11/17/09

Simplicated

hm_jacket1

hm_jacket2

hm_jacket3

יש לי ווידוי קטן: אני לא כל כך מסתדרת עם דברים פשוטים. תנסו להסביר לי משהו סבוך עם עלילה פתלתלה ואיזה טוויסט וסביר להניח שאקלוט את העניין די מהר. לעומת זאת בכל הנוגע לדברים פשוטים, ואפילו פשוטים מדי אני קצת לוקה בחסר. כך גם בנושא המלתחה: תמיד, אבל ת-מ-י-ד בעת ביקור בחנות בגדים עיניי תיפולנה מיד על הפריט הפחות שגרתי, המצויץ, המלא בדיטיילים, ובדרך כלל גם הפחות פרקטי.

שמעתי פעם איזה כלל אצבע ל"שופינג נבון" שאומר שכשאת בשופינג ובחרת פריט שמצא חן בעינייך, נסי לחשוב עם אילו שלושה פריטים שונים במלתחתך הוא יוכל להשתלב. אם לא הצלחת לחשוב על שלושה לפחות, כדאי שתוותרי על הרכישה. משום מה החוק הזה goes out the window בכל פעם שעיני נחות על פריט מדהים שכובש אותי בייחודיותו ושאני פשוט לא מסוגלת להשאיר בחנות.
לפי ההיגיון שלי, את הבייסיקים אני תמיד יכולה למצוא כשאצטרך ולעומת זאת לא בטוח שהבייבי הספציפי והלא בייסיקי הזה יהיה פה גם מחר (אח, פרנסי זארה היקרים, עיקרון ה"מכירה בחסר" שלכם עובד עלי כל כך טוב...). והרי אי אפשר להשאירו לבד בחנות. מסכן. יהיה לו קר בלילה.
הדבר נכון גם לגבי פריטים בתחום ההנעלה: שריכות, cut outs, peep toes, פרפורציות ("חורירים" קטנים), אבזמים ועיבודים יחודיים של החומר ממנו עשויה הנעל מושכים אותי בדרך כלל הרבה יותר מהפריטים הקלאסיים, אבל החלטתי סוף סוף לשנות את העניין ולהכריח את עצמי להתיישר עם הפרקטיקה, לפחות בקצת.
זאת לאחר שלאחרונה שמתי לב שבתוך כל אוסף הנעליים המכובד בהחלט שלי אין ולו זוג אחד של נעלי עקב שחורות "פשוטות", מה שמכונה בלעז Pumps. נעלי עקב בצבע שחור מט שיוכלו להשתלב באאוטפיטים רבים.
למרבה השמחה מצאתי את מבוקשי בדמות זוג נעלי קלווין קליין, המוצגות בתמונות שלהלן ובעלות עקב שנראה אולי אימתני אבל מתאזן עם הפלטפורמה מקדימה ונוח להפליא להליכה. באאוטפיט זה נעלתי את הנעליים ישירות על כפות הרגליים, בלי צורך בתיווך של גרביון ודומיו (nothing comes between me and my Calvins כדברי המשורר, או יותר נכון המפרסם), הוספתי מכנסי סקיני שחורים (המכנסיים באו לפני הנעליים, כן?), חולצת טי שחורה וצמודה וגולת הכותרת - הג'קט השנהבי הזה, עתיר הקפלים והדיטיילים אשר בהסתמך על היכרותכם עמי אתם יכולים לנחש שנמשכתי אליו כמו זומבי עם שתי ידיים מושטות לפנים.



I have a small confession to make: I don't do great with simple things. If an issue is complicated I will usually understand it pretty quickly but the simpler the concept, the harder it is for me to grasp. weird, I know.
Same thing applies to clothing - I usually find myself attracted to the more detailed, unconventional, and less practical stuff, rather than the basics. So if I see a beautiful detailed jacket (such as the one I'm wearing in these photos) I probably won't be able to leave it at the store.
Beacuse of shopping habits like these, I realized that although I have a pretty huge shoe wardrobe I don't have even a single pair of black "classic" pumps that can go along with various outfits. Luckily this 'wardrobe malfunction' was corrected as I found this cool pair of Calvin Klein black pumps with a twist. I love those pumps and they are pretty comfy too, although in close up the heel looks super high.
Photos were taken in Tel Aviv this time (and not in my northern hometown of Haifa) so big thanks to the photographer who also drove and guided us around. Have a great rest-of-the-week !


