5/18/09

איפה הייתי ומה עשיתי

?Where have I been and what did I do


כבר כתבתי כאן לפני כמה פוסטים שאורלי רודריג, מעצבת מותג האופנה La Robe bleue פנתה אלי בשבוע שעבר והסיבה הראשונית לכך היתה לשכור את שירותי כסטייליסטית לצילומי פריטים נבחרים בעיצובה לצרכי שיווק ויחסי ציבור של המותג שלה. מה שהתבקשתי לעשות על ידי אורלי היה, ראשית, "להתייחד" עם הקולקציה שלה בסטודיו ולהרכיב כ-10 אאוטפיטים מתוכה ובשלב השני להחליט אילו אביזרים יצטרפו לכל אאוטפיט. ברור לכם שלא היה מצב שאסרב להצעה שכזו וביום ראשון אף השכמתי בשעה 5:00 בבוקר (!!!) ושמתי פעמי דרומה. הצילומים נערכו בסטודיו של עידו לביא ביפו ובמלאכה נטלו חלק אלן סוקולוב (שהיתה אחראית על האיפור והשיער), הדוגמנית מאשה מגילבסקי (מסוכנות רוברטו), הצלם אמיר יהל ואנוכי - הכל בניצוחן של דורית ואורלי. הנה כמה צילומים שצילמתי במהלך הצילומים:





זאת הפעם הראשונה שבה יצא לי לנכוח בצילומי סטודיו מושקעים שכאלה אבל הייתי בעבר חלק מצוות של אנשים שכל אחד בדרכו אחראי על התוצאה המוגמרת ואני חייבת להגיד שהפעם זה היה צוות מושלם: דוגמנית ש"יודעת לעבוד" ושהצליחה להראות וורסטיליות רבה בין המראות השונים ופשוט "מכרה את הבגדים" באופן נהדר, מאפרת שהייתה אחראית על הטרנספורמציות של הדוגמנית ממראה אחד למשנהו בזריזות ובמקצוענות וידעה לתת את הטאץ' הנכון במקום הנכון ולבסוף צלם שהתרוצץ כמו שד משחת מקצה לקצה של הסטודיו הגדול, מדד אור, החליף תאורות ורקעים, עשה עבודת ריטוש בפוטושופ בין סשן צילומים אחד למשנהו ובסופו של דבר היה אחראי על הקליקים שהניבו פריימים מוקפדים ומרהיבים. אה, ושכחתי לתת כבוד גם לשלושת זוגות נעלי Sergio Rossi ושני זוגות נעלי Cesare Paciotti (אחד עם עיטור פרנזים מרהיב!) שהתחזו לזוגות נעליים במידה של מאשה (בואו נאמר שהם היו קצת קטנים, אבל התגברנו על זה) והשלימו את האאוטפיטים כמו שצריך.



הצלם ודוגמניתו - אמיר ומאשה

מאשה ואורלי

אין ספק שהיום היה מתיש ודרש הרבה אילתורים ושיפצורים, תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, עמידה ממושכת על הרגליים (מה תגיד מאשה..) והתרוצצות אבל נהניתי מכל רגע ושמחתי לקחת חלק בהפקה (וגם הסנדביץ' רוסטביף בצהריים והבורקסים, הרוגעלך ועוגת הגזר היו מעולים).
תודה רבה רבה לאורלי ולכל הצוות, ואני מקווה שאפרסם כאן בקרוב את התמונות שנבחרו.

19 comments:

וואו איזה תפקיד חלומי=))
כל הכבוד נשמע ממש מספק וכיפי!

אחלה בלוג!
אבל הבטחת כאן שתראי את השמלה הכחולה שקיבלת מהמעצבת!
כולי ציפייה!

וואו כל הכבוד לך! תעריכי את זה, יש הרבה בחורות שעושות הרבה בשביל הזדמנות כזאת!
תמשיכי כך ומחכה לתמונות לראות את עבודתך!

וואוו.. אני כל כך מקנאה בך נשמע שזו באמת חוויה ואני חייבת לציין שהתפקיד של הסטייליסטית מתאים לך בדיוק וכמו שאני רואה בתמונות - עשית עבודה נהדרת.

כל הכבוד!

וואוו!!! שווה!!! תחילתה של קריירה חדשה?! אני מקווה שכן, נשמע מדהים.
בהצלחה!

כולי קנאה! נשמע מושלם !!! פעם הבאה אם את צריכה עזרה או משהו...

כל הכבוד! נראה מבטיח ביותר והעיקר שהיה לך כיף...מחכה לראות את התוצאה המוגמרת :)
נשיקות!

נשמע חלומי.. ממה שאפשר לראות עשית עבודה מעולה!

