2/3/10

! Ladies and Gentlemen, please welcome... The Groom's Sister

נראה לי שכבר עידכנתי אתכם בעניין, קוראים וקוראות יקרים, אבל למי שבמקרה שכח אציין שבקיץ הקרוב אחי הנהדר מתחתן! ועוד עם מי? עם צלמת הבית של הבלוג, אריאלה! אני מאוד שמחה ונרגשת מהמאורע (I'm busting, Jerry, I'm busting!) בעיקר בגלל שאחי הקטן והיחיד מתחתן, וגם, על הדרך, בגלל שזה תירוץ טוב לפרגן לעצמי איזו שמלה יפהפייה ואיכותית...
יש עוד מספיק זמן עד החתונה, אבל לאחרונה מפלס חיפושי השמלה עלה שלב. בעת ביקורי בניו יורק מדדתי כמה שמלות אופציונליות אבל האירוע עדיין היה רחוק מדי ולא התחייבתי ממש לחיפושים אז לא ניצלתי את ההזדמנות (וחבל!). לכן מצאתי את עצמי בחודש-חודשיים האחרונים מחפשת שמלה בקדחתנות באתרים של בתי הכלבו הגדולים: סאקס, בלומינגדיילס, נימן מרכוס וכד'.
השמלה הראשונה שממש כבשה את לבי (ביג טיים!) היתה זו של המעצבת האמריקאית Nanette Lepore. הרי היא לפניכם:

nanette_lepore
Nanette Lepore - Love Theme Dress

יש בה את כל מה שאני מחפשת בשמלה והיא אפילו ירדה בבלומינגדיילס לכ-40 אחוז ממחירה המקורי בסייל האחרון (מדובר בשמלה מקולקציית החורף) אבל למרבה הצער לא הצלחתי לאתר אחת במידה שלי באף חנות אונליין. אפילו במחיר המלא המידה אזלה. boo-hoo... כמה מבאס.
לא התייאשתי והמשכתי לגלוש ולחפש בקדחתנות אלטרנטיבה הולמת. התעכבתי על כל מיני שמלות כדוגמת
השמלה הזו (מלבד כמה הסתייגויות: יש לי קצת בעיה עם החלק העליון כי אני לא מתה על סטרפלס ישר, יש מצב שהיא מתחרה עם השמלה של הכלה וגם, אממ, היא יקרה בטירוף!), השמלה הזו (אמא שלי לא התלהבה בלשון המעטה והטילה וטו), והשמלמלה הזו (נחמדה, לא זוכרת מה הפריע לי בה בסופו של דבר). השמלה האחרונה הובילה אותי היישר לחיקו של אלכסנדר וונג עם היצירה הכובשת מקולקציית ריזורט 2010 שלו:

alexander_wang
Alexander Wang (התמונה הימנית לקוחה מ-Style.com)

פשוט מושלם, אבל במחיר של קצת מעל 800 דולר העיצוב הנהדר הזה יישאר כנראה מושלם ובלתי מושג. ואם אנחנו כבר בתחום הפנטזיות, הנה עוד כמה נאמברים רציניים שלא הייתי מתנגדת לעטות על עצמי לכבוד האירוע הגדול:

designer_dresses
משמאל למעלה בכיוון השעון:
1. Camilla and Marc (תבדקו גם את הגב, כאן)
2. Thakoon (מכאן)
3. RM by Roland Mouret (גם פה יש עסק מעניין בגב ואם כי אני לא סגורה לגבי הצבע, הגזרה פשוט יפהפייה והשמלה תפורה נפלא. עוד תמונות כאן)

בסופו של דבר, אחרי כל השיטוט הקדחתני הזה לפחות התמקדתי על הדרישות שלי בשמלה:
1. שמלת מיני. בדגש על שם התואר: "קצרצרה". לא אורך הברך ולא מקסי, חלילה.
2. כיווצים, קפלים מעניינים, א-סימטריה או פאייטים ייתקבלו בברכה. לא הכל ביחד, כמובן, או שבעצם כן (בשמלה של מר וונג זה הסתדר נפלא).
3. מחשופים עמוקים לא ייתקבלו בברכה.
4. צבע מעניין עם נטייה לכיוון זהב או גוון כלשהו של כחול. לא אשלול גם שמלות בגוונים אחרים כמו אדום או פוקסיה, אבל צבע אחד שממש לא בא לי עליו הוא שחור.
5. שמלה שיהיה נוח להתנועע בה ולרקוד בה (ואני מתכננת בהחלט לרקוד!).
אלו הן דרישותי.

