסף, שלצערי רק למעטים יש,
ולך בהחלט יש את זה.
אהבתי , אהבתי, אהבתי !
לינדה H

DanaM - יא אללה, אל תביכי אותי! שמחה להיות חלק מפאזל האופנה האינסופי והסוחף, כדברייך, וזאת לגמרי המטרה.
תודה רבה. D:

אודליה - מסתבר שהסדר פסח הקטן שעשיתי בארון יצא טוב כי נזכרתי שיש לי אותה... :)

Linda H - נראה לי שזה סימן טוב לעשות מנוי לבלוג, לא? :)
וכפי שהבחנת, אני באיזו תקופה שחורה (מבחינת צבע המלבושים, כן?) שבעבר קצת סלדתי ממנה אבל עכשיו אני נהנית מכל רגע ומנסה למצות את השחור עד תום ולהוציא ממנו את המקסימום.
מעריכה מאוד את הפרגון האינסופי והמילים החמות.

very nice combination of colors ;)
I love this h&m vest. It's very romantic for me

כהרגלך האאוטפיט נראה מקסים. שווה היה לעשות סדר פסח ולגלות את השמלה הזו.
אני מאלה ששנים מאמצת את השילוב- חום ושחור וזוכה לתגובות שנויות במחלוקת. שמחה שסוף סוף יש לי תמיכה מבירות האופנה:)

kbp - כל הכבוד לך שאת מחלוצי השילוב, חרף הביקורות השנויות במחלוקת. :) אני חושבת שהשילוב הזה הולך ומחלחל יותר ויותר משנה לשנה ונקווה לראות תומכים נוספים בחורף הבא.. תודה!

Talia -
It kept me warm and cozy through the weekend. and it is great to hear of a fan of black+brown

כבר אמרתי לך כמה אני אוהבת את הווסט?^^

שבוע טוב,מוזמנת לבקר כמו תמיד
נשיקות.

נכנסתי לבלוג שלך במקרה. כרגע אחרי לידה ואופנה היא לא בראש מעייני - כי אני מרגישה דבה ואין לי חשק להשקיע בגרוש, אבל רק רציתי לומר לך שאת פשוט יפיפייה. התספורת הולמת אותך ואת נראית מקסים. מקווה שאת יודעת את זה ומרגישה ככה..
סתם עניין אותי לדעת - מי מצלם אותך כל הזמן? נשמע לי בעייתי לתלבש במיוחד ולסנג'ר מישהו שיצלם..

הווסט מדהים כבר הגבתי עליו אם אני לא טועה...וכמו כן הנעליים מושלמות!

חום ושחור....שילוב טוב אבל לא תמיד, את בהחלט הצלחת עם השילוב

נונימית - ברוכה הבאה, ומזל טוב. :)
לשאלתך, כפי שאת רואה ניכרת כאן השקעה אבל זה משהו שמי שמצלמים אותי ואני עושים בהנאה. אם לא הייתי כזו מתלבשת סדרתית וחוגגת כל יום בעזרת המלבושים, כנראה שלא הייתי פותחת את הבלוג. ולגבי הצלמים, הם אפילו קצת מתאכזבים אם הצילומים שלנו מתבטלים מסיבה מסוימת כי גם הם רואים בזה תחביב.
מקווה שתמשיכי לבקר...

MyMoonDay - :))

Hadar Cohen - שמחתי לתת לשילוב הזה עוד רייטינג. תודה!


נ.ב. כרגע הכריזו על זכייתו של אלירז באח הגדול 2. טו-אוב!

החום והשחור שלך פשוט נפלאים ביחד! אכן צריך פריטים יפים כאלה, וכישרון כדי לשלב בין שני צבעים כאלה
אני חושבת שהחומים מתחלקים לשתי קבוצות- האלו שאפשר לשלב ולקבל תמורה הולמת, והאלו שאסור בתכלית האיסור!! מפני שאז זה יראה לא כ"כ טוב.. בדרך כלל הם החומים הכהים יותר
אבל זה לא מדע כל כך מדוייק, ומעצבי על תמיד יודעים להפתיע...
אאוטפיט מקסים!! ושיהיה לך סופ"ש מעולה!

הנעליים האלה הן פשוט שלמות!

בהשראת הנעליים שלך קניתי לי זוג נעליים מאלפות ביותר, שאלמלא הפוסטים שלך לא הייתי מודדת אותן בחיים!
אז תודה :)

חוצמזה- שיחקת אותה עם החום-שחור- אני כבר שנים מאוהבת בשילוב הזה, (במיוחד מכנסיים שחורות עם חגורה חומה)...

sandy - כמה כיף לשמוע! הנעליים האלה הן באמת פריט בסיסי וגם נוחות. יפה מאוד, תהני מהן... :)

מעניין, תמיד חשבתי שחום ושחור ביחד נחשבים לאסון אופנה.

כן, זו היתה הסברה הרווחת, פעם. אם יש משהו שאני לא מאמינה בו זה אקסיומות אופנתיות. מבחינתי הכל (כולל הכל / יחד עם הכל) הולך וחובת ההוכחה על הלובש...