hm_jacket4
ג'קט H&M, נעליים Calvin Klein

hm_jacket5

הערה קטנה לסיום: התמונות לא צולמו הפעם בחיפה אלא בתל אביב! O:
חריגה קלה מגבולות הגזרה שלי אבל מאחר וידעתי בדיוק איפה אני מעוניינת להצטלם (לא ברמת שמות הרחובות כמובן. כיוונתי את הצלם/נהג עם הוראות בסגנון: "החניון הזה ליד המגדל הגבוה ההוא, איפה שיש פניה ימינה...") ומאחר וההוראות הקלוקלות שלי לגבי מקום הצילום הובנו מיד והשמש החליטה לצאת מבין העננים, הרגשתי כמו בבית.
תודה רבה לצלם ושיהיה המשך שבוע נעים!

33 comments:

נעליים כלבבי... תתחדשי!

"היא כל כך יפה זה צובט בלב שלך...." אוי אוי איזה ממתק על הבוקר. דר , לדעתי הפשטות האלגנטית שלך גוברת על הכל. מדהים מדהים מדהים. איזה כיף !!!

דר, הנעליים האלה נהדרות.

איזה שילוב מעולה! הייתי חסרת מלים למשך שניה או שתיים.

אני מבינה את כוונתך, יש לי סלידה מהוצאת כסף על פריטי בייסיק כשפריטים ייחודיים יותר קוראים בשמי, גם אני מצאתי את עצמי עד לפני כמה חודשים בלי נעל שחורה סטנדרטית שזה מחדל.
הג'קט שלך נראה נפלא, יש מציאות ב-h&m הזה- הכי רחוק מבייסיק שאפשר :)

אפונית,

הנעליים נהדרות.
הז'קט נהדר.
או כמו שציפי לבני אומרת
נפלא.

נשיקות!
מדהימה כתמיד!

דרלינג, השילוב מעולה! הנעליים מצויינות והג'קט, אוי הוא ממש פיס!!!
תתחדשי:)

או-ק-הייייי
דיס איז איט, כמו שאמר MJ לפני שהצטרף לטאליבן.
כאילו אם הייתי עומד למשפט בגין עברות שיש עמן קלון הייתי לוקח אותך בתור הסניגורית שלי וכל שעליך לעשות הוא אפילו לא תואר במשפטים (נראה לי מתאים לכם משפטים שם במשפחה...) אלא פשוט להופיע עם הסקיני והקלווינז והשופט יוציא אותי זכאי, ובנוסף יקבל את התביעה הנגדית כנגד הילדה שממנה גנבתי סוכריה! ויפצה אותי באוסף הבראטס שלה!
מואה האהאהאהאה!
אגב, הצעה פדגוגית, (למרות שהתמונות ממש לא חינוכיות!) גם ספר לימוד בגיאומטריה הולך עם "המשולש ישר זוית" (יש הצעות לעוד צורות?) שיצרת שם בתמונה הראשונה, לפחות ככה תלמידי ישראל יתרכזו בחומר!
:)

Ariel - :) שאני לא אנקוט בהליכים משפטיים נגדך! סתם, משפטים זה בהחלט לא בקלפים שלי, לצערי או לשמחתי ואם יש תואר ראשון שלא ניסיתי זה משפטים... ולא ידעתי שאתה משחק בבראטס, עכשיו יהיה לי מה לקנות לך ליומולדת! D:

מעריץ ותיק -
don't make me blush... :) תודה!

מיכלloveג'וש - הייתה לי הרגשה שיימצאו חן בעינייך!

לובה - מבינה לליבך. לפעמים צריך להתאפס על המלתחה ולהניח את הגחמות בצד, או לנסות למתן אותן בתוך הבחירה. ולגבי H&M, הבייסיקים שלהם בדרך כלל לא להיט בעיני ואני מחפשת את ה"הברקות", אם כי יש להם דברים שימושיים ביותר גם במחלקת הבייסיק. נחכה ונראה מה יביאו לנו לארץ מכל השפע הזה...

פטיט לולו - תודה יקרה! נשיקות :)

טושיק - הידד, ידעתי שמישהי כמוך תוכל להעריך כזה "פיס" ולהבין שחובה לקחת אותו הביתה!