LUV it

never heard of the model or the designer but it looks real good

וואו דר !!! הרבה אנשים פשוט חולמים על הזדמנות כזאת שתפול לידיהם , פשוט כל הכבוד לך על המסירות הבלתי פוסקת לאופנה שהובילה אותך ביושר אל ההפקה הזאת :) כן ירבו , מקווה שתהני ותנצלי הזדמנויות כאלה למען ההגשמה שלך התחום , שיהיה בכיף :)

וואו זה פשוט חלום שהתגשם! אני ביינתים רק חולמת על רגעים כאלו אבל לשם אני שואפת.

:)

שאפו!!
קיבלת הזדמנות מדהימה ,מסוג ההזדמנויות שבהחלט לוקחים בשתי ידיים.
ממעט התמונות שצירפת זה נראה מבטיח לחלוטין(-:בהצלחה

תודה רבה! אני מאוד מעריכה את זה :)
לגבי השאלה האם זו קריירה חדשה - ימים יגידו וכרגע זו היתה בעיקר הזדמנות שאני שמחה שניתנה לי ושלקחתי בשתי ידיים (ושתי רגליים!)

אנh חייב להודות שבתמונות שפירסמת אי אפשר להתעלם מהשיק, הסיגנון המשובח והאוירת ה"חו"ל" של הבגדים. הסטילינג נראה מאוד מיקצועי, והדוגמנית מאוד יפה. כל הכבוד!

נו ובעודך ביפו, הספקת לבקר באבו חסן? או שהסדוויצ'ים עשו מלאכתם נאמנה?
:)
ומזל"ט על הג'וב כמובן.

תודה רבה!
the eye - הדוגמנית התגלתה כאוצר אמיתי ולגבי הבגדים, בוא נאמר שכל ההתעסקות הזו איתם רק גרמה לי להתאהב בהם יותר :))

Ariel - אבו חסן זה להזדמנות אחרת, היינו צריכים להישאר בסטודיו ולעבוד, לעבוד, לעבוד! מה שכן, אוכל לא חסר לנו... תודה!

אפונה את מהממת אני עוקבת אחרי הבלוג בדריכות, ורציתי לבקש ממך טובה , שתתציעי אפשריות לבגדים לחתונה מאוד קשה לי , אני בד"כ מתלבשת קלאסי אלגנטי ג'נס חולצה וג'קט ולחתונות ואירועים ממש קשה לי למצוא בגדים שהם אני, אם את מבינה את הכוונה שלי ואני חולה על הסגנון לבוש שלך אז חשבתי לפנות אליך כי חברה טובה שלי מאוד מתחתנת ואני מלווה אותה

אנונימית המלווה את חברתה לחתונה - האופציה הדי מתבקשת לחתונה היא שמלה כלשהיא. אני חושבת שקודם כל, לפני שאת ניגשת לחפש אחת כזו את צריכה להחליט עם עצמך מה הכי יחמיא לך ועם מה תרגישי הכי טוב: אם יש לך רגליים יפות ואת אוהבת להראות אותן אז בחרי שמלה קצרה שתדגיש אותן, אם את מרגישה שהחזה הוא ה-נכס שלך אז בחרי שמלה עם מחשוף נאה וכיו"ב. אני נוהגת לבוא לחתונות בשחור (בדר"כ שמלה שחורה עם דיטיילים מעניינים) אבל בהחלט אפשר לבחור כל צבע, חוץ מצבעים ממש בהירים שמתקרבים ללבן (אני יודעת שיש כלות שרגישות מאוד לכך שמישהי אחרת תגיע בלבן ליום חתונתן).
אם את רוצה להתבלט את יכולה לבחור בצבע כחול רויאל או סגול עמוק, או לחלופין לבחור בשמלת פאייטים (יש הרבה אופציות לשמלות פאייטים לאחרונה ברשתות הגדולות וגם אצל מעצבים) מנצנצת ומגניבה.
וגם אם את לא אוהבת מחשופים או דרמה גדולה מדי בשמלה ומעדיפה שמלת ערב קטנה אלגנטית ונקייה, את יכולה לדפוק הופעה מעניינת באיזור כפות הרגליים באמצעות נעלי עקב הורסות (גם הזדמנות לפרגן לעצמך עוד זוג למלתחה בתירוץ שהיית חייבת משהו לחתונה של החברה הטובה).
הייתי גם מציעה משהו עם ז'קט, מאחר וציינת שאת אוהבת ז'קטים, אבל בקיץ הישראלי החם והלח ולאור העובדה שהרבה חתונות נערכות בחוץ זה לא ממש פרקטי. העיקר שתרגישי קלילה ומדהימה ואיזה אורך או גזרה של שמלה תגרום לך להרגיש כך - את זה את אמורה לדעת (כי אני לא ממש מכירה אותך).
שיהיה בהצלחה!