ועוד לא דיברנו על נעליים. ואקססוריז. דיה לצרה בשעתה...
נראה שאני די ממוקדת על מה שאני מחפשת וכל השיטוטים האינטרנטים האלו בסופו של דבר גרמו לי לחשוב שאולי לא כל כך כדאי לקנות אונליין שמלה יקרה יחסית מבלי למדוד אותה. לכן, אני מוכנה להסתער על העיר הגדולה תל אביב בחיפושים יותר רציניים כולל מדידות.
לסיום אני משאירה אתכם עם תמונות נוסטלגיות מאירוע משפחתי חשוב אחר שהתרחש בעבר (לפני כמעט 18 שנים ליתר דיוק) והוא חגיגת בת המצווה שלי. עזבו לרגע את הגורמט ההו-כה-בר/בת-מצווה-שיק, ההנעלה הבעייתית והגרביים הלא קשורות, במבט לאחור אני ממש ממש מרוצה מהשמלה. מדובר בשמלת מיני מקטיפה עם תפירת כיווצים מעניינת שנקנתה, לא פחות ולא יותר, בחנות וינטג' בדרום צרפת במהלך טיול משפחתי שלי ושל הורי שם כמה חודשים לפני האירוע.
משום מה השמלה כבר לא נמצאת ברשותי (נמסרה הלאה בשלב מסוים. חבל מס' 2) אבל לפחות יש תמונות שמזכירות לי אותה והוכחה שבגיל 12 הפעוט הייתי כבר פאשניסטה קטנה, בררנית וקפדנית לגבי המלבושים שלה. עם זאת, מתברר שהטעם בנעליים הוא דבר שהיה צריך להבשיל והעקבים הצטרפו רק כמה שנים מאוחר יותר...

bat_mitzva

שיהיה לכולם המשך כמעט-סופ"ש טוב! רק בשמחות!

I'm not sure that I have updated you guys, so I shall do it now: this summer I have a huge event in my calander: my sweet brother is getting married, and to this blog's main photographer, Ariella, nonetheless! I am super excited since, first of all, he is my younger brother (and only brother), It's going to be great celebration with family and friends, and also it gives me a good excuse to get myself a nice quality evening dress. yay!
There is still enough time untill the wedding, but I already started looking for a dress, mainly in the sites of the american department stores such as: Saks Fifth Avenue, Bloomingdales (my favorite!), Neiman Marcus, etc. The first dress that really caught my eye was the golden one (first pic on this post) by Nanette Lepore. It has everything I love in a dress and I think this one will particularly fit a petite lady such as myself. It was also seriously marked down during the last sale period, but unfortunately my size was completely sold out. In all online shopping sites. What a bummer!
So I continued searching. I found this cute dress, this DVF design (my mom didn't quite like it as I did) and this sequined one, but none of them looked like the perfect one. And then I laid my eyes on this creation (second pic) by Alexander the great, ahhm, Wang. Absolute perfection but for the retail price of a little more than 800 USD it will keep being perfect and unreachable. And if we are on the subject of unreachable things, I found 3 more dresses which I really wouldn't mind wearing for the big event. But I guess I won't. You can see them all in pic no.3.

And even if I'm not going to get any of these dresses, it kinda helped me focus on what it is I am looking for in this dress:
1. Short mini dress. Emphasis on "short".
2. Rouching, draping, asymmetry and sequines will be more than welcome. Not all in the same dress of course, unless it's the one by Alexander Wang.
3. No deep cleavage or anything.
4. Regarding color: I'm gravitating towards gold or some shade of blue, yet I am pretty open to try other color dresses, as long as they are not black.
5. A comfortable dress to move and dance (and I am planning a lot of dancing) in.
That's about it.