מיסטי - מקווה שלא הפרעתי הפעם בקורנפלקס... ;)

ואוו, פשןא מהמם. הנעליים, הג'קט ובעיקר את!
נראה מעולה.

מדהים! אהבתי במיוחד את ה- pumps, הן אכן גם קלאסיות וגם "עכשיו" בעת ובעונה אחת, ונראות כמו תוספת מבורכת בהחלט למלתחה (ומזכירות לי מאוד דווקא את אלו של פראדה).
בחודשים האחרונים עשיתי חריש עמוק על מחלקת הבייסיק אצלי בארון, והתחדשתי בכמה פריטי בייסיק מעולים וחשובים. והפלא ופלא - ברגע שזה קרה, פתאום התחלתי להרגיש שיש לי הרבה הרבה יותר מה ללבוש, למרות שבסה"כ מדובר בטייץ שחור, כמה גופיות סבא (או סבתא, כפי שהן נקראות בגרטרוד) וחולצות פשוטות וטובות, וסריגים קלאסיים. חייבים בייסיק טוב כדי להבליט פנינים כמו הז'קט הזה.

בחירה מקסימה בעייני (למרות שאין מצב שהייתי יכולה ללכת עם הנעליים האלו בלי ליפול). מאיפה המכנסיים?

אנונימית - הסקיני של מנגו מלפני 3 שנים. אולי יותר. ממלא את תפקידו נאמנה. תודה!

נועה - ניסחת את זה בצורה הטובה ביותר. אני בהחלט מתחילה לחשוב כמוך או לפחות שואפת לחשוב כמוך כי נדרש לשם כך שינוי קוגניטיבי רציני מצדי... :))

הז'קט מ-ה-מ-ם. למה לא הבאת לי גם אחד?

הג'קט פשוט מהמם! אאוטפיט מקסים, קלאסי וטיימלס :) והעקבים הם השקעה נבונה, אני חייבת למצוא לעצמי זוג באותו הסגנון

מה אגיד? ומה אומר?
נפלא נפלא נפלא !
מדהים !
אהבתי ביותר,
את נראת מקסים, מלאת שיק,
אהבתי את הכל: הנעליים מדהימות,
והעקב מטריף.
המכנסיים מאד מחמיאות, והג'קט,
הלוואי עלי.
גם לי זה קורה, אני נכנסת לחנות
ומוצאת את עצמי נמשכת לפריט יחודי,
ובדרך כלל גם יקר לאללה...
איקון אופנה אמיתית.
לינדה H

עפר - תודה מותק, בפעם הבאה אני מביאה גם לך :)

Linda H - הסיטואציה שתיארת נשמעת לי מוכרת משהו... חן חן ותודה רבה!

VintageFrantic - ראיתי משהו דומה באלדו אבל הם מגזימים משהו במחיר. שווה לשים עין על הזוג לקראת סוף העונה. תודה! :)

זו לא אותה מיסטי דר :-) אני Misty , קפיטל M :-) ,ולי הפרעת הפרעה רצינית עם הקורנפלקס עד כדי הנחת הקערה באמצע הביס , לא שמת לב שאני תמיד חופרת ומיסטי השניה פחות ?

:-))

מאוד מאוד אוהבת את הארכיטקטורה המורכבת של הז'קט המיוחד הזה , סחתן על הדיטיילים בגב , ובעצם איפה לא :-)

והנעליים ?? שוס אמיתי מבחינתי - בהן אכן בהיתי גם אני , אלו הנעליים המושלמות בגזרה הנ'ל , והמאט ... המאט הקטיפתי הזה עושה איתן חסד ומשדרג את רמת התחכום .. אם הייתי רוכשת עקבים קלאסיים , אלו היו ה-נעליים שהייתי צדה דבר ראשון בלי התלבטות , ובכלל , רכישות הנעליים שלך מאוד מרשימות אותי למרות שאני לא טיפוס של נעליים !!
וורי סופיסטייקטד אאוטפיט :-)

דר!
האווטפיט מקסים! הז'קט מאוד יפה, אבל ללא ספק הנעליים גונבות את ההצגה. הן כל כך קלאסיות ויפות.

