1/1/10

private party


party1

party2

party3

party4
חולצה queen's wardrobe (תודה ענקית לשלי), חצאית H&M, ענק יהלומים (עאלק) קסטרו, שרשרת גורמט (במקור קשת לשיער) דיווה, צמיד ניטים Jimmy Choo for H&M, צמיד דק מנגו2

כפי שהבטחתי לכם בעבר, אפונה תהיה כאן גם בשנה הבאה. למעשה היא כבר כאן...
מקווה שכולם נהנו וחגגו אתמול בלילה ושתהיה לכולכם שנה אזרחית נפלאה!


As I promised before, Pea (Afoona in Hebrew) will be here in the next year as well. Actually she already is here...
Hope you all had a great night last night celebrating and wish you a wonderful new year!

18 comments:

ווואאאאווו !!!
איך שאת נראת...
מיליון $$$,
אוטפיט שמתאים בהחלט לאירוע.
מקווה שנהנת שם במסיבה.
מצפה לפוסטים הבאים.
לינדה H

זה אחלה לוק לסילבסטר, בייחוד בזכות החצאית שהיא שוס בעיניי, מאוד מזכירה לי את החצאיות של לואי ויטון.
שנה טובה!

אני זוכרת את הצפייה בפוסט ההוא. מי היה מאמין. כן ירבו וישתבחו! שנה טובה

החצאית אדירה! שתהיה שנה טובה!

מעולה. איזו תמונה טובה שבה את מסתכלת על הכוס.. מאד אהבתי את התכשיטים שעל הצוואר ובכלל כל הלוק יצא מוצלח.

דר, למה הפסקת לשים את התמונות שלך ב-LOOKBOOK?

so perfect! the blouse & skirt are fabulous & you look so stunning:)

איזה כיף שהחולצה מצאה לה בית חם! נראית עליך נפלא, וזה בהחלט אאוטפיט מעולה לקבל איתו את השנה החדשה.
ועם למברוסקו ביד בכלל אי אפשר לטעות... :))
שנה טובה!!

shelly - מה זה חם, שורף! בית חם ומטפח... :) תודה יקירתי ושתהיה שנה מצוינת (עם הרבה סיבות להשיק כוסות למברוסקו)!

Linda H - נהניתי גם נהניתי! היו במסיבה את כל המרכיבים החשובים :))
יש למה לצפות... תודה רבה!!

אנונימי - תודה! לא הפסקתי להעלות דברים ללוקבוק (השבוע העליתי את התמונות של הפוסט הקודם) פשוט אני שוכחת לפעמים / עסוקה מדי.

לובה - שנה טובה! החצאית הזו והג'קט שהצטלמתי איתו לפוסט simplicated הם מבחינתי הפריטים הנבחרים לעונה זו :) מישהו שם ברשת עושה את עבודתו כראוי...

TLV Calling - נחמד להסתכל לאחור לפעמים ולראות מה היה אז ואיפה אנחנו היום. אני גם זוכרת את אותו פוסט ואת ערב הפרסום שלו - מדהים שזה היה לפני שנה שלמה... שנה טובה!

Vicen -
Happy New Year !

Fuksjanna -
Thanks!

דרלינג תהיי בריאה איך את מוצאת את כל המציאות האלה ב-H&M. לא מצאתי שם עכשיו אפילו לא פריט אחד. אבל שאפו, החצאית מעולה. ובכלל הקונספט לפוסט מוצלח ביותר. שנה טובה!

happy new year love the combination

Amazing skirt, you look lovely! Happy 2010!

דר, את לבושה מקסים בעיניי, אלגנטי, נוצץ ומתוחכם. אני מעדיפה את המראה הזה מאשר את המחופש והנוצץ מידי. נראה שנהנית במסיבה, התמונות מאוד יפות ואהבתי גם את הקונספט. שנה אזרחית טובה!

have a great year sweethearts!

לירז - למרות שאני חובבת גדולה של פאייטים, ואני לובשת אותם בכל מיני הזדמנויות, התחשק לי ללבוש באותה הזדמנות משהו אחר (ועדיין נשמר אלמנט הנצנוץ באקססוריז...). תודה!

עפר - תודה מותק! את זו אפילו הבאתי במו ידי ומזוודותי. אני מנסה להיזכר מאיזה סניף בדיוק. טוב, לא ממש קריטי.  שנה מצוינת!

אאוטפיט נהדר, לא נוצץ מידי ולא צעקני
פשוט 10

החצאית יפהפיה! אני מקווה שהיה לך סילבסטר מהנה, וששתית הרבה קאווה.
לצערי, בעלי באופן עקרוני מסרב לצאת בסילבסטר, גם לפני שהיו לנו ילדים ותירוצים, וגם השנה התחפרנו מול הטלוויזיה וראינו הקלטות של משפחת סימפסון ביס מקס.

I like skirt and amazing necklace ;-)

מעבר לעובדה שים פוסטים כאן מעולים - כאן ספציפית אהבתי את הצילום והאפקט שהוספתם לו (את / הצלם / הצלמת ?!)

מעולה!