I think I'm going to leave the online stores for now and hit the big city Tel-Aviv for some serious dress hunting + trying on stuff. And to wrap things up on a nostalgic note, I added a picture of myself from another big event which took place almost 18 years ago: my Bat-Mitzva ("Bar-Mitzva" is a jewish event which marks the transformation of a person from a child into a young adult. Boys celebrate it at the age of 13 and girls at the age of 12. so you can guess how old I was then...).
Let's leave the weird shoes\socks\necklace (it's a bar mitzva thing) and headband aside for a moment and focus on the dress. I really like this dress, and still think it's great. This is a blue velvet mini dress which was actually bought in a vintage store in the south of France, where I vacationed with my parents a few months prior to the event.
Goes to show that I was quite the fashionista even back then, only my shoe taste had to evolve a bit more... :)
Have a great rest of the week you all!

29 comments:

שמלת הבת מצווה מהממת. גם החברות שלך מגיל 12 נראות שיק ממה שרואים מהצד ככה..

All the dresses are very Balmain inspired, I just love it! PS: do you have skype?

WOW התמונה שלך ממש מקסימה. מזל טוב לך ומשפחתך ושיהיה בהצלחה. אני בסיטואציה דומה קניתי שמלה מדהימה בזארה

אני מצביעה בעד השמלה של RM אם כי אני משוכנעת שמדובר בהצבעה פיקטיבית (אני מניחה ששמלה ב-1,500 ליש"ט לא באה בחשבון, אה?)
למה את מחפשת דווקא שמלה קצרה? לפי דעתי כדי להצליח לכבוש בהצלחה את משבצת "אחות החתן" את צריכה שמלת מיני שתהיה ממש מוצלחת כדי להצליח להעפיל על שמלות המקסי למיניהן כך שזה טוב שאת מחפשת שימלה עם כיווצים או קפלים מעניינים.
מתי התאריך הגדול?
השמלה שלך מתקופת הבת מצווה נהדרת אגב, הייתי לובשת אותה בשמחה גם היום (למעשה, אני חושבת שיש לי שמלה דומה לשלך).
כיף לקרוא את הגיגייך ולא רק להתבונן בתמונות אגב, מזכיר את הימים העליזים של פעם.

Curly - הן היו שיקיות לגמרי. :) מפאת צנעת הפרט חתכתי אותן מהתמונה: לא ידעתי אם זה ימצא חן בעיניהן לככב קבל עם ועדה בגרסת הרטרו של עצמן...
וחבל שלא שמרתי את השמלה. היא באמת היתה משהו משהו.

more4more -
שיהיה מזל טוב גם למשפחתך! תודה!

maison chaplin -
I think Alexander Wang would be offended by that...
D:
and I am still trying to figure out how to install skype on my macbook

לובה - לגמרי אין מצב. זה בגדר פנטזיה בהחלט. :))
אבל אני איתך לגמרי בבחירה...
לשאלתך, אני מחפשת שמלת מיני קצרצרה כי אני מרגישה הכי נוח בכזו ובעיקר כי שמלת מקסי זה פשוט לא אני. אף פעם לא חשבתי ששמלה ארוכה מחמיאה לי במיוחד. (ובמאמר מוסגר, אני יכולה לחתום לך כבר עכשיו שכאשר אני אתחתן, זה לא יהיה בשמלה ארוכה, אלא קצרה, עד הברך לכל היותר, עם זוג נעלי עקב מדהימות שייראו היטב - כי השמלה קצרה. זה התכנון לפחות).
לגבי שמלת הבת מצווה, היה בהחלט אפשר ללבוש אותה שוב (ושוב), חבל שהיא איננה עמנו. הייתי לובשת אותה כטוניקה או כחולצה. :(

איזו אפונה קטנה וחמודה!! מאוד אוהבת את עניין העלאת תמונות מפעם, במיוחד כשגם בהן רואים סטייל משובח.
(בניגוד אליי, שבשנת הבת מצווה שלי נהגתי ללבוש שרוואלים וטוניקות פרחוניות מאורגנזה, שיא האופנה ברחובות של אותם ימים, אלוהים ישמור - שלא לדבר על הפלטה המנצנצת בשיניים).

אני מאוד בעד עניין ה"קצרצר", גם כי נדמה לי שזה אחד האורכים המחמיאים לך, וגם כי זה טוויסט כיפי על "שמלת האחות".
מחזיקה אצבעות לסיבוב התל אביבי שיוכיח את עצמו,
והמון המון מזל טוב!