Misty - מיסטי החפרנית היקרה, עימך הסליחה! :))
באמת היה נראה לי קצת מוזר שאת פתאום כותבת את שמך בעברית אבל לא הייתי בטוחה שיש עוד מגיבה בשם מיסטי.
הממ... יש לי זיכרון טוב אבל אתם לא מקלים עלי!! יש כאן גם שתי אריאלות שמגיבות, אני זוכרת היטב, אחת ariela והשנייה ariella ואף אחת מהן היא כמובן לא אריאלה הצלמת הנאמנה (את הפידבקים שלה היא נותנת לי בלייב בעת הצילומים).
סטינו קצת... בכל מקרה אין ספק שלכל אחד מהמגיבים הקבועים כאן יש אופי ייחודי ודמות שאני כבר מרגישה שאני מכירה - להלן, סיפור הקורנפלקס... רק לעתים השמות הכפולים קצת מבלבלים... :)

לגבי הנעליים, לאט לאט נהפוך אותך לטיפוס של נעליים, הסירי דאגה מליבך :))
ואת מוזמנת להמשיך לחפור בכל עת שתרצי ואני מבטיחה שמעתה לא יהיה כאן שום בלבול! D:
תודה רבה!

נגה - תודה! אני מאשרת להן לגנוב את ההצגה בשמחה (הג'קט אולי קצת פחות) :)

בכיף ובששון דר , נהנית תמיד לבקר כאן :-) זו כמובן לא היתה נזיפה כלל וכלל ,רק שמירה על זהותי הויטואלית :-)) , כולה ניק מבלבל , איך כבר אפשר להתגונן בעולמנו הוירטואלי בים של שמות חסרי פנים ? אני מבינה את הבלבול שנוצר מדי פעם ,
תודה על עידוד הנעליים : אני כל כך צריכה להשתחרר מהתסביך העמוק שלי בנושא ואת בהחלט מקרבת אותי להשראה בעניין ..

Misty - שמחה שהשבנו את הסדר הוירטואלי על כנו! :)
ושלא יהיו לך אשליות, הערכה לנעליים היא דבר שמתפתח ומתחדד.
אני בכלל חושבת שנעליים הורסות עושות את ההופעה יותר מכל דבר אחר ושאפשר ללבוש משהו סתמי או שגרתי ביותר ובעזרת הנעליים הנכונות והאיכותיות (דגש על האיכותיות) המראה מרקיע שחקים. אבל זה כבר אולי נושא לפוסט אחר...
שיהיה לילה טוב! :)

מושלם, פשוט מושלם. הז'קט נהדר, הנעליים מעולות, והדוגמנית, כמו שהבת שלי אומרת, משהו משהו!

מעניין יהיה לראות את הז'קט הזה עם חצאית. הוא פשוט נפלא.

Wow, writing this way is so strange:) Anyway, your style is great and you're so pretty. Gorgeous jacket!

ariela - אני ממש יכולה לדמיין אתכן, אם ובת, מבלות זמן איכות בגלישה בבלוגי אופנה באינטרנט... כמה נחמד! (ועושה לי חשק לבת משלי...) תודה!

styledigger -
thanks! when you get used to it it's not that strange... :)

מאוד אהבתי.
אני אוהבת במיוחד איך את מתאימה בצורה מושלמת את האיפור לבגדים (:

גם לי התפתח הרצון לנעליים שחורות קלאסיות אבל עם אדג' לפני איזה חודש ועוד לא מצאתי את בחיר ליבי... שלך מהממות!

מורן - בחרי אותן בתבונה, זוג כזה יכול (ואמור) לשרת אותך לאורך זמן. שיהיה בהצלחה, עם קצת סקר שוק ומדידה של דגמים שונים בטוחה שתמצאי את זוג נעלי הסינדרלה... :)

איפה רכשת את הנעליים?
אני ממש עוקבת אחרייך בקפידה! את נהדרת.

אנונימית - תודה רבה! תמשיכי לעקוב... :)
הנעליים מבית הכלבו bloomingdales. יש להם יופי של מחלקת נעליים, הייתי מוכנה לגור שם :))

שאלה לגבי בייסיקס:
מאוד מסכימה עם נועה לגבי רכישת בייסיקס איכותיים, אבל בתקופה האחרונה אני מחפשת ולא מוצאת בכלל, אשמח מאוד לשמוע המלצות...
והנעליים מדהימות! כואב הלב שהן מניו יורק ולא מהארץ... :(