היי
אני אישית מאוד אהבתי את הסטרפלס (אני הוזה או שהיא באמת עולה 1000$??) גם הא-סימטרית הכחולה עם הפאייטים נראית יפה.
אני חושבת שבמחירים כאלו כדאי למדוד לפני שקונים ואם יש מצב שתיהי בחו"ל לפני החתונה אז זו נראית לי הזדמנות מצויינת לחיפושים.
כך או כך שיהיה בהצלחה וכמובן במזל טוב :)

אליסה

לפי מה שראיתי בהפקה של שאנל שעשית לפני כמה חודשים, את דווקא נראית לא רע במקסי.
בנוגע לשמלות כלה- אני אוהבת את שמלות המקסי העדינות (לא הנפוחות חלילה) או את השמלות שמגיעות עד הברך או עד השוק בגזרת A
יש בהן משהו מאוד רומנטי ויפה לדעתי.

well I know one and the best solution
why don't you design the dress by yourself?
You will have what you want and the dress will be one of its kind
I did that and I don't know better way to satisfy myslef when I want a nice and irresistable and unique dress for some important event
kisses darling :*

Shelly - לדעתי כל יציאה הזויה בילדות היא עוד צעד בדרך לגיבוש סטייל מוצלח בעתיד. אני חושבת שיש לי איזו תמונה עם שרוואל מנוקד וחולצה מכופרת עם כריות, מיומולדת תשע. אאוטפיט משעשע ביותר... :))
כמו שאת מכירה אותי, השמלה אכן תהיה קצרה, וכבר ממש בא לתת קפיצה לראות מה יש לת"א להציע בתחום השמלות.
תודה מותק, נתראה בקרוב!

alisa - תודה! נראה לי שמיציתי את מכסת חו"ל לזמן הקרוב, והכי היה מתאים להגיע שוב לניו יורק אבל זה בסבירות אפסית (זה בכלל לא בסבירות, אבל תמיד כדאי להיות אופטימיים...).
בינתיים החלטתי לא להזמין ולבדוק מה אני יכולה למצוא קל"ב, בלי דמי משלוח ואולי במחירים אטרקטיביים יותר. וכמובן עם הבונוס של למדוד ולראות איך הבגד יושב בדיוק.
השמלה של haute hippie מקסימה לדעתי אבל בהחלט מתומחרת בצורה מופרזת, בערך פי 2 מאחיותיה לקטגורית השמלות האלה. זה לא עושה אותה פחות מקסימה אבל הרבה פחות ריאליסטית.
היא מזכירה לי אגב גרסה קלילה וקצרצרה לשמלה שלבשה קמרון דיאז על השטיח האדום לפני שנתיים או משהו כזה:

http://access.nscpcdn.com/gallery/i/g/goldenglobe07worstdress/camerondiaz.jpg

לובה - נכון, זה לא היה רע ואפילו די נחמד אבל להזכירך זו שמלה ששמרתי מגיל 16 ולא לבשתי שנים. בכל מקרה, על אף שיש שמלות מקסי יפהפיות אני לא מאמינה שזאת תהיה הבחירה. אבל never say never... :)

קודם כל מזל טוב! אירועים זה תמיד תירוץ טוב להתחדש במשהו שווה. אני בטוחה שתמצאי בסוף איזו שמלה מהממת בתל אביב. התמונה שלך מהבת מצווה עם השמלת ראפלס ממש מתוקה! אהבתי מאוד.

איזו שמלה הורסת מבת המצווה שלך!!!! הלווא עלי בגיל 12, לי קנו חצאית ויניל עם שלייקס וחולצה מכופתרת עם כיווצים בcaffe/mif ז"ל.......
בכל מקרה, כן, חתונה של אח זה התירוץ הטוב ביותר לקנות שמלה הורסת, שיהיה בהצלחה עם זה

Talia -
It's a good idea and it crossed my mind, but I don't know, it's a bit of a fuss for me right now + in order to do that I need to find a very good and reliable seamstress. But it can still be an option if I don't find anything in the stores... thanks darling!

Lilya - תודה רבה! אני שמה את מבטחי בת"א ומקווה שמחכה לי שם מבחר שמלות מופלאות לבחור מהן :)

karen - אווו, נשמע מאוד אייטיז שיק וגם מעלה נשכחות. :))
תוסיפי לתירוץ הזה גם את העובדה שזה האח היחיד שלי וזה המעמד היחידי שאנכח בו על תקן "אחות החתן", אז בכלל חגיגה! תודה!

הי דר,
יש שמלות בסגנון שאת מחפשת בחנות בשם ליה ברחוב דיזינגוף (ליד פאב ה - mate).
ק'

איזה מותק של אפונה קטנטנה.
שמלה מדהימה!
אני ממש ממליצה ללכת לחנות בשם "בנות" של לולו ליאם בדיזינגוף ת"א.יש שם שמלות מדהימות ואולי תמצאי שם משהן שעונה על מבוקשייך...(השמלה של החינה שלי משם!)אם אני לא טועה הם בסייל עכשיו!
המון בהצלחה,מחזיקה אצבעות!
רבקה

השמלה של ננט באמת מהממת. כל השמלות שהצגת ירוד מהפרק הוא שהן עדיין בגדר אופציה?

מזל טוב!

אני בעד השמלה הטורקיזית :) מאוד מיוחדת ומלאת נוכחות, ולפי דעתי הצבע מקסים... וגם לי נמאס לראות שמלות ערב שחורות, כמה אפשר?!
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה בחיפושים :)

דר,
תצלומי הילדות שלך מוכיחים:
כי עם כשרון כמו שלך,הינו מולד !
אי אפשר לרכוש ללמוד, עם חוש כמו שלך
זה בגנים.
תמיד אפשר לשפר ולחדד, אך לא ללמוד.
או שיש לך את זה! או שלא.
ולך בהחלט יש את העין, את החוש.
לינדה H

Love your blog you have such a great style! First time here but i love your blog already. Will follow your blog dear!!

I need your help badly!! Could you please vote for my outfit here: http://bit.ly/4wLwyk
Click the link and and you can vote for me at the bottom of the page. Just enter your email address and the verification code! It just takes 2 seconds of your time and you can do me a big favor!!

Thanks a million times!!!
xoxo

את תמצאי את ה-שמלה. ואת תדעי.
לחתונה של אחותי לפני כמה שנים טובות, הלכתי לתופרת שתפרה לי שמלה יפהפייה. ואז, יומיים לפני החתונה מצאתי שמלה שהתאהבתי בה אפילו יותר- ואותה לבשתי לבסוף.
השמלה המקורית עוד נותרה לה, תפורה ו-unworn, כבר שנים... מעניין אם אי פעם אלבש אותה.

פי אס
OMG איזה משמש קטנטן!!!!!

nadav - הן ירדו מהפרק ולמען האמת לא היו ממש על הפרק כי המחיר מאוד (מאוד!) גבוה. ואני לא הכלה... :) אבל הן עזרו לי להתפקס על מה שאני מחפשת!

Dana - "משמש" ?! איזה סלנג חמוד! אני מייד מאמצת ברשותך.
אני חושבת ומקווה שזה באמת מה שיקרה כשאני אלך לחפש שמלה. כמה מדידות ואז אני אדע. מהפה שלך... :))

Linda H - תודה יקרה! אני כבר מוצאת את עצמי מחכה לשירים הקצרצרים שלך ;)

אנונימי - שמלת ערב שחורה זה נחמד, אבל לא בחתונה של אח שלי. ואני לגמרי בכיוון של צבע אז זה מה שיהיה. אח, הלוואי עלי הטורקיזית הזו!

רבקה - אז כבר הייתה החינה? זה אומר שאת מתחתנת בקרוב מאוד, או שהאירוע הגדול כבר התקיים? בכל מקרה הרבה מזל טוב! ותודה!

וואו!! זה מה שיש לי להגיד על שתי שמלות הזהב המדהימות האלה
את פשוט חייבת להשיג אותן בכל מחיר!!

והשמלת בת מצווה אדירה וכנ"ל הבגדים של החברות שלך בצד

שיהיה הרבה מזל טוב לאחיך ולאריאלה :)

גם אחי מתחתן (היחיד) בסוף הקיץ, וגם אני כבר מתחילה לחשוב איזו שמלה כדאי ללבוש לאירוע הגדול.. בניגוד אלייך אני מחפשת מחשוף, כי שם נמצא החלק היותר מוצלח שלי.. אבל אני גם צפונית (אמנם גרתי בת"א אי אלו שנים..אבל עבר כבר זמן מה..) אם תוכלי להמליץ לאיזה כיוון כדאי ללכת? והאם לא כדאי בכלל לחכות לסביבות יוני-יולי כדי לקנות בסייל?

היי ,הגעתי לבלוגך אחרי שיטוט ארוך בבלוגי אופנה,ואני חייבת לציין שאת מציאה!יש לי תחושת בטן שאחזור לכאן לעיתים תכופות.אני מאוהבת.

ובכן רציתי לשאל,איך את מזמינה בגדים,שמלות לצורך העניין,מחנויות שלא עושות משלוחים לישראל -בלומינגדיילס E.G

תודה מראש :)

זוהר - D: למרבה הצער את הראשונה (של נאנט לפור) כבר פיספסתי אלא אם כן עותק במידה ְשלי ימצא את דרכו לאיביי. כאמור, המידה שלי אזלה - מחיר מלא או מוזל, פשוט אין להשיג. והשנייה, של קאמילה ומארק, ובכן, ב-ְְֶ900 דולר זה לא הולך לקרות...
תודה רבה, אני אמסור לזוג הצעיר!

Or - מזל טוב! נשמע שאת יודעת מה מתאים לך אז רק נשאר לחפש. לגבי המתנה לסיילים, אם זה מתאפשר לך הייתי בהחלט עושה זאת. במקרה שלי, החתונה כבר מתקיימת לפני תחילת הסיילים אז אין ממש מה לבנות על זה.
מאחר ולא עשיתי את "סיבוב חיפוש השמלה" עדיין אין לי עוד המלצות ספציפיות, אני בטוחה שאהיה חכמה יותר אחרי :)

אנונימית - ברוכה הבאה! :)
לשאלתך, שימי לב שלאחרונה יותר ויותר חנויות אונליין מרחיבות את טווח המשלוחים שלהן ומצרפות מדינות נידחות כמו ישראל :)) למשל סאקס פיפת' אבניו שולחים כעת ל-91 ארצות, ביניהן גם ישראל ואפשר גם לראות את המחירים באתר בשקלים. לגבי רשתות וחנויות אחרות, כל עוד הן בארה"ב אפשר להשתמש בשירות תיווך כגון זה של US shops או מאסטופ. דרך האתרים שלהם את מקבלת כתובת פיקטיבית בארה"ב אליה נשלחים הפריטים ומשם הם נשלחים לארץ (וזה כמובן בתשלום). יצא לי להשתמש בעבר מספר פעמים בשירות של US shops ואני יכולה להגיד שאני מרוצה.

היי בנדודה,
כמובן שכהרגלי אני מתעדכנת כל שבועיים (10/4) כשאני חוזרת מהצבא, ואין דבר שאני יותר אוהבת מלראות את כל הבגדים החדשים ולהעריץ את 'הבנדודה' הסטייליסטית שלי.

הפעם לא יכולתי להישאר אדישה למראה ציוני החתול המשוגע, אבל בעיקר לשמלה מיני/מקסי הכחולה-סגולה מגיל 12 שלך ולהזכיר לך שהיא 'נמסרה' אלי ושמורה אצלי איפהשהו(אם אני לא מסרתי אותה בשלב מאוחר יותר..)אז את מוזמנת לבקר וכמובן שאני צריכה קצת 'סטילינג' לחתונה הגדולה! אז תרימי טלפון..:-)

הבנדודה!!!!!!!!!
מסע חיפושים בארון שלך ודחוף! אני רושמת בלו"ז.
עכשיו את מזכירה לי שהרבה בגדים עברו בהנאה רבה אלייך, זה לפני שהתחלת להתנשא לגובה מכובד ומעורר קנאה (הצד הגבוה של המשפחה)...
יהיה משמח מאוד לגלות שהיא עדיין אצלך. הכל נשאר במשפחה! :)

השמלה מהאתר של TOPSHOP פשוט הו-ר-סת!
אולי אפשר להשיג בצבע אחר, נגיד מין תכלת מעושן כזה או משהו, ואז זה (כאילו) לא מתחרה בכלה?

היי,
לא יודעת אם זה עדיין רלוונטי אבל ראיתי שמלה של קלואי שנראית בסגנון שלך, וגם בהנחה (אז אולי ככה זה כן בתקציב :)).
הנה לינק:
http://www.my-wardrobe.com/see-by-chloe/gold-tiered-dress-by-see-by